Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Όποιος βρει ποιος είναι ο νεαρός Κορίνθιος, των φωτογραφιών,...τον κερνάμε καφέ.




Είναι φίλος μου, εδώ στο FACE,
και οι φωτογραφίες αυτές
είναι από την εποχή που υπηρετούσε
την στρατιωτική του θητεία.
Όποιος, λοιπόν γράψει πρώτος,
 εδώ στα σχόλια και μόνο,
ποιος είναι αυτός ο νεαρός
τον κερνάμε καφέ στου LOUKOUMAN

(Βίντεο και φωτογραφίες) Παρακολουθώντας μια τελετή των πιστών του Δωδεκάθεου.

Οι «Έλληνες Εθνικοί» και οι σπονδές 
στο Τρόπαιον του Μαραθώνα
 για τον εορτασμό της ισημερίας...
Οι «Έλληνες Εθνικοί» , ή αλλιώς «Δωδεκαθεϊστές», όπως κάποιοι τους αποκαλούν, 
πιστεύουν στην αυταξία του Ανθρώπου και υιοθετούν τις «αρχαιοελληνικές αρετές»
 σε μια προσπάθεια να Τον αναδείξουν. 
Έχουν μετατρέψει τη θρησκεία τους σε τρόπο ζωής. 
Αν και δεν μπορούν να υπολογίσουν το χρόνο με το παλιό ημερολόγιο, κάθε μήνα,
 φορούν χιτώνες , πραγματοποιούν σπονδές και καταθέτουν προσφορές 
σε αγάλματα αρχαίων θεοτήτων, είτε στον «Εκατηβόλο», είτε στην φύση, 
αφού δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τους αρχαίους ναούς. 
Ρεπορτάζ: Νίκη Παπάζογλου
Φωτογραφίες / Βίντεο: Γιάννης Κέμμος
Όπως άλλωστε διευκρινίζουν ιερό τους είναι ολόκληρη η φύση.
 Αυτό που ονειρεύονται, είναι η μεγάλη ημέρα της αναστήλωσης
 των αρχαίων ναών και της θεσμικής αναγνώρισης της θρησκείας τους,
 ως επίσημης εθνικής θρησκείας των Ελλήνων.
Το «Ύπατο Συμβούλιο Ελλήνων Εθνικών», μία από τις πιο γνωστές 
οργανώσεις τους, 
ιδρύθηκε επίσημα το 1997, με σκοπό να συγκεντρώσει τους πιστούς
 της αρχαίας θρησκείας. 
Από τότε αν και κάποιοι διαφοροποιήθηκαν, κάποιοι άλλοι αποσχίσθηκαν, 
και άλλοι απλά κατέληξαν γραφικοί, τα μέλη του ΥΣΕΕ 
συναντιούνται τακτικά, πραγματοποιώντας διαλέξεις στο χώρο τους
 και λατρευτικές τελετές
προς τιμήν του Δία, της Αθηνάς, του Ασκληπιού και άλλων θεών.
Με την αφορμή της ισημερίας συναντήθηκαν και την προηγούμενη Κυριακή
για να πραγματοποιήσουν άλλη μια λατρευτική τελετή. 
Το Newsbeast.gr παρακολούθησε την τελετή, συνομίλησε 
με τους συμμετέχοντες πιστούς και τον Γενικό Γραμματέα του ΥΣΕΕ, 
Βλάσση Ρασσιά, και κατέγραψε τις απόψεις τους 
περί θρησκείας, έθνους και Ελλήνων.
«Το Ύπατο Συμβούλιο Ελλήνων Εθνικών ιδρύθηκε, δηλαδή εμφανίστηκε
 με καταστατικό, το 1997, χωρίς να σημαίνει ότι μέχρι τότε δεν υπήρχαμε. 
Δεν ξυπνήσαμε μια μέρα και είπαμε ωραία ας επανεφεύρουμε μια θρησκεία, 
ασχέτως που οι κρατούντες ισχυρίζονται πως δεν έχουμε ιστορική συνέχεια
 και πως κατασκευάσαμε κάτι εκ του μηδενός, για να μας απαξιώσουν. 
Πολλοί προσπαθούν να πείσουν την κοινή γνώμη πως είμαστε νεοπαγανιστές
 ή απλώς περίεργοι, αμφισβητώντας το γεγονός πως εμείς αποτελούμε
 την ελληνική συνέχεια που κατάφερε κι έφτασε ως εδώ κακοποιημένη και διωκόμενη. 
Απλά η συνέχεια δεν ήταν φανερή, και είναι λογικό. 
