Πέμπτη, 28 Ιουλίου 2016

Κόρινθος: Ούτε και φαντάζεστε ποιος μιλούσε όρθιος στον Σύλλογο των Άσωτων Κορίνθου.


Αν δεν τον αναγνωρίσατε είναι ο δημοσιογράφος
 Τέρενς Κουίκ.
Όρθιος ο φίλος μου Δημήτρης Χρησταράς
η κοπέλα δίπλα στον Τέρενς η κόρη του τότε Νομάρχη
και διακρίνεται ακόμη και ο Καπετάνιος 
που είχε κατάστημα εσωρούχων για πολλά χρόνια.
Αυτός στο πρώτο πλάνο που κοιτάζει τον φωτογραφικό 
φακό είναι ο αξέχαστος φίλος Σταμάτης Μπουτάκης.

Ο επαναστάτης Ελευθέριος Βενιζέλος: (8 φωτογραφίες)


Στις 10 Μαρτίου του 1905, το Θέρισο αποτέλεσε 
την έδρα της επαναστατικής κυβέρνησης
 της «Ηνωμένης Αντιπολιτεύσεως» 
των Βενιζέλου, Μάνου και Φούμη 
εναντίον της αρμοστείας του πρίγκιπα Γεωργίου
 και υπέρ της Ένωσης της Κρήτης με την Ελλάδα. 
Δύο ημέρες αργότερα, οι επαναστατικές δυνάμεις 
επικράτησαν σε συμπλοκή μικρής
 μικτής δύναμης χωροφυλακής και ιταλικού στρατού.







Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Κόρινθος: Σήμερα το πρωί με τον φίλο μου τον Κώστα χαλαρά.(4 φωτογραφίες)



Φυσικά και όπως πάντοτε
στον LOUKOUMAN-GIOVANNI di posto.

Ο λογαριασμός που διχάζει…

Ο πελάτης παρήγγειλε και βρέθηκε προ εκπλήξεων. 
Δείτε την απόδειξη που είδε όταν ζήτησε 
τον λογαριασμό από σερβιτόρο…
Όλα έγιναν το απόγευμα της 18ης Ιουλίου όπως βλέπουμε στο πάνω μέρος της απόδειξης. 
Ο πελάτης σε τουριστική περιοχή της Ζακύνθου, κάθισε με την παρέα του 
σε καφετέρια και παρήγγειλε όπως φαίνεται 3 νερά, δύο τοστ με γαλοπούλα,
 ένα πράσινο τσάι και μία πορτοκαλάδα. 
Όταν ζήτησε το λογαριασμό, διαπίστωσε πως τα δύο τοστ χρεώθηκαν
 προς 5 ευρώ το καθένα. 
Στα παράπονα που έκανε, οι υπεύθυνοι του απάντησαν πως αυτή είναι η χρέωση
 του καταστήματος. 
Με τον ίδιο να αναγκάζεται να πληρώσει συνολικά 16.50€ και στη συνέχεια 
να ανεβάζει τη σχετική απόδειξη στο διαδίκτυο. 
Οι αντιδράσεις των χρηστών ήταν μοιρασμένες. 
Κάποιοι έκαναν λόγο για αισχροκέρδεια και άλλοι για δικαίωμα του ιδιοκτήτη 
να πουλάει τα τοστ στην τιμή που επιθυμεί…
ΦΩΤΟ από facebook
Πηγή: facebook
Δικό μου σχόλιο:
Κανονικά δεν έπρεπε να πληρώσει γιατί το κατάστημα
 είναι υποχρεωμένο να έχει τιμοκατάλογο
πάνω στα τραπέζια αλλά κι αυτός ας ρωτούσε...........

Δεν το είπαμε; Αυτοί έχουν βαλθεί να μας αποτρελάνουν! (Βίντεο)

ΦΩΤΟ EUROKINISSI
Η απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ στην κατάληψη 
των γραφείων του από αντιεξουσιαστές
Βίντεο ντοκουμέντο μετά τις συλλήψεις!
Αντιεξουσιαστές κατέλαβαν τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ
 και κρέμασαν το πανό που βλέπετε. 
Η απάντηση ήρθε λίγο αργότερα με ανακοίνωση...
Σε περισσότερες από 70 συλλήψεις προχώρησαν οι αστυνομικές Αρχές
 κατά τη διάρκεια μεγάλης επιχείρησης που πραγματοποιήθηκε το πρωί σε τρία
 υπό κατάληψη κτίρια της Θεσσαλονίκης. Στην επιχείρηση για την εκκένωση 
των κτιρίων προσήχθησαν αρχικά περισσότερα από 100 άτομα που βρίσκονταν
 στο εσωτερικό τους και μεταφέρθηκαν στο Αστυνομικό Μέγαρο 
της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να εξεταστούν. 
Ο ακριβής αριθμός των συλληφθέντων 
δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως, αλλά -κατά πληροφορίες- υπερβαίνει τους 70, 
ανάμεσα στους οποίους είναι και αλλοδαποί. 
Αυτή τη στιγμή είναι σε εξέλιξη ο σχηματισμός δικογραφιών, με τις οποίες 
οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στην εισαγγελία Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης. 
Μετά από αυτή την εξέλιξη, ομάδα αντιεξουσιαστών κατέλαβε τα κεντρικά γραφεία 
του ΣΥΡΙΖΑ στην Θεσσαλονίκη...

Την κατάληψη των γραφείων του ΣΥΡΙΖΑ γνωστοποίησαν οι αντιεξουσιαστές
 με ανακοίνωση που εξέδωσαν. Αυτή περιέχει και τελεσίγραφο προς την αστυνομία
 που ήδη έχει εκπνεύσει: ''Ως άμεση απάντηση στα πογκρόμ της κυβέρνησης 
του ΣΥΡΙΖΑ στους κατειλημμένους χώρους στέγης προσφύγων - μεταναστών,
 καταλάβαμε σήμερα τα κεντρικά γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ στην οδό Εγνατίας, 
ζητώντας ταυτόχρονα την αμεση απελευθέρωση των διωκόμενων συντρόφων
 μέχρι τις 12.00, καθώς και την άμεση ανάκληση της κατεδάφισης της κατάληψης
 του ορφανοτροφείου, μέσα στους χώρους του οποίου βρίσκεται τεράστιος
 εξοπλισμός ένδυσης, σίτισης και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. 
Σύντροφοι και συντρόφισσες ενάντια στις εκκενώσεις των καταλήψεων
 στέγης προσφύγων - μεταναστών στη Θεσσαλονίκη''.
Η απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ

Η απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ ήρθε λίγο αργότερα με ανακοίνωση, στην οποία τονίζεται 
η αντίθεσή του, με την πρωινή αστυνομική επιχείρηση: 
''Η αστυνομική επιχείρηση εκκένωσης καταλήψεων στέγης στη Θεσσαλονίκη 
μας βρίσκει αντίθετους.Η ποινικοποίηση εγχειρημάτων αλληλεγγύης συνιστά π
ρακτική που δεν έχει καμία σχέση με τις αρχές και τις αξίες της Αριστεράς''.

