Τρίτη, 13 Μαΐου 2014

Κόρινθος: Δυστυχώς είναι πολύ παλιά ιστορία αυτό το αίσχος....

..........και "φτάνει" έως και τις μέρες μας.
Ενδιαφέρθηκε κανένας;
Φυσικά και δεν έχει σημασία 
από ποια τοποθεσία της Ελλάδος
είναι η συγκεκριμένη εικόνα
αλλά και η πάνω φωτογραφία
(και οι δύο είναι από το ίδιο σχεδόν σημείο)
γιατί αυτό (τυμβωρυχία) γινόταν έχω ακούσει παντού.
Έτσι όμως για την ιστορία
η φωτογραφία και η γκραβούρα
είναι από την περιοχή της Διώρυγας Κορίνθου
και φυσικά θα πρέπει να υπάρχει 
ολόκληρο νεκροταφείο εκεί.
Οι τάφοι αποκαλύφθηκαν ακόμη 
και την εποχή που πέρασε, από εκείνο το σημείο,
η σιδηροδρομική γραμμή.

Λοιπόν, ποιον θα ψηφίσεις φίλε μου;

Αφιερωμένο στον φίλο μου τον Κώστα.

Δελτίο τύπου, για τα κρουαζιερόπλοια.





Πυροβόλησαν αστυνομικούς στο Ζεφύρι.

Δεν υπήρξε τραυματισμός, ενώ αναζητούνται οι δράστες.
Πρωινές ώρες σήμερα πραγματοποιήθηκε στην περιοχή
 του Ζεφυρίου, ευρεία αστυνομική επιχείρηση.
Στο πλαίσιο της έρευνας, πραγματοποιήθηκαν έλεγχοι
 σε οικίες στον καταυλισμό ΡΟΜΑ, όπου βρέθηκαν 
και κατασχέθηκαν : 
κυνηγετική καραμπίνα,
στέλεχος κυνηγετικής καραμπίνας,
δεκατέσσερα (14) φυσίγγια,
φακός laser και
πλήθος κοσμημάτων, προϊόντα κλοπής.
Ακόμα κατασχέθηκε ένα πολυτελές αυτοκίνητο, 
μάρκας PORSCHE CARRERA, το οποίο είχε κλαπεί
 τον Ιούνιο του 2009 από τον Πειραιά. 
Επιπλέον συνελήφθη 16χρονος ΡΟΜΑ, ο οποίος 
όπως προέκυψε συμμετείχε σε ομάδα ατόμων, 
τα οποία χθες το βράδυ εκσφενδόνισαν αντικείμενα
 (πέτρες, μεταλλικά αντικείμενα κ.λπ) σε πληρώματα περιπολικών, που επιχείρησαν να ελέγξουν ύποπτο 
όχημα στην περιοχή, με αποτέλεσμα να προκληθούν
 φθορές στα οχήματα και να τραυματιστούν δυο αστυνομικοί.
Παράλληλα πυροβόλησαν προς τους αστυνομικούς,
 χωρίς να προκύψει τραυματισμός. 
Για την υπόθεση αυτή έχουν ταυτοποιηθεί 
και αναζητούνται άλλοι επτά δράστες. 
Ο συλληφθείς, με τη δικογραφία κακουργηματικού 
χαρακτήρα που σχηματίστηκε σε βάρος του, θα οδηγηθεί
 αύριο στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.


Μύρισε καλοκαιράκι ή μου φαίνεται;


Κόρινθος: Επειδή, φίλε Θωμά, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια!


Αφιερωμένη, στον φίλο μου τον Θωμά.

Ευτυχώς που τα αδέσποτα βρίσκουν στέγη, τροφή κι αγάπη!


Δευτέρα, 12 Μαΐου 2014

Σε ποια πόλη τσιμεντώνουν τις σχάρες για τα όμβρια;


Εσείς σε ποια πόλη, λέτε;
Πιθανόν σε πάρα πολλές.
Αυτές όμως οι φωτογραφίες
από ποια πόλη, λέτε να είναι;

Συνελήφθη Βρετανός εκατομμυριούχος με «χαρέμι» δέκα γυναικών!

