Σάββατο, 24 Σεπτεμβρίου 2016

ΣΟΚ: Ποιος γνωστός Κορίνθιος επιχειρηματίας είναι μέσα στην 11 μελή εγκληματική ομάδα που εξαρθρώθηκε;

Θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες
 της Αστυνομίας τουλάχιστον για την τελευταία δεκαετία.
 η εξάρθρωση της σκληρής εγκληματικές ομάδας 
πριν από δύοημέρες. 
Για την εξάρθρωσή της συνεργάστηκαν 
τα τμήματα Ασφαλείας Άργους, Ναυπλίου και Κορίνθου.

Οι συλληφθέντες ανάμεσά τους και Κορίνθιος 
επιχειρηματίας  στο χώρο των κατασκευών
 που φέρεται μάλιστα να έχει και ηγετική θέση 
στην οργάνωση οδηγήθηκαν 
στον εισαγγελέα εφετών Ναυπλίου.

Μάλιστα στο βίντεο που δημοσίευσαν 
οι "ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ" κάποιος 
από τους συλληφθέντες ή τους παρακολουθούντες 
τις προσαγωγές  ακούγεται να φωνάζει 
το όνομα του Κορίνθιου επιχειρηματία!!

Σε βάρος τους σχηματίστηκε κακουργηματικού 
χαρακτήρα δικογραφία, 
για τα –τα κατά περίπτωση- αδικήματα
 της σύστασης εγκληματικής οργάνωσης, 
της διάπραξης ληστειών, 
της παράβασης των νομοθεσιών για τα ναρκωτικά, 
τα όπλα και τους αλλοδαπούς,
 της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες
 δραστηριότητες, της πρόκλησης ναυαγίου
 και της έκθεσης σε κίνδυνο ζωής.

Στη δικογραφία περιλαμβάνονται ακόμη δύο (2) άτομα, 
επίσης μέλη της οργάνωσης, καθώς και άτομα 
στα οποία αποδίδονται κατηγορίες για προμήθεια 
ναρκωτικών από την εγκληματική οργάνωση.

Από τους 11 συλληφθέντες είναι οκτώ (8) αλλοδαποί, 
έξι (6) υπήκοοι Αλβανίας, ηλικίας από 21 έως 58 ετών, 
37χρονος υπήκοος Ιράκ και 45χρονος, 
υπήκοος Τουρκίας καθώς και τρεις (3) ημεδαποί 
(41χρονος, 44χρονος και 41χρονη), όλοι τους μέλη 
της εγκληματικής οργάνωσης.
Λόγω του ότι πολλοί Κορίνθιοι
 αναγνώστες του BLOG
με ρωτούν επίμονα να τους πω
 ποιος είναι ο Κορίνθιος επιχειρηματίας
του οποίου το επώνυμο έχει ήδη διαρρεύσει
θα τους έλεγα να δουν το βίντεο
και αν τον γνωρίζουν θα τον αναγνωρίσουν.


Εσείς ψηφίσατε; Ένας τυχερός θα κερδίσει.

Ένας τυχερός θα κερδίσει!
Μπορείτε να κάνετε περισσότερες από μία επιλογές 
στο δημοψήφισμά μας που ξεκίνησε σήμερα
 24-9-2016 και θα λήξει σε λίγες μέρες.
Υ.Γ: Το δημοψήφισμα δίπλα, στην στήλη δεξιά.

Εσείς που πάτε και κουρεύεστε;

Δοκιμάστε εδώ και θα μας θυμηθείτε!

Εγώ, πάντως, όπως βλέπετε....δοκίμασα.
Γνωρίζω φυσικά από παλιά τον Προκόπη
και είχα ακούσει για την τέχνη του.
Πίστευα μάλιστα ότι θα είναι και ακριβός
αλλά τελικά διαπίστωσα πως όχι.
Όσοι και όσες φίλες με είδαν σήμερα
μου είπαν: 
Α, μπράβο άλλαξες επιτέλους κουρέα;

Ο Άρης Βελουχιώτης απαντά στον "αριστερό" Υπουργό Νίκο Φίλη. (δείτε οπωσδήποτε το Βίντεο)

Θα γδάρουμε τους παπάδες;
 Μα γιατί;
 Εμείς βλέπουμε, ότι χιλιάδες παπάδες βρίσκονται τώρα 
στην πρωτοπορία του κινήματος μας και η συμβολή 
του κλήρου, που στάθηκε στο πλευρό μας,
 υπήρξε ανεκτίμητη.
Μήπως συμβαίνει το αντίθετο; 
Γιατί αυτοί που εμφανίζονται 
σαν προστάτες της εκκλησίας,
 γκρεμίσανε μαζί με τους Γερμανούς
 και γδέρνουνε παπάδες.
Ο κομμουνισμός, λένε, θα καταργήσει την θρησκεία. 
Μα η θρησκεία είναι ζήτημα συνείδησης. 
Πώς θα καταργηθεί λοιπόν; 
Η κατάργηση της θρησκευτικής συνείδησης είναι πράμα αδύνατο, έστω κι αν ακόμα
 οι κομμουνιστές θέλανε να την καταργήσουν. 
Η θρησκευτική συνείδηση δεν καταργείται με απλές διαταγές. 
Αν συνέβαινε ένα τέτοιο πράμα, αυτό θα έμοιαζε με την διαταγή πού έβγαλε κάποτε 
ένας αστυνόμος στην Ανάφη, με την οποία απαγόρευε την πάλη των τάξεων!

