Σάββατο, 5 Μαρτίου 2016

Είναι αλήθεια αυτό που συμβαίνει με τις Μ.Κ.Ο;;;;;

Και το καλύτερο είναι ότι ακόμα και υπουργοί
του ΣΥΡΙΖΑ είναι μέλη σε αυτές τις ΜΚΟ.
Όταν κάθε μέρα έρχονται 30-40 Σύριοι πρόσφυγες και 3000 λαθρομετανάστες, 
όσα κέντρα υποδοχής και να γίνουν, όσα μέρη και να δημιουργηθούν, 
στό τέλος θα υπάρχουν εκατοντάδες νεες πόλεις σε όλη την Ελλαδα με μουσουλμάνους. 
Στην Ιταλία δεν είναι τυχαίο ότι 
οι εισαγγελείς έκαναν έφοδο σε όλα τα γραφεία των ΜΚΟ πριν 5 μήνες. 
Σήμερα δεν έχει ούτε 10 στα παράλια της. 
Εδώ σε κάθε γωνία δημιουργούνε 
και μία νέα ΜΚΟ για τους "πρόσφυγες". 
Και η κυβέρνηση κατάφερε αυτό που ήθελε. 
Δηλαδή να κάνει την αδιάφορη στα μάτια του κόσμου
 και να πάνε 750 εκατομύρια ευρώ από την ΕΕ άμεσα στις ΜΚΟ για τη φροντίδα
 των "προσφύγων". Μια πολύ καλή κομπίνα. Αν σκεφτούμε ότι υπάρχουν 92 ΜΚΟ, 
σύμφωνα με το υπουργείο Εσωτερικών που ασχολούνται με τους πρόσφυγες, 
τότε η κάθε μία θα πάρει από περίπου 8.5 εκατομύρια ευρώ για το 2016. 
Εάν σε αυτά βάλουμε και τα κρατικά λεφτά, άλλα 750 εκατομύρια 
και χρήματα από ιδιώτες και προσφορές, τότε μιλάμε για αστρονομικά ποσά.
 ΓΕΡΗ ΜΑΣΑ. Όλα τα μάτια είναι στραμμένα στους κακόμοιρους 
όπως τους λένε σε όλα τα ΜΜΕ, αλλά η μάσα περνάει σε δεύτερη μοίρα. 
Μην ξεχνάτε ότι για σχεδόν όλους τους άλλους λόγους οι κρατικές επιδοτήσεις
 σταμάτησαν στις ΜΚΟ. Όπως τότε που κάποιες ΜΚΟ έπαιρναν λεφτά 
για τη μελέτη της ακρίδας στη Σομαλία ή για τη φροντίδα 
του μαύρου σκουληκιού στη Χιλή. 
Όποιος είχε μέσον, να η ΜΚΟ, να τα λεφτά από το κράτος. 
Επειδή κόπηκαν αυτές οι κομπίνες, οι μάγκες βρήκαν ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ, 
τώρα τους λαθρομετανάστες για να οικονομήσουν. 
Και το καλύτερο είναι ότι ακόμα και υπουργοί του ΣΥΡΙΖΑ είναι μέλη
 σε αυτές τις ΜΚΟ. Όταν λοιπόν κυβερνητικά στελέχη έχουν συμφέρον, 
είναι ποτέ δυνατόν να σταματήσουν όλους αυτούς στη Τουρκία;
αναγνώστης

Δεν φαντάζεστε τι "κρύβει" το στραγάλι!

Πολλά ακούγονται τους τελευταίους μήνες 
για τα super foods, καθώς είναι πολλές οι δίαιτες 
που για καλύτερα αποτελέσματα συμπεριλαμβάνουν
μόνο τέτοιου είδους τροφές.
Σε αυτές τις τροφές ανήκει και το ελληνικό στραγάλι, το οποίο είναι ουσιαστικά 
ψημένο ρεβίθι και έχει πολλές πρωτεΐνες και ελάχιστα λιπαρά, γεγονός 
που το καθιστά στα πιο υγιεινά σνακ.
Πρόκειται για πηγή ενέργειας, για τον άνθρωπο, ενώ περιέχει πολλές φυτικές ίνες 
και βιταμίνες απαραίτητες για την ανάπλαση και αναγέννηση των κυττάρων.

Μεταξύ των υπόλοιπων θετικών χαρακτηριστικών του, το στραγάλι 
είναι και αρκετά οικονομικό, σε σχέση με τους υπόλοιπους ξηρούς καρπούς, 
ενώ μπορεί να συνδυαστεί με αποξηραμένα φρούτα και ότι άλλο θέλετε.
Παράλληλα, περιέχει ασβέστιο φώσφορο, σίδηρο, μαγνήσιο, 
με τα οποία γίνεται αντίδοτο για πολλές περιπτώσεις...
Πηγη voicenews

Για να δούμε ποιος αναγνωρίζει αυτόν τον τύπο, μέσα από φακό fisheye?



Να πώς σχολίασε ο Αρκάς το συμβούλιο πολιτικών αρχηγών.