Τον 56χρονο Βρετανό εκατομμυριούχο Shoja Shojai 
συνέλαβαν οι ισπανικές Αρχές, με την κατηγορία
 πως κρατούσε δέκα γυναίκες- μοντέλα- παρά 
τη θέλησή τους σε φρουρούμενη έπαυλη
 στην Costa del Sol, με τις οποίες είχε μάλιστα 
αποκτήσει επτά παιδιά.
Σύμφωνα με τη Daily Mail, ο 56χρονος είχε 
συναντήσει τις περισσότερες γυναίκες 
στο Λονδίνο- εκείνες προέρχονταν από διάφορες χώρες, 
Ρωσία, Γερμανία, Μογγολία, Καζακστάν κ.ά.- και έλεγε
 πως ήταν μεγιστάνας του πετρελαίου, φίλος 
του Μπαράκ Ομπάμα και του Βλαντιμίρ Πούτιν.
 Τάζοντάς τους καριέρα στο χώρο της μόδας
 τις οδηγούσε στην έπαυλη στη Μαρμπέλα της Ισπανίας 
όπου όμως η ζωή ήταν αρκετά διαφορετική.
Το κουβάρι της ιστορίας άρχισε να ξετυλίγεται όταν
 μία από τις γυναίκες κατήγγειλε κακομεταχείριση
από τον Shojai. Στη συνέχεια εννέα γυναίκες 
τον κατηγόρησαν πως τις παρέσυρε στην Ισπανία 
με ψεύτικές υποσχέσεις, υποβάλλοντάς τις 
σε συναισθηματική κακοποίηση και απειλές 
σωματικής βίας με σκοπό να μην τολμήσουν 
να τον εγκαταλείψουν. 
Ο 56χρονος κοιμόταν εκ περιτροπής
 με τις «αιχμάλωτες» ενώ ζούσε σε ένα σπίτι 
δίπλα στην έπαυλη Casa Saf. 
Οι γυναίκες είπαν στην αστυνομία πως τους επέτρεπε
 να βγουν από την έπαυλη όποτε ήθελαν αλλά πάντα συνοδευόμενες από έναν από τους σοφέρ του Shojai 
και με την προϋπόθεση να τον ενημερώνουν 
πού πήγαιναν και τι ώρα θα γύριζαν. 
Υποστηρίζουν πως τις απειλούσε με αντίποινα 
κατά των παιδιών τους και των οικογενειών τους
 αν τον παράκουαν. 
Οι πιο πλούσιες από τις γυναίκες λένε πως
 τις ανάγκαζε να πληρώνουν το ενοίκιο για την έπαυλη, 
ύψους οκτώ χιλιάδων ευρώ το μήνα. 
Ισπανικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν πως η αστυνομία 
βρήκε το λεγόμενο «χάπι του βιασμού» στο σπίτι, έπειτα
 από αναφορές των γυναικών πως υπέφεραν 
από πονοκεφάλους και πως τις ανάγκαζαν
 να παίρνουν αντικαταθλιπτικά. 
Ο Shojai αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση 
όσο ισπανικό δικαστήριο εξετάζει τις καταγγελίες
 των γυναικών για να αποφασίσει
 αν θα προχωρήσει σε δίωξη. 
Οι γυναίκες και τα παιδιά τους, ηλικίας 
από εννέα μηνών έως επτά ετών, έχουν μεταφερθεί 
σε κοντινούς ξενώνες φιλοξενίας. 
Ο Shojai αρνείται όλες τις κατηγορίες εναντίον του υποστηρίζοντας πως οι γυναίκες δούλευαν 
στις επιχειρήσεις τους, έκαναν συναινετικό σεξ μαζί του
 και πως έμειναν έγκυοι επειδή δεν πήραν
 τις απαραίτητες προφυλάξεις. 
Επίσης αρνείται οποιαδήποτε ψυχολογική ή σωματική κακομεταχείριση. 
Ο Shojai ήταν παντρεμένος με μία από τις δέκα
 γυναίκες με τις οποίες ζούσε αλλά δεν είναι σαφές
 αν η σύζυγός του είναι μεταξύ των γυναικών 
που τον καταγγέλλουν. 

