Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Ένα πορτοφόλι που... σκοτώνει!

Τα πάντα μπορούν να γίνουν όπλο!
Δικό μας σχόλιο:
Τα πάντα μπορούν να γίνουν
φωτογραφική μηχανή!








Με ποιον τρόπο να προστατέψετε την σύνταξή σας!


Την ώρα που άρχιζε να φλέγεται η Δύση..........

Ελλάς
Σαν το ζαφείρι ήταν της θάλασσας το χρώμα 
κι έμοιαζε οπάλιο πυρωμένο τ' ουρανού το δώμα. 
Σηκώσαμε πανιά ... Και πρίμο φύσαγε τ' αγέρι, 
στις ανατολικές γαλάζιες χώρες να μας φέρει.
Απ' την ολόρθη πλώρη, βιαστικό το βλέμμα 
τη Ζάκυνθο αγναντεύει, το κάθε της ρέμα 
και το κάθε λιοστάσι, 
της Ιθάκης τ' ακροθαλάσσι, 
του Λύκαιου τα κορφοβούνια χιονισμένα, 
της Αρκαδίας τα βουνά μ' ανθούς σπαρμένα.
Κανείς άλλος ήχος τη σιωπή δεν ταράζει, 
παρά το πανί που στο κατάρτι παφλάζει, 
το νερό που στα πλάγια του πλοίου φλοισβίζει 
και γέλιο κοριτσιών που στην πρύμνη αναβρύζει.
Την ώρα που άρχιζε να φλέγεται η Δύση 
κι ήλιος πορφυρός στα νερά είχε καθίσει, 
τη γη της Ελλάδας είχα τέλος πατήσει.
---
μτφρ.: Στάθης Σπηλιοτόπουλος (1903 - 1994)
Όσκαρ Ουάιλντ
Greece
.
The sea was sapphire coloured, and the sky
Burned like a heated opal through the air;
We hoisted sail; the wind was blowing fair
For the blue lands that to the eastward lie.
From the steep prow I marked with quickening eye
Zakynthos, every olive grove and creek,
Ithaca's cliff, Lycaon's snowy peak,
And all the flower-strewn hills of Arcady.
The flapping of the sail against the mast,
The ripple of the water on the side,
The ripple of girls' laughter at the stern,
The only sounds: - when 'gan the West to burn,
and a red sun upon the seas to ride,
I stood upon the soil of Greece at last!
Ο Όσκαρ Ουάιλντ
 (Oscar Fingal O'Flahertie Wills Wilde), 
(16 Οκτωβρίου 1854 – 30 Νοεμβρίου 1900)
 ήταν Ιρλανδός συγγραφέας και ποιητής.
Ο ποιητής με ελληνική φορεσιά.
 Ο δρόμος του παραδόξου
είναι ο δρόμος της αλήθειας.
 Για να υποβάλλουμε την πραγματικότητα
σε μια σοβαρή εξέταση, πρέπει
να την βλέπουμε να κρατάει ισορροπία
πάνω σε τεντωμένο σύρμα.
Την αλήθεια μπορούμε να κρίνουμε σωστά
μόνο όταν αποκτά την ιδιότητα του ακροβάτη.
==================
Είμαστε όλοι μέσα στο βούρκο,
 όμως μερικοί απο εμάς κοιτάζουμε τ' άστρα.

"Εικαστική παρέμβαση" ή απλά τα κάλαντα;


Φωτογραφίες 24 Δεκεμβρίου 2014
Το είχα προσέξει πριν από καιρό
αλλά δεν πίστευα
 ότι ακόμη θα υπήρχε εκεί...

Άνθρωποι την νύχτα βγαίνουν στην πόλη.........