Η πλέον των οκτώ ωρών σύσκεψη των πολιτικών 
αρχηγών για το προσφυγικό δεν θα μπορούσε 
να μείνει ασχολίαστη από τον Αρκά.
Σε σκίτσο που αναρτήθηκε στην επίσημη σελίδα του 
στο Facebook παρουσιάζεται ένας παρουσιαστής
 ειδήσεων να ανακοινώνει την έκτακτη είδηση: 
«τρομοκράτες εισέβαλα στο συμβούλιο
 των πολιτικών αρχηγών και τους κρατούν 
ομήρους, απειλώντας ότι αν δεν γίνουν δεκτά 
τα αιτήματα τους, θα τους ελευθερώσουν».
Δικό μας σχόλιο:
Τελικά έληξε άδοξα η απόπειρα εκβιασμού όταν κατάλαβαν ότι ένας από τα γκαρσόνια
 που απελευθέρωσαν ήταν ένας 
από τους αρχηγούς κόμματος.

Αμφίπολη:Τα νέα ευρήματα, κορυφώνουν τα σενάρια για ενδεχόμενη συσχέτιση με τον Μέγα Αλέξανδρο!

Νέα μαρμάρινα μέλη, κομμάτια από παράσταση 
που κοσμούσε τη ζωφόρο στο εσωτερικό
 του τύμβου Καστά στην Αμφίπολη, τα οποία 
κορυφώνουν τα σενάρια για ενδεχόμενη συσχέτιση 
με τον Μέγα Αλέξανδρο και τον Ηφαιστίωνα, εντόπισε 
η ανασκαφική ομάδα της Κατερίνας Περιστέρη...
 Τα νέα ευρήματα εντοπίστηκαν μάλιστα 100 μόλις μέτρα μακριά από τον περίβολο
 του υπερμεγέθους μνημείου, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσαν οι επικεφαλής
 της διεπιστημονικής ομάδας των ανασκαφών στον περίφημο τύμβο.

  Συγκεκριμένα, όπως αποκάλυψαν, στο πλαίσιο 29ης Επιστημονικής Συνάντησης
 για το Αρχαιολογικό Έργο στη Μακεδονία και τη Θράκη, ο αρχιτέκτονας, 
Μιχάλης Λεφαντζής, και ο διεθνούς φήμης Ιταλός αρχαιολόγος, Αντόνιο Κόρσο, 
περιμετρικά του ταφικού μνημείου, η ανασκαφική ομάδα
 εντόπισε ευμεγέθη μαρμάρινα μέλη.

  Τα μέλη αυτά αποτελούν στελέχη παράστασης που απεικονίζουν το προφίλ 
ενός πολεμιστή, «πιθανού υψηλόβαθμου αξιωματικού». 
Αυτός κρατά έγχρωμη ασπίδα, η οποία έφερε πάνω της την αιχμή ενός δόρατος,
 που όπως εκτίμησαν αφορά τη γνωστή μακεδονική Σάρισα. 
Δίπλα στον στρατιώτη, εμφανίζεται το κεφάλι ενός αλόγου, ενώ διακρίνεται
 και ένα φίδι τυλιγμένο σε κορμό δένδρου να εφάπτεται στην απόληξη του κράνους
 του στρατιώτη. Ακόμη, εντοπίστηκαν διάσπαρτα κομμάτια από πόδια αλόγου.
 Το σωζόμενο μέλος έχει ύψος 1,60 μ. και εκτιμάται ότι έφθανε συνολικά τα 2,70 μ.

  Σύμφωνα με τον κ. Λεφαντζή, η όλη παράσταση παραπέμπει σε νεκρική πομπή,
 η οποία «μάλλον», όπως είπε, αποτελείται από πεζεταίρους 
(μέλη επίλεκτου σώματος του Μακεδονικού στρατού). 
«Μια πομπή που συνδέει τον κόσμο νεκρών με αυτόν των ζωντανών, μια πομπή 
που αφορά έναν ήρωα», σημείωσε ο ίδιος. 
Εξήγησε, δε, ότι το φίδι που διακρίνεται αποτελεί ενδεχομένως αναφορά στον Δία.

  Από την πλευρά του, ο κ. Κόρσο αποκάλυψε την ανεύρεση μίας ανάγλυφης κεφαλής, 
που όπως υποστήριξε, απεικονίζει το πορτραίτο του σπουδαίου στρατηλάτη, 
Μεγάλου Αλεξάνδρου. Παραθέτοντας, μάλιστα, συγκρίσιμα στοιχεία με παρόμοιες, 
αλλά μεταγενέστερες παραστάσεις, όπως αυτή που βρίσκεται 
στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο
 να υπάρχει άμεση ταύτιση με τον θάνατο του Ηφαιστίωνα, αφού, όπως
 υπογράμμισε, η πομπή των πολεμιστών μπορεί να καταδεικνύει τη μεταφορά 
των όπλων του μεγάλου στρατηγού, κατά τη διαδικασία ταφής του.
Παράλληλα, εντός του μνημείου, σύμφωνα με τον Μ. Λεφαντζή, εντοπίστηκε 
στέλεχος που μοιάζει με χερούλι, το οποίο πιθανολογείται πως ανήκει 
σε τεφροδόχο, η οποία λεηλατήθηκε.
 enikos.gr

12 φωτογραφίες με μία καλημέρα από την Κόρινθο.












