Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Θα στο φάει, το καμουφλάζ, το άτιμο το ζώο!


Ποιος είπε πως δεν μπορούμε να μπούμε στο ίδιο ποτάμι δυο φορές;

"Ζούμε ταξιδεύοντας, σαν τα ποτάμια,
το πολύ έως τη θάλασσα".
Αυτό έγραφε σε πολυτονική καλλιγραφική επιγραφή 
από ξύλο, που κρεμόταν σε περίοπτη θέση 
στο μικρό δωμάτιό του.
Ένα δωμάτιο που περισσότερο θύμιζε
 κελί μοναχού παρά εργένικο δωμάτιο.
Ήταν ελάχιστα παραπάνω από πενήντα και όμως
 η όψη του έδειχνε μάλλον εξηντάρη.
Από μικρός εργαζόταν αυτοσυντήρητος 
και η ζωή του όλη απλή και συνηθισμένη 
δίχως καμία έξαρση. 
Μεροδούλι μεροφάι 
όπως χαρακτηριστικά μου εξομολογήθηκε.
- Άχρωμη, συμπλήρωσε την στιγμή που με είδε 
να μαζεύω τρίποδα και φλας και κατάλαβε 
ότι ετοιμαζόμουν να φύγω.
- Να κεράσω καφέ, με ρώτησε, ή μήπως προτιμάς 
να παραγγείλω σουβλάκια και να πιούμε και μπύρα
 που έχω στο ψυγείο;
- Να λέω να προλάβω να τα εμφανίσω σήμερα 
του απάντησα και του έδειξα τα πέντε φιλμ 
που έβαζα εκείνη την ώρα στην τσέπη μου.
Ήταν φανερό πως διψούσε για λίγη ανθρώπινη
 παρουσία και τώρα που βρήκε κάποιον και μάλιστα
 τόσο πρόθυμο ακροατή δεν του ήταν εύκολο
 να με αφήσει να φύγω δίχως να προσπαθήσει
να με κρατήσει λίγο περισσότερο.
- μόνο για ένα καφέ του είπα και συμφώνησε.
- θέλω να μάθω για την επιγραφή πέταξα την ερώτηση
που μ έκαιγε μόλις άρχισε να ετοιμάζει τον καφέ 
στο μικρό μπρίκι.
Στεκόμουν δίπλα του και έβλεπα 
την όλη διαδικασία που ακολουθούσε
στην ετοιμασία του καφέ που θύμιζε 
κάτι σαν τελετουργία.
Ανακάτευε συνέχεια με ένα λεπτό ξύλινο κουταλάκι
δικής του  κατασκευής μάλλον αλλά και ο τρόπος
 που γέμισε τα μικρά φλιτζανάκια με χορευτική 
θα έλεγα κίνηση ούτως ώστε
να γίνουν οι σωστές φουσκάλες.
- Μπορούμε να μπούμε δύο φορές στο ίδιο ποτάμι;
 με ρώτησε αντί να μου απαντήσει.
- Εσύ τι κατάλαβες διαβάζοντάς την με ξαναρώτησε.
- Μα γι αυτό σε ρωτάω για να δω αν κατάλαβα το σωστό
του απάντησα ενοχλημένος με αυτό το πήγαινε έλα
 των ερωτήσεων
και που δεν προχωρούσαμε σε καμία απάντηση.
Φυσικά πέρασε αρκετή ώρα συζήτησης με το παιχνίδι
των ερωτήσεων ώσπου να παραδεχτούμε ότι 
ο κάθε άνθρωπος
 έχει μια δική του ερμηνεία για τον κόσμο 
και είναι πολύ δύσκολο να μιλάμε 
για την περίφημη αντικειμενική αλήθεια 
ούτε ακόμη
και με τον ίδιο μας τον εαυτό δεν συμφωνούμε
σε διαφορετικούς χρόνους γιατί όπως κι εγώ έλεγα κάποτε
ο χρόνος ξεγελά τους ανθρώπους και τους αλλάζει.
Εκείνο που ποτέ δεν πρόκειται
 να αλλάξει ποτέ είναι ο λόγος.
Αυτό και είναι η αρχή πάντων.
αυτό διέπει τα πάντα.
Εν αρχή ο λόγος και φυσικά λόγος
 είναι η αναλογία ( ο λόγος )
του μικρόκοσμου προς τον
άπειρο κόσμο που μας περιβάλλει.
Υ.Γ:  Τελικά, ποιος είπε πως δεν μπορούμε
 να μπούμε στο ίδιο ποτάμι δυο φορές;

Τραβούν σίγουρα την προσοχή αυτοί οι στηθόδεσμοι.

Τα πιο περίεργα σουτιέν
http://www.newsbeast.gr/








Μία ανάλυση της υπόθεσης Σώρρα, λίγες ημέρες μετά τη δίκη.

Ενώπιον του Ελληνικού λαού, 
4 Ιουλίου 2013 
με την Ολγα και την Τανυα Γεριτσιδου.
το...''φαινόμενο''  Σώρρας!
Μία άλλη άποψη
κι εσείς θα κρίνετε τι ισχύει
και ποιος προσπαθεί να σώσει
την Ελλάδα και τους Έλληνες.
Δείτε το βίντεο, της εκπομπής
που παρουσιάζει μια άποψη
από την εντελώς αντίθετη πλευρά
των υποστηρικτών του Αρτέμη Σώρρα.

Αυτό είναι που λένε:Σκίσε τη "γάτα";

Μήπως, από την επομένη του γάμου,
αντιστρέφονται οι ρόλοι;

Κάποιοι φοβούνται τις σκέψεις τους!


Βίντεο: «Τα κλεμμένα λεφτά δεν επιστρέφονται»

Ο Λέανδρος Ρακιντζής για τη διαφθορά 
στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
«Πάρτι διαφθοράς» κατήγγειλε ότι γίνεται στο Δημόσιο
 ο γενικός επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης. 
Ο Λέανδρος Ρακιντζής, μιλώντας στην εκπομπή 
«Πρωινό ΑΝΤ1» σημείωσε ότι δεν αξιολογούνται 
σε πολλές περιπτώσεις και δεν επιθεωρούνται 
οι εργαζόμενοι. Πρόσθεσε ακόμη ότι το σύστημα 
στην Ελλάδα αργεί πάρα πολύ. «Μια απόφαση 
για να τελεσιδικήσει χρειάζεται 12 χρόνια.
Πρέπει να επισπευστούν οι διαδικασίες».
Μίλησε για όργιο διαφθοράς από κακοδιοίκηση 
στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, κατασπατάληση 
στην Υγεία από υπερτιμολογήσεις. Και ανέφερε ότι
 ο κόσμος πλέον έχει ξεθαρέψει γι’ αυτό και κάνει 
αρκετές καταγγελίες. «Δεν πιστεύω ότι ο Έλληνας
 είναι πιο διεφθαρμένος σήμερα. 
Απλώς, νομίζουν ότι για την κρίση φταίει 
και η διαφθορά γι’ αυτό μιλούν», λέει χαρακτηριστικά. 
Είπε ότι εκείνον δεν τον έχει ενοχλήσει ποτέ κανείς 
για να του ζητήσει να διακόψει μία έρευνα και ανέφερε: 
« Σας διαβεβαιώ ότι σε εμένα προσωπικά δεν έγινε
 ποτέ καμία παρέμβαση.
 Δεν έχω ζητήσει ποτέ από κανέναν τίποτα».
Αναφέρθηκε και στο διεφθαρμένο σύστημα υγείας
 λέγοντας ότι: «Πρέπει να υπάρχει γνωμοδότηση ότι 
δεν μπορεί να νοσηλευτεί στην Ελλάδα.
 Δεν μπορεί ο ασθενής να επιλέγει 
σε ποιο ιδιωτικό θεραπευτήριο θα νοσηλευτεί».
Ανέφερε πάντως ότι «Τα κλεμμένα λεφτά 
δεν επιστρέφονται. Δεν τα κλέβει ο άλλος 
για να τα επιστρέψει». Και πρόσθεσε ένα ανέκδοτο 
που θέλει τα λαμόγια να φορτώνονται από την Ελλάδα.
http://www.newsbeast.gr/
Δικό μας σχόλιο:
Από το κείμενο, τουλάχιστον,
δεν "βγάλαμε" ακριβές συμπέρασμα.
Από το βίντεο; 
"Κρατάμε" ωστόσο αυτό:
«Πάρτι διαφθοράς» κατήγγειλε ότι γίνεται στο Δημόσιο
 ο γενικός επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης. 


Όλη η αλήθεια σχετικά με το αλάτι.

Το αλάτι είναι ωφέλιμο και επικίνδυνο συγχρόνως, 
σύμφωνα με τους ειδικούς. 
Εξαρτάται από την ποσότητα που το καταναλώνουμε. 
Πάντως, ωφέλιμο είναι σίγουρα όταν καταναλώνεται
 με μέτρο και είναι ποιοτικά καλό.
Οφέλη:
Το αλάτι ευθύνεται για την καλή ισορροπία 
της υγείας μας και την αποφυγή της αφυδάτωσης.
Ο ρόλος του επίσης είναι σημαντικός για την οξύτητα 
του αίματος, τις μυϊκές συσπάσεις και τη μετάδοση 
των μηνυμάτων μέσω των νεύρων.
Όμως, το θαλασσινό αλάτι αποτελεί και μια κύρια
 πηγή ιωδίου, ενός ολιγοστοιχείου απαραίτητου 
για την παραγωγή των θυρεοειδικών ορμονών 
για την καλή ανάπτυξη του εγκεφάλου. 
Το ιώδιο διέπει επίσης το βασικό
 μεταβολισμό του οργανισμού. 
Η έλλειψή του, ανάλογα με το πόσο σοβαρή είναι, 
μπορεί να εκδηλωθεί 
με υπερβολική ευαισθησία,
 δυσκοιλιότητα, βρογχοκήλη, αύξηση χοληστερόλης,
 αλλά και μείωση της γονιμότητας, αύξηση 
της πιθανότητας αποβολής και νεογνικής θνησιμότητας 
ή ακόμα και πνευματική καθυστέρηση στα παιδιά. 
Έρευνες έχουν δείξει πως τα συμπληρώματα ιωδίου
 βελτιώνουν την πνευματική κατάσταση.
Η έλλειψη αλατιού, πράγμα πολύ σπάνιο, 
που προσβάλλει κυρίως παιδιά και ηλικιωμένους,
 επειδή αυτοί αφυδατώνονται γρηγορότερα,
 εκδηλώνεται με τα εξής συμπτώματα: ξηρό στόμα, 
ανορεξία, απάθεια, εμετό, κράμπες 
και επιτάχυνση του σφυγμού.

Κατανάλωση:
Οι ανάγκες σε αλάτι για έναν ενήλικα είναι 7 γραμμ.
 περίπου την ημέρα. Όμως, είναι αυξημένες
 σε περίπτωση ζέστης (η εφίδρωση αποβάλλει αλάτι) 
και έντονης σωματικής δραστηριότητας, σημαντικών
 απωλειών από την πεπτική οδό (εμετοί, διάρροια) 
ή αν γίνεται κατάχρηση καθαρτικών ή διουρητικών.
Όμως, η συνηθισμένη κατανάλωση αλατιού σήμερα
 είναι κατά μέσο όρο 12 γραμμ. την ημέρα, 
δηλαδή 2 κουταλιές του γλυκού. 
Πρόκειται δηλαδή για ποσότητα που δεν αντιστοιχεί 
στις φυσιολογικές μας ανάγκες. 
Μερικές φορές το πολύ αλάτι βλάπτει, 
γιατί μπορεί να προκαλέσει υπέρταση, κίρρωση, 
καρδιακή ανεπάρκεια και καρδιοπάθειες.
Δυστυχώς, όλοι είμαστε εκτεθειμένοι περισσότερο
 στην υπερβολική ποσότητα αλατιού παρά 
στην έλλειψή του, γιατί έχουμε τη συνήθεια
 να αλατίζουμε πολύ τα φαγητά μας 
και να τρώμε πολλές βιομηχανοποιημένες τροφές
 που εμπεριέχουν «κρυμμένο» αλάτι.