Η ΣΚΛΗΡΑΓΩΓΙΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ

Άνθρωποι την νύχτα
βγαίνουν στην πόλη
να μαζέψουν πόνους.
Από τις γωνίες και τα μισάνοιχτα παράθυρα
Στους κάδους με τις σάπιες ειδήσεις.
Αυτό προφήτεψε ο αγιογράφος στον θόλο
της μεγάλης εκκλησίας του σύμπαντος
Στήνοντας τον χορό των άστρων
Με τον κένταυρο και τον Ηρακλή
Την μικρή και την μεγάλη Αρκούδα
Τον Σκορπιό και τον Ορφέα.
Σ’ αυτήν την τραγική ισορροπία
Βασιλεύει το σκότος το εξώτερον,
Ο φόβος και η μνησικακία.

Η μυθολογία στέρεψε από ονόματα
Και δεν έχει άλλα να μαρμαρώσει.
Ανακύκλωση αίματος
Πικρού μέλανος ζωμού
Στην σκληραγωγία της σιωπής.
Θάνος Πάσχος
από την ανέκδοτη ακόμη 
νέα ποιητική του συλλογή.

Στα άδυτα ενός μικρού εργοστασίου στην Ινδονησία.

Σε ένα εργοστάσιο σε μια μικρή πόλη της Ινδονησίας,
 τα άψυχα σώματα χιλιάδων νεκρών φιδιών
 είναι στοιβαγμένα στο πάτωμα.
Στο Kapetakan της Ινδονησίας, τα φίδια σφάζονται
για να τροφοδοτήσουν τη μόδα της Δύσης 
για τσάντες και παπούτσια από δέρμα φιδιού.
Αυτές οι απίστευτες φωτογραφίες δείχνουν
 την τεράστια ποσότητα των φιδιών που περνούν
 τις πόρτες του εργοστασίου, όπου τα εκατοντάδες 
μέτρα δερμάτων, πωλούνται σε εργοστάσια 
για να μετατραπούν σε τσάντες, παπούτσια
 ή όποιο άλλο αξεσουάρ. 
Οι τρόποι που οι εργάτες επιλέγουν τη θανάτωση
 των φιδιών, είναι πολλοί, αλλά ένας προκαλεί
 ιδιαίτερο σοκ: χτυπούν το φίδι στο κεφάλι, 
και στη συνέχεια τοποθετούν έναν σωλήνα στο στόμα, 
μέσω της οποία διοχετεύουν νερό. 
Το ζώο πρήζεται, δένουν με ένα δερμάτινο σχοινί 
το στόμα του ζώου για να μη βγαίνει το νερό, 
και το αφήνουν έτσι για τουλάχιστον 10 λεπτά!







Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Ας θυμηθούμε λίγο, με την βοήθεια δύο φωτογραφιών.

Φωτογραφία Κώστα Μπαλάφα
Αθήνα 1960
αρχείο Μουσείου Μπενάκη
Δεκαετία 50 
Φωτογραφία Χαρισιάδη Δημήτρη
Φωτογραφικό αρχείο Μουσείου Μπενάκη

Ένα χρυσόψαρο που το έλεγαν.....Αλέξη;


Πώς θα ονομάσει το κόμμα του ο Γιώργος Παπανδρέου;

Το πότε θα το εξαγγείλει, εξαρτάται 
από τις πολιτικές εξελίξεις.
Το όνομα του νέου κόμματος που φτιάχνει
 ο Γιώργος Παπανδρέου, σύμφωνα με τη στήλη 
του Γιώργου Παπαχρήστου στα «Νέα», 
θα είναι «"Αλλαγή", Change επί το αγγλικότερο».
«Το πότε θα το εξαγγείλει, εξαρτάται απολύτως
 από τις πολιτικές εξελίξεις. 
Αν εκλεγεί Πρόεδρος της Δημοκρατίας τη Δευτέρα 
θα αναγγείλει τη δημιουργία του τους πρώτους μήνες
 του νέου χρόνου. 
Αν δεν εκλεγεί Πρόεδρος και Δευτέρα διαλυθεί 
η Βουλή Τρίτη θα αναγγείλει και επισήμως
 τη δημιουργία της «Αλλαγής», 
γράφει ο κ. Παπαχρήστος
«Είναι το ίδιο σύνθημα», συνεχίζει,
 «με το οποίο ο αείμνηστος Ανδρέας, διέλυσε
 τη δεξιά το '81 και την τοποθέτησε 
στο χρονοντούλαπο της ιστορίας».
Δικό μας σχόλιο:
Αυτή η αγωνία θα μας φάει....