Προσωπικά είδη, σκηνές, υπνόσακοι, ελαστικά αυτοκινήτου και κοντάρια 
είναι κάποια από τα αντικείμενα που άφησαν πίσω τους οι 61 καταληψίες
 που συνελήφθησαν από την Αστυνομίακατά την επιχείρηση που σημειώθηκε 
σήμερα το πρωί στο υπό κατάληψη κτίριο της οδό Καρόλου Ντηλ στη Θεσσαλονίκη. 
Λίγη ώρα μετά την άφιξη της Αστυνομίας έφτασε στο σημείο ο ιδιοκτήτης 
του ακινήτου προκειμένου να συμμετάσχει στη διαδικασία καταγραφής των ζημιών
 που υπέστη το οίκημα από τους καταληψίες. 
Η τηλεοπτική κάμερα καταγράφει τις εικόνες από το εσωτερικό του ακινήτου...

Εκτός από το κτίριο της οδού Καρόλου Ντιλ, οι αστυνομικοί εκκένωσαν άλλα δύο. 
Πρόκειται για το πρώην Ορφανοτροφείο «Μέγας Αλέξανδρος», που βρίσκεται 
στη οδό Γρ. Λαμπράκη στην 'Ανω Τούμπα και το «Μανδαλίδειο» στην παραλιακή
 λεωφόρο Νίκης. Τα δύο οικήματα είναι ιδιοκτησίας του δημοσίου. 
Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες πραγματοποιήθηκε μεγάλος αριθμός 
προσαγωγών από το εσωτερικό των τριών κτιρίων. 
Στην επιχείρηση πήραν μέρος αστυνομικοί διαφόρων υπηρεσιών 
της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης.

Η ανακοίνωση της αντιεξουσιαστικής κίνησης
"Σήμερα, Τετάρτη 27 Ιουλίου, τις πρώτες πρωινές ώρες, εκτυλίχθηκε μια αστυνομική 
επιχείριση για την εκκένωση των καταλήψεων στέγης, Λεωφ. Νίκης 39, Ορφανοτροφείο 
και Κοινότητα Hurriya, που φιλοξενούν οικογένειες προσφύγων και μεταναστών. 
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός, πως οι εκκενώσεις γίνονται δύο μέρες μετά τη λήξη
 του No Border Camp στη Θεσσαλονίκη, μιας διοργάνωσης στην οποία συμμετείχε 
πληθώρα αληλλέγγυων απ’όλο τον κόσμο, που ήρθε σε επαφή με τους πρόσφυγες
 και μετανάστες, μίλησε μαζί τους για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν
 στα κέντρα «φιλοξενίας» – εκτόπισης και πρότεινε δρόμους αυτοοργάνωσης, 
αμεσοδημοκρατίας και αγώνα για την καλυτέρευση της ζωής τους.

Είναι προφανές, πως αυτό φοβίζει την κυβέρνηση της αριστεράς που θέλοντας
 να δείξει «καλό πρόσωπο» στη ρητορική των ΜΜΕ και της αντιπολίτευσης οδηγείται
 σε δρόμους φασιστικής λογικής, αντίληψης και πρακτικής, εξαπολύοντας πογκρόμ 
στο αντιεξουσιαστικό κομμάτι του κινήματος, που δείχνει έμπρακτα 
πως η αλληλεγγύη δεν είναι φιλευσπλαχνία, αλλά αγώνας, διεκδίκηση και πάλη
 για τα δικαιώματα των μεταναστών και προσφύγων.

Από την πλευρά μας, ως Αντιεξουσιαστική Κίνηση, δηλώνουμε ότι ήμασταν, 
είμαστε και θα είμαστε μέσα και έξω από τα κέντρα κράτησης,
 δίπλα στους μετανάστες και τους πρόσφυγες, παλεύοντας μαζί τους ενάντια 
σε φράχτες, σύνορα και κάθε είδους αποκλεισμούς. 
Η αλληλεγγύη, η αυτοοργάνωση και η άμεση δημοκρατία στη λήψη των αποφάσεων 
σε πείσμα των κρατούντων θα νικήσουν".
Πηγή: thestival.gr - Με πληροφορίες από ΑΠΕ ΜΠΕ
Δικό μας σχόλιο:
Δεν το είπαμε; 
Αυτοί έχουν βαλθεί να μας αποτρελάνουν! 

Νεράιδα ήσουν κι έγινες, θνητή για τιμωρία.

Μου λύνονται τα γόνατα η γλώσσα κόμπο δένει
κόβεται η ανάσα μου όταν σε αντικρίζω.
Εσύ δεν είσαι απ αυτόν τον κόσμο τον δικό μας
νεράιδα ήσουν κι έγινες, θνητή για τιμωρία. 

Κάποιος θεός σ αγάπησε κι εσύ τον απωθούσες
γι αυτό και σ' έστειλαν εδώ μήπως μετανοήσεις. 
Ατύχημα θανάσιμο ήταν και που σε είδα
κι όταν μου χαμογέλασες μαγεύτηκα τελείως. 

Μα ποιο το νόημα να ζω, κοντά σου ν' ανασαίνω
για να υπάρχω δίπλα σου, κοντά σου,  να ματώνω;
                    Καρτσωνάκης Πάν 

Ρε σεις, αυτοί θέλουν να μας αποτρελάνουν;

Τα ευαίσθητα αντανακλαστικά μεγάλης μερίδας
του ΣΥΡΙΖΑ προκάλεσε η επέμβαση της αστυνομίας 
στην πρυτανεία του Πανεπιστημίου Αθηνών, προκειμένου
να λήξει η 19 ημερών κατάληψη από αντιεξουσιαστές.
Η απόφαση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, δέχθηκε σφοδρά «φίλια» πυρά 
από κομματικά στελέχη, βουλευτές και την Νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ.
 Οι περισσότεροι υποστηρίζουν ότι ο κ. Πανούσης λειτούργησε υπό την πίεση 
συντηρητικών δυνάμεων αλλά και των ΜΜΕ, κάνουν λόγο για παραβίαση
 του πανεπιστημιακού ασύλου, ενώ κάποιοι ζήτησαν ακόμη και την παραίτησή του 
από το αξίωμα που κατέχει.