Θα περπατώ αμίλητος, θα ζω στην ουτοπία.

 Σαν Ινδιάνος θα ντυθώ το σώμα μου θα βάψω 
της προηγούμενης ζωής, τα ρούχα μου θα κάψω.
Θα κόψω το τηλέφωνο κι όταν καφέ θα πίνω
με του τσιγάρου τον καπνό,  μηνύματα θα δίνω.

Θα κόψω κάθε επαφή με άνεση και λούσα
θα δώσω και τα έπιπλα που τόσο αγαπούσα
θα κάψω τα ενθύμια που είχα κι από σένα
φωτογραφίες, γράμματα δε θα χω πια κανένα.

Σαν Ινδιάνος θα ντυθώ θα βγω και στην πλατεία
θα περπατώ αμίλητος,  θα ζω στην ουτοπία.
Πάν Καρτσωνάκης

Παρασκευή, 4 Μαρτίου 2016

Ελεύθερη είσοδος σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους την Κυριακή 6-3-16

Αυτή την Κυριακή 6 Μαρτίου η είσοδος σε όλα
 τα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους της χώρας 
θα είναι ελεύθερη σύμφωνα με την υπουργική απόφαση
 (ΦΕΚ Β' 1945 του 2012) όπως αυτή έχει δημοσιευτεί 
και τροποποιηθεί στην εφημερίδα της κυβερνήσεως.
Είναι η τελευταία Κυριακή της σεζόν
 Νοεμβρίου - Μαρτίου που τα μουσεία είναι ανοιχτά 
για το κοινό δωρεάν. 
Πέρα όμως από αυτό το τυχαίο ημερολογιακό γεγονός
 η 6η Μαρτίου γιορτάζεται κάθε χρόνο
 ως Ημέρα Μνήμης για τη Μελίνα Μερκούρη 
και στο πλαίσιο αυτής της επετείου η είσοδος
 σε όλα τα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους 
στην Ελλάδα είναι ούτως ή άλλως δωρεάν. 
Επόμενες μέρες που όλα τα μουσεία 
και οι αρχαιολογικοί χώροι θα έχουν ελεύθερη είσοδο 
θα είναι η 18η Απριλίου (Διεθνής Ημέρα Μνημείων),
 η 18η Μαΐου (Διεθνής Ημέρα Μουσείων) 
και η 5η Ιουνίου (Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος).

Όλα στη ζωή μας είναι φωτεινά! (Φωτογραφίες και Βίντεο)

 Ξημέρωσε ξανά κι η μέρα που περνά
            ανάποδη σου βγαίνει και πονά
    πάντα χαμογέλαγες και τώρα καταριέσαι
            σμίξε τα χειλάκια μη βαριέσαι.

         Σφύριξε χαρούμενα μπορείς
  δες τη φωτεινή πλευρά της ζωής!
     Μια φάρσα είναι η ζωή 
πολύ καλά στημένη
  κι ο θάνατος γελά και περιμένει
 ό,τι βαραίνει πέτα το
 και στη σκηνή υποκλίσου
       χαμογέλασε στο θεατή σου.
          Σφύριξε χαρούμενα μπορείς
   δες τη φωτεινή πλευρά της ζωής!
 Με τις γυναίκες ήσουνα πάντα ο σούπερ γκούφι
          και τώρα σε φωνάζουνε μαγκούφη
         κι αν όλες σε αφήσανε 
σε κυνηγάει μια
           η αιώνια η γκαντεμιά.          
         Σφύριξε χαρούμενα μπορείς
   δες τη φωτεινή πλευρά της ζωής!
  Και αν σε κλείσει η τράπεζα μες στη φυλακή
               κάθε μέρα θα 'ναι Κυριακή
     μη σε νοιάζει όλα θα είναι πληρωμένα
             αχ, να με μαζεύανε κι εμένα.
         Σφύριξε χαρούμενα μπορείς
   δες τη φωτεινή πλευρά της ζωής!
      Όλα στη ζωή σου είναι δανεικά
           χαμογέλα φέρσου ευγενικά
        μην το γρουσουζεύεις σκέψου θετικά
                  όλα στη ζωή είναι σκατά.
         Σφύριξε χαρούμενα μπορείς
  δες τη φωτεινή πλευρά της ζωής!
Κι όταν η παράσταση κλείσει τελικά
                όλα μοιάζουν με βεγγαλικά
             η ζωή κι ο θάνατος είναι θεατρίνοι
               και γελούν από το καμαρίνι.
       Σφύριξε χαρούμενα μπορείς
   δες τη φωτεινή πλευρά της ζωής!
Ελληνικοί στίχοι: Θοδωρής Κοτονιάς
      Μουσική: Eric Idle
  Πρώτη εκτέλεση: Αντώνης Καφετζόπουλος,
    Θοδωρής Αθερίδης, Θοδωρής Κοτονιάς,
Σπύρος Παπαδόπουλος & Γρηγόρης Ψαριανός
     "Μακρινά ξαδέρφια"
      Οι άνθρωποι ζουν πια περισσότερα χρόνια,
   εξέλιξη που κρίθηκε απαραίτητη προκειμένου
             να γίνει δυνατή η αποπληρωμή
      των τριακονταετών στεγαστικών δανείων.
         Doug Larson Αμερικανός αρθρογράφος
    Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος.
     Το 90% των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.
 Mark Twain, 1835-1910, Αμερικανός συγγραφέας
   Κάθε γενιά θρησκόληπτων 
θέλει να πιστεύει
 ότι το τέλος του Κόσμου 
ή η Δευτέρα Παρουσία
             θα συμβεί επί των ημερών της.
             Ανέκαθεν, σε όλες τις εποχές,
        υπήρχε ένα τέτοιο φιλοθεάμον κοινό.
                Μανώλης Δουκίδης, Συγγραφέας
   Οι φόροι και ο θάνατος 
θα υπάρχουν πάντα.
  Ο θάνατος όμως δεν μεγαλώνει 
με τον χρόνο.

