Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Να ρωτήσω κάτι; Ποιος από τους δυο θα μου πάρει το σπίτι; (Θες απάντηση;)

Χθες με πήρε η τράπεζα και μου είπε να φύγω,
 από το σπίτι και σήμερα μου έστειλε χαρτί
 η εφορία ότι το σπίτι μου κατάσχεται από το κράτος..
 Να ρωτήσω κάτι; 
Ποιος από τους δυο θα μου το πάρει ;

Σας ψήφισα να μου σβήσετε τα δάνεια 
και να μου καταργήσετε τον ΕΝΦΙΑ.
 Έτσι σταμάτησα και τα δυο να τα πληρώνω. 
Χθες με πήρε η τράπεζα και μου είπε να φύγω
 από το σπίτι και σήμερα μου έστειλε χαρτί η εφορία
 ότι το σπίτι μου κατάσχεται από το κράτος. 
Να ρωτήσω κάτι; 
Ποιος από τους δυο θα μου το πάρει;
 Έκανα καλά που ψήφισα Τσίπρα δαγκωτό
 ή είμαι βλήμα ατελείωτο;
Στο 50% βάλτε το ΦΠΑ ...σώστε μας παιδιά .... 
Καλά μας κάνετε όλοι ... 
Όταν πριν 25 χρόνια κάποιος που τον αποκαλούμε 
γκαντεμη είπε κάποια πράγματα
 που έπρεπε να γίνουν για να μην φτάσουμε εδώ...
.................εμείς ξεσηκωθήκαμε για να μην χάσουμε
 τα προνόμια μας ..τώρα δεν βλέπω να μιλάμε όμως ... 
Κι οι γνωστοί αγανακτισμένοι πριν λίγο καιρό
 ήταν οι βολεμένοι που όλο αυτόν τον καιρό
 με ότι κάνουμε ότι δουλεύουμε,
έπαιρναν μισθούς παχυλούς ...βρήκαν ευκαιρία
 να μας τελειώσουν ....καλά μας κάνουν
 κι λίγα είναι ...γιατί είμαστε ζώα
 και δεν μας αρέσει η αλήθεια ...
 Αντί για δικό μας σχόλιο:
Δικό μας σχόλιο:
Σε πάω στοίχημα
 ότι δεν το δάγκωσες καλά,
 το ψηφοδέλτιο, που θα μου πεις εμένα
 ότι ψήφισες Τσίπρα δαγκωτό. 
Αν το είχες κάνει αυτό δεν θα είχες απορία τώρα ότι δεν θα τα καταφέρει
 το γελαστό παιδί...χαρά γεμάτο. 
Αυτός ο μικρός θεούλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια :