Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Μην υποτιμάτε τον αυνανισμό. Είναι σεξ με κάποιον που αγαπάς πολύ.

Μην υποτιμάτε τον αυνανισμό. 
Είναι σεξ με κάποιον που αγαπάς πολύ. 
 Το σεξ χωρίς αγάπη είναι μια άδεια εμπειρία. 
Αλλά από όλες τις άδειες εμπειρίες, 
είναι μακράν η καλύτερη.  
Αν θέλεις να κάνεις το Θεό να γελάσει, 
πες του για τα σχέδια σου. 
 Το να είσαι bisexual διπλασιάζει αυτόματα 
τις πιθανότητες σου για ραντεβού το Σαββατόβραδο. 
 Μόνο να μου έστελνε ο Θεός ένα σημάδι!
 Ας πούμε μια μεγάλη κατάθεση στο όνομά μου 
σε έναν τραπεζικό μου λογαριασμό στην Ελβετία.
 Δεν ξέρω την ερώτηση, 
αλλά το σεξ είναι σίγουρα η απάντηση. 
Για κάποιο λόγο με εκτιμούν πιο πολύ στην Ευρώπη 
παρά στην πατρίδα μου. 
Οι υπότιτλοι εκεί πρέπει να είναι εξαιρετικοί. 
 Δεν είναι ότι φοβάμαι να πεθάνω, 
απλά δεν θέλω να είμαι εκεί όταν συμβεί. 
Γούντι Άλεν 
Ανθολόγηση από τα πολλά που έχει
πει κατά καιρούς.  

Δεν υπάρχουν σχόλια :