Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου.

Τι τελευταίες ώρες έχει ανέβει στο youtube ένα βίντεο 
το οποίο δείχνει τον Λάκη Λαζόπουλο να λέει 
τα γνωστά αστεία του στην εκπομπή του. 
Παράλληλα όμως παίζει και τα αστεία του Louis CK, 
πασίγνωστου stand-up comedian στην Αμερική.
Οι ομοιότητες στα αστεία, όπως θα ακούσετε είναι μεγάλες.

Λάκης: «Έχω χωρίσει εδώ και 5 χρόνια. Μου αρέσει πολύ που είμαι χωρισμένος.
 Κάθε χρόνος είναι καλύτερος από τον προηγούμενο.»

Louis: «Έχω πάρει διαζύγιο εδώ και 5 χρόνια.
 Και είναι το καλύτερο πράγμα στην ζωή μου. 
Κάθε χρόνος είναι καλύτερος από τον προηγούμενο.»

Λάκης: «Δεν λέω να παντρευτείτε, να παντρευτείτε, αλλά μετά να χωρίσετε».

Louis: «Δεν λέω να «μην παντρευτείτε». 
Να γνωρίσετε κάποιον, να ερωτευτείτε και να πάρετε διαζύγιο.»
Δείτε και τα υπόλοιπα αστεία:
Ο ταπεινός και άσημος stand-up κωμικός Louis Ck είπε να στείλει
 μια επιστολή στον διεθνούς φήμης τιτάνα κωμικό Λάκη Λαζόπουλο.
Ευτυχώς, ο Λάκης δεν αφήνει κανένα fan παραπονεμένο...

Δεν υπάρχουν σχόλια :