Στελέχη του Τμήματος Δικαιωμάτων του κόμματος 
(Σπύρος Απέργης, Ιωάννα Κούρτοβικ, Πάνος Λάμπρου, Πόπη Μέλλιου
και Δημοσθένης Παπαδάτος) τα... έψαλλαν κατά πρόσωπο στον αναπληρωτή
 υπουργό Δημόσιας Τάξης με τον οποίο συναντήθηκαν το απόγευμα.
 «Η αντιπροσωπεία του Τμήματος δήλωσε τη διαφωνία της για τη σημερινή επέμβαση 
της Αστυνομίας, σκοπός της οποίας ήταν η εκκένωση της Πρυτανείας 
του Πανεπιστημίου Αθηνών από μια πολυήμερη, σαφώς μειοψηφική, 
αλλά ειρηνική κατάληψη» αναφέρει η ανακοίνωση
 που εξέδωσαν τα κομματικά μέλη. 
Σημειώνουν δε πως «με δεδομένο ότι η κινητοποίηση συνδεόταν με αιτήματα
 για τις φυλακές, η σημερινή υπερψήφιση του νομοσχεδίου του υπ. Δικαιοσύνης, 
η κατάργηση του κουκουλονόμου και η θέσπιση εγγυήσεων στη λήψη DNA, 
θα σήμαινε πιθανότατα και την λήξη της κατάληψης».

Δεν μένουν όμως μόνο εκεί. Οπως τονίζουν «στον αντίποδα, η υπό συντηρητικές
 πιέσεις αστυνομική εισβολή σε πανεπιστημιακό χώρο, με όλο το συμβολικό
 και πολιτικό φορτίο που περιβάλλει μια τέτοια ενέργεια λίγους μήνες 
μετά τα έργα και τις ημέρες Φορτσάκη, σηματοδοτεί υποχώρηση, έστω προσωρινή,
 από τη θέση ότι κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα δεν εμπίπτουν
 στην αρμοδιότητα της Αστυνομίας, όπως έχει δηλώσει ο ίδιος ο υπουργός».

Πετράκος: Δυστυχώς, παραβιάσαμε το άσυλο
Επιπλέον το Τμήμα Δικαιωμάτων του ΣΥΡΙΖΑ επέστησε την προσοχή στον υπουργό 
με αφορμή φωτογραφίες από το «ντου» στην Πρυτανεία, όπου αστυνομικοί 
της ομάδας ΔΕΛΤΑ εμφανίζονται να επιχειρούν με ενσωματωμένες κάμερες 
στα κράνη τους. «Είναι πλέον επείγουσα η δραστική αντιμετώπιση ομάδων 
της ΕΛ.ΑΣ που συνδέονται συστηματικά με αντιδημοκρατικές συμπεριφορές, 
ανεξαρτήτως αν αυτές εμπίπτουν στο πλαίσιο λειτουργίας που τους είχε 
ανατεθεί από προηγούμενες κυβερνήσεις» είπαν στον κ. Πανούση, ο οποίος
 δεσμεύτηκε να ερευνήσει το συμβάν και βεβαίωσε ότι η χρήση κάμερας
 δεν αποτελεί εντολή του Αρχηγείου.

Από την πλευρά του, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Θανάσης Πετράκος είπε ότι
 υπήρξε παραβίαση του πανεπιστημιακού ασύλου κάνοντας λόγο για «σημαντικό θέμα». Πρόσθεσε ακόμη ότι «για εμάς, το πανεπιστημιακό άσυλο είναι αδιαπραγμάτευτο
 και γι’ αυτό θα το επαναφέρουμε με το νέο νομοσχέδιο. 
Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή, εφαρμόστηκε ένας νόμος της προηγούμενης κυβέρνησης».

Διαμαντόπουλος υπέρ παραίτησης Πανούση

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Βαγγέλης Διαμαντόπουλος αναδημοσίευσε άρθρο 
από ιστοσελίδα που πρόσκειται σε συνιστώσες του κόμματος, το οποίο ζητά ευθέως, 
την παραίτηση του αναπληρωτή υπουργού Προτασίας του Πολίτη Γιάννη Πανούση.

Σε ένα ιδιαίτερα σκληρό κείμενο το οποίο έκανε share στον προσωπικό του
 λογαριασμό στο Facebook ο κ. Διαμαντόπουλος σχολιάζει:
 «Μια άποψη που πρέπει να μας απασχολήσει σοβαρά...».

Στο κείμενο που αναρτήθηκε στο «Δίκτυο για τα πολιτικά και ανθρώπινα δικαιώματα» διατυπώνονται βαριές εκφράσεις κατά του υπουργού και της κυβέρνησης. 
«Η κυβέρνηση διακινεί το επιχείρημα ότι διέπραξε την εισβολή γιατί ήταν αδύνατον
 να ψηφιστεί το νομοσχέδιο υπό καθεστώς ομηρίας της από τους καταληψίες! 
Και ψευδές και γελοίο…Γιατί απλώς τελεί σε ομηρία από τη Δεξιά, 
τους τηλεεισαγγελείς, «κυβερνητικούς εταίρους» και βεβαίως τον ίδιο 
τον ανεκδιήγητο υπουργό Δημόσιας Τάξης» αναφέρεται στο άρθρο. 
Τονίζεται ότι ο ΣΥΡΙΖΑ «υπονομεύει τη νομοθετική πρωτοβουλία του, 
εξευτελίζεται, αφού είναι η πρώτη κυβέρνηση από τη Μεταπολίτευση που εισβάλλει
 στην Πρυτανεία ενώ έχει καταγγείλει την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου, παρουσιάζεται ανίσχυρος και πανικόβλητος
 (πώς θα τα βγάλει πέρα με τους «δανειστές» όταν τρέμει την Τρέμη, τον Άδωνι 
και την Ντόρα;) και, το χειρότερο, ανοίγει ένα νέο κύκλο καταστολής». 
Ζητείται τέλος, να παραιτηθεί ο υπουργός Δημόσιας Τάξης Γ. Πανούσης».

Καταδικάζουν την επέμβαση και οι νεολαίοι του ΣΥΡΙΖΑ

Η Νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωση της καταδίκασε την αστυνομική επιχείρηση.

«Η επέμβαση των δυνάμεων καταστολής αποτελεί υποχώρηση προς τις πιέσεις 
και την τρομοϋστερία του συντηρητικού μπλοκ και των καθεστωτικών ΜΜΕ
 που με τέτοιες κινήσεις βλέπουν το δικό τους αυταρχισμό να δικαιώνεται» τονίζουν. 
Ζητούν την επαναφορά και την διεύρυνση του πανεπιστημιακού ασύλου 
και προσθέτουν: «Η επέμβαση των δυνάμεων καταστολής στην Πρυτανεία 
του ΕΚΠΑ συνιστά καταπάτηση του πανεπιστημιακού ασύλου, το οποίο 
οι αγώνες δεκαετιών του φοιτητικού και πανεπιστημιακού κινήματος, 
καθώς και της Αριστεράς, έχουν κατοχυρώσει και διαφυλάξει. 
Ως τέτοια είναι από μας καταδικαστέα».

Οι νεολαίοι του ΣΥΡΙΖΑ σημειώνουν ακόμη αιχμηρά πως 
«η διαφύλαξη του ασύλου, ωστόσο, δεν μπορεί να αφορά τις δυνάμεις καταστολής»
 και προειδοποιούν την κυβέρνηση πως «το δόγμα «Νόμος και Τάξη», της ακροδεξιάς κυβέρνησης Σαμαρά, καταδικάστηκε από τον ελληνικό λαό στις εκλογές 
της 25ης Γενάρη κι έτσι πρέπει να παραμείνει».
Σημειώνουν επίσης την αντίστιξη καθώς η επέμβαση της αστυνομίας ήρθε 
στον αντίποδα της ψήφισης ενός νομοσχεδίου (για τις φυλακές τύπου Γ') 
«που πραγματοποιεί μια βαθιά τομή σε προοδευτική κατεύθυνση 
για την ελληνική κοινωνία, δικαιώνει αγώνες χρόνων του κινήματος 
για τα πολιτικά και κοινωνικά δικαιώματα στη χώρα μας».
Δικό μας σχόλιο:
Ρε σεις, αυτοί θέλουν να μας αποτρελάνουν;
Φυσικά η είδηση είναι ένα χρόνο πριν περίπου 
αλλά είναι σα να μην πέρασε ούτε  μια ημέρα καθώς
όπως άκουσα και από τις ειδήσεις....πάλι το ΣΥΡΙΖΑ
καταδίκασε την αστυνομική επιχείρηση.
Η νέα είδηση εδώ:
Στον εισαγγελέα οι 74 συλληφθέντες σήμερα
 στη Θεσσαλονίκη.
Αστυνομική επιχείρηση για την εκκένωση 
τριών υπό κατάληψη κτιρίων.
Στον εισαγγελέα οδηγούνται, κατά ομάδες, 
οι 74 συλληφθέντες κατά τη σημερινή αστυνομική 
επιχείρηση για την εκκένωση τριών κτιρίων
 στη Θεσσαλονίκη, που τελούσαν υπό κατάληψη.
Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης στα τρία κτίρια,
(το πρώην ορφανοτροφείο «Μέγας Αλέξανδρος», 
στην οδό Γρ. Λαμπράκη στην Άνω Τούμπα, 
το «Μανδαλίδειο Μέγαρο» στην παλιά παραλία 
της Θεσσαλονίκης και ένα 8όροφο κτίριο,
 επί της οδού Καρόλου Ντηλ, στο κέντρο της πόλης), προσήχθησαν αρχικά 107 άτομα που βρίσκονταν
 στο εσωτερικό τους
 και οδηγήθηκαν στο Αστυνομικό Μέγαρο
 της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να εξεταστούν.
Στο μεταξύ, μπουλντόζες ξεκίνησαν το μεσημέρι 
και συνέχιζαν έως τις πρώτες απογευματινές ώρες, 
την επιχείρηση κατεδάφισης του κτιρίου 
του πρώην ορφανοτροφείου «Μέγας Αλέξανδρος», 
στην Άνω Τούμπα Θεσσαλονίκης, ιδιοκτησίας
 της Ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλονίκης,
 στο οποίο βρίσκονταν και κάποιοι πρόσφυγες.
Μέσα στο κτίριο υπήρχαν μεγάλες ποσότητες τροφίμων 
και ιατροφαρμακευτικού υλικού καθώς και άλλος 
εξοπλισμός, που πριν ξεκινήσει η επιχείρηση
 κατεδάφισης, απομακρύνθηκαν και εκτιμάται ότι 
θα μεταφερθούν με φορτηγά, πιθανότητα σε δομές 
φιλοξενίας προσφύγων. 
Την επιχείρηση κατεδάφισης επιτηρούν δυνάμεις 
της αστυνομίας.

ΑΠΟΨΕ, ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ… ΨΗΛΑ! Μοναδικό θέαμα στον ελληνικό ουρανό από τη NASA!

Ένα μοναδικό θέαμα μπορούμε να παρακολουθήσουμε 
απόψε αρκεί να στρέψουμε το βλέμμα στον ελληνικό ουρανό.
Ο σταθμός της NASA, ISS, θα είναι ορατός ακριβώς στις 22:22, όπως ανακοίνωσε 
στο twitter ο ιταλός αστροναύτης, Ινάτζιο Μανιάνι,
 που βρίσκεται στον διαστημικό σταθμό και μας χαιρετά στα ελληνικά !
Συγκεκριμένα όσοι μένουν Αθήνα, κατά τις 22:19, θα φανεί από χαμηλά νοτιοδυτικά, 
θα ανέβει σχεδόν στο ζενίθ και θα «δύσει» χαμηλά βορειοανατολικά.