Το τι θα γίνει στο πολύ μακρινό μέλλον, το πώς θα σκέπτονται οι άνθρωποι τότε, 
είναι άλλο πρόβλημα. Και κανένας πολιτικός δε μπορεί να βγάλει νόμο 
για το τι θα πρέπει να γίνει ύστερα από 200 η 500 χρόνια. 
Ούτε λοιπόν κι εμείς θα βγάλουμε τέτοιο νόμο. 
Μας ενδιαφέρει το πώς θα προκόψει ο λαός μας σήμερα
 κι όχι το τι φιλοσοφικές πεποιθήσεις θα έχει ύστερα από 500 χρόνια.

Συνεπώς καταλαβαίνετε τώρα, ότι αυτοί που διαδίδουν αυτές τις συκοφαντίες
 επιδιώκουν άλλους σκοπούς, προσπαθώντας με το μέσο αυτό της συκοφαντίας 
να εξαπατήσουν το λαό και να διαιωνίσουν την κυριαρχία τους πάνω του. 
Αν μάλιστα εξετάσουμε βαθύτερα το πράμα αυτό, θα δούμε ότι αυτοί είναι άθρησκοι,
 γιατί σε αυτούς δεν υπάρχει ούτε ίχνος θρησκευτικής συνείδησης 
κι ο μόνος που λατρεύουν είναι ο Θεός Μαμμωνάς, ο Θεός του χρήματος…
Έχει ακούσει ο Υπουργός Νίκος Φίλης 
τίποτα για τον παπα-ανυπόμονο;

Αρχείο ΕΡΤ:1997 
Ο παπά-Ανυπόμονος μιλά για Άρη και ΕΑΜ

Αφιερωμένο εξαιρετικά σε κάποιον παιδικό μου φίλο.

Ονειρευόσουν κάποτε ελεύθερος να ζήσεις 
με δίχως φόβους, δίχως μη και δήθεν καθωσπρέπει.
Ονειρευόσουν δύναμη όταν θα μεγαλώσεις
να έχεις τόση αρκετή να σπάσεις «αλυσίδες».

Ωστόσο σκέψου τώρα πια, που έχεις μεγαλώσει,
τι έγινε η θέληση πως έχει ξεθυμάνει
σε ποιο μαγγανοπήγαδο μήπως σε έχουν ζέψει
μήπως «στρογγύλεψες» πολύ τα θέλω σου εντέλει;

Φοβήθηκες μου φαίνεται σα σήκωσες κεφάλι
και μπήκες στο καβούκι σου μήπως και σου το κόψουν.
                                              Πάν Καρτσωνάκης
Υ.Γ: Αφιερωμένο εξαιρετικά σε κάποιον παιδικό μου φίλο.
Η Ελευθερία, ο ελεύθερος άνθρωπος και η ευθύνη.
Ο ελεύθερος άνθρωπος
είναι συνήθως μόνος.
Αν η αγάπη είναι σκλαβιά,
τότε δεν είναι αγάπη.
 Ο ελεύθερος άνθρωπος έχει την αίσθηση
 της ειρηνικής σιγουριάς μέσα του.
Ο ελεύθερος άνθρωπος αρνείται να παρασυρθεί
από τις επιδοκιμασίες ή τις αποδοκιμασίες των άλλων.
 Ο ελεύθερος άνθρωπος είναι απαλλαγμένος
από ρόλους που υπαγορεύουν,
ουσιαστικά,
τρόπους συμπεριφοράς.
 Ο ελεύθερος άνθρωπος είναι υπεύθυνος,
 χωρίς να ανησυχεί όμως
για τις εγωιστικές ερμηνείες των άλλων,
σχετικά με το τι είναι ευθύνη.
 Ο ελεύθερος άνθρωπος μπορεί να αισθάνεται
 πολίτης του κόσμου και ταυτόχρονα
 πολίτης της πιο μικρής κοινότητας
χωρίς να νοιάζεται το τι πιστεύουν οι άλλοι
για το πώς θα έπρεπε να αισθάνεται.
Ο ελεύθερος άνθρωπος αγαπά τους άλλους
 γι' αυτό που είναι 
και όχι γι' αυτό που θα τον βόλευε να είναι.
Αγαπά την ελευθερία του το ίδιο ακριβώς
 όσο και την ελευθερία των άλλων.
 Άνθρωπος που, με την συμπεριφορά του,
υποδουλώνει άλλους και στηρίζει
την υποτιθέμενη προσωπική του ελευθερία
 στην υποδούλωση άλλων ανθρώπων,
με διάφορους τρόπους,
δεν είναι στην ουσία ελεύθερος.
 Είναι σκλάβος του εγωισμού του.
 Και κάτι τελευταίο.
Είναι ανόητο να χάνετε τον καιρό σας,
 προσπαθώντας να αλλάξετε τη γνώμη
που έχουν οι άλλοι για σας.
Αρκεί απλά να είστε ο εαυτός σας. 
 Πάν Καρτσωνάκης 
Υ. Γ:και προπαντός κανένας μας δεν είναι τέλειος!

Σκοτείνιασε ολόγυρα.... δεν το βλέπεις Αλέξανδρε;


















Η ανάρτηση έχει σατιρικό και μόνο σκοπό 
και δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια
αλλά είναι αποτέλεσμα ψηφιακής επεξεργασίας.

Κόρινθος: Αναγνωρίζετε μήπως ποιος να είναι αυτός ο άσωτος;


Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016

ΔΕΙΤΕ! ΠΟΙΟI ... έκοβαν τα συρματοπλέγματα στο Ελληνικό!

ΔΕΙΤΕ! ΠΟΙΟI ... 
.......έκοβαν τα συρματοπλέγματα στο Ελληνικό!
Τι δεν καταλαβαίνετε;
Δεν έχει ματαξαναυπάρξει τέτοιο άτομο στην ελληνική ιστορία. 
Ο Αλέξης έκοβε τα συρματοπλέγματα του Ελληνικού...
Σήμερα κυρώνει τη σύμβαση πώλησής του!
Δεν έχει ματαξαναυπάρξει τέτοιο άτομο στην ελληνική ιστορία.
Και στην παγκόσμια μη σας πω!
Δικό μας σχόλιο:
Ε, όχι και στην παγκόσμια!
Να μην είμαστε υπερβολικοί!


Για ποιους χτυπούν οι καμπάνες;


Μήπως αυτός θα είναι ο μοιραίος άνθρωπος;
Λες αυτός ο αριθμός 4 για τις τηλεοπτικές άδειες
να είναι η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι;
Το μοιραίο λάθος;
Από αλλού το φοβάσαι κάποιες φορές
και από αλλού σου έρχεται.

















Η ανάρτηση έχει σατιρικό και μόνο σκοπό 
και δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια
αλλά είναι αποτέλεσμα ψηφιακής επεξεργασίας.

Γιατί, οι κάτοικοι της Νάπολης βροντοφωνάζουν ακόμη και στο γήπεδο ότι είναι Έλληνες; [βίντεο]

Λίγο πριν την έναρξη του τελικού Κυπέλλου 
Ιταλίας Νάπολι-Γιουβέντους, τον Μάιο του 2012, 
οι οπαδοί της Νάπολι, αποδοκίμασαν κατά χιλιάδες, 
με έντονα σφυρίγματα και φωνές 
τον εθνικό ύμνο της Ιταλίας, φωνάζοντας ταυτόχρονα
 το με υπερηφάνεια το σύνθημα
 "NOI SIAMO PARTENOPEI" που σημαίνει 
"ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΘΕΝΟΠΗ", 
δηλαδή ΕΛΛΗΝΕΣ.
Στην ελληνική μυθολογία ο Παρθενοπαίος ήταν ο ένας από τους επτά αρχηγούς
 που εξεστράτευσαν εναντίον των Θηβών και έγιναν γνωστοί ως οι Επτά επί Θήβας.
 Υπήρξε γιος της Αταλάντης και του Ιππομένη ή Μελανίωνα, ή του Μελεάγρου
 ή ακόμα και του θεού του πολέμου Άρη. 
Παρθενοπαίοι αυτονομάζονται μέχρι σήμερα οι οπαδοί
 της ποδοσφαιρικής ομάδας της Νάπολι καθώς και όλοι οι καθαροί κάτοικοι της πόλης.

Η πρώτη πόλη (λέγονταν Παρθενόπη) ιδρύθηκε πιθανότητα
από κατοίκους της Κύμης (ή της Χαλκίδας), Ελληνική αποικία
 της ομώνυμης πόλης της Εύβοιας, γύρω στον 9ο και 8ο αι. π.Χ., με το όνομα Παρθενόπη. 
Η αποικία αυτή ονομάστηκε αργότερα Παλαιόπολις και μετά κατά τον 5ο αι. π.Χ.
 ίδρυσαν σε μια κοντινή περιοχή την Νεάπολις δηλαδή Νέα πόλις σημερινή Νάπολη.
Σικελός από την Κατάνια  είπε ανοιχτά πως εκεί δεν νιώθουν και πολύ Ιταλοί.
 "Όλοι έχουμε την αίσθηση ότι είμαστε κάτι άλλο..."
Δικό μας σχόλιο:
Αν έχετε απορίες και θέλετε 
περισσότερες πληροφορίες.....
.........ρίξτε μια ματιά ΕΔΏ
ΑΛΛΆ ΓΕΝΙΚΆ ΨΆΞΤΕ ΤΟ
 στο διαδίκτυο ή όπου αλλού μπορείτε.
Δείτε τα δύο βίντεο:
Juventus - Napoli 0-2 - Finale Tim Cup - 20.05.2012 - Ingresso squadre in campo.mp4

Partenopei... Noi Siamo Partenopei (Finale Coppa Italia)

Κόρινθος: Μπορεί να έχει συννεφιά αλλά εμείς το κολύμπι μας στα "Καλάμια" δεν το χάνουμε! (7 φωτογραφίες)







Εσείς, γιατί νομίζετε ότι παραμένει ερμητικά κλειστός αυτός ο σπουδαίος αρχαιολογικός χώρος;

Φωτογραφία: Λάκης Γιαννιδάκης
Αυτό το αρχαίο λιμάνι ήταν ένα από τα δυο σπουδαιότερα
τεχνικά λιμάνια (με αυτό της Καρχηδόνας) 
του αρχαίου κόσμου την ίδια εποχή 
που οι λαμπρότερες πόλεις στον κόσμο ήταν αυτές οι δύο.

Ακόμη και σήμερα ολόκληρος ο πολιτισμένος κόσμος
γνωρίζει για την Κόρινθο, το λιμάνι της, τον Δίολκο, τον Περίανδρο, την τριήρη,κλπ
Με λίγα λόγια η Κόρινθος είναι από μόνη της ένα πολύ δυνατό όνομα
στην προσέλκυση τουριστών ακόμη και θρησκευτικού
λόγω του Αποστόλου των εθνών, Παύλου.

Η Κόρινθος λοιπόν θα έπρεπε και λόγω κλίματος να έχει ακόμη και 12 μήνες 
τουρισμό και μόνο από αυτόν να έχει ένα πολύ καλό οικονομικό όφελος
γιατί δεν είναι μόνο τα εισιτήρια το τουριστικό όφελος
αλλά και πλήθος άλλα επαγγέλματα παίρνουν μπρος εξ αιτίας του. 
Ας μην ξεχνούμε άλλωστε ότι στην περιοχή γύρω από την Κόρινθο
διαδραματίστηκε η μισή Ελληνική μυθολογία....................
Αλλά ας επανέλθουμε στο λιμάνι μας που είναι τώρα το θέμα μας.
Το λιμάνι του Λεχαίου πήρε το όνομά του από τον Λέχη,
γιό της Πειρήνης και του Ποσειδώνα.