Σε εποχές που αν δηλώσεις την ταυτότητα σου κινδυνεύει η ζωή σου
 είναι λογικό να λειτουργείς υπόγεια. 
Παρόλο λοιπόν που ιδρυθήκαμε το 1997, η πρώτη τελετή του θερινού ηλιοστασίου
 είχε γίνει ήδη από το 1987, στην Πάρνηθα, στο σπήλαιο του Πανός. 
Στη συνέχεια συγκεντρώσαμε κόσμο γύρω μας ώσπου το 1991 εκδώσαμε
 το περιοδικό Διιπετές, το πρώτο περιοδικό που έθετε δημόσια ζήτημα 
παλινόρθωσης της ελληνικής θρησκείας.
 Αυτές ήταν περίπου οι ζυμώσεις μέχρι την επίσημη ίδρυσή μας, 
η οποία υπήρξε και εσπευσμένη, όταν κάποιοι βεβήλωσαν το βωμό του Διονύσου» 
αναφέρει ο κ. Ρασσιάς.
Έκτοτε όπως διευκρινίζει έχουν διαρκή παρουσία, όχι όμως μόνο στο τελετουργικό. 
Αυτό που βασικά τους ενδιαφέρει είναι η θεσμική παρέμβαση,
 «το να μην μπορεί ο οποιοσδήποτε να χλευάζει μια θρησκεία, η οποία μάλιστα 
απευθύνεται σε ιδιαίτερα ευφυείς ανθρώπους». 
Σα λόγο δημιουργίας και ύπαρξης της οργάνωσης ο γενικός γραμματέας 
διευκρινίζει πως αρχικά θέλησαν να βάλουν κάποια σύνορα.
 «Δεν θέλαμε να δημιουργείται λανθασμένη εικόνα στο μέσο άνθρωπο ο οποίος
 συνηθέστερα όταν ακούει Δωδεκαθεϊστές και Αρχαία Θρησκεία 
φέρνει στο μυαλό του τον κάθε παλαβό που φοράει μια χλαμύδα
 και θα πάει να τραγουδήσει στο βουνό. 
Για εμάς οι δώδεκα θεοί, όπως και τα δώδεκα ζώδια, συμβολίζουν την πληρότητα.
 Άλλωστε στον πολυθεϊσμό οι θεοί είναι άπειροι. 
Ο δεύτερος λόγος σύμφωνα με τον κ. Ρασσιά ήταν να τους δοθεί
η δυνατότητα θεσμικής παρέμβασης. «Όταν λέμε θεσμική παρέμβαση 
δεν εννοούμε την επιβολή της ποινής σε όποιον βεβηλώνει τα δικά μας ιερά, 
δεν είμαστε αυτής της αντίληψης και άλλωστε τα δικά μας ιερά μας 
δεν προσβάλλονται, αφού για μας ιερή είναι η ίδια η φύση 
κι όχι μια προσωπική θεότητα που κάθεται στα σύννεφα».
Το ΥΣΣΕ κατέθεσε το 2006 υπόμνημα σε όλες τις πολιτικές και πολιτειακές αρχές,
 σε όλα τα κόμματα και αρμόδιους φορείς καθώς και στην Ευρώπη διευκρινίζοντας 
τον τελικό του στόχο, που είναι η θεσμική αναγνώριση της ελληνικής θρησκείας
 όπως μας πληροφορεί ο κ. Ρασσιάς. «Ελπίζουμε πως κάποια στιγμή
 στη βουλή των Ελλήνων θα βγούνε κάποιοι άνθρωποι και θα εισηγηθούν 
να ψηφιστεί η ελληνική θρησκεία σαν μέρος της εθνικής μας κληρονομιάς, 
και μάλιστα ζώσας κληρονομιάς. 
Αν και σκεπτόμενος κανείς το πρόβλημα δημοκρατίας που έχει η χώρα,
 δεν φαντάζει πολύ πιθανό. Το μαγικό ραβδάκι του ’74 μπορεί να έχρισε
 το πολίτευμα δημοκρατικό χωρίς αυτό να σημαίνει πως είναι. 
Στην ουσία στην βυζαντινή κοινωνία που ζούμε έχουμε θεοκρατία. 
Ο παπάς, ο εκπρόσωπος του θεού προς την κοινωνία είναι πολλές φορές αυτός
 που νομοθετεί, διατηρώντας μάλιστα το ακαταδίωκτο. 
Αλλά αυτά είναι πολιτικά ζητήματα, και δεν άπτονται
 των αρμοδιοτήτων μας.
 Απλά για να μετατραπούμε σε ένα κοσμικό κράτος, 
σε μια Ελλάδα δημοκρατική θεωρώ πως έχουμε πολύ δρόμο ακόμα»
 αναφέρει κατηγορηματικά.

11 υπέροχες ασπρόμαυρες φωτογραφίες από την Ελλάδα του χθες.













Παρκάρισμα, όπου γουστάρουν αλλά και άμεση τιμωρία!





Αυτό είναι πιο αποτελεσματικό 
και από τις κλήσεις.

Αυτό κι αν είναι αποκάλυψη! Αμ, γιαυτόν τον λόγο αμφισβητεί, η κυρία Παλαγγιά;

Παρελθόν και μάλιστα έντονο έχει η Όλγα Παλαγγιά στο θέμα των αμφισβητήσεων. 
Το 2008 η καθηγήτρια του ΕΚΠΑ έλεγε τα ίδια για τον μεγαλειώδη τάφο 
του Φιλίππου ΙΙ που αποκάλυψε ο Μανόλης Ανδρόνικος στη Βεργίνα,
 αμφισβητώντας πως είναι σωστή η ταυτοποίηση. 
Τότε μάλιστα ήταν συνεργάτιδα του Σκοπιανού αρχαιολόγου Ευγένιο Μπόρζα
 και είχε αμφισβητήσει τα ευρήματα του Μανόλη Ανδρόνικου στη Βεργίνα, 
υποστηρίζοντας πως ο τάφος που είχε βρεθεί δεν ήταν του Φιλίππου του Β'. 
Ταυτόχρονα οι συνεχείς αναφορές της καθηγήτριας Αρχαιολογίας 
του Πανεπιστημίου Αθηνών ότι ο τάφος της Αμφίπολης δεν είναι ελληνικός 
δημιουργεί ερωτηματικά όπως και η κόντρα που υπάρχει ανάμεσα στην ίδια
 και την Κατερίνα Περιστέρη.
H εφημερίδα το Εθνος, το 2008, είχε κατηγορήσει ανοιχτα 
την Ολγα Παλαγγιά για φιλοσκοπιανή προπαγάνδα και έδωσε διαστάσεις 
στο θέμα, σε άρθρο με τίτλο «Επίθεση στον τάφο του Φιλίππου». 
Η κ. Παλαγγιά αναγκάστηκε τότε να στείλει επιστολή στο Εθνος:

Η επιστολή της Ολγας Παλαγγιά:
«Κύριε Διευθυντά, το σημερινό (σ.σ. της 29ης Απριλίου 2008) δημοσίευμα
 «Επίθεση στον τάφο του Φιλίππου. Το National Geographic αμφισβητεί
 τον Ανδρόνικο με σκοπιανή... ομπρέλα» αποτελεί αήθη επίθεση στο πρόσωπό μου, 
υπονοώντας ότι εξυπηρετώ σκοπιανά συμφέροντα επειδή αποδίδω
τον Τάφο Β της Βεργίνας όχι στον Φίλιππο Β της Μακεδονίας, 
αλλά στον γιο του, Φίλιππο Γ Αρριδαίο, ετεροθαλή αδελφό και διάδοχο
 του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Κατά το δημοσίευμά σας, η απόδοση του Τάφου Β στον Φίλιππο Γ 
συνεπάγεται ότι η Βεργίνα δεν είναι οι αρχαίες Αιγές, με αποτέλεσμα 
να επιτρέπει στην προπαγάνδα των Σκοπίων να επιχειρηματολογούν ότι
 οι Αιγές δεν βρίσκονται επί ελληνικού εδάφους. 
Προφανώς η εφημερίδα σας αγνοεί ότι ο Φίλιππος Γ θάφτηκε στις Αιγές 
όπως μας πληροφορεί ο αρχαίος ιστορικός Διόδωρος, επομένως, 
όπου βρίσκεται ο τάφος του, εκεί είναι αναγκαστικά και οι Αιγές.
Ο συνεργάτης μου Ευγένιος Μπόρζα δεν είναι Σκοπιανός
 αλλά Αμερικανός ιστορικός ρουμανικής καταγωγής.
 Η άποψη ότι ο Τάφος Β ανήκει στον Φίλιππο Γ δεν είναι καινούργια. 
Την έχουμε παρουσιάσει σε δημοσιεύσεις και διαλέξεις στην Ελλάδα
 και στο εξωτερικό. Εκείνο που παρέλειψε να γράψει η εφημερίδα σας είναι ότι 
αφαιρούμε μεν τον Τάφο Β από τον Φίλιππο Β, του αποδίδουμε όμως
τον διπλανό Τάφο Α. Πρόκειται για οικογενειακό νεκροταφείο της οικογένειας 
του Μεγάλου Αλεξάνδρου γιατί ο παραδίπλα τάφος, Τάφος Γ, στέγαζε 
το σώμα του γιου του, Αλεξάνδρου Δ .
Αφορμή για το δημοσίευμα του Ν National Geographic υπήρξε το συνέδριο
 που οργανώσαμε στο Σικάγο για τη χρονολόγηση των βασιλικών τάφων 
της Βεργίνας. Το Νάσιοναλ Τζεογκράφικ επικεντρώθηκε σε ένα 
από τα συμπεράσματά μας, ότι ο Τάφος Β περιείχε 
τα όπλα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, τα οποία πήρε 
ο αδελφός του Φίλιππος Γ Αρριδαίος.
Υποστηρίξαμε ότι η χρυσελεφάντινη ασπίδα της Βεργίνας δεν ανήκε 
στον Φίλιππο Β αλλά στον Αλέξανδρο και ότι θάφτηκε
 μαζί με τον αδελφό και διάδοχό του. Πώς μπορούν οι απόψεις μας αυτές
 να εκληφθούν ως προπαγάνδα των Σκοπίων όταν το μόνο μας μέλημα είναι 
να αποδείξουμε ότι ο ελληνικός λαός κατέχει τα όπλα του Μεγάλου Αλεξάνδρου
 και ότι ο Φίλιππος Β είναι θαμμένος δίπλα στον γιο του Φίλιππο Γ Αρριδαίο 
στη βασιλική πρωτεύουσα των Αιγών;
Η εφημερίδα σας γράφει ότι στο συνέδριο της Αμερικής δεν εκλήθησαν
 να μιλήσουν οι μαθητές του Ανδρόνικου. Δεν εκλήθησαν γιατί κάθε ανακοίνωση
 της δικής μας άποψης επέφερε επί των κεφαλών μας υβριστικά
 δημοσιεύματα των εφημερίδων. Το δημοσίευμα της 29ης Απριλίου αποτελεί
 χαρακτηριστικό παράδειγμα. Δυστυχώς ο επιστημονικός διάλογος φαίνεται 
ότι είναι αδύνατος. Οποιος δεν συμφωνεί με τις απόψεις τους, στιγματίζεται
 ως Σκοπιανός. Φέρω βαρέως την προσβολή αυτή προς το πρόσωπό μου
 και προς το πρόσωπο του συνεργάτη μου, διακεκριμένου ιστορικού
 και φιλέλληνα Ευγενίου Μπόρζα.»
parapolitika.gr

Κόρινθος: Τα ηλιοβασιλέματα, τον Σεπτέμβριο, μπορεί να είναι τα καλύτερα!




Μύρισε για τα καλά φθινόπωρο
αλλά ένας περίπατος
στην αγαπημένη μας παραλία
το ηλιοβασίλεμα
μπορεί να μας "αποζημειώσει".
26 Σεπτεμβρίου 2014
παραλία "Καλάμια"

Ο Σύλλογος Δυτών Κορινθίας καθαρίζει τον Κορινθιακό εθελοντικά.