Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Βρε, μήπως έχουν δίκιο οι ξένοι που παραμορφώνουν την ιστορία της πατρίδας μας;

Αμ, δεν είναι μόνο οι ξένοι 
που μας "μαθαίνουν" και πάλι
 την ιστορία του τόπου μας όπως αυτοί γουστάρουν.
Παραδείγματα πάρα πολλά.
Πρόσφατο που μου έρχεται τώρα στο μυαλό 
είναι η κινηματογραφική ταινία 300 Rise Of An Empire 
όπου ο στρατηγός και νικητής της μάχης στον Μαραθώνα
 δεν είναι ο Μιλτιάδης αλλά ο Θεμιστοκλής.
Τώρα γιατί το κάνουν αυτό; 
Από άγνοια; 
Δεν το νομίζω κι αυτό γιατί αν έκανε τον κόπο
 ο σεναριογράφος να μπει στον γκούγκλι θα έβλεπε 
τι έγινε στην μάχη του Μαραθώνα. 
Τελικά, ίσως το κάνουν για να κάνουν "πλάκα"
 γιατί έτσι γουστάρουν.
 Διαμαρτυρήθηκε κανένας για την βάναυση
 διαστρέβλωση της ιστορίας μας; 
Αφορμή γι αυτό το κείμενο μου έδωσε
το γεγονός ότι σε  πρόσφατη ομιλία 
επίδοξος αυτοδιοικητικός 
απόφοιτος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
 θέλοντας να κάνει επίδειξη ιστορικών γνώσεων, 
είπε πως τον Δίολκο κατασκεύασε ο Σίσυφος. 
Ναι, ξέρω ότι θα μου πείτε ότι από κεκτημένη ταχύτητα
 ή από τρακ το έκανε το λάθος, αλλά δεν είναι έτσι 
κι αυτό γιατί όπως μου είπε γνωστός μου
 όταν αργότερα προσπάθησε να του πει 
ότι έκανε λάθος τον αποστόμωσε 
με ύφος πάρα πολλών καρδιναλίων
και επέμενε στην άποψή του. 
(Φυσικά πάντοτε σύμφωνα με τον γνωστό μου).
Τέλος και θέλοντας να κλείσω το κείμενο με κάτι 
που μου έκανε ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση είναι 
το γεγονός ότι σήμερα και όταν το συζήτησα με κάποιους
 με αποστόμωσαν λέγοντάς μου:
 Ε, μην το κάνεις θέμα κι εσύ. 
 Ας συμφωνήσουμε λοιπόν σε κάτι. 
Αν σε κάποιον από αυτούς του πω πως δεν είναι
 του πατρός τάδε αλλά του δείνα τι θα μου πει; 
Δεν βαριέσαι; 
Βρε, μήπως έχουν δίκιο οι ξένοι 
που παραμορφώνουν την ιστορία της πατρίδας μας;
Μήπως αυτό μας αξίζει
μπας και "ξυπνήσουμε";
Φιλικά
Καρτσωνάκης Τάκης

1 σχόλιο :

Αριστόφιλος είπε...

Αφού εμείς δεν την γνωρίζουμε καλά την ιστορία μας ,αλλά και αυτοί που την γνωρίζουν σιωπούν !!!!