Βρίσκεται στον Κορινθιακό κόλπο 
και συνδεόταν με την πόλη της Κορίνθου
με μακριά τείχη, συνολικού μήκους 2.300μ. 
Ανάμεσα στα τείχη, υπήρχε 
η διάσημη οδός του Λεχαίου. 
Το λιμάνι, που είχε δύο τμήματα, το εμπορικό 
και τον πολεμικό ναύσταθμο, 
ήταν εξ’ ολοκλήρου τεχνητό. 
Είχε τρεις εσωτερικές λιμενολεκάνες 
και τρία εξωτερικά λιμάνια. 
Τα μπάζα από τις εκσκαφές, σωρεύτηκαν
σε δύο λοφίσκους, έτσι ώστε να εξασφαλίζονται 
οι εσωτερικές λιμενολεκάνες από τους ισχυρούς
βόρειους ανέμους, οι οποίοι υπάρχουν ακόμα. 
Κατά μήκος των λιμανιών κατασκευάστηκαν πέτρινες προβλήτες,
μώλοι, κυματοθραύστες, ράμπες, 
συνολικού μήκους 7χλμ, καθώς και μεγάλος αριθμός
αποθηκών και άλλων λιμενικών εγκαταστάσεων 
για τους χιλιάδες τόνους εμπορευμάτων
από και προ τις αποικίες της Κορίνθου και στα Ν.Δ.
ένας τεράστιος αριθμός από ναυπηγικές εγκαταστάσεις, 
όπου ναυπηγούνται τριήρεις για λογαριασμό 
άλλων πόλεων-κρατών, δημιουργώντας την πρώτη
ναυτική πολεμική βιομηχανία, η οποία προσομοιάζει 
της σημερινής. 
Η δυναμικότητα των ναυπηγείων αυτών ήταν 
αναμφίβολα αξιόλογη, αφού το 334 Π.Χ. η Κόρινθος
μπορεί να συνεισφέρει στον στόλο τού Μ. Αλεξάνδρου
160 πλήρως εξοπλισμένες τριήρεις,
όταν η αντίστοιχη αθηναϊκή συνεισφορά είναι μόλις 20! 
Στην ευρύτερη περιοχή του λιμανιού, υπήρχε η Έπαυλη 
του Περίανδρου, όπου τοποθετείται το Συμπόσιο 
των Επτά Σοφών της Ελλάδας, και περικαλλής ναός 
της Αφροδίτης και του Ολύμπιου Δία. 

Το λιμάνι του Λεχαίου χρησιμοποιήθηκε αδιάκοπα 
από τον 7ο πΧ αιώνα
έως και το 1955, δηλ. για 2655 χρόνια!

Υ.Γ: Εκείνο που εμείς προτείνουμε για να δημιουργηθεί
μεγάλη επισκεψιμότητα στον χώρο καλό θα ήταν
να γίνει ένας νεώσοικος όπου θα αρχίσει η κατασκευή
ενός αντιγράφου της παλιάς Κορινθιακής τριήρους
(στο παράδειγμα της Ολυμπίας, της φωτογραφίας μας)
η οποία και είχε επισκεφτεί το λιμάνι της νέας Κορίνθου
από όπου και η φωτογραφία μας
κωπηλάτες ήταν νέοι απ όλον τον κόσμο.
Λίγα λόγια για την τριήρη, το καύχημα 
της Κορινθιακής ναυπηγικής τέχνης! 
Γράφει ο ιστορικός Θουκυδίδης: « …..και τριήρεις πρώτον εν Κορίνθω, 
της Ελλάδος, ενναυπηγηθήναι. 
Φαίνεται δε και Σαμίοις Αμεινοκλής, Κορίνθιος Ναυπηγός, ναύς ποιήσας τέσσαρας» 
και σε νεοελληνική μετάφραση: «…..και τριήρεις πρώτα στην Κόρινθο, 
στην Ελλάδα, ναυπηγήθηκαν. 
Είναι φανερό μάλιστα πως για τους Σάμιους ο Αμεινοκλής, ένας Κορίνθιος
ναυπηγός, κατασκεύασε τέσσερα (πολεμικά) πλοία. 
Η τριήρης ήταν το κατ εξοχήν πολεμικό πλοίο της εποχής που η ανάγκες
του εμπορικού στόλου το έκαναν αναγκαίο. 
Τουλάχιστον δύο με τρεις τριήρεις συνόδευαν τα εμπορικά πλοία για να αποφεύγουν 
τις πειρατικές επιδρομές. 
Η τριήρης είχε τρεις σειρές κουπιών, τη μία πάνω από την άλλη 
και σε κάθε πλευρά του πλοίου. 
Είχε την δυνατότητα να αναπτύσσει ταχύτητα 10 μιλίων την ώρα και μοναδική 
ικανότητα στους ελιγμούς. Είχε 170 ελεύθερους και αμειβόμενους κωπηλάτες 
(54 θαλαμίτες, στο κάτω μέρος, 54 ζευγίτες, στο μέσον και 62 θρανίτες στο πάνω μέρος. 
Είχε μήκος περίπου 40 μέτρα και πλάτος περίπου 5 μέτρα. 
Το βύθισμα, της τρήρους, ήταν 1,5 περίπου μέτρο και είχε εκτόπισμα 60 περίπου τόνους. 
Ήταν καθαρά ένα πολεμικό πλοίο. 
Σε μακρινές πολεμικές εχθροπραξίες οι Τριήρεις συνήθως αγκυροβολούσαν
καθημερινά σε απάνεμα λιμάνια και όρμους και οι επιβαίνοντες τροφοδοτούνταν
από τα άλλα συνοδευτικά πλοία. 
Είχε, πέρα από τους κωπηλάτες 18 με 30 επιπλέον πολεμιστές
(οι κωπηλάτες ήταν επίσης πολεμιστές) και άλλους 20 επιπλέον ναυτικό προσωπικό. 
Σύνολον επιβαινόντων 200 με 220. 
Κύριο μέσο προώθησης ήταν τα κουπιά αλλά ως βοήθημα 
ένα μικρό τραπεζοειδές πανί κι ένα μεγαλύτερο τετράγωνο.
Ο τριήραρχος ήταν ο αρχηγός του πλοίου και ο τριηραύλης ήταν αυτός 
που ρύθμιζε, με τους ήχους του αυλού, τον ρυθμό των κωπηλατών. 
Κατά την ναυμαχία το κύριο όπλο της τριήρους ήταν ένα συμπαγές έμβολο 
με ορειχάλκινη επένδυση βάρους 200 περίπου κιλών (εμβολοφόρος) στην πλώρη, ίσαλο. 
Στη ναυμαχία της Σαλαμίνας,το 480, οι Έλληνες με τις τριήρεις
νίκησαν τους Φοίνικες και τους Πέρσες κι έκαναν τη Μεσόγειο
και πάλι καθαρά Ελληνική Θάλασσα.
Φιλικά Πάν Καρτσωνάκης
Επίγραμμα Κορινθίων πεσόντων Σαλαμινομάχων
έγραψε ο ποιητής Σιμωνίδης ο Κείος:
"Ξένε, να πεις στην Κόρινθο
με τα καλά νερά
ότι τώρα, εδώ μας κράτησε
η Σαλαμίνα
το νησί του Αίαντος
εδώ, που Φοινικικά 
και Περσικά καράβια
και Μήδους καταστρέψαμε
την Ιεράν Ελλάδα προστατεύοντας."
Αυτό είναι το επιτύμβιον επίγραμμα των Κορινθίων Σαλαμινομάχων
που βρέθηκε στη θέση Κυνοσούρα περιοχή Αμπελάκια, όπου και έγινε η ναυμαχία.

Υ.Γ: Πολύ καλώς έγινε η περίφραξη του χώρου αφού ήταν μέχρι να γίνει αυτό
χωματερή και βοσκοτόπι αλλά κάποια κομμάτια του τεχνικού έργου έμειναν απ έξω 
και στην διάθεση κάθε επίδοξου ...............ελγινίσκου.
Επίσης κάποτε θα πρέπει να ανοίξει και η είσοδος του λιμανιού στον Κορινθιακό.
Απλά λοιπόν αυτή είναι η πρότασή μας και την κάνουμε  και γραπτώς
επειδή τα γραπτά μένουν τελικά και γιατί και τόσα χρόνια που τα λέμε
δεν βλέπουμε να ιδρώνει και κανενός το αυτί.
Αντίθετα βλέπουμε με θλίψη να γίνονται έργα
με πάρα πολλά λεφτά που υπερβαίνουν το ένα εκατομμύριο ΕΥΡΩ 
που τάχα μου μοιάζουν με τριήρη.
Εδώ ή γελάτε ή κλαίτε (διαλέξτε)

Πολύ φοβόμαστε ότι είναι καθαρά θέμα χρόνου να γίνει το κακό.

Οι κάτοικοι στην Λέσβο παίρνουν τα όπλα: Μετανάστες απειλούσαν 84χρονο και αυτός σήκωσε καραμπίνα.
Αγριεύουν τα πράγματα στην Μόρια καθώς οι κάτοικοι αρχίζουν να παίρνουν τα όπλα 
για να προστατέψουν τους εαυτούς τους και τις περιουσίες τους 
και έτσι ένας 84χρονος στη Μόρια, 
πρόταξε την καραμπίνα του εναντίον μεταναστών που ήταν συγκεντρωμένοι έξω
 από το κέντρο φιλοξενίας στη Μόρια και τον απειλούσαν με εισβολή στο σπίτι του.

Όλα έγιναν χθες το απόγευμα όταν ο 84χρονος κάτοικο της Μόριας, 
έβγαλε καραμπίνα έξω από το hotspot της περιοχής.

Για λίγο επικράτησε ένταση,αλλά ο κάτοικος της περιοχής δεν πυροβόλησε.

Για το περιστατικό ειδοποιήθηκε η αστυνομία και λίγο αργότερα ο δράστης 
οδηγήθηκε σε αστυνομικό τμήμα. 
Εκεί διαπιστώθηκε ότι κατείχε νόμιμα το όπλο
 και σχηματίστηκε σε βάρος του δικογραφία.
Δικό μας σχόλιο:
Πολύ φοβόμαστε ότι είναι καθαρά 
θέμα χρόνου να γίνει το κακό.
Άντε βρε κάντε υπομονή....
........μπορεί να ανοίξουν τα σύνορα 
και να φύγουν.....κάποτε.

Προσοχή: Φέτος η ισημερία είναι στις 26 και όχι στις 22 Σεπτεμβρίου!

Ο διευθυντής του Ευγενιδείου εξηγεί γιατί.
Η ισημερία συμβαίνει δύο φορές τον χρόνο, όταν ο άξονας της Γης ευθυγραμμίζεται 
παράλληλα και σε ορθή γωνία με τον άξονα του Ηλίου, με αποτέλεσμα η νύχτα 
και η ημέρα να έχουν ίση διάρκεια σε οποιοδήποτε σημείο της γήινης επιφάνειας.

