Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

"Δεν θα το κάνουν, γιατί είναι δειλοί"! (2 μικρά Βίντεο)

Βαρουφάκης: Τους παρακαλώ να στήσουν ειδικό δικαστήριο μόνο για εμένα (video)
«Με τις πληροφορίες που είχα τότε, δεν μπορούσα να κάνω κάτι διαφορετικό, 
το ίδιο θα έκανα και πάλι. Αλλά με τις πληροφορίες που έχω τώρα, εάν δηλαδή 
γνώριζα ότι ο πρωθυπουργός το “όχι” θα το έκανε “ναι”, 
δεν θα έκανα αυτά που έκανα τους προηγούμενους τρεις μήνες».
Αυτό δήλωσε ο Γιάνης Βαρουφάκης, σε συνέντευξή του στο δελτίο ειδήσεων 
του Alpha και αναφερόμενος στην περίοδο που ήταν υπουργός Οικονομικών.
Σε ερώτηση για το πώς αισθάνεται όταν τον κατηγορούν ευθέως ότι έχει χρεώσει 
τη χώρα με 86 δισ. ευρώ, ο Γιάνης Βαρουφάκης απάντησε: 
«Αισθάνομαι πάρα πολύ καλά. 
Όταν διαπραγματευόμουν στην Ευρώπη, από τη μία μεριά μου έλεγαν “υπέγραψε
 ό,τι σου δώσουν”.
 Παράλληλα, μου έλεγαν “να μην τολμήσεις να αυξήσεις τον ΦΠΑ,
 μην τολμήσεις να αυξήσεις τους φόρους των επιχειρήσεων”. 
Αυτά τα δύο δεν πάνε μαζί». 
Μάλιστα, ο κ. Βαρουφάκης τόνισε: «Τους παρακαλώ να στήσουν
 ειδικό δικαστήριο για εμένα προσωπικά. 
Δεν θα το κάνουν, γιατί είναι δειλοί»
enikos.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :