Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

Το δάκρυ του Πύρρου Δήμα για την Αλβανοποίηση της Ελλάδας. (Βίντεο)

«Αρνούμαι τα παιδιά μας 
να στέκονται σε ουρές για 1 κιλό τυρί 
ή 10 αυγά ή 60 γραμμάρια κιμά»
Ενας συγκλονιστικό Πύρρος Δήμας έκανε
 όλη την Ελλάδα να δακρύσει όταν και ο ίδιος 
δάκρυσε για τις στιγμές που περνά η χώρα. 
Ο Ολυμπιονίκης και τέως βουλευτής, αναφέρθηκε
 στην σημερινή κατάσταση και εξέφρασε 
την άποψή του ότι οι βουλευτές πρέπει να κάτσουν 
στο ίδιο τραπέζι για να αντιμετωπίσουν
 την μεγάλη κρίση χωρίς να καταρρεύσει η χώρα.
Επανερχόμενος σε όσα έγραψε προσφάτως εξήγησε
 ότι δεν ήθελε να προσβάλλει κανέναν 
και υποστήριξε ότι παρεξηγήθηκε.
«Μου είπανε ότι είμαι Αλβανός και δεν έχω
 το δικαίωμα να μιλάω. 
Εγώ πράγματι μεγάλωσα στην Αλβανία. 
Και επειδή έζησα ότι γινόταν εκεί αρνούμαι 
την αλβανοποίηση στην οποία
 οδηγείται η ελληνική κοινωνία.
Αρνούμαι τα παιδιά μας να στέκονται σε ουρές
 για 1 κιλό τυρί ή 10 αυγά ή 60 γραμμάρια κιμά
 (αμφιβόλου προελεύσεως) κάθε μήνα 
με ένα κουπόνι στο χέρι όπως στάθηκα εγώ.
 Αρνούμαι να μεγαλώσουν με έναν Χότζα πάνω 
απ'το κεφάλι τους και τον φόβο στην ψυχή τους. 
Επειδή ευτυχώς οι περισσότεροι από εσάς 
που με βρίζετε για προδοσίες και άλλου τέτοιου 
είδους ακρότητες δεν το έχετε ζήσει, ελπίζω 
να το φαντάζεστε άλλα να μην το ζήσετε ποτέ»,
 είχε γράψει στο facebook ο Ολυμπιονίκης.
Ο Πύρρος Δήμας με δυσκολία συγκρατήθηκε
 για να μην ξεσπάσει σε κλάματα. 
Την ώρα που κυριολεκτικά κατέρρεε, 
η παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου
 ειδήσεων Σία Κοσσιώνη διέκοψε την συνέντευξη,
 δίνοντας χρόνο στον πρώην βουλευτή.
«Φοβάμαι πολύ ότι πάμε στα χειρότερα,
 έχω τρομοκρατηθεί... Ο εκφοβισμός που δεχόμαστε
 όλοι μας που είμαστε υπέρ του ‘ναι’ μου θυμίζει 
άλλες εποχές, μου θυμίζει την τρομοκρατία» 
ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ εξέφρασε 
την πεποίθηση ότι στην Ευρώπη οι Έλληνες
 θα δουν και καλύτερες μέρες.
Ο Πύρρος Δήμας κάλεσε τους πολίτες να μη διχαστούν.
 Όλοι αγαπάμε την πατρίδα μας και αυτοί 
που συγκεντρώθηκαν υπέρ του «όχι» 
και αυτοί που συγκεντρώθηκαν 
υπέρ του «ναι» τόνισε.
Δικό  μας σχόλιο:
Αυτόν τον Έλληνα
οι "αντιρατσιστές"
τον καθύβρισαν Αλβανό
γιατί δεν τους βόλευε η αλήθεια του.
Πύρρο προσυπογράφω αυτά που λες
γιατί είχα επισκεφτεί πολλές φορές
την Βουλγαρία επί καθεστώτων 
ανατολικού μλόκ


Δεν υπάρχουν σχόλια :