Ψεύτες! Ο Βίτσας: Σε όλη την Ελλάδα βρίσκονται 31.000 πρόσφυγες - Επίσημο Έγγραφο Υπουργείου: 911.471 λαθρομετανάστες στην Ελλάδα!

«Στην Σύνοδο της Ευρωπαϊκής Ένωσης τη Δευτέρα
 θα παρθούν σημαντικές αποφάσεις για τη διαδικασία 
της μετεγκατάστασης των προσφύγων», ανέφερε 
ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας 
και επικεφαλής του συντονισμού της διαχείρισης
της προσφυγικής κρίσης, Δημήτρης Βίτσας, 
ενώ σημείωσε ότι στη χώρα μας 
«βρίσκονται 31.000 πρόσφυγες μέχρι χθες»
Ο κ. Βίτσας τόνισε ότι «στόχος μας είναι ένα κομμάτι των προσφύγων να πηγαίνει
 στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατευθείαν από την Τουρκία 
και η μετεγκατάσταση να γίνεται με πλοία, αεροπλάνα και τρένα».
 Όσον αφορά την φιλοξενία των προσφύγων, ο κ. Βίτσας την χαρακτήρισε
 «προσωρινή» και συνέχισε λέγοντας ότι «θα επαναξιολογήσουμε την όλη 
κατάσταση μετά από τις οριστικές αποφάσεις και για αυτό 
χρειάζονται η απόφαση, η εφαρμογή και ο τρόπος εφαρμογής της».

Τέλος, ο αναπληρωτής υπουργός ανέφερε ότι «αποστολή του ΝΑΤΟ 
είναι η ενημέρωση, ο έλεγχος και η καταγραφή του αριθμού των προσφύγων».
enikos.gr
Δείτε την αλήθεια :
Επίσημο Έγγραφο Υπουργείου: 911.471 λαθρομετανάστες στην Ελλάδα!
Ο ψεύτης Μουζάλας (έμαθε από τον Τσίπρα) μας είπε ότι πλησιάζουν τους 70.000, 
αλλά η αλήθεια είναι ότι οι λαθρομετανάστες/πρόσφυγες ανέρχονται σε 911.471 (!)
 (αν μετρήσεις και όλους τους υπόλοιπους παράνομους που έχουν έρθει
 να τελευταία χρόνια, μιλάμε για πλήρη Εθνική καταστροφή. 
Με πρόχειρους υπολογισμούς, οι λαθρομετανάστες 
θα πλησιάζουν τους 2.500.000 στην Ελλάδα!
Το επίσημο έγγραφο αναφέρει επίσης ότι 54% είναι Σύριοι, 23% Αφγανοί
 και 10% Ιρακινοί.
Η Ελλάδα Ισλαμοποιείται μέρα με τη μέρα, και εμείς απλά καθόμαστε 
και παρακολουθούμε τους ανθέλληνες, χωρίς να λέμε κουβέντα.

Νέο ανέκδοτο από Υπουργό της.....κυβέρνησης, για γέλια και για κλάματα (Βίντεο)

Και εγώ κομμουνιστής είμαι… 
(ΒΙΝΤΕΟ) χαχαχχαχχαχααχα
Δεν μπορούσαν να συγκρατήσουν τα… γέλια τους οι ελεύθεροι επαγγελματίες
 που είχαν συγκεντρωθεί για να ακούσουν τον Γιώργο Κατρούγκαλο
 να δίνει εξηγήσεις για τις σκληρές αποφάσεις της κυβέρνησης αναφορικά
 με το ασφαλιστικό, σε εκδήλωση στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών.
Ωστόσο εκείνη η δήλωση που προκάλεσε τις σφοδρότερες των αντιδράσεων 
του ακροατηρίου, ήταν η εξής: «Και εγώ κομμουνιστής είμαι, επιθυμώ ένα άλλο σύστημα».
Στη συνέχεια των δηλώσεων του, ο Υπουργός Εργασίας, που παραδέχθηκε δημόσια 
τις πολιτικές ροπές του, τόνισε πως σε καμία περίπτωση δεν επιθυμεί μια νέα Βάρκιζα,
 ενώ τέλος υποστήριξε πως: «Αν ήταν άλλοι στη θέση μας, το ΕΚΑΣ θα είχε κοπεί 
γιατί αυτό είναι στο μνημόνιο, αλλά δεν θα ήταν στη θέση αυτή η εθνική σύνταξη».

Μετανάστευση και Εποικισμός. (άρθρο του Ηλία Σταμπολιάδη)

Η κάθε χώρα πρέπει να φυλάει τα δικά της σύνορα της, μόνο που τα σύνορα 
της Ελλάδος είναι υδάτινα και αυτά των μεσογείων χωρών είναι εδαφικά....
Από την στιγμή που η Τουρκία πουλάει βάρκες σε απελπισμένους πρόσφυγες 
και μετανάστες σε τιμές μαύρης αγοράς εκμεταλλευόμενη την ανάγκη άμοιρων 
ανθρώπων, η Ελλάδα για να προστατεύσει τα σύνορα της θα έπρεπε να τις βυθίζει
 μόλις μπουν στα χωρικά της όρια ως άξιος συνοριοφύλακας της συνθήκης Schengen. 
Βεβαίως, σε αυτή την περίπτωση, όλοι οι βάρβαροι κοντινοί και απόμακροι γείτονες 
θα άρχιζαν να κουνούν το δάκτυλο κατηγορώντας μας για έλλειψη ανθρωπισμού
, πολιτισμού και αλληλεγγύης σε δοκιμαζόμενους πρόσφυγες.
Επειδή τα δικά τους σύνορα είναι εδαφικά, δεν έχουν να πυροβολήσουν κανέναν, 
απλά υψώνουν ένα φράχτη και τα κλείνουν αδιαφορώντας για το τι γίνεται 
στην αυλή του γείτονα ο οποίος αφού τους άφησε να διαβούν τα χωρικά του ύδατα 
ας αναλάβει να τους διαχειριστεί. Στην περίπτωση που προσπαθήσουν να γκρεμίσουν
 τον φράχτη ρίχνουν κανένα δακρυγόνο και τους διαλύουν, έτσι και αλλιώς είναι άοπλοι.
  Όλοι αυτοί οι γείτονες, είτε, είναι μέλη της Ε.Ε. είτε, φιλοδοξούν να γίνουν.
 Όμως τα θεσμικά όργανα της Ε.Ε. έχουν αποφασίσει να επιμεριστούν 
το βάρος των μεταναστευτικών ροών αναλογικά με τις δυνάμεις της κάθε χώρας
 και από κοινού να αναλάβουν ενέργειες για την μείωση τους και την επιστροφή
 των προσφύγων στις πατρίδες τους σε εύθετο χρόνο. 
Αυτό δεν γίνεται διότι η Ε.Ε. δεν έχει την ισχύ ενός κυρίαρχου κράτους 
και δεν μπορεί να εφαρμόσει τις αποφάσεις της. 
Άλλα αποφασίζουν το Ευρωκοινοβούλιο και τα θεσμικά όργανα της Ε.Ε.
 και άλλα πράττουν τα κράτη μέλη. Στην περίπτωση όμως των οικονομικών 
υποχρεώσεων, που το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα έχει δολίως
 επιφορτίσει την Ελλάδα, όλοι ομόφωνα απαιτούν από εμάς τα εκπληρώσουμε 
τις υποχρεώσεις μας στο έπακρο, παρά τις αναπτυξιακές δυσκολίες που έχουμε
 λόγω δικών τους μεθοδεύσεων, συνεργεία των δικών μας αρχόντων
 οι οποίοι δυστυχώς ακόμη κυκλοφορούν και κυβερνούν ατιμώρητοι.
  Θα μπορούσαν ακόμη και τώρα οι αριστεροί, κεντρώοι και δεξιοί μας ηγέτες
 αντί να διαχειρίζονται την μιζέρια και να τσακώνονται σαν τα σκυλιά, 
να απαιτήσουν από την Ε.Ε. το Ν.Α.Τ.Ο. και τον Ο.Η.Ε. να αναγκάσουν
 τα Σκόπια και την Αλβανία να ανοίξουν τα σύνορα τους για την διέλευση 
των προσφύγων. Εφόσον δε η Τουρκία, παρά την οικονομική βοήθεια που παίρνει, 
κωλυσιεργεί στο να αναλάβει την ταυτοποίηση των μεταναστών 
και την κατανομή τους απευθείας στις χώρες υποδοχής τους,
 αυτό ας γίνει στην Ελλάδα για όσους έχουν ήδη εισέλθει εντός της χώρας.
 Η απευθείας διακίνηση τους στις χώρες προορισμού 
με λεωφορεία και τραίνα θα έχει μικρότερο οικονομικό και ανθρωπιστικό κόστος 
από την παρούσα κατάσταση. Η Ε.Ε. το Ν.Α.Τ.Ο. και ο Ο.Η.Ε. να αναλάβουν 
ακόμη και την αποτροπή των μεταναστευτικών ροών προς την Ελλάδα
 επαναπατρίζοντας όσους περνούν τα Ελληνικά σύνορα που υποτίθεται
 ότι είναι σύνορα της Ε.Ε.
  Επειδή συνήθως βλέπουμε τα συμπτώματα ενός προβλήματος παραβλέποντας 
τα αίτια που το δημιουργούν θα ήταν καλύτερα να τα αναδείξουμε διότι εκεί 
βρίσκεται και η μόνιμη λύση. Το πρόβλημα δεν είναι άλλο από τα γεωστρατηγικά
 σχέδια των υπερδυνάμεων στην Μέση Ανατολή, ο φόβος της Τουρκίας 
για την επικράτηση των Κούρδων, η εσωτερική διαμάχη μεταξύ Σουνιτών
 και Σιϊτών Μουσουλμάνων και η αδυναμία επιβίωσης που δημιουργεί η ένοπλη 
αυτή αναμέτρηση στους άμοιρους κατοίκους των περιοχών της διαμάχης. 
Εάν σήμερα κατηγορούμε τα Σκόπια, την Αλβανία, την Αυστρία, την Ε.Ε.
 και το Ν.Α.Τ.Ο. για την υποκρισία τους στο να βοηθήσουν στην διαχείριση 
του προβλήματος τι πρέπει να πούμε για τις Η.Π.Α., την Σαουδική Αραβία, 
την Τουρκία, τους θρησκευτικούς ηγέτες του Ισλάμ και κράτη μέλη της Ε.Ε. 
που προμηθεύουν όπλα στους αντιμαχόμενους; 
Ας ερωτηθούμε ακόμη πως δημιουργήθηκε το ονομαζόμενο και κράτος των ISIS, π
ως στρατεύονται οι μαχητές του, ποίοι είναι ο λαός που εκπροσωπεί, 
ποία τα εδάφη του, ποία τα προϊόντα που παράγει, πως χρηματοδοτείται; 
Δεν υπάρχει νόμιμη απάντηση σε αυτά διότι είναι μισθοφορική τρομοκρατική 
ομάδα για την εξυπηρέτηση σκοτεινών συμφερόντων που αύριο θα επικηρύξουν 
τους αρχηγούς τους όπως έκαναν με τον Osama bin Landen και τόσους άλλους 
που χρησιμοποίησαν στο παρελθόν.
  Που είναι οι κυανόκρανοι του Ο.Η.Ε. μήπως περιμένουν να αναλάβουν 
τις εργολαβίες για την ανοικοδόμηση των ερειπίων και την δημιουργία μίας νέας
 ανάπτυξης στο υπό κρίση καπιταλιστικό σύστημα; 
Όσον αφορά τους πρόσφυγες αυτοί προφανώς θα παραμείνουν στα διάφορα 
γερασμένα έθνη για να τα ανανεώσουν, γεννοβολώντας και μεταβάλλοντας συγχρόνως, 
με ή χωρίς την θέληση τους, τον πολιτιστικό χαρακτήρα των εθνών 
που τους φιλοξένησαν, δημιουργώντας μία εθνομηδενισμένη, καταναλωτική
 ανθρωπομάζα ανίκανη να αντισταθεί στους επίδοξους νεοταξικούς 
του πλανήτη.
  Οι Μ.Κ.Ο. εκτελούν πιστά την αποστολή τους, 
είναι αυτές που επέβλεψε ο Υπουργός Εξωτερικών 
των Η.Π.Α. όταν τις προάλλες επισκέφθηκε τη χώρα μας
 και χρηματοδοτούν οι κερδοσκόποι 
του χρηματοπιστωτικού συστήματος. 
Ο Δούρειος ίππος άλλαξε μορφή, αλίμονο σε αυτούς
 που τον υποδέχονται
 εντός των συνόρων τους. Αχ Οδυσσέα!
 Ηλίας Σταμπολιάδης

Λονδίνο-Ν.Υόρκη σε 11 λεπτά μόνο; Δείτε τα επιβατηγά αεροσκάφη του μέλλοντος!