Κόρινθος: Αχ, βρε φίλε και στη δική μου γειτονιά, το ίδιο γίνεται. (3 φωτογραφίες)



Αγανάκτησες φίλε και μου έστειλες 
αυτές τις 3 φωτογραφίες 
για να τις δημοσιοποιήσω.
αλλά εντάξει και που θα τις δημοσιεύσω 
μήπως περιμένεις να συγκινηθεί κανένας; 

Κόρινθος: MIΑ ΜΕΡΑ ΣΑΝ ΑΥΤΗ - H EΛΛΑΔΑ ΕΚΠΕΜΠΕΙ S O S άρθρο του Παναγιώτη Τσελεκίδη

Η κυβερνηση των Συριζα-Ανελ συνειδητοποιώντας τα πολλαπλα αδιέξοδα 
που εχει δημιουργήσει στην Ελληνικη Κοινωνια 
και γενικότερα στη χώρα προσπαθεί 
να μετατοπισει την πολιτικη της ατζεντα από τα καυτα προβλήματα
 της καθημερινότητας σε αλλα ανεπίκαιρα τριτης πρωτεραιοτητας θεματα 
στην προσπαθεια της να επιμηκινει την παραμονή της στην εξουσια.
 Με προφασεις της επικαλείται την αναγκαιοτητα για αλλαγες στο εκλογικο συστημα,συνταγματικες μεταρρυθμισεις,εκλογες,διακηρύξεις δημοψηφίσματα, 
λες και αυτά είναι τα μεγαλα εμποδια που δεν την αφησαν να ανταποκριθεί 
στις προεκλογικες της δεσμευσεις αλλα και να αλλαξει τη χωρα προς το καλυτερο..
Εχει την δολια  αφελεια να ελπιζει ότι με αυτές τις μεθοδεύσεις θα μπορεσει 
να καλυψει τις κυβερνητικες της ανεπάρκειες σε κάθε τομεα του δημοσιου βιου. 
Η σκληρη και αδυσωπητη πραγματικότητα, ως αποτέλεσμα της δικης της 
κακης διακυβερνησης, που αντιμετωπιζουν σήμερα τα Ελληνικα νοικοκυρια 
δεν ξεπερνιέται με τα παλια παχια τα λογια τα μεγαλα. 
Η δυσαρεσκεια και αγανακτηση ξεχειλιζουν-Η Κοινωνια αλλα περιμενε. 
Αλλα ειχε ψηφισει.Αλλα της ειχαν πει.-Όμως και το ψεμμα εχει ορια 
και γρηγορα ερχεται η τιμωρια της αποκάλυψης.-
Ο χρονος της κρισης ολο και συντομευει και ο κυρίαρχος Λαος θα είναι αυτος 
που θα επιστρεψει  το βαρυ λογαριασμο σε αυτους που αυθαιρετα τον χρεωνουν 
τον επιβαρυνουν και τον εκβιαζουν να πληρωσει από χρηματα που δεν εχει. 
Πολλα είναι τα μεγαλα μηνυματα που στελνει σαν από κραυγη αγωνιας.
Συνεχη αυξηση των κοκκινων δανειων.Δεν είναι ολοι κακοπληρωτες.
Εχουμε προϊουσα υποβαθμιση της Ελληνικης οικονομιας.
Μειωση των τραπεζικων καταθέσεων και αυξηση των ληξηπροθεσμων οφειλων 
προς την εφορια.Περισσοτερα δανεικα για να εξοφλήσουμε λιγοτερα.
-Υποθηκευση της χωρας και του εθνικου φυσικου πλουτου για 100 χρονια.
Παραχωρηση μεγαλων τομεων τομεων της Εθνικης Κυριαρχιας.
Αληθεια εχουν αναρωτηθεί αυτοι που υπογραφουν και δεσμευουν τη χωρα
  εάν εχουν την εξουσιοδοτηση του Ελληνικου Λαου.
-Εχουν ρωτησει κανεναν από τις νεες γενιες και τις μελλοντικες που ερχονται;
Υπογραφες με υποκριτικα δακρυα και λυπη δεν συγχωρούνται.
Καπως ετσι φαινονται σημερα τα πραγματα χωρις το φαρο και τα ραδιοσηματα 
για ομαλη προσγειωση.
-Ακουει κανεις;
Το πολιτικο συστημα βλεπει και ακουει η βολευεται στα υπαρχοντα του.
Η ελπιδα που πεθαινει τελευταια βρίσκεται σε επιθανατιο ρογχο.
Η Ελλαδα εκπεμπει S O S
 Παναγιώτης Τσελεκίδης

Καλημέρα. Ταξίδι στους Παξούς.Τοπίο μοναδικής ομορφιάς με δαντελωτές ακτές,

Τοπίο μοναδικής ομορφιάς 
με δαντελωτές ακτές, γαλαζοπράσινα νερά
 και πυκνή βλάστηση από αιωνόβιες ελιές, 
πεύκα και κυπαρίσσια!
 Ανακαλύψτε τα δυο μεγαλύτερα νησιά του συμπλέγματος 
των Παξών, τους Παξούς και τους Αντίπαξους!
Ο μύθος λέει ότι ο Ποσειδώνας αποφάσισε να δημιουργήσει ένα ερωτικό καταφύγιο
 για εκείνον και την αγαπημένη του Αμφιτρίτη κι έτσι πήρε την τρίαινα του
 και απέσπασε ένα κομμάτι από την Κέρκυρα. 
Έτσι απλά και μυθικά δημιουργήθηκαν οι Παξοί, ένας τόπος ειδυλλιακός, 
προικισμένος με φυσική, σχεδόν θεϊκή ομορφιά. Ανακαλύψτε την!

Φτάνοντας στον Γάιο, την πρωτεύουσα και λιμάνι των Παξών ο επισκέπτης 
αντικρίζει έναν γραφικό οικισμό, χτισμένο περιμετρικά από έναν φυσικό κόλπο, 
που διατηρεί το παραδοσιακό του χρώμα και συγκεντρώνει
 τη μεγαλύτερη τουριστική κίνηση στο νησί.
Εδώ θα βρείτε τα περισσότερα εμπορικά καταστήματα, φούρνους, 
ταβερνάκια και καφετέριες, καθώς και αρκετά καταλύματα.
Εντυπωσιακό είναι το νησάκι του Αγίου Νικολάου, ακριβώς απέναντι από το Γάιο, 
που δημιουργεί ένα στενό κανάλι, ιδανικό για την προστασία των σκαφών.
 Επάνω του υπάρχει ενετικό φρούριο και τα εκκλησάκια 
του Αγίου Νικολάου και του Αγίου Ιωάννη.

Τα σημαντικότερα αξιοθέατα στο Γάιο είναι η εκκλησία των Αγίων Αποστόλων, 
η στέρνα των Αγίων Αναργύρων, το μοναστήρι της Παναγιάς, στο ομώνυμο νησάκι 
και το Λαογραφικό Μουσείο των Παξών.

Με αφετηρία το Γάιο εκδρομικά σκάφη πραγματοποιούν το γύρο του νησιού 
και τη σύνδεση με τους Αντίπαξους, το πανέμορφο νησάκι με τις μαγευτικές παραλίες. 
Η εξωτικής ομορφιάςπαραλία Βουτούμι θεωρείται από τις ομορφότερες του κόσμου.
Στο βόρειο τμήμα του νησιού βρίσκεται η Λάκκα, 
ένας από τους οικισμούς του νησιού, χτισμένος σε έναν κλειστό απάνεμο όρμο. 
Είναι το δεύτερο λιμάνι των Παξών, με τη βλάστηση να φτάνει 
σχεδόν μέχρι τη θάλασσα, δημιουργώντας ένα πανέμορφο σκηνικό.

Στη Λάκκα θα δείτε το φάρο και την παραλία Πλάνοι, ακριβώς από πίσω, 
ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει και η εκκλησία της Υπαπαντής.

Νοτιότερα, ο Λογγός, ένα χρωματιστό λιμανάκι, που φημίζεται 
για τις παραδοσιακές του ταβέρνες. 
Στον Οζιά, τον Γιαννά και τη Γλυφάδα θα έχετε την ευκαιρία να απολαύσετε 
θειούχες ιαματικές πηγές, με θεραπευτικές ιδιότητες, ειδικά για τους ρευματισμούς.

Ο Οζιάς και τα Μαγαζιά είναι δυο χωριά με έντονο παραδοσιακό χρώμα
και πετρόχτιστα σπίτια. Μάλιστα, στο χωριό Μαγαζιά ένα παραδοσιακό ε
λαιοτριβείο έχει μετατραπεί σε Μουσείο Ελιάς, λόγω των απέραντων ελαιώνων 
που υπάρχουν στο νησί.
Οι παραλίες είναι το highlight των Παξών και για ανακαλύψετε
 όσο το δυνατόν περισσότερες η καλύτερη επιλογή είναι να νοικιάσετε
 ένα μικρό σκάφος, από αυτά που σας περιμένουν στο Γάιο.

Από τις πιο γνωστές είναι αυτή του Ερημίτη, που σχηματίστηκε το 2008 
από κατολίσθηση και βρίσκεται στο κέντρο της δυτικής πλευράς του νησιού.

Αποτελεί μία εντυπωσιακή παραλία καθώς βρίσκεται ανάμεσα σε επιβλητικά βράχια 
και έχει θέα το ηλιοβασίλεμα. Έχει λευκό βότσαλο και θειούχα καταγάλανα νερά.

Οι αναρίθμητες παραλίες του νησιού αποτελούν την αφετηρία για καταδυτικές 
εξορμήσεις στα σπήλαια και τα ναυάγια της εποχής, ενώ πολλοί είναι και αυτοί 
που επιδίδονται στο windsurfing.

Μην παραλείψετε να επισκεφθείτε τις γράβες, ενάλια σπήλαια 
με εντυπωσιακούς θόλους, στη δυτική ακτή των Παξών και φυσικά 
να εξερευνήσετε τα μικρά νησάκια της περιοχής,
 που κρύβουν ξεχωριστούς θησαυρούς.

Τρίτη, 26 Ιουλίου 2016

Όπως το κάνουν οι νεκροί για όσο τους τιμούμε.

Οι Έλληνες ως ιερή προστάτευαν την χώρα 
στις Θερμοπύλες, Πλαταιές, αλλά και Σαλαμίνα
όπως και το επίγραμμα στον τύμβο μαρτυρούσε
των Κορινθίων που 'γραψε ο Σιμωνίδης τότε.

Ξένε να πεις στην Κόρινθο με τα καλά νερά της 
πως το νησί του Αίαντος μας κράτησε για πάντα
της ιεράς Ελλάδος μας, εμείς προστάτες τότε
παράδειγμα θα δίνουμε για τις γενιές των νέων.

Της ιεράς Ελλάδος μας ακοίμητοι προστάτες
όπως το κάνουν οι νεκροί για όσο τους τιμούμε.
                                 Πάν Καρτσωνάκης
Το επιτύμβιον επίγραμμα
των Κορινθίων Σαλαμινομάχων
που βρέθηκε στη θέση Κυνοσούρα
περιοχή Αμπελάκια, 
όπου και έγινε η ναυμαχία
(που μαζί με τον Μαραθώνα και τις Θερμοπύλες)
κράτησαν την Ανατολίτικη   κουλτούρα 
μακριά από τη Ευρώπη
(εκείνα τα χρόνια)
με ότι αυτό συνεπάγεται
για την πολιτιστική εξέλιξη
της Ευρώπης γενικά
 αλλά και αυτό που σήμερα ονομάζουμε
Δυτικό πολιτισμό. 
Η ιστορία της επιγραφής που ανήκει 
στον τάφο των Κορινθίων Σαλαμινομάχων και διασώζει 
μέρος τετραστίχου επιγράμματος, συγκεκριμένα μέρος
 του πρώτου διστίχου 
(με χαρακτήρες του πρώιμου 5ου αι. π.Χ.),
 που αποδίδεται στον Σιμωνίδη,
 τον μεγάλο Κείο επιγραμματοποιό.
Το ελεγείο αναφέρεται σε πολίτες της Κορίνθου,
 οι οποίοι έπεσαν στη ναυμαχία και ετάφησαν, 
σύμφωνα με τη μαρτυρία του Πλουτάρχου, 
στη Σαλαμίνα, “παρά τήν πόλιν”.
Αξίζει, τέλος, να αναφερθεί ότι το περίφημο ελεγείο 
για τους Κορινθίους ναυμάχους της Σαλαμίνος, 
όπως μας παραδόθηκε ολόκληρο από τον Πλούταρχο
 (Περί της Ηροδότου κακοηθείας, 39, 
πρβλ. Δίωνος Χρυσοστόμου, λόγος λζ΄, Κορινθιακός),
 έχει ως ακολούθως:
"Ξένε, να πεις στην Κόρινθο
με τα καλά νερά
ότι τώρα, εδώ μας κράτησε
η Σαλαμίνα
το νησί του Αίαντος
εδώ, που Φοινικικά 
και Περσικά καράβια
και Μήδους καταστρέψαμε
την Ιεράν Ελλάδα προστατεύοντας."
"Stranger say to the city of Corinth
with the fine waters
that we are now rest here in Salamis,
the island of Ajax,
where we have destroyed
the Phoenician and Persian ships
with their Medean crews,
defending the sacred Hellas".
Η εγγραφή αυτή αφιερώνεται 
στον Δημήτρη Λιαντίνη 
Έναν φιλόσοφο, ένα λάτρη της Ελλάδος
 και του αρχαίου πολιτισμού της, 
έναν άνθρωπο με απίστευτη πίστη 
και συμπόνια για τους ομοίους του, 
έναν εραστή της ζωής 
(της Φύσης, της γυναίκας, των βιβλίων),
 έναν αρνητή του θανάτου.
Έναν Έλληνα.