Είναι αλήθεια;....κι αν είναι ποιος φέρει άραγε την ευθύνη, η γραφειοκρατία;

Παλεύαμε επί τρία ολόκληρα χρόνια 
για να πάρουμε τη διοργάνωση 
και όταν τα καταφέραμε... άρχισαν οι εκπλήξεις!
Tο... μεγαλείο της ελληνικής γραφειοκρατίας έκανε
 και πάλι το θαύμα του προκειμένου η περιοχή 
της Λάρισας να δεχθεί – εν καιρώ κρίσης – ένα ακόμη σημαντικό πλήγμα για το τουριστικό προϊόν της.
 Για μόλις 24.000 ευρώ, η παγκόσμια ομοσπονδία 
ορειβασίας και αναρρίχησης ακύρωσε (!) 
τους αγώνες που είχαν προγραμματιστεί 
για τα τέλη Φεβρουαρίου στον Όλυμπο, επειδή 
η ελληνική πλευρά δεν κατέβαλε εγκαίρως
 το προαναφερθέν ποσό!
Και να σκεφθεί κανείς πως χρειάστηκαν τρία 
ολόκληρα χρόνια επίπονων και επίμονων
 προσπαθειών, προκειμένου η παγκόσμια ομοσπονδία 
να πειστεί και να βάλει στον χάρτη του αθλήματος 
για πρώτη φορά τον Όλυμπο και την Ελλάδα.
Ειδήσεις από κάθε γωνιά της χώρας 
στη σελίδα ''Τοπικά Νέα'' του NewsIt
Οι αγώνες είχαν προγραμματιστεί να γίνουν 
στις 21 και 22 Φεβρουάριου του 2015,
με συμμετοχή των καλύτερων αθλητών
 και αθλητριών του κόσμου, αλλά και την πιθανή
 τηλεοπτική κάλυψη του μεγαλύτερου αθλητικού 
δικτύου στον πλανήτη, του Eurosport.
Πηγή: onlarissa.gr
Δικό μας σχόλιο:
Είναι αλήθεια;....κι αν είναι
 ποιος φέρει άραγε την ευθύνη, 
η γραφειοκρατία;
Τι είναι η γραφειοκρατία 
ή η γραφειοκομματοκρατορία
(όπως συνήθιζε να τη λέει ενας φίλος μου)
κάποιο τλερας σαν την Λερναία ύδρα 
από άλλο πλανήτη;

Κόρινθος: Ποιους "συνέλαβε" ο φωτογραφικός μας φακός να.....(φωτογραφίες)

Κόρινθος: Ποιους "συνέλαβε",
 ο φωτογραφικός μας φακός,
 να.....εργάζονται σήμερα 
26 Δεκεμβρίου 2014;



Θεέ μου μεγαλοδύναμε (VIDEO) Διασκευή του παραδοσιακού...



Θε μου μεγαλοδύναμε
που είσαι ψηλά 'κει πάνω
ρίξε τη νόσο καλαζάρ Θεούλη μου
στους σκύλους των κομμάτων

Εκεί που τρώει ο Πάγκαλος
με τα χρυσά κουτάλια
βάλε στη σούπα του σκατά Θεούλη μου
να του κοπούν τα σάλια

Δώσε κουράγιο στο λαό
και στους τυραννοκτόνους
ν' απαλλαγούμ' απ' τους βαλτούς Θεούλη μου
και τους ευρωμασόνους

Κι όταν θα σβήσει ο αργιλές
και βγουν τρανσέξουαλ νάνοι
βαλ' όλους τους αγγέλους σου Θεούλη μου
να πουν το νάνι - νάνι

Το τραγούδι "Θεέ μου μεγαλοδύναμε"
 Διασκευή-Στίχοι: Τζίμης Πανούσης
Moυσική: Παραδοσιακό
Ερμηνεία: Τζίμης Πανούσης & Σωκράτης Μάλαμας

Δεκέμβριος, ο μήνας γέννησης των θεών; (Χειμερινό ηλιοστάσιο)

Διερωτηθήκαμε ποτέ αν τα Χριστούγεννα 
αποτελούν αποκλειστικά γιορτή των χριστιανών 
ή αν δεν είναι τίποτε άλλο παρά αντιγραφή θρύλων 
και ιστοριών, ηθών και εθίμων παλαιότερων λαών 
και θρησκειών;
Αντιλαμβανόμαστε ότι το ερώτημα αυτό
 μπορεί να σοκάρει πολλούς.
Ή μπορεί ορισμένοι να κάνουν και πονηρές σκέψεις
 ως προς τους σκοπούς αυτού του ερωτήματος.
Όπως και να έχει όμως, η απάντηση 
στο ερώτημα είναι καταφατική.
Ο χριστιανισμός προκειμένου να φανεί πιο οικείος
 προς τους λαούς στους οποίους επιβλήθηκε
 (πολλές φορές δια της βίας), αναπροσάρμοσε θρύλου
ς και παραδόσεις των θρησκειών τις οποίες εκτόπισε.

Ο Ιησούς δεν γεννήθηκε Δεκέμβριο.
Παρά τα όσα μπορεί να πιστεύουν οι περισσότεροι,
 η ημερομηνία γέννησης του Ιησού είναι άγνωστη.
 Το μόνο σίγουρο είναι
 πως δεν γεννήθηκε τον μήνα Δεκέμβριο.
Με βάση τα όσα περιγράφονται στην Καινή Διαθήκη
 ο Χριστός θα πρέπει να γεννήθηκε φθινόπωρο
 ή άνοιξη.
Ο ευαγγελιστής Λουκάς καταγράφει
 ότι: «Στην ίδια εκείνη περιοχή υπήρχαν 
και μερικοί βοσκοί που διανυκτέρευαν στην ύπαιθρο 
και φύλαγαν βάρδιες στο κοπάδι τους».
Σε καμιά περίπτωση οι βοσκοί θα διανυκτέρευαν 
στο ύπαιθρο μέσα στη βαρυχειμωνιά 
αλλά σε πιο ήπιες εποχές όπως είναι το φθινόπωρο
 και η άνοιξη.
Ο Λουκάς μας δίνει και το στοιχείο ότι 
εκείνη την περίοδο γινόταν απογραφή πληθυσμού. 
Εκείνες τις εποχές δεν γίνονταν απογραφές
 κατά τη χειμερινή περίοδο λόγω δυσκολιών
 στη διακίνηση του πληθυσμού προκειμένου
 να μεταβεί στο χώρο καταγωγής του.

Αρχικά
δεν γιορτάζονταν τα Χριστούγεννα.
Τα Χριστούγεννα
γιορτάστηκαν για πρώτη φορά το 300 μ.Χ. 
Είναι σημαντικό το γεγονός ότι οι πρώτοι ιστορικοί 
της Εκκλησίας όπως και άλλοι ιστορικοί παραλείπουν 
τα Χριστούγεννα από τις εκκλησιαστικές γιορτές.
Και αυτό διότι η Αγία Γραφή δεν αναγνωρίζει
 την ημέρα γέννησης αλλά την ημέρα θανάτου.
Η καθιέρωση της 25ης Δεκεμβρίου ως ημέρα
 των Χριστουγέννων έγινε στη Ρώμη
 από τον Πάπα Ιούλιο τον Α, τον 4ο μ.Χ. αιώνα.
Σημειώνεται δε ότι αρχικά και για αρκετά χρόνια 
η γέννηση του Ιησού γιορταζόταν την ίδια ημέρα
 με τα Θεοφάνεια, δηλαδή στις 6 Ιανουαρίου.

25η Δεκεμβρίου,
 ημέρα γιορτής του Θεού Ήλιου.
Εξ’ όσων φαίνεται η μετάθεση της ημερομηνία
 στις 25 Δεκεμβρίου έγινε από τον Γρηγόριο 
τον Νανζιανζηνό το 378-381 περίπου μ.Χ. 
 και τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο (345-407 μ.Χ.) 
ο οποίος αναφέρει ότι είχε αρχίσει στην Αντιόχεια 
να γιορτάζονται τα Χριστούγεννα στις 25 Δεκεμβρίου.
Το σίγουρο είναι ότι την εποχή του Ιουστινιανού, 
τον 6ο αιώνα, ο εορτασμός των Χριστουγέννων
 στις 25 Δεκεμβρίου είχε εξαπλωθεί σχεδόν
 σε όλη την Ανατολή.
Κατά «σύμπτωση» όμως, αυτή η ημερομηνία
 ήταν η ίδια με την ημερομηνία που γιόρταζαν 
οι λεγόμενοι ειδωλολάτρες
 την γέννηση του Θεού Ήλιου!
Με άλλα λόγια οι χριστιανοί επιχείρησαν 
(και το πέτυχαν) να αντικαταστήσουν τη γέννηση 
του Ήλιου με τη γέννηση του Ιησού.
Οι αρχαίοι λαοί είχαν θεοποιήσει τον Ήλιο.
 Το χειμερινό Ηλιοστάσιο 22-25 Δεκεμβρίου σημαίνει 
την αρχή του χειμώνα, και  αρχίζει βαθμιαία 
να αυξάνει η ημέρα έως ότου εξισωθεί με την νύχτα,
 κατά την Ιση-μερία τον Μάρτιο. 
Τότε ο Ήλιος νικά το σκοτάδι, 
και έρχεται η άνοιξη,
 η εποχή της αναγέννησης για την φύση.
·Οι Αιγύπτιοι στις 25 Δεκεμβρίου γιόρταζαν
 την γέννηση του θεού-ήλιου Όσιρη.
·Το ίδιο και οι Βαβυλώνιοι, και οι Φοίνικες
 που ονόμαζαν το θεό-ήλιο Βαάλ.
· Οι Πέρσες λάτρευαν τη γέννηση
 του Αήττητου-ήλιου και θεού Μίθρα Βασιλιά.
·Οι Βραχμάνοι γιόρταζαν την γέννηση 
του βασιλιά του κόσμου.
·Οι αρχαίοι Έλληνες 
κατά την χειμερινή τροπή του ήλιου 
γιόρταζαν την γέννηση του Διονύσου.
Ο Διόνυσος ήταν ο καλός «Ποιμήν», 
του οποίου οι ιερείς κρατούν την ποιμενική ράβδο,
 όπως συνέβαινε και με τον Όσιρη. 
Ανάλογη εικόνα δημιουργήθηκε και για τον Ιησού 
που όχι μόνο παρουσιάζεται αλλά αναπαρίσταται 
ακριβώς με τον ίδιο τρόπο όπως και ο Διόνυσος.
Κυρίως όμως η γιορτές αυτές είχαν ταυτιστεί 
με τον  Φωτοφόρο θεό Απόλλωνα.
Στη Ρώμη γιορτάζονταν τα Σατουρνάλια, 
προς τιμήν του Κρόνου.
Από αυτές τις γιορτές έχουν την πηγή τους
 τα περισσότερα έθιμα των Χριστουγέννων όπως 
τα κάλαντα, η ανταλλαγή δώρων, οι στολισμοί, 
το Χριστουγεννιάτικο δέντρο και άλλα.

Θεοί που γεννήθηκαν από παρθένες.
Η αντίληψη που έχουν αρκετοί ότι ο Ιησούς
 είναι ο μόνος θεός ή γιος τους θεού 
που γεννήθηκε από παρθένα είναι λανθασμένη.
Από παρθένα μητέρα γεννήθηκαν ακόμα 
και βασιλείς όπως ο Αμενχοτέπ της Αιγύπτου, 
1.500 χρόνια πριν τον Χριστό.
Χωρίς την παρέμβαση άνδρα γεννήθηκαν
 ο αγγελιοφόρος θεών Θωτ και άλλοι θεοί
 της αρχαιότητας όπως οι Αιγύπτιοι θεοί 
του Ήλιου Ώρος και Ρα.
Παρθένα και μάλιστα 
με πολλά παιδιά ήταν
 και η θεά Ήρα.
Με τον ίδιο τρόπο γεννήθηκαν
 ο θεός της Φρυγίας Άττις, ο έλληνας θεός Διόνυσος
 ο έλληνας ήρωας Περσεύς, ο Άδωνης, 
ο Βούδας και πολλοί άλλοι.

Γεννήθηκαν σε σπηλιές.
Σύμφωνα με τη χριστιανική παράδοση 
ο Ιησούς γεννήθηκε μέσα σε μια σπηλιά.
Ωστόσο σε σπηλιές γεννήθηκαν ο Άδωνης, 
ο Διόνυσος, ο Ερμής, ο Μίθρας, ακόμα
 και θεοί της Ασίας, όπως δείχνει 
και η σχετική φωτογραφία που παραθέτουμε.
Σε σπηλιά γεννήθηκε, όπως λέγεται, 
και ο θεός Ερμής.
Ο ίδιος ο Δίας 
(που θεωρούνταν ο πατέρας ή ο βασιλιάς των θεών)
 γεννήθηκε από τη Ρέα μέσα σε μια σπηλιά.
Γενικά όμως όλοι αυτοί οι θρύλοι για τη γέννηση
 των θεών σε σπηλιές συνδέονται με το γεγονός 
ότι οι σπηλιές, άλλοτε κατοικίες 
των πρωτόγονων ανθρώπων, άρχισαν να θεωρούνται 
άντρα των πνευμάτων και των θεών 
και να μετατρέπονται στα πρώτα ιερά. 
Με τις σπηλιές άρχισαν να συνδέονται κατοπινά
 και οι αφηγήσεις για τη γέννηση 
και την ταφή των θεών.
Διαπιστώνουμε λοιπόν, ότι μέσα στο διάβα 
των αιώνων η κάθε θρησκεία διαμόρφωνε
 τα ίδια δεδομένα δίνοντας τους διαφορετικό
 περιεχόμενο και προσαρμόζοντας τες 
στις δικές της διδασκαλίες.
Κατά συνέπεια σε καμιά περίπτωση μπορεί 
να θεωρηθεί ότι η περίπτωση του Ιησού
 υπήρξε μία και μοναδική στην παγκόσμια ιστορία.

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

Σ αγαπάω κι είναι η μόνη εξήγηση...........

Σ αγαπάω
κι είναι η μόνη εξήγηση 
γιατί το σπίτι είναι άδειο σαν τον χρόνο
και γιατί το κρεβάτι 
είναι ανημερο θηρίο 
κατασπαραζοντας τη ζωή.
Ίσως έτσι εξηγείται 
που οι δρόμοι κρέμονται
 από το φως των στύλων σαν μαριονέτες.
και ο πόνος περιφέρεται σαν τον επιτάφιο
 στους μικρούς δρόμους με τις γλάστρες 
γεμάτες από προσδοκίες.
Θάνος Πάσχος

Κόρινθος: Ποιον κολακεύει αυτή η εικόνα της πόλης;

Εσείς τι λέτε, φταίνε τα αδέσποτα;
 Ποιος πετάει τα σκουπίδια τέτοιες ημέρες;
Όπως και να έχει και όποιος και να φταίει 
γι αυτήν την εικόνα
το σίγουρο είναι ότι δεν μας κολακεύει
 και φυσικά και κάτι που λέγαμε
για προσέλκυση τουριστών και άλλα τέτοια...
...........βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματα.


Ληστείες παιδιών που έλεγαν τα κάλαντα στην.........Αττική.

Οι δράστες απέσπασαν δια της βίας τις «εισπράξεις» 
των παιδιών από τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα.
Πέντε ληστείες σε βάρος παιδιών που έλεγαν 
τα κάλαντα σημειώθηκαν σήμερα στην Αττική.
Το πρώτο περιστατικό σημειώθηκε στις 10.30 το πρωί,
 στη συμβολή των οδών Νικίου και Σούτσου στο Αιγάλεω, 
όταν δύο άτομα, με την απειλή μαχαιριού, ακινητοποίησαν
 δύο 13χρονους και τους άρπαξαν τα χρήματα 
που είχαν μαζέψει από τα κάλαντα.
Λίγα λεπτά αργότερα όμως συνελήφθησαν σε μικρή 
απόσταση από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙΑΣ
 και όπως διαπιστώθηκε πρόκειται για έναν Έλληνα 
και έναν Ρώσο 14 ετών.
Την ίδια ώρα, άγνωστος, στη συμβολή των οδών
 Αγίας Γλυκερίας και Καραολή-Δημητρίου
 στην Πετρούπολη, πάλι με την απειλή μαχαιριού,
 άρπαξε τις εισπράξεις από τα κάλαντα από έναν 15χρονο.
Στις 10.50, στη διασταύρωση Τρεμπεσίνα
ς και Στεφανάκου στο Ψυχικό, τρεις άγνωστοι 
λήστεψαν τρεις 13χρονους που έλεγαν τα κάλαντα.
Ένα ακόμη περιστατικό σημειώθηκε στις 12 το μεσημέρι, 
στην οδό Κράτητος 82 στη Νέα Σμύρνη, όταν δύο
 άγνωστοι λήστεψαν δύο ανήλικους 13 και 16 ετών.
Τέλος, στις 14.00 στον σταθμό του ΗΣΑΠ
 στο Νέο Ηράκλειο, άλλοι δύο ανήλικοι έπεσαν
θύματα ληστείας από τρεις νεαρούς, και συγκεκριμένα 
από έναν Έλληνα και δύο αλλοδαπούς, οι οποίοι
 συνελήφθησαν από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον εισαγγελέα.

Ανατροπή στην πιο διάσημη παράδοση της Θρησκείας μας;

«Ο Ιησούς δεν γεννήθηκε σε στάβλο»
Την πιο διάσημη ιστορία της Αγίας Γραφής 
ανατρέπει βρετανός θεολόγος. 
Κάθε χρόνο τα Χριστούγεννα, η γέννηση 
του Ιησού ξαναζωντανεύει με φάτνες που στήνονται
 σε όλο τον κόσμο, αφού σύμφωνα με την παράδοση,
 γεννήθηκε σε έναν στάβλο επειδή
 δεν υπήρχε χώρος στο πανδοχείο. 
Όπως όμως ισχυρίζεται ο βρετανός θεολόγος
 Ιαν Πολ, η παράδοση αυτή οφείλεται σε εσφαλμένη
 ερμηνεία της Καινής Διαθήκης.
 «Λυπάμαι που θα χαλάσω τις προετοιμασίες σας 
για τα Χριστούγεννα», έγραψε 
στο προσωπικό του μπλογκ. 
Και συνεχίζει: «Αλλά ο Ιησούς δεν γεννήθηκε
 σε στάβλο, και, περιέργως, η Καινή Διαθήκη 
δεν υπαινίσσεται καν κάτι τέτοιο».
Σύμφωνα με τον ίδιο, η ελληνική λέξη
 «κατάλυμα», που μεταφράζεται σαν «πανδοχείο», 
ήταν στην πραγματικότητα χώρος
 σε ένα ιδιωτικό σπίτι.
 Ο ίδιος όρος, επισημαίνει ο αιδεσιμότατος, 
χρησιμοποιείται για να περιγράψει τον χώρο 
όπου πραγματοποιήθηκε ο Μυστικός Δείπνος.
 Μια άλλη λέξη, το «πανδοχείον» χρησιμοποιείται 
στην Αγία Γραφή για να περιγράψει το μέρος
 όπου καταλύουν οι ξένοι. 
«Εξάλλου», συνεχίζει, «θα ήταν αδιανόητο, 
ο Ιωσήφ, επιστρέφοντας στο μέρος από όπου 
καταγόταν, να μην μείνει με μέλη
 της οικογένειάς του, ακόμα και αν δεν ήταν
 κοντινοί συγγενείς», υποστηρίζοντας ότι τα έθιμα 
απαιτούσαν να μείνει με τους συγγενείς 
και όχι με ξένους.
Όπως λοιπόν καταλήγει, η λέξη «κατάλυμα» 
όπου έμειναν ο Ιωσήφ και η Μαρία 
δεν σημαίνει πανδοχείο, αλλά ένα δωμάτιο
 στο σπίτι των συγγενών που τους φιλοξένησαν.
Δικό μας σχόλιο:
Σιγά την απόκάλυψη.....
Κάποιοι μελετητές ισχυρίζονται (εδώ και χρόνια)
ότι ούτε η ημερομηνία γέννησης ήταν γνωστή.
Πολύ φοβάμαι ότι ούτε η χρονολογία, δεν ήταν
κι αυτό γιατί πάλι κάποιοι την συγκρίνουν 
με την ημερομμηνία απογραφής.
Επικρατέστερη εκδοχή είναι ότι 
ο περίφημος Ηρώδης
(αυτός που έσφαξε τα νήπια)
είχε ήδη πεθάνει.
Ωστόσο, σύμφωνα με τη χριστιανική παράδοση
 ο Ιησούς γεννήθηκε μέσα σε μια σπηλιά.
Αλλά σε σπηλιές γεννήθηκαν ο Άδωνης, 
ο Διόνυσος, ο Ερμής, 
ο Μίθρας, ακόμα και θεοί της Ασίας, 
όπως δείχνει 
και η σχετική φωτογραφία που παραθέτουμε.
Σε σπηλιά γεννήθηκε, όπως λέγεται, και ο θεός Ερμής.
Ο ίδιος ο Δίας 
(που θεωρούνταν ο πατέρας ή ο βασιλιάς των θεών)
 γεννήθηκε από τη Ρέα μέσα σε μια σπηλιά.
Γενικά όμως όλοι αυτοί οι θρύλοι
 για τη γέννηση των θεών σε σπηλιές 
συνδέονται με το γεγονός ότι οι σπηλιές,
 άλλοτε κατοικίες των πρωτόγονων ανθρώπων, 
άρχισαν να θεωρούνται άντρα των πνευμάτων
 και των θεών και να μετατρέπονται στα πρώτα ιερά. 
Με τις σπηλιές άρχισαν να συνδέονται κατοπινά 
και οι αφηγήσεις για τη γέννηση και την ταφή των θεών.
Για την ημερομηνία 
των Χριστουγέννων.
Τα Χριστούγεννα γιορτάστηκαν 
για πρώτη φορά το 300 μ.Χ. 
Είναι σημαντικό το γεγονός ότι οι πρώτοι 
ιστορικοί της Εκκλησίας όπως και άλλοι 
ιστορικοί παραλείπουν τα Χριστούγεννα 
από τις εκκλησιαστικές γιορτές.
Η καθιέρωση της 25ης Δεκεμβρίου
 ως ημέρα των Χριστουγέννων έγινε στη Ρώμη
 από τον Πάπα Ιούλιο τον Α, τον 4ο μ.Χ. αιώνα.
Σημειώνεται δε ότι αρχικά 
και για αρκετά χρόνια η γέννηση του Ιησού
 γιορταζόταν την ίδια ημέρα με τα Θεοφάνεια,
 δηλαδή στις 6 Ιανουαρίου.