Οι αεροπορικές πτήσεις είναι σταθερά στις μέρες μας,
έχοντας ήδη αλλάξει τον τρόπο που ταξιδεύουμε
αλλά και φέρνοντας τον κόσμο πολύ κοντύτερα.
Παρά ταύτα, τείνουμε να θεωρούμε τα επιβατικά αεροσκάφη λίγο-πολύ στάνταρ,
 σαν να μην εξελίσσεται λες ο σχεδιασμός και ο τρόπος λειτουργίας τους.
Κι όμως, αναρίθμητα concepts κυκλοφορούν κάθε χρόνο που ψάχνουν να αλλάξουν
 τους κανόνες του παιχνιδιού προς όφελος της ταχύτητας, την άνεσης και της ασφάλειας.
Οραματιστές αεροναυπηγοί από τα πέρατα του κόσμου αναπτύσσουν συνεχώς
 πειραματικούς σχεδιασμούς για τις πτήσεις του άμεσου ανθρώπινου μέλλοντος
φέρνοντας στον αέρα έναν άνεμο αλλαγής…

Το αερόπλοιο του μέλλοντος
Τα αερόπλοια σφράγισαν την εμπορική αεροπορία και έζησαν τις δικές τους
 ένδοξες στιγμές πριν συναντήσουν την πτώση τους εκεί στα μέσα του 20ού αιώνα.
 Κι όμως, κάποιοι θαρραλέοι νοσταλγοί του αερόπλοιου προσπαθούν 
να το επαναφέρουν σήμερα στη ζωή και η πλέον ενδιαφέρουσα προσπάθεια 
είναι αναμφίβολα το Aether Airship. 
Το πνευματικό παιδί του σχεδιαστή Mac Byers δεν μοιάζει σε τίποτα 
με τα αερόπλοια του παρελθόντος και τις τραγωδίες που μας θυμίζουν 
(όπως το Χίντενμπουργκ), γι’ αυτό και το design του
 βγάζει και φουτουρισμό και ασφάλεια.

Και βέβαια σε επίπεδο άνεσης θυμίζει περισσότερο κρουαζιερόπλοιο
 παρά επιβατικό αεροπλάνο, καθώς ο σκοπός είναι να παραμένει ο επιβάτης
 στο εσωτερικό του χωρίς να χρειάζεται να κατεβαίνει. 
Γι’ αυτό και προσφέρει πολλαπλές επιλογές σε φαγητό και διασκέδαση, 
ευρύχωρα προσωπικά δωμάτια αλλά και την πλέον υπέροχη θέα 
που μπορεί να εξασφαλίσει ανθρώπινη δημιουργία!

Παρά το γεγονός ότι ο σχεδιασμός παραμένει ακόμα σε στάδιο σύλληψης, 
δείχνει αγέρωχα το μέλλον, καθώς πολλές φίρμες εξερευνούν πια σοβαρά
το ενδεχόμενο της αναβίωσης των αερόπλοιων, αφού είναι οικονομικότερα 
στο ταξίδι και προσφέρουν μια εντελώς διαφορετική εμπειρία πτήσης…

Ο καλός βομβαρδιστής
Προσπαθώντας να κλέψει από τη Βρετανία τον πρώτο λόγο στους υπερηχητικούς αεροδιαστημικούς σχεδιασμούς, η καναδική Bombardier εισέβαλε πρόσφατα 
στο τοπίο με το φοβερό και τρομερό concept της για επιβατικό τζετ αεροσκάφος 
που είπε Antipode. Το αποτέλεσμα είναι ένα μικρό μεν αεροπλάνο που μπορεί
 να μεταφέρει λίγους επιβάτες, το κάνει ωστόσο με ταχύτητες Mach 24! 
Καλύπτοντας δηλαδή την απόσταση Λονδίνου-Νέας Υόρκης σε 11 λεπτά ακριβώς!

Για να το κάνει βέβαια αυτό, έχει επαναστατικοποιήσει τη λειτουργία του αεριωθούμενου κινητήρα πηγαίνοντας πολλά βήματα παρακάτω την τζετ τεχνολογία.
 Οι απαιτήσεις του σχεδιασμού θέλουν το αεροπλάνο να απογειώνεται κατακόρυφα
και μόλις πιάσει το επιθυμητό ύψος, να προωθείται μπροστά με αστρονομικές 
ταχύτητες Mach 24.

Το μόνο σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζει το concept είναι οι πολύ υψηλές 
θερμοκρασίες που δημιουργούνται στην άτρακτο λόγω της τριβής, αν και οι σχεδιαστές διατείνονται ότι αυτό έχει λυθεί μέσω μιας σειράς αεραγωγών στη μύτη του σκάφους. 
Αν το πολυμήχανο Antipode οργώσει ποτέ τους αιθέρες, κανείς δεν ξέρει, 
για την ώρα πάντως ο δραστικός σχεδιασμός του ανανεώνει ριζικά
 την αεροπορία πυροδοτώντας ήδη τα επόμενης γενιάς τζετ επιβατικά…
Όριό μας, τα αστέρια
Το Γερμανικό Κέντρο Αεροδιαστημικής αναπτύσσει ήδη το δικό του μοντέλο
 για πτήσεις υψηλών ταχυτήτων. Αν και δεν μένει στα γνωστά και παραδεδομένα, 
καθώς ο σχεδιασμός των Γερμανών κατέληξε σε κάτι που λειτουργεί και μοιάζει 
περισσότερο με διαστημικό λεωφορείο παρά με συμβατικό αεροπλάνο. 
Το SpaceLiner συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά του πυραύλου
 και του αεροπλάνου, καθώς μεταφέρεται εκτός ατμόσφαιρας με τη βοήθεια
 πυραύλου και μετά λειτουργεί σαν κανονικό αεροσκάφος.