Κόρινθος: Ο Παύλος, ο συμμαθητής μου, θυμάται πως ξεκίνησε να παίζει μουσική. (Βίντεο)



Λέτε να είναι αλήθεια;


«Πόλεμος» χρυσαυγιτών-αντιεξουσιαστών μπροστά στα μάτια της νύφης.

Η γαμήλια πομπή συνεχίστηκε κανονικά 
στην πλατεία του Τυρνάβου.
Εν μέσω αντιεξουσιαστών και χρυσαυγιτών βρέθηκε 
η γαμήλια πομπή στην πλατεία του Τυρνάβου στη Λάρισα. 
Όπως φαίνεται στο βίντεο η νύφη περνά μαζί με συγγενείς 
από το σημείο όπου εκτοξεύονταν πέτρες και καρέκλες
 και βρισκόταν σε εξέλιξη συμπλοκή μεταξύ
 των δύο αντίπαλων στρατοπέδων. 
Η νύφη όμως δεν το… έσκασε και συνέχισε κανονικά
 το δρόμο για τα σκαλιά της εκκλησίας.
Δείτε το βίντεο από το onlarissa.gr:


1948 Διώρυγα της Κορίνθου: Σπυρίδων Μαρκεζίνης

Ο Σπυρίδων Μαρκεζίνης
απαθανατίζεται, το 1948
στην Διώρυγα της Κορίνθου.

Η Διώρυγα Κορίνθου στον Β Παγκόσμιο Πόλεμο. (Φωτογραφίες)

Την ανατινάζουν οι Άγγλοι
 οι Γερμανοί την καταλαμβάνουν
και αποχωρώντας την καταστρέφουν. 
Μεγάλη διακοπή της λειτουργίας της έγινε
 και το 1944, όταν οι Γερμανοί, 
κατά την αποχώρησή τους, ανατίναξαν 
τα πρανή, προκαλώντας την κατάπτωση
 60.000 κυβικών μέτρων χωμάτων. 
Οι εργασίες εκφράξεως διήρκεσαν 
πέντε χρόνια (1944-1949).
Δικό μας σχόλιο:
Οι εργασίες εκφράξεως διήρκεσαν 
πέντε χρόνια (1944-1949)!
Με πόσα χρήματα αποζημιώθηκε
το Ελληνικό Κράτος άραγε;


Μαντεύετε την κατάληξη; Δείτε την εξέλιξη της σκηνής...


Μυστηριώδες σκάφος βομβαρδίζει στρατόπεδο Ταλιμπάν. (Βίντεο)

Καταγράφηκε σε βίντεο
και μοιάζει... με UFO
Ερωτήματα προκαλεί ένα βίντεο που κατέγραψε 
αμερικάνος πεζοναύτης στο Αφγανιστάν και απεικονίζει
 ένα περίεργο σκάφος να πετάει πάνω από στρατόπεδο 
Ταλιμπάν και κατόπιν να το βομβαρδίζει.
Το βίντεο, που μπορείτε να δείτε παρακάτω, 
φέρεται να έχει τραβηχτεί το Μάρτιο.
Το μυστηριώδες σκάφος που φαίνεται 
να βομβαρδίζει το στρατόπεδο των Ταλιμπάν, 
μοιάζει με UFO, καθώς δεν μοιάζει με κανένα 
γνωστό βομβαρδιστικό του αμερικανικού στρατού.
Δείτε το βίντεο...

Κορινθία: Προεκλογική περιοδεία στα Ορεινά χωριά του Νομού μας.

Παναγής Τσαλδάρης

έτος 1932
προς άγραν ψήφων!

