Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

Συμπληρώνουν με οργή ότι τους λείπει από λογική!

Ας μην κοιτάμε πίσω με θυμό,
        ούτε μπροστά με φόβο,
      αλλά γύρω μας με επίγνωση.
         Τζέιμς Θέρμπερ
Στις ψυχές των ανθρώπων,
  τα σταφύλια της οργής, γεμίζουν
            και βαραίνουν,
       βαραίνουν για τον τρύγο.
                 Τζον Στάινμπεκ
   Όπως η φωτιά που φυλάσσεται,
        μετατρέπεται σε ενέργεια,
 έτσι και ο θυμός μας όταν ελέγχεται
          γίνεται μια δύναμη
  που μπορεί να κινήσει τον κόσμο.
                  Μαχάτμα Γκάντι
  Οι άνθρωποι συχνά
      συμπληρώνουν με οργή
     ότι τους λείπει από λογική.
             Γουίλιαμ Αλγκερ
      Τη  σημερινή μου εγγραφή
   αφιερώνω στα παιδιά που μεγάλωσαν
             σε «συρματοπλέγματα».
           Στα παιδιά που μεγαλώνουν
  μέσα σε ένα απέραντο στρατόπεδο 
εξόντωσης
          και με την διπλωματική ανοχή
           της διεθνούς κοινότητας.
Εγώ φυσικά και δεν είμαι σε θέση
   να λύσω τον γόρδιο δεσμό.
   Σαν άνθρωπος και μόνο θα μιλήσω.
              Μόνο σαν άνθρωπος!
        Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό,
             λέει η γνωστή παροιμία
           κι εγώ θα συμπληρώσω πως
          και ο μικρός ταΐζει τον μεγάλο
                μέχρι να τον σκάσει!
          Φιλικά Τάκης Καρτσωνάκης
Υ.Γ: Α, ναι και κάτι ακόμη.
Να φοβάσαι την οργή
του υπομονετικού ανθρώπου.
   Συρματοπλέγματα βαριά
             ζώνουν τη δόλια μου καρδιά
             κουράγιο δόλια μου καρδιά
               τα σύρματα να σπάσεις
               και αν η ζωή σε χτύπησε
              το θάρρος σου μη χάσεις

              Συρματοπλέγματα βαριά
           ζώνουν τη δόλια μου καρδιά

              Αυτή τη μαύρη την ζωή
              κανένας δεν θα τη χαρεί
              παλεύω σαν τον ναυαγό
               στην μαύρη καταιγίδα
             τον χάρο με τα ματιά μου
               πολλές φορές τον είδα

             Συρματοπλέγματα βαριά
             ζώνουν τη δόλια μου καρδιά.        
       Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
       Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης, Κουβάς
          Ερμηνεύει εδώ η Βίκυ Μοσχολιού 
   Πρώτη εκτέλεση: Μανώλης Αγγελόπουλος
Σε αυτή, τη φωτογραφία
είναι Ελληνόπουλο
μιας άλλης εποχής
που έχουμε "ξορκίσει".


Δεν υπάρχουν σχόλια :