Για να είναι μάλιστα τα υλικά του επαναχρησιμοποιήσιμα, οι Γερμανοί 
αναπτύσσουν συνοδευτικά αεροπλάνα ώστε να συλλαμβάνουν στον αέρα 
τους αποσπώμενους προωθητήρες του πυραύλου. 
Εκεί στις παρυφές της γήινης ατμόσφαιρας, το SpaceLiner πιάνει ταχύτητες 
Mach 25, καλύπτοντας την απόσταση Ευρώπης-Αυστραλίας σε μόλις 90 λεπτά.
Στο τέλος του ταξιδιού του μάλιστα το ιδιαίτερο αυτό διαστημικό λεωφορείο 
προσγειώνεται σαν κανονικό αεροπλάνο. Στα μεγάλα «συν» του σχεδιασμού 
είναι η ταχύτητα και τα επαναχρησιμοποιούμενα υλικά, αλλά και η φιλικότητα
 στο περιβάλλον, καθώς τα μόνα που καίει το μηχανικό αυτό σύστημα
 είναι υγρό υδρογόνο και υγρό οξυγόνο, απελευθερώνοντας δηλαδή
 στην ατμόσφαιρα απλούς υδρατμούς. Το Γερμανικό Κέντρο Αεροδιαστημικής 
ελπίζει να δει το SpaceLiner στον αέρα μέχρι το 2050…
Ο πολυμήχανος Δαίδαλος
Το AWWA-QG Progress Eagle είναι και επισήμως ο πιο περίπλοκος 
αεροπλανικός σχεδιασμός που έχουν δει ποτέ ανθρώπινα μάτια, λες και έχει
 στριμώξει κάποιος εντός του όλες τις μελλοντικές τεχνολογίες. 
Παρά ταύτα, το concept παραμένει μια αρκούντως βιώσιμη λύση για ένα μεγάλο
 και φιλικό στο περιβάλλον επιβατικό αεροπλάνο και η ανωτερότητά του
δεν μπορεί να κρυφτεί.
Καταρχάς, το Progress Eagle είναι πελώριο, μεγαλύτερο από κάθε επιβατικό 
που κυκλοφορεί σήμερα, καθώς τα τρία καταστρώματά του μπορούν να φιλοξενήσουν 
άνετα 800 επιβάτες. Ταυτοχρόνως, τα φτερά του είναι πτυσσόμενα ώστε να μπορεί
 να προσγειωθεί στα υπάρχοντα αεροδρόμια, κάτι που βοηθά στην απήχηση
 του σχεδιασμού του. Όσο για τη μηχανική του καρδιά, βασίζεται
 σε έξι κινητήρες υδρογόνου, οι οποίοι παρέχουν επίσης όλο τον ηλεκτρισμό 
που θα χρειαστεί κατά τη διάρκεια της πτήσης 
(συνεπικουρούμενοι από τα καινοτόμα ηλιακά πάνελ στα φτερά).

Και βέβαια φέρει πάνω του ένα τεράστιο φίλτρο διοξειδίου του άνθρακα, 
ώστε να αφήνει πίσω του καθαρό αέρα! Οι ιθύνοντες του concept εμφανίζονται
 αισιόδοξοι ότι το αεροπλάνο θα εμφανιστεί στους αιθέρες μέχρι το 2030…
Το ανατρεπτικό
Ο δημιουργός του το είπε «Mobula» και παραμένει το πιο παράξενο ίσως από όλα 
τα νέα αεροπλανικά concepts. Ικανό να μεταφέρει περισσότερους από 1.000 επιβάτες
 στα πέντε καταστρώματά του, το Mobula δεν ασχολείται μόνο με την άνετη 
κάλυψη της απόστασης ως τον προορισμό, καθώς αυτό που επιζητά 
είναι να προσφέρει μια εντελώς διαφορετική εμπειρία πτήσης.
Γι’ αυτό και πετάει μόλις λίγα μέτρα πάνω από τον ωκεανό, εκμεταλλευόμενο 
τα ρεύματα αέρα! Αν και δεν έχει κανένα πρόβλημα να οργώνει, πέρα από τα νερά,
 και τις στεριές, καθώς μπορεί να προσεδαφιστεί πρακτικά παντού.
 Όσο για τον ιδιαίτερο σχεδιασμό του, δεν είναι στιλιστικοί οι λόγοι
 αλλά περισσότερο αεροδυναμικοί, κάνοντας το Mobula ιδανικό
 για πτήση σε χαμηλά υψόμετρα.

Παρά το γεγονός ότι είναι πιθανότατα καταδικασμένο να παραμείνει σε στάδιο 
σχεδιασμού, το Mobula προσφέρει χορταστικές ματιές στο μέλλον 
της αεροπορίας έτσι πρωτοποριακό και θαρραλέο καθώς είναι…