Ποιο ήταν το Μυστηριώδες Ταξίδι του Καθηγητή Λιαντίνη...

Κατά καιρούς, εμφανίζονται στο προσκήνιο της ιστορίας ορισμένοι άνθρωποι που περιβάλλονται από μια ιδιαίτερη αίγλη...οντότητες ξεχωριστές, δυσνόητες 
για το περιβάλλον και την εποχή τους.
Έρχονται να αφήσουν ένα λιθαράκι, να εκφράσουν
μια διαμαρτυρία και ύστερα αποχωρούν 
έτσι ξαφνικά όπως εμφανίστηκαν.
Συμβαίνει αυτό με τους αξιοσημείωτους ανθρώπους. 
Και φαίνεται πως και η ίδια η ιστορία (είτε μιλάμε για την ιστορία της διανόησης, 
της τέχνης, του πολιτισμού, είτε για την ιστορία του κόσμου γενικά)
 χρειάζεται τα άτομα αυτά που έρχονται να αναταράξουν τα λιμνάζοντα νερά της 
και ύστερα να χαθούν, αφήνοντας όλους εμάς πίσω τους προβληματισμένους.

Ένα τέτοιο παράδειγμα ανθρώπου αποτελεί και ο καθηγητής Δημήτρης Λιαντίνης, 
που με αφορμή την παράξενη εξαφάνιση του πριν κάποια χρόνια, έστρεψε
 το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης αλλά και αρκετών στοχαστών και ερευνητών
 σε ένα ιερό βουνό των Ελλήνων, τον Ταΰγετο, και ακόμη παραπέρα σε θέματα ζωής
 και θανάτου.

Ο Δημήτρης Λιαντίνης γεννήθηκε στη Λιαντίνα της Λακωνίας
 στις 23 Ιουλίου του 1942, την ίδια ημερομηνία που είχε γεννηθεί
 και ο Μέγας Αλέξανδρος, γεγονός για το οποίο περηφανευόταν συχνά.
 Το πραγματικό του επώνυμο ήταν Νικολακάκος, το άλλαξε όμως 
σε ηλικία 35 χρόνων για λόγους αισθητικούς και ποιητικούς.

Από τα μαθητικά του χρόνια έδειξε μια ιδιαίτερη αγάπη και κλήση 
στην ελληνική φιλοσοφία και ποίηση. 
Το 1966, τελειώνει τη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών και στη συνέχεια κάνει
 μεταπτυχιακές σπουδές στο Μόναχο της Γερμανίας. 
Παράλληλα μελετά αδιάκοπα τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, ενώ υπήρξε 
και μέλος του σωματείου «Οδύσσεια», που υποστήριζε την καύση των νεκρών, 
σύμφωνα με τα πρότυπα της αρχαιότητας.

Ο μεγάλος του έρωτας όμως ήταν η Φύση. Λάτρευε τους περιπάτους στα βουνά
 και τα δάση της Λακωνίας και πιο πολύ από όλα λάτρευε τον Ταΰγετο, 
όπου ανέβαινε συχνά για να ατενίσει τους ορίζοντες ή να πέσει σε βαθιά περισυλλογή. 
Πολλές φορές καθόταν κάτω από τη σκιά ενός δέντρου και χανόταν
 στις σελίδες των βιβλίων και των σημειώσεών του. 
«Να σέβεσαι ένα δέντρο περισσότερο από ένα βιβλίο» γράφει σε κάποιο σημείο
 του βιβλίου του Homo Educandus.
 Έτσι ήταν ο ίδιος. 
Αγαπούσε τα δέντρα, τους μοναχικούς περιπάτους, την ηρεμία και τη γαλήνη,
 τη γνώση, την αλήθεια… Την ίδια τη ζωή. 
Και γι’ αυτό ίσως έφτασε στο σημείο να γίνει ένας αρνητής του θανάτου.

Όλη του η ζωή υπήρξε μια σπουδή πάνω στην αλήθεια και τη γνώση. 
Συνέγραψε οχτώ βιβλία, πραγματοποίησε αναρίθμητες διαλέξεις και ομιλίες, 
ταξίδεψε, ερωτεύτηκε και στο τέλος αποχώρησε περήφανα, επιλέγοντας ο ίδιος 
τον τρόπο και τη στιγμή. Μάλιστα φαίνεται ότι από πολύ νωρίς είχε συνειδητοποιήσει 
το αναπόδραστο από τα δεσμά μιας πραγματικότητας λειψής, μια κατάσταση
 άσχημη και θλιβερή. Και έτσι αρκετά χρόνια πριν μελετούσε τον τρόπο διαμαρτυρίας,
 ίσως τον πιο δυνατό που έχει ένας ζωντανός άνθρωπος: το θάνατό του.

Γιατί ο Δημήτρης Λιαντίνης, όντας από τη φύση του άνθρωπος ευγενικός
 και ευαίσθητος, πονούσε και υπέφερε βαθιά για όλα αυτά που έβλεπε γύρω του. 
Τον τρόπο ζωής των συμπατριωτών του και το μεγάλο ξεπεσμό
 από αυτόν των αρχαίων τους προγόνων. 
Τη διαστρέβλωση και την καταστροφή της Φύσης. 
Το ψέμα και την ηλιθιότητα που κάνουν ολοένα και πιο έντονη την εμφάνισή τους
 σε όλες τις πτυχές της καθημερινότητας.