Αυτό συμβαίνει γύρω στις 20 Μαρτίου 
και στις 22 Σεπτεμβρίου. 
Ωστόσο, φέτος ισημερία έχουμε στις 26 Σεπτεμβρίου.

Ο επίτιμος Διευθυντής στο Ευγενίδειο Πλανητάριο Διονύσης Σιμόπουλος, 
καταγράφει τα παράξενα των Ισημεριών και αναλύει το φαινόμενο.
«Ορισμένοι φίλοι κοιτάζοντας τα διάφορα επιτραπέζια ημερολόγια
 και την διάρκεια της ημέρας και της νύχτας, με ρώτησαν γιατί η ημέρα της ισημερίας 
δεν συμπίπτει με την ημέρα που έχουμε ίση ημέρα και ίση νύχτα.

Πρόκειται για μία πολύ σωστή παρατήρηση, γιατί μερικές φορές παίρνουμε
 ορισμένα πράγματα ως δεδομένα.
Πάρτε, για παράδειγμα, την παρατήρηση των φίλων μου για την Ανατολή 
και τη Δύση του Ήλιου.
Ξέρουμε, δηλαδή, ότι καθημερινά ο Ήλιος θα ανατείλει στην Ανατολή
 και θα δύσει στη Δύση, και ξέρουμε επίσης ότι η διάρκεια της ημέρας
 είναι μικρότερη το Χειμώνα και μεγαλύτερη το Καλοκαίρι, ενώ το αντίθετο 
συμβαίνει για την διάρκεια της νύχτας. 
Υπάρχουν, όμως, δύο ημέρες στη διάρκεια ενός έτους που η Ημέρα έχει 
την ίδια διάρκεια με την Νύχτα. Αυτές οι δύο ημέρες ονομάζονται Ισημερίες
 (ίση μέρα-ίση νύχτα) και σηματοδοτούν η μία την πρώτη μέρα της Άνοιξης
 και η άλλη την πρώτη μέρα του Φθινοπώρου.

Ας δούμε, όμως, τι ακριβώς συμβαίνει, γιατί αυτό που αποκαλούμε «Ισημερία»
 (Ανοιξιάτικη και Φθινοπωρινή) δεν είναι στην πραγματικότητα ακριβώς έτσι!

Όπως ξέρετε κάθε μέρα η Γη βρίσκεται σε διαφορετική θέση πάνω στην τροχιά της
 από αυτήν που βρισκόταν την προηγουμένη, και από κάθε νέα θέση εμείς
 πάνω στη Γη αντικρίζουμε τον Ήλιο από διαφορετική γωνία. 
Έτσι κάθε φορά που η Γη συμπληρώνει μία πλήρη περιφορά γύρω από τον Ήλιο, 
μας φαίνεται ότι ο Ήλιος ήταν αυτός που συμπλήρωσε έναν κύκλο 
γύρω από τη Γη, πάνω στην εκλειπτική.

Η εκλειπτική δηλαδή δεν είναι τίποτε άλλο παρά η απεικόνιση, ή η προέκταση
 πάνω στην ουράνια σφαίρα, της γήινης τροχιάς γύρω από τον Ήλιο.

Αν παρατηρήσουμε την εκλειπτική και τη συγκρίνουμε με τον ουράνιο ισημερινό
 (την προέκταση δηλαδή του ισημερινού της Γης και την αποτύπωσή του 
πάνω στον ουράνιο θόλο) θα δούμε ότι οι δύο αυτοί κύκλοι δε συμπίπτουν, 
αλλά αντίθετα τέμνονται, σχηματίζοντας γωνία ίση με 23 μοίρες
 και 27 πρώτα λεπτά, λόγω της κλίσης που έχει ο άξονας της Γης σε σχέση 
με το επίπεδο που σχηματίζει η εκλειπτική.
Η γωνία αυτή ονομάζεται «λόξωση της εκλειπτικής», και τα δύο αυτά σημεία
 στα οποία τέμνονται οι δύο κύκλοι ονομάζονται «ισημερινά σημεία».

Στο πρώτο σημείο ο ουράνιος ισημερινός τέμνει την εκλειπτική εκεί όπου 
ο Ήλιος βρίσκεται στις 20-21 Μαρτίου. 
Το σημείο αυτό ονομάζεται εαρινό ισημερινό σημείο, 
και από την ημέρα αυτή αρχίζει η Άνοιξη.

Εκ διαμέτρου αντίθετα η τομή γίνεται όταν ο Ήλιος βρίσκεται
 στις 22-23 Σεπτεμβρίου. 
Το σημείο αυτό ονομάζεται φθινοπωρινό ισημερινό σημείο, 
και από την ημέρα αυτή αρχίζει το Φθινόπωρο.

Θα θεωρούσε, λοιπόν, κάποιος ότι στις δύο αυτές ημέρες, σε ολόκληρη τη Γη, 
η νύχτα είναι ίση με την ημέρα, δηλαδή επί 12 ώρες ο Ήλιος βρίσκεται
 πάνω από τον ορίζοντα και επί 12 ώρες βρίσκεται κάτω από τον ορίζοντα, 
έχουμε δηλαδή ίση-μέρα: ισημερία.

Τα πράγματα, όμως, δεν είναι ακριβώς έτσι! Γιατί η «ίση μέρα-ίση νύχτα», 
όταν δηλαδή ο Ήλιος φτάνει στα ισημερινά σημεία, συμβαίνει μόνο στους τόπους 
που βρίσκονται ακριβώς πάνω στον γήινο ισημερινό. 
Στις περιοχές που βρίσκονται είτε πάνω είτε κάτω από τον ισημερινό 
η «ίση μέρα-ίση νύχτα» συμβαίνει μερικές ημέρες πριν ή μετά από την «ισημερία».