Κυριακή, 11 Μαΐου 2014

Ο Αντρέας ο άνεργος . . . υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος; (Βίντεο)

Αγαπητό πρόσωπο στον Πύργο και την Ηλεία,
γνωστός σε όλη την Ελλάδα ο Ανδρέας ο Άνεργος, 
είναι μια cult φιγούρα της κοινωνίας μας, που κανείς 
δεν παρεξηγεί και ο ίδιος δεν παρεξηγεί κανέναν.
Οι φαν του, δημιούργησαν στα social media,
 την δική του υποψηφιότητα δημοτικού συμβούλου. 
Έτσι στα πολλά αστεία που κυκλοφορούν 
για τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους, 
κυκλοφορεί και η κάρτα του Αντρέα.
Αναβιώνει λοιπόν το σύνθημα 
"Μαζί σου Αντρέα για μια Ελλάδα νέα"...
Πηγή
ilialive.gr


Άνοιξαν τις πύλες τους οι εκθέσεις «Η Μαγεία της Γραφής» και «Ματιά στην Ελλάδα», στην Κύπρο.

Στο επίκεντρο η ιστορία της εξέλιξης
 της γραφής στη Μεσόγειο και η Ελλάδα
 του 19ου και 20ου αιώνα.
Μια αρχαιολογική, ιστορική και εικαστική διαδρομή σε εννέα αρχαίες γραφές
 της Μεσογείου, που δόμησαν τον Ευρωπαϊκό πολιτισμό είναι η έκθεση με τίτλο 
«Η Μαγεία της Γραφής: από το Άλεφ στο Άλφα», που άνοιξε 
στο Κέντρο Ευαγόρα Λανίτη, στην Λεμεσό. 
Η έκθεση καταγράφει και παρουσιάζει με ευανάγνωστο τρόπο τις διάφορες
 γραφές της Μεσογείου: τη σφηνοειδή γραφή, τα ιερογλυφικά, τις δυο γραμμικές
 του Αιγαίου και την ιδιαιτερότητα που παρουσιάζουν οι γραφές της Κύπρου, 
και συγκεκριμένα η Κυπρομινωϊκή, το Κυπριακό Συλλαβάριο, το Φοινικικό Αλφάβητο, 
η Ελληνική γραφή και τέλος η Λατινική γραφή. Το Τμήμα Αρχαιοτήτων συμμετέχει
 με την παραχώρηση αυθεντικών δειγμάτων από τις συλλογές του.
Στην έκθεση τονίζεται ιδιαίτερα το γεγονός ότι η Κύπρος την εποχή του σιδήρου 
είναι τρίγραφη, και μιλά Ελληνικά, δηλαδή χρησιμοποιεί ταυτόχρονα 
το Κυπριακό Ελληνικό συλλαβάριο (που είναι προέκταση 
της Κυπρομινωϊκης γραφής και καταγράφει την Αρκαδοκυπριακή διάλεκτο), 
τη Φοινικική γραφή αλλά και την Ελληνική γραφή.
Για να γίνει όσο το δυνατόν πιο ενδιαφέρουσα η έκθεση των αρχαίων γραφών 
συνδυάζεται με μια σύγχρονη εικαστική παρουσία δέκα κυπρίων καλλιτεχνών 
που χρησιμοποίησαν τη γραφή ως εικαστικό μέσο. Στην έκθεση παρουσιάζονται
 έργα από τους Θεόδουλο Γρηγορίου (με το έργο του που παρουσιάστηκε στο Λούβρο), 
Νίκο Κουρούση, Ουμίτ Ινατσί, Έφη Σαββίδου, Λία Λαπίθη, Ελλάδα Παπαιωάννου, 
Μαρίνα Κασσιανίδου, Γιώτα Ιωαννίδου, Μικέλλα Ψαρά, Ρέα Αφαντίτη
 και Αντώνη Νεοφύτου.
Ιδιαίτερα σημαντική είναι η συνεργασία με το Τμήμα Γραφικών Τεχνών 
του ΤΕΠΑΚ, το οποίο έχει αναλάβει μέρος της σκηνογραφικής επιμέλειας 
της έκθεσης δίνοντας για πρώτη φορά την ευκαιρία να παρουσιαστεί
 μια διαφορετική διαδραστική και ελκυστική άποψη στο ευρύ κοινό. 
Την έκθεση επιμελήθηκε με ιδιαίτερη φροντίδα η κ. Άννα Μαραγκού. 
Μεγάλος χορηγός της έκθεσης είναι η Alpha Bank και χορηγός 
τα Ελληνικά Πετρέλαια Κύπρου.
Εξάλλου, η Πρεσβεία της Ελλάδας, στο πλαίσιο της Ελληνικής Προεδρίας
 του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, παρουσιάζει έκθεση φωτογραφίας 
με τίτλο «Ματιά στην Ελλάδα», με την υποστήριξη του Ιδρύματος 
με χορηγό την Alpha Bank Cyprus Ltd.
Η έκθεση προτείνει ένα οδοιπορικό στην Ελλάδα του 19ου και του 20ου αιώνα, 
όπως το φαντάστηκε ο Χάρης Γιακουμής, ιστορικός τέχνης, διδάκτορας 
Αισθητικής και Τεχνολογίας της Εικόνας του Πανεπιστημίου του Παρισιού, 
μέσα από σπάνιες φωτογραφίες και κείμενα του Μάνου Ελευθερίου που τις συνοδεύουν. 
Μια αληθινή ματιά στον τόπο, το χρόνο και την ευαισθησία ενός λαού.
Η έκθεση παρουσιάζεται στον πεζόδρομο του Μεσαιωνικού Κάστρου,
 μπροστά από την είσοδο του Κέντρου Ευαγόρα Λανίτη και θα διαρκέσει 
μέχρι τα μέσα Ιουνίου 2014.


Σας "λέει" κάτι, αυτή η φωτογραφία;


Κόρινθος: Κρατικό Νοσοκομείο, το 1954. (Γωνία Δερβενακίων και Δαμασκηνού)


Τραγικό θάνατο βρήκε ένας άνδρας 31 εών έξω από το Αίγιο...που έκλεβε.

Ένας 31χρονος έχασε την ζωή του από ηλεκτροπληξία, 
όταν προσπάθησε να αφαιρέσει χαλκό από υποσταθμό 
της ΔΕΗ, που βρίσκεται κοντά στην γέφυρα 
του Σελινούντα, κοντά στο Αίγιο.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 31χρονος
 πήγε χθες το μεσημέρι μαζί με έναν 39χρονο 
στον υποσταθμό της ΔΕΗ, προκειμένου να αφαιρέσουν 
καλώδια χαλκού, τα οποία χρησίμευαν, 
για τη γείωση του υποσταθμού.
Ο 31χρονος αναρριχήθηκε σε κολώνα, αλλά την στιγμή
 που έκοβε τα καλώδια, έχασε την ισορροπία του, 
πέφτοντας αρχικά σε καλώδια του υποσταθμού
 και στη συνέχεια στο έδαφος. Κατά την πτώση του
 ο 31χρονος υπέστη ηλεκτροπληξία, με αποτέλεσμα 
να βρει ακαριαίο θάνατο.
Η Αστυνομία συνέλαβε τον 39χρονο, ενώ 
η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του, 
θα υποβληθεί στην εισαγγελία Πλημμελειοδικών Αιγίου.
Πηγή: epikaira.gr

Πώς οι Ρωμαίοι διέγραφαν ανθρώπους από την Ιστορία!

Η πρακτική της «καταδίκης της μνήμης» (damnatio memoriae) ήταν μια τιμωρία
 που οι Ρωμαίοι προόριζαν για εκείνους που ήθελαν για κάποιο λόγο να ατιμάσουν.
 Στο πλαίσιο αυτής, γινόταν οποιαδήποτε προσπάθεια χρειαζόταν προκειμένου 
να εξαφανιστούν όλα τα στοιχεία, που αποδείκνυαν την ύπαρξη του κάθε τιμωρημένου.
Η Damnatio memoriae είναι λατινική φράση, που σημαίνει στην κυριολεξία
 «καταδίκη της μνήμης» και αναφέρεται στην επίσημη κύρωση μια πολιτείας
 που αποσκοπεί στο να ακυρώσει κάθε ίχνος του ατόμου από τη ζωή του, 
σαν να μην είχε υπάρξει ποτέ, προκειμένου να διατηρηθεί η τιμή της.
Σε μια πόλη, όπως π.χ. η Ρώμη που πρόβαλε την κοινωνική εμφάνιση, τη δικαιοσύνη 
την ευπρέπεια και την υπερηφάνεια ήταν μια πραγματική και θεμελιώδης 
απαίτηση του πολίτη, ίσως η πιο αυστηρή τιμωρία. Ο Δομιτιανός κατεχόμενος συνεχώς
 από το φόβο της ανατροπής του κατέφυγε άκριτα σε καταδότες, εκτελέσεις και εξορίες. 
Οι φιλόσοφοι κάθε είδους διατάχθηκαν να εγκαταλείψουν πρώτα τη Ρώμη και ύστερα 
το ιταλικό έδαφος το 89 και το 95, ενώ μεγάλη δίωξη υπέστησαν και οι χριστιανοί. Δημιουργήθηκε έτσι ένα φοβερό κλίμα τρομοκρατίας, που στο τέλος ανησύχησε 
ακόμη και τους ίδιους τους στενούς συνεργάτες του που συνωμότησαν 
με τη γυναίκα του Δομιτία Λογγίνα και τον δολοφόνησαν, αναφέρει η Wikipedia.
Οι ειδικοί γνωρίζουν μια σειρά περιπτώσεων επιφανών προσώπων, στους οποίους 
επιβλήθηκε μεν η «καταδίκη της μνήμης», όμως υπάρχουν αρκετά στοιχεία γι’ αυτούς.
Η «καταδίκη της μνήμης», όπως αναφέρει δημοσίευμα της ιστοσελίδας
 Today I Found Out, κανονικά προοριζόταν για γερουσιαστές και αυτοκράτορες, 
των οποίων οι πράξεις δεν έκαναν καλό στη Ρώμη, ή που διέπραξαν προδοσία 
ή άλλα σοβαρά εγκλήματα.
Στις μεθόδους, που χρησιμοποιούνταν για να σβηστεί κάθε ίχνος ιστορίας
 του συγκεκριμένου κάθε φορά ατόμου, περιλαμβάνονταν τα εξής: σβήσιμο
 του ονόματός του από όλα τα επίσημα αρχεία, κατάσχεση της περιουσίας του
 και καταστροφή ή παραποίηση οποιουδήποτε αντικειμένου 
(π.χ. άγαλμα, τοιχογραφία, κείμενα κ.τ.λ.) είχε οποιαδήποτε σχέση με αυτόν.
Αν το άτομο είχε ήδη πεθάνει, τότε η διαθήκη του ακυρωνόταν και ο τάφος
 του καταστρεφόταν.

Ο Ρωμαίος αυτοκράτορας Μαξέντιος τιμωρήθηκε με damnatio memoriae
 το 312 μ.Χ. από τον αυτοκράτορα Κωνσταντίνο, όμως οι ιστορικοί
 του σήμερα γνωρίζουν αρκετά γι’ αυτόν.
Ο πατέρας του Μαξέντιου, Μαξιμιανός, είχε τιμωρηθεί κι αυτός 
με «καταδίκη της μνήμης» το 310. Όμως, ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος
 άλλαξε γνώμη, κάτι που αποθέωσε τον Μαξιμιανό στα μάτια του λαού.
Κάτι που ενδεχομένως ο ίδιος να απολάμβανε αρκετά, αν ο Κωνσταντίνος 
δεν τον είχε εξαναγκάσει να… αυτοκτονήσει, προσθέτει το δημοσίευμα.
Ένας αυτοκράτορας που σώθηκε, μάλλον απροσδόκητα, από την ίδια μοίρα
 ήταν ο Καλιγούλας. 
Όταν ο Καλιγούλας δολοφονήθηκε το 41 μ.Χ. ο διάδοχός του αυτοκράτορας 
Κλαύδιος σταμάτησε αμέσως τις προσπάθειες της Γερουσίας να… 
.......απαλλάξουν την ιστορία από τη μνήμη του ανιψιού του.
Πρόκειται για μια ιδιαίτερα σημαντική περίπτωση, για την οποία είναι γνωστό
 ότι η απόφαση να προσπαθήσουν να εξαλείψουν τον Καλιγούλα από την ιστορία 
επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από την κοινή γνώμη, γεγονός που υποδηλώνει 
ότι η λαϊκή γνώμη έπαιζε σημαντικό ρόλο στην επιβολή της συγκεκριμένης τιμωρίας.
Ίσως μία από τις πιο σκοτεινές περιπτώσεις ήταν η ιστορία του Πούμπλιου 
Σεπτίμιου Γέτα, ο οποίος δολοφονήθηκε μέσα στα χέρια της μητέρας του, 
ύστερα από εντολή του μεγαλύτερου αδερφού του, Καρακάλλα. 
Μετά τη δολοφονία ο Καρακάλλας επέβαλλε damnatio memoriae 
στο νεκρό αδερφό του, διατάζοντας την απομάκρυνση του ονόματος του
 από όλες τις δημόσιες επιγραφές. Ο ίδιος επέβαλλε την ίδια τιμωρία
 σε άλλους 20.000 ανθρώπους.
Η «εκκαθάριση» εναντίον του αδερφού του ήταν εκτεταμένη, με αποτέλεσμα 
να «επιζήσουν» ελάχιστες εικόνες του Πούμπλιου Γέτα.
Ωστόσο, αυτό από το οποίο ο Καρακάλλας δεν κατάφερε να απαλλαγεί ήταν 
τα εκατομμύρια νομίσματα που έφεραν το πρόσωπο του αδερφού του, 
και τα οποία κυκλοφορούσαν ελεύθερα στην αυτοκρατορία του.
Επιπλέον, λόγω της δημοφιλίας του Πούμπλιου Γέτα στο λαό της Ρώμης,
ο Καρακάλλας αναγκάστηκε να προσφέρει μια πλούσια κηδεία
στο δολοφονημένο αδερφό του.

Κόρινθος: Στην παραλία "Καλάμια" τον Ιούνιο του 1958.

Αναμνηστική φωτογραφία
από "στρασαδόρο"*  της εποχής.
Τα πιτσιρίκια της φωτογραφίας
είναι ήδη συνταξιούχοι.
Αναγνωρίζετε κάποιον;
*Πλανόδιος φωτογράφος.

10 του Μάη το 1956

10 του Μάη το 1956 
εκτελούνται από τις βρετανικές αρχές 
οι αγωνιστές της ΕΟΚΑ Μιχαήλ Καραολής
 και Ανδρέας Δημητρίου, οι οποίοι ανέρχονται
 στην αγχόνη ψάλλοντες τον εθνικό ύμνο 
και ζητωκραυγάζοντες υπέρ της Ενώσεως.
 Οι δύο αγωνιστές αποτέλεσαν τους πρωτομάρτυρες 
του αντιαποικιοκρατικού Κυπριακού Αγώνα
 δίνοντας τη ζωή τους για την απελευθέρωση 
και την ανεξαρτησία της Κύπρου. 
Όπως ήταν αναμενόμενο, η εκτέλεσή τους προκάλεσε
 έκρηξη αντιδράσεων στη Μεγαλόνησο. 
Η ΕΟΚΑ εκτέλεσε τους Άγγλους στρατιώτες 
Γκόρντον Χιλ και Ρόναλντ Σίλτον, που είχαν απαχθεί 
και κρατούνταν ως όμηροι ενώ σχεδιάστηκε επίθεση
 στον αστυνομικό σταθμό Παλαιχωρίου η οποία 
ματαιώθηκε την τελευταία στιγμή. 
Οι σωροί των δύο ηρώων του απελευθερωτικού 
αγώνα της Κύπρου θάφτηκαν μαζί με άλλους 11 
στα λεγόμενα «Φυλακισμένα Μνήματα», ένα μικρό 
κοιμητήριο που είχαν κατασκευάσει οι Άγγλοι 
αποικιοκράτες στις κεντρικές φυλακές της Λευκωσίας
 και το οποίο βρισκόταν δίπλα από τα κελιά 
των μελλοθάνατων και την αγχόνη.