Στο τελευταίο του βιβλίο, Γκέμμα, λέει αναφερόμενος στον Ιησού:
 «Στα εκατοντάδες εκατομμύρια που τον λατρεύουν σήμερα σα θεό, 
τους χριστιανούς καθώς τους λένε, θα είχε να ειπεί, αυτός, ο φάγος και οινοπότης:
 “Μα εγώ δεν είμαι χριστιανός, βρε σαφακιάρηδες. 
Και εσείς μοιάζετε σε μένα όσο μοιάζει ο ρυπαρός ιπποπόταμος στο περήφανο άλογο 
με το κατάλευκο δέρμα και τα κατάμαυρα μάτια.
 Όλους εσάς δεν ήρθα να σώσω. Να σας καταγγείλω ήρθα, και να σας φραγγελώσω.
 Το μυαλό σας, την ψευτιά σας, την αχρεία ψυχή και τις δολερές σας πράξεις…”».

Οργισμένος και απογοητευμένος από τη ράτσα του ο Λιαντίνης πραγματοποιεί 
συχνά αναβάσεις στον Ταΰγετο αρκετά χρόνια πριν από το θάνατό του, 
αναζητώντας το κατάλληλο μέρος, το «σήμα» του, μια σπηλιά απρόσιτη και αθέατη 
από ανθρώπου μάτι. Και φυσικά όσο γίνεται ψηλότερα, έτσι ώστε
 «Ελλάδα και ήλιο ο πρώτος να βλέπω» (Γκέμμα). 
Όπως φαίνεται από τις σημειώσεις του το σημείο αυτό το βρήκε τον Ιούνιο του ’94.

Στα τέσσερα χρόνια που μεσολαβούν μέχρι την εξαφάνισή του, γράφει, 
διδάσκει και ψάχνει πληροφορίες για τον τρόπο που θα πεθάνει. 
Στις 31 Μαΐου του 1998 επισκέπτεται το πατρικό του, βλέπει παλιούς φίλους 
και γνωστούς και το βράδυ της ίδιας μέρας εκμυστηρεύεται στη μητέρα του
 τι πρόκειται να κάνει. 
Της ζητάει να μείνει δυνατή και ψύχραιμη. 
Την επομένη, κουβαλώντας ένα σάκο, επιβιβάζεται σε ταξί
 και κατευθύνεται προς τον Ταΰγετο.

Την ίδια στιγμή στο σπίτι του στην Κηφισιά η σύζυγος του βλέπει 
τον αφημένο φάκελο πάνω στο γραφείο του. 
Πάνω γράφει: «Για τη Διοτίμα». 
Ήταν ο τελευταίος αποχαιρετισμός του Λιαντίνη προς την κόρη του. 
Εκεί αναφέρει ότι «φεύγει» αυτοθέλητα, ότι είναι υγιείς σε μυαλό και σώμα
 και ακόμη ότι η πράξη του αυτή έχει τη μορφή διαμαρτυρίας για το κακό
 που ετοιμάζουν οι άνθρωποι στις γενιές που έρχονται. 
Κλείνει την επιστολή του με τη φράση: «Έζησα έρημος και ισχυρός».

Έκτοτε κανείς δεν ξανάδε τον καθηγητή Λιαντίνη.
 Ήταν 56 χρονών, όσο δηλαδή και ο Εμπεδοκλής, που τόσο θαύμαζε, όταν ανέβηκε
 και χάθηκε μέσα στον κρατήρα του ηφαιστείου της Αίτνας, όπως αναφέρει ο μύθος. 
Σύμφωνα με παραλλαγή του μύθου, ο Εμπεδοκλής εξαφανίστηκε κάπου στον Ταΰγετο…

Δυο μέρες αργότερα, στις 3 Ιουνίου, δυο φίλοι του στεφανώνουν προτομές
του Σολωμού στη Ζάκυνθο και του Λυκούργου στη Σπάρτη, κατ’ εντολή 
του ίδιου του Λιαντίνη. 
Σε εκείνο το διάστημα που ακολούθησε την αποχώρησή του για το ιερό βουνό
 της Σπάρτης, αρκετά περίεργα στοιχεία ήρθαν να προσθέσουν περισσότερο 
μυστήριο στη φυγή του. Βιβλία ανοιχτά σε συγκεκριμένες σελίδες, κωδικές 
σημειώσεις σε χειρόγραφα, επιστολές και βιβλία του που είχε στείλει λίγες μέρες 
πριν την 1η του Ιούνη σε επιλεγμένα πρόσωπα, ένα χαρτί με γεωμετρικά σχήματα 
αφημένο στο αυτοκίνητο του, καθώς και η παράξενη επιμονή
 της γυναίκας του ότι ζει ακόμη.

Από τότε και μέχρι τις 6 Ιουλίου του 2005, όπου και επίσημα ανακοινώθηκε
 η ανεύρεση των οστών του καθηγητή (μαζί βρέθηκαν μεταξύ άλλων
 και ένα άδειο πακέτο τσιγάρα, ένα μπουκάλι κρασί, μια χτένα, μια λίρα Αγγλίας, 
μια ελληνική σημαία), αναρίθμητες θεωρίες και απόψεις είδαν το φως της δημοσιότητας.
 Ότι ο Λιαντίνης ζει ακόμη, ότι εξαφανίστηκε, ότι τον πήραν εξωγήινοι 
από το Σείριο (!), ότι το σώμα του αποϋλοποιήθηκε και δεν θα βρεθεί ποτέ 
και οτιδήποτε πιθανό και απίθανο μπορεί να σκεφτεί κανείς. 
Εφημερίδες και τηλεόραση καταπιάστηκαν με το θέμα, ενώ κάθε σχετικός
 και άσχετος εξέφραζε μια γνώμη για το τι είχε συμβεί.

Τι ήταν όμως όντως ο Δημήτρης Λιαντίνης; 
Ένας φιλόσοφος, ένας λάτρης της Ελλάδας και του αρχαίου πολιτισμού της, 
ένας άνθρωπος με απίστευτη πίστη και συμπόνια για τους ομοίους του, 
ένας εραστής της ζωής (της Φύσης, της γυναίκας, των βιβλίων),
 ένας αρνητής του θανάτου;

Όπως αναφέρει και στην τελευταία επιστολή του προς την αγαπημένη του κόρη:
 «‘Ολόκληρη η ζωή μου υπήρξε πολλά πράγματα, αλλά πάνω από όλα εστάθηκε
 μια προσεκτική μελέτη του θανάτου».

Ένα μυστήριο και μια ανεξήγητη αύρα συνεχίζει να συντροφεύει την ιστορία 
του Δημήτρη Ν. Λιαντίνη, ενός ανθρώπου που ερωτεύτηκε τη ζωή και αποφάσισε
 να αναμετρηθεί για χάρη της με τον θάνατο, στις κορυφές του Ταΰγετου…