Πάρτε για παράδειγμα την Αθήνα που βρίσκεται 38 περίπου μοίρες 
βόρεια του ισημερινού, και παρόλο που ο Ήλιος 
θα φτάσει στο Φθινοπωρινό ισημερινό σημείο 
στις 17:21 [Θερινή ώρα Ελλάδος] της Πέμπτης, 22 Σεπτεμβρίου 2016,
 εντούτοις η «ίση μέρα-ίση νύχτα» για την Αθήνα θα συμβεί 
στις 26 Σεπτεμβρίου όταν η ημέρα και η νύχτα θα έχουν περίπου την ίδια διάρκεια!

Ημερομηνία Ανατολή Αθήνα Δύση Αθήνα Διάρκεια Ημέρας

20 Σεπ. 2016 07:11 19:24 12:13:31
21 Σεπ. 2016 07:12 19:23 12:11:05
22 Σεπ. 2016 07:13 19:21 12:08:39
23 Σεπ. 2016 07:14 19:20 12:06:14
24 Σεπ. 2016 07:15 19:18 12:03:48
25 Σεπ. 2016 07:16 19:16 12:01:22
26 Σεπ. 2016 07:16 19:15 11:58:57
27 Σεπ. 2016 07:17 19:13 11:56:31
iefimerida.gr

....και καταγράφουν σκέψεις τους όπως και αναπνέουν.

Να γρατζουνάω στα λευκά, χαρτιά μου, σκόρπιες λέξεις
από παιδί συνήθιζα ένοιωθα την ανάγκη
κι αργότερα που το ‘ψαξα για να βρω τις αιτίες
χάθηκα σε λαβύρινθο μα έξοδο δε βρήκα.

Ακόμη μέχρι σήμερα εξήγηση δεν έχω
μια ικανή απάντηση να καταλήξω κάπου.
Μάλλον ο κάθε άνθρωπος γράφει για κάποιους λόγους
λίγο-πολύ παρόλα αυτά όλοι συγκλίνουν κάπου.

Έχουν ανάγκη προφανώς να εκφραστούνε κάπως
και καταγράφουν σκέψεις τους όπως και αναπνέουν.
                                    Πάν Καρτσωνάκης

Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση. Bertrand Russell

Εκπαιδεύοντας τα χρήσιμα εξαρτήματα.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. 
Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση. 
Bertrand Russell
Ενώ τα περισσότερα παιδιά είναι έξυπνα, οι περισσότεροι ενήλικες είναι κουτοί.
 Άρα κάτι πρέπει να μην πάει καλά στην εκπαίδευση. 
Αλέξανδρος Δουμάς υιός

«Είμαι εξάρτημα εγώ της μηχανής σας
κι ο γιος μου τ’ ανταλλακτικό
θα `ναι εντάξει μια ζωή στη δούλεψή σας
είναι από άριστο υλικό»
Ελένη Βιτάλη
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Κάποιες φορές αρκεί μια φράση που διαβάζεις (ή ακούς) 
για να παρουσιαστεί διαυγής μια σκέψη που μέχρι τότε 
περιπλανιόταν κατακερματισμένη στο νου σου.
Στο προηγούμενο κείμενο έγραφα για τα μαθήματα Αναπτυξιακού
 και Γνωσιακού Προγράμματος, στα οποία υποβάλλονταν τα «ελλειμματικά άτομα».

«Αυτό που κάναμε», γράφει ο Όλιβερ Σακς, 
«ήταν να τους οδηγούμε κατά μέτωπο πάνω στα όρια τους, 
όπως ήδη το είχαν κάνει μάταια, και συχνά μέχρι κάποιο απάνθρωπο σημείο,
σε ολόκληρη τη ζωή τους. 
Δίναμε υπερβολική προσοχή στα ελλείμματα των ασθενών μας.»
Aυτή η αντιμετώπιση θυμίζει το σκίτσο με τη δοκιμασία των ζώων 
(από έναν άνθρωπο):
 «Για να είμαστε δίκαιοι θα διαγωνιστείτε όλοι στο ίδιο αντικείμενο:
 Παρακαλώ, σκαρφαλώστε στο δέντρο.»
Η Ρεβέκκα, όσο και να την πίεζαν, όσο και να την εκπαίδευαν, 
ποτέ δεν θα απολάμβανε το «σκαρφάλωμα», ποτέ δεν θα ήταν αρκετά καλή σ’ αυτό, 
θα έμενε ελλειμματική.
Στο θέατρο λυτρώθηκε, ανασυγκροτήθηκε.
~~

Είναι ένα σφάλμα διαδεδομένο και πολύ συνηθισμένο στην εκπαίδευση, 
απ’ τις πρώτες τάξεις του δημοτικού μέχρι και στο πανεπιστήμιο. 
Τόσο συνηθισμένο που πλέον δεν αντιλαμβανόμαστε πόσο λάθος είναι.

Τα παιδιά αντιμετωπίζονται ως αφηρημένη γενίκευση (Τα Παιδιά), 
όχι ως ξεχωριστές περιπτώσεις, με ειδικές ικανότητες και ανάγκες, 
με ταλέντα και προτιμήσεις.

Η γλώσσα και τα μαθηματικά είναι η βάση της εκπαίδευσης (όπως και των IQ test). 
Όποιος δεν είναι καλός σ’ αυτά θεωρείται ελλειμματικός. 
Όμως οι μαθησιακές δυσκολίες (που ξαφνικά έγιναν μάστιγα στη χώρα μας) 
δεν οφείλονται στα ελλείμματα των μαθητών,
αλλά στο λανθασμένο πλαίσιο εκπαίδευσης.

