Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

Βίντεο: «Προσπαθούμε 10 αστυνομικοί να εξυπηρετήσουμε 5.000 αλλοδαπούς»

Συγγνώμη για το χαστούκι σε μετανάστη, 
ζητά ο αστυνομικός που πρωταγωνίστησε
 στο χτεσινό επεισόδιο στην Κω 
κι έκανε το γύρο του κόσμου, 
αν και όπως είπε «τον απώθησε περισσότερο
 απ’ ό,τι τον χαστούκισε».
«Συγγνώμη, συγγνώμη 
για όλους τους αλλοδαπούς, 
προσπαθούμε να τους εξυπηρετήσουμε.
Δεν μας υποστηρίζει κανείς, δεν μας υποστηρίζει ούτε 
η πολιτεία, ούτε κανένας. 
Προσπαθούμε 10 άτομα αστυνομικοί 
να εξυπηρετήσουμε 5.000 αλλοδαπούς 
που είναι αυτή τη στιγμή εδώ πέρα», δηλώνει.

Μιλώντας στον Alpa, ο ένστολος που τέθηκε 
σε διαθεσιμότητα, περιέγραψε τα όσα περνούν 
οι συνάδελφοί του στο νησί, προσπαθώντας 
να εξυπηρετήσουν χιλιάδες ανθρώπους. 
Μάλιστα, όπως αποκαλύπτει, 
μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο αφού ποδοπατήθηκε.

«Όσο τους μιλάς, δεν καταλαβαίνουν τίποτα. 
Δηλαδή μας πατήσανε κάτω, με ρίξανε κάτω 
εμένα προσωπικά. Μετά πήγα και στο νοσοκομείο
 αφού με βγάλανε 4 ημέρες από την υπηρεσία.
 Πρησμένο το χέρι μου, το έδεσα, του άλλου
 του συναδέλφου του σκίσανε τα πουκάμισα,
 δηλαδή κινδυνεύει η σωματική μας ακεραιότητα»,
 περιγράφει ο αστυνομικός.

«Σε βγάζουν εκτός ορίων. 
Τώρα το πρωί άμα δείτε, 10 αστυνομικοί ήταν 
με τα γκλοπ και τους χτυπάνε όλους 
για να φύγουν από δω. 
Όχι αυτό που εγώ τώρα “χάιδεψα” τον άλλο.
 Τέλος πάντων, τι να πω», δηλώνει 
και συνεχίζει περιγράφοντας ότι νιώθει «προσβεβλημένος».

«Εγώ ούτε ρατσιστής υπήρξα
 ποτέ μου ούτε τίποτα», ξεκαθαρίζει.
Δείτε το βίντεο…

Δεν υπάρχουν σχόλια :