Προσοχή στην ποιότητα:
Για να ωφελείστε όσο μπορείτε περισσότερο 
από αυτό το τόσο ζωτικής σημασίας προϊόν,
 πρέπει να προσέχετε και την ποιότητά του. 
Για παράδειγμα, το ιωδιούχο ή το μη επεξεργασμένο 
αλάτι περιέχει μεταλλικά στοιχεία της φύσης, 
που είναι απαραίτητα για τον οργανισμό, ώστε
 να χρησιμοποιεί αρμονικά το αλάτι που προσλαμβάνει.

Πληροφορίες για το αλάτι:
Οι ζεστές θάλασσες έχουν περισσότερο αλάτι 
από τις κρύες.
 Για παράδειγμα, η Νεκρά Θάλασσα, που φημίζεται 
για τις θεραπευτικές της ιδιότητες 
(κάνει καλό στην ψωρίαση), περιέχει 
275 γραμμ. αλάτι/λίτρο, δηλαδή 10 φορές περισσότερο 
από το μέσο όρο των ωκεανών.
Εκτιμάται ότι η ποσότητα θαλασσινού αλατιού 
που υπάρχει παγκοσμίως είναι 7 εκατομμύρια 
κυβικά χιλιόμετρα. 
Με άλλα λόγια, αλάτι υπάρχει παντού: 
στο έδαφος, στις θάλασσες, σε μερικές λίμνες. 
Απλώς δεν είναι πάντα προσπελάσιμο.
Ορισμένα φυτά έχουν μεγάλη συγκέντρωση αλατιού, 
όπως τα λεγόμενα αλόφυτα, αυτά δηλαδή 
που φύονται σε αλμυρό περιβάλλον και απορροφούν 
με τις ρίζες τους το νάτριο που υπάρχει στο χώμα.
Πηγή: belife.gr

Συνελήφθη 30χρονος στην Κόρινθο για διαρρήξεις και κλοπές.

Εξιχνιάστηκαν, ύστερα από μεθοδική έρευνα
 του Τμήματος Ασφαλείας Κορίνθου, 
τέσσερις περιπτώσεις διαρρήξεων και κλοπών 
σε καταστήματα στην Κόρινθο Κορινθίας, 
ενώ για τις υποθέσεις αυτές, συνελήφθη προχθές 
το βράδυ, ένας 30χρονος ημεδαπός,
 ο οποίος κατηγορείται για κλοπή.
Ειδικότερα, προχθές το βράδυ στην Κόρινθο
 Κορινθίας, ο 30χρονος, αφού διέρρηξε κατάστημα
 (πρατήριο άρτου-ζαχαροπλαστείο) ιδιοκτησίας
 ημεδαπής, αφαίρεσε είδη διατροφής
 και στη συνέχεια τράπηκε σε φυγή.
Μετά από άμεση επέμβαση αστυνομικών 
του Τμήματος Ασφαλείας Κορίνθου, εντοπίστηκε
 και συνελήφθη, ενώ βρέθηκαν και κατασχέθηκαν
 τα αφαιρεθέντα αντικείμενα, τα οποία αποδόθηκαν 
στην ιδιοκτήτριά τους.
Επιπλέον, οι αστυνομικοί βρήκαν 
στην κατοχή του και κατέσχεσαν 
διάφορα διαρρηκτικά εργαλεία.
Στο πλαίσιο της αστυνομικής έρευνας, προέκυψε 
επίσης ότι ο 30χρονος, το πρώτο δεκαήμερο 
του τρέχοντος μηνός, είχε διαπράξει ακόμα
 τρεις διαρρήξεις και κλοπές σε καταστήματα
 στην Κόρινθο, όπου είχε αφαιρέσει ηλεκτρονικές 
και ηλεκτρικές συσκευές, είδη διατροφής και χρήματα.
Ο 30χρονος οδηγήθηκε στον εισαγγελέα
 Πρωτοδικών Κορίνθου, ο οποίος 
τον παρέπεμψε στον ανακριτή Κορίνθου.
Οι αστυνομικές έρευνες και το προανακριτικό 
έργο, συνεχίζονται από το Τμήμα Ασφαλείας 
Κορίνθου, για να εξακριβωθεί η τυχόν συμμετοχή του 
και σε άλλα παρόμοια αδικήματα.
Δικό μας σχόλιο:
Γνωστή φάτσα που σύχναζε
σε αυτόν τον πεζόδρομο.

Θα ταξιδέψω πάνω στα πλακόστρωτα πεζοδρόμια. . .

Θα φορέσω εκείνα τα παλιά και άβολα,
 μαύρα μου σκαρπίνια.
Ξέρεις εκείνα με τα κορδόνια 
που μου πλήγωναν τα πόδια
αλλά που δεν θέλησα 
επ ουδενί να τα πετάξω, αν θυμάσαι,
και θα ταξιδέψω πάνω 
στα πλακόστρωτα πεζοδρόμια της πόλης
μετρώντας τις πλάκες μία προς μία 
κι όταν θα χάνω τον λογαριασμό 
θα ξαναρχίζω και πάλι από το ένα.
Ξέρω θα μου έλεγες πως δεν έχει νόημα 
να κάνω  κάτι τέτοιο 
που είναι όχι μόνο μάταιο, σα να λέμε ανόητο
 αλλά και παράλογο συνάμα.
Είναι κάποια μορφή παραξενιάς
 ή κάτι σαν μέθοδος ψυχοθεραπείας; 
Όχι, θα σου απαντούσα
 πολύ απλά βαρέθηκα να κάνω κάθε μέρα 
τόσα άλλα ανόητα, παράλογα και μάταια 
εγκλωβισμένος στα πρέπει και στις λογικές
έτσι απλά περιμένοντας 
έναν εξ ίσου λογικό και καθώς πρέπει θάνατο.
Τάκης Καρτσωνάκης

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Το μυστικό της ακουστικής των αρχαίων θεάτρων.

Η ακουστική των αρχαίων θεάτρων 
που θαυμάζουμε σήμερα εξασφαλιζόταν 
με τα αντηχούντα αγγεία που βρίσκονταν κάτω
 από τα σκαλιά του κοίλου και τα σκηνικά άλλαζαν
 σχεδόν αυτόματα, όπως αποδεικνύει η πρόσφατη
 ανασκαφική έρευνα στο Αρχαίο Θέατρο του Δίου.
Η τεχνολογία του Αρχαίου Ελληνικού Θεάτρου, 
και ιδιαιτέρως το Θέατρο του Δίου, έχει 
απασχολήσει τον αρχιτέκτονα, καθηγητή 
του ΑΠΘ Γιώργο Καραδέδο. 
Ο ίδιος μας είπε ότι «τα αντηχούντα αγγεία 
τοποθετούνταν σύμφωνα με έναν μαθηματικό 
υπολογισμό σε κόγχες κάτω από τα σκαλιά 
του κοίλου, διηρημένα σε αγγεία τέταρτης, 
πέμπτης, όγδοης 
και διπλής όγδοης, σύμφωνα με τις αντηχήσεις τους
 στις διάφορες νότες. 
Όταν η φωνή των ηθοποιών, περιβάλλοντας 
τα αγγεία, που είναι στον ίδιο τόνο με αυτήν, 
προκαλεί την αντήχηση τους, γίνεται πιο δυνατή,
 πιο καθαρή και πιο μεγαλεπήβολη».
Όλα ξεκίνησαν όπως φαίνεται από την εισαγωγή
 των μαθηματικών και της θεωρίας των αριθμών 
από τους Πυθαγόρειους στην αρχιτεκτονική. 
Τότε χρησιμοποίησαν γεωμετρικές χαράξεις 
στον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό των κτιρίων 
και ειδικότερα των θεάτρων. 
«Ειδικά ο σχεδιασμός των θεάτρων επηρεάστηκε
 σημαντικά από την ακουστική, η οποία
 διαμορφώνεται σε επιστήμη
 από τον Αριστόξενο τον Ταραντίνο.
Ο Βιτρούβιος στο πέμπτο βιβλίο του αναλύει
 την αρμονική θεωρία του Αριστόξενου
 και παραθέτει μουσικό διάγραμμα του Αριστόξενου. 
Το διάγραμμα αυτό δεν έχει σωθεί.
 Είναι όμως εύκολο να το αναπαραστήσουμε 
με βάση τις περιγραφές του Βιτρούβιου. 
Ο Αριστόξενος μας δίνει τις ακριβείς θέσεις
 και τις προδιαγραφές των "ηχείων", δηλαδή 
των αντηχούντων αγγείων».
Εκτός από τις αρχαίες πηγές,
 «σύγχρονες ακουστικές έρευνες αποδεικνύουν ότι
 στα αρχαία θέατρα έχουν εφαρμοστεί βασικές 
αρχές σχεδιασμού που εξασφαλίζουν ηχοπροστασία, 
ακουστική ζωντάνια, διαύγεια και καταληπτότητα
 του θεατρικού λόγου. 
Μια από τις βασικότερες αρχές είναι η ενίσχυση 
της φωνής με έγκαιρες, θετικές ηχοανακλάσεις
 επάνω σε στοιχεία του θεάτρου 
(δάπεδο ορχήστρας, πρόσοψη κτιρίου σκηνής, λογείο), 
για την εξασφάλιση ενός φυσικού, αυτοδύναμου
 (παθητικού) μεγαφώνου, που αναπληρώνει 
τις ενεργειακές απώλειες, κυρίως στα υψηλότερα 
καθίσματα του κοίλου».
Το θέατρο ως λόγος και τέχνη εξελίχθηκε μαζί 
με το κτίριο της σκηνής, τη σκηνογραφία 
και την τεχνολογική υποστήριξή της.
 Οι «σκηνικοί αγώνες» απαιτούσαν τέσσερις
 έως πέντε παραστάσεις την ημέρα. 
Έπρεπε λοιπόν τα σκηνικά να αλλάζουν
 γρήγορα και εύκολα.
 Τα θέατρα διέθεταν «θύρες», μεγάλα ανοίγματα 
στο κτίριο της σκηνής, τα οποία καλύπτονται 
με ζωγραφισμένους ξύλινους πίνακες ή υφασμάτινα 
πετάσματα. 
Για την αυτόματη αλλαγή των σκηνικών 
αναφέρεται πως είχαν την «περίακτο», 
μια πρισματική περιστρεφόμενη κατασκευή.
Είχαν επίσης το «εκκύκλημα» το «ημικύκλιο» 
και το «στροφείο», κυλιόμενες εξέδρες, τη «μηχανή»
 ή «κράδη» και την «γέρανο» για τη μεταφορά 
στον αέρα ανθρώπων ή των «από μηχανής θεών»
 και το «θεολογείο», εξέδρα στην οποία κάθονταν 
οι θεοί για να μιλήσουν με τους θνητούς.
 Για την αναπαράσταση καιρικών φαινομένων 
είχαν το «κεραυνοσκοπείο» και το «βρονείο», 
καθώς και τη «χαρώνεια κλίμακα», υπόγειο διάδρομο
 για την άνοδο και κάθοδο στον κάτω κόσμο 
των χθόνιων θεών και των φαντασμάτων.
Η σύγχρονη έρευνα για τον αρχαίο μηχανολογικό 
εξοπλισμό των θεάτρων καταλήγει 
σε αντικρουόμενες απόψεις, υποστηρίζει 
ο κ. Καραδέδος, γιατί βασίζεται σε ελλιπή δεδομένα.
 «Στο πρόσφατα ανασκαμμένο Θέατρο του Δίου, 
όμως, παρά την κακή κατάσταση διατήρησής του, 
σώθηκαν αρκετά στοιχεία, τα οποία τεκμηριώνουν 
τη θέση και εν μέρει τη λειτουργία αρκετών 
από τους θεατρικούς μηχανισμούς, όπως 
των "περιάκτων", του"θεολογείου", 
της "γέρανου", της "χαρώνειας κλίμακας", 
του "κεραυνοσκοπείου", 
καθώς και ανασυρόμενης αυλαίας χωρισμένης
 σε τρία τμήματα».
http://www.artmag.gr/