Όλοι οι μαθητές κρίνονται από την ικανότητα τους στο σκαρφάλωμα. 
Έτσι τα ψάρια, που τα καταφέρνουν υπέροχα στο κολύμπι, θεωρούνται ελλειμματικά, 
θεωρούν τον εαυτό τους ελλειμματικό, και μεγαλώνουν έτσι: Με το στίγμα του ηλίθιου.

Το εκπαιδευτικό σύστημα δεν επενδύει στην ιδιαιτερότητα κάθε ανθρώπου.
 Συνήθως κάνει το αντίθετο: Τους ισοπεδώνει.
~~

Δεν είναι κάτι καινούριο.
Ο Δαρβίνος ήταν μεγαλοφυής, αλλά ακόμα κι ο πατέρας του πίστευε ότι 
«δεν θα καταφέρει τίποτα στη ζωή του». 
Τότε ο Howard Gardner δεν είχε σκεφτεί ακόμα ότι μπορεί να υπάρχουν
 περισσότερα είδη νοημοσύνης από ένα, όπως για παράδειγμα 
η Φυσιοκρατική νοημοσύνη (Naturalistic intelligence).
(9+1 είδη νοημοσύνης http://sanejoker.info/2015/01/intelligence-10.html)

Η Τεμπλ Γκράντιν μπορεί να καταλάβει πώς σκέφτονται τα ζώα, 
αλλά δεν μπορεί να καταλάβει τον Σαίξπηρ.
(Ο θαυμαστός αυτιστικός κόσμος της Τεμπλ Γκράντιν 

Ο Μάρλον Μπράντο είχε αποβληθεί από κάθε σχολείο.
(Μάρλον Μπράντο: 
Σύντομη βιογραφία ενός θεού http://sanejoker.info/2015/02/marlon-brando.html)
~~

Η κακή εκπαίδευση δεν αφορά μόνο στους μεγαλοφυείς. 
Κάθε άνθρωπος είναι καλύτερος σε κάποια θέματα, μέτριος
 σε άλλα και χείριστος στα τρίτα.

Συνήθως είναι καλύτερος σ’ αυτό που του αρέσει να κάνει, κι επειδή εκεί 
αποδίδει περισσότερο, πιο εύκολα, αυξάνεται κι η επιθυμία του να συνεχίσει
 να το κάνει, οπότε γίνεται καλύτερος. (θετική ανατροφοδότηση – feedback)

Αν ένας άνθρωπος, ένα παιδί, βοηθηθεί να βρει αυτό που του αρέσει να κάνει
 και ενθαρρυνθεί να συνεχίσει, να το ενισχύσει, δεν θα γίνει μεγαλοφυής 
ή διάσημος ή πλούσιος, αλλά θα είναι πιο ολοκληρωμένο
ς ως άνθρωπος -ίσως και λιγάκι πιο ευτυχισμένος.

Όμως αυτοί οι άνθρωποι, οι ολοκληρωμένοι, είναι αυτό που χρειάζεται η κοινωνία;
Στον «πολιτισμένο» κόσμο, αυτόν που μας παρουσιάζουν ως τον Καλύτερο Δυνατό, 
το σημαντικό είναι να είσαι χρήσιμος, να καταναλώνεις, να υπακούς, 
να είσαι παραγωγικός, όχι δημιουργικός.

Αυτό κάνει η εκπαίδευση: 
Παράγει χρήσιμα εξαρτήματα.
Η εξάρτηση δεν είναι αμφίδρομη. 
Οι άνθρωποι είναι αναλώσιμοι. 
Είτε πολεμούν είτε δουλεύουν ουδείς αναντικατάστατος.
Όμως δεν μπορούν να ζήσουν ούτε λεπτό έξω από τη Μηχανή, είναι εξαρτημένοι.
Πρώτα καταστρέφονται ψυχικά, αφού έχουν εκπαιδευτεί να είναι εξαρτήματα 
και ο αποκλεισμός τους σημαίνει κατάθλιψη, νευρώσεις, αυτοχειρία.

Έπειτα καταστρέφονται σωματικά, αφού ο μόνος τρόπος να τραφούν
 είναι να αγοράσουν, να έχουν χρήματα, να δουλέψουν.
Τα χρήσιμα εξαρτήματα γίνονται άχρηστα υποκείμενα.
~~

Τα παιδιά που εισέρχονται στην εκπαίδευση εγκαταλείπουν σύντομα
 κάθε τους όνειρο, όπως έγραφε η επιγραφή στην Κόλαση του Δάντη.
 Η ιδιαιτερότητα τους θάβεται κάτω από τόνους άχρηστης γνώσης
 κι όσοι δεν καταφέρνουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις
 χαρακτηρίζονται ελλειμματικοί -εφ’ όρου ζωής.

Η εκπαίδευση είναι, στο μεγαλύτερο μέρος, μνημειωδώς αναποτελεσματική. 
Συνήθως δίνουμε στους νέους κομμένα λουλούδια, όταν θα έπρεπε 
να τους μάθουμε να καλλιεργούν τα δικά τους φυτά. (John W. Gardner)

Όταν τελειώνουν, μετά από δώδεκα χρόνια ισοπέδωσης, 
σκέφτονται όλοι παρόμοια –κι απ’ όλα τα sos στην ιστορία,
 πάντα πέφτει η μάχη των Δερβενακίων 
(όπως γράφει ο Τέλλος Φίλης στη συλλογή συλλογή
 «Ενας απλός υπάλληλος βιντεοκλάμπ», εκδόσεις Εντευκτηρίου 2015)

Χρήσιμα εξαρτήματα, που γέρασαν πριν προλάβουν να επαναστατήσουν.