Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

Τι γνωρίζετε για τον Αντρέα Λεντάκη; "Χτυπούν το βράδυ στην ταράτσα τον Ανδρέα..." (Βίντεο-φωτογραφίες)

 "Το μεσημέρι χτυπάνε στο γραφείο 
μετρώ τους χτύπους το αίμα μετρώ
 είμαι θρεφτάρι μ έχουν κλείσει στο σφαγείο 
σήμερα εσύ αύριο εγώ. 

Χτυπούν το βράδυ στην ταράτσα τον Ανδρέα 
μετρώ τους χτύπους τον πόνο μετρώ
 πίσω απ τον τοίχο πάλι θα μαστε παρέα 
τακ τακ εσύ τακ τακ εγώ,
 Που πάει να πει σ αυτή τη γλώσσα τη βουβή 
βαστάω γερά, κρατάω καλά. 

Μες στις καρδιές μας αρχιναέι το πανηγύρι
 τακ τακ εσύ τακ τακ εγώ
 τακ τακ εσύ τακ τακ εγώ.

 Μύρισε το σφαγείο μας θυμάρι
 και το κελί μας κόκκινο ουρανό.
  Μύρισε το σφαγείο μας θυμάρι
 και το κελί μας κόκκινο ουρανό.

 Χτυπούν το βράδυ στην ταράτσα τον Ανδρέα 
μετρώ τους χτύπους το αίμα μετρώ
 πίσω απ τον τοίχο πάλι θα μαστε παρέα
 τακ τακ εσύ τακ τακ εγώ. 

 Που πάει να πει σ αυτή τη γλώσσα τη βουβή
 βαστάω γερά, κρατάω καλά.
 Μύρισε το σφαγείο μας θυμάρι 
και το κελί μας κόκκινο ουρανό.
 Μύρισε το σφαγείο μας θυμάρι
 και το κελί μας κόκκινο ουρανό

 "Τραγούδι που γράφτηκε για τον Ανδρέα Λεντάκη
το βίντεο είναι απόσπασμα 
πολιτικής συναυλίας 
σκηνοθετημένο από τον Νίκο Κούνδουρο το 1974
"Τραγούδια της Φωτιάς"
Ακούγεται η δισκογραφική εκδοχή .....
Στίχοι: Μίκης Θεοδωράκης 
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης 
Πρώτη εκτέλεση: Μίκης Θεοδωράκης


ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΕΝΤΑΚΗΣ 
Πολιτικός, συγγραφέας, στοχαστής, φιλόλογος
1935-1997
Χτυπούν το βράδυ στην ταράτσα τον Ανδρέα


Δεν υπάρχουν σχόλια :