«Αρτιμελής» ξανά η Νίκη της Σαμοθράκης!

Το δεξί χέρι και το δεξί φτερό 
της Νίκης της Σαμοθράκης, του περίφημου
 αγάλματος που ανακαλύφθηκε στο ελληνικό νησί 
το β’ μισό του 19ου αιώνα και έκτοτε εκτίθεται 
στο Μουσείο του Λούβρου, θα αποκατασταθούν.
Γι’ αυτό τον σκοπό, η Αμερικανική Σχολή 
Κλασικών Σπουδών με αίτημά της
 ζήτησε –και πήρε ομόφωνα- τη θετική γνωμοδότηση
 του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου
 ως προς την παραγωγή εκμαγείων μαρμάρινων 
θραυσμάτων της Νίκης της Σαμοθράκης,
αρμοδιότητας της ΙΘ΄ Εφορείας 
Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων.
Σκοπός η ψηφιακή σάρωση των θραυσμάτων,
 από τα οποία θα παραχθούν τα εκμαγεία
 που θα ταξιδέψουν στο Λούβρο, το οποίο έχει 
προγραμματίσει και τον καθαρισμό του αγάλματος.
Το έργο, που χρονολογείται γύρω στο 190 π.Χ., 
έχει ύψος 2,75 μ. μαζί με τα φτερά ή 5,58 μ. 
μαζί με τη μαρμάρινη πλώρη πλοίου
 όπου είναι στερεωμένο. 
Είναι μία από τις τρεις φτερωτές Νίκες 
που βρέθηκαν στο ναό των «Μεγάλων Θεών» 
της Σαμοθράκης. 
Ανακαλύφθηκε τμηματικά το 1863 
από αρχαιολογική αποστολή με επικεφαλής 
τον υποπρόξενο της Γαλλίας στην Αδριανούπολη
 Κάρολο Σαμπουαζό, ενώ το 1875 ταυτοποιήθηκε
 και η μαρμάρινη πλώρη που αποτελούσε τμήμα
 του μνημείου 
(πιθανότατα ένα «σύμπλεγμα» θεάς και πλοίου)
 και η οποία αρχικά θεωρήθηκε ότι ήταν τύμβος.
 Ο άγνωστος δημιουργός του χρησιμοποίησε 
άσπρο παριανό μάρμαρο για τη φτερωτή θεά 
και γκριζωπό μάρμαρο της Λίνδου για την πλώρη. 
Το άγαλμα θεωρείται ότι έπεσε και έσπασε 
μετά από μεγάλο σεισμό τον 6ο μ.Χ. αιώνα.

Έξη φωτογραφίες με δίχως λογική εξήγηση ή μήπως όχι;

Ειλικρινά, τι ακριβώς κάνουν αυτοί οι δύο,
βγάζουν "περίπατο" τα ψάρια τους;
Δίχως κάποια λογική κι εξήγηση
αλλά κι επικίνδυνη κίνηση!
Πολύ απλά ψωνάρα;
Αναμνηστική του κωλ..;
Το πλένουν στη λίμνη;
Ψάχνει να βρει από ποιο σημείο θα το δέσουν
για να το τραβήξουν έξω από το νερό;
Πάνε σε πάρτι μεταμφιεσμένων
ή απλά διαφημιστικό κόλπο;
Καθαρή περίπτωση ψώνιου
που ήθελε να αποκτήσει πολύ απλά
τα λίγα λεπτά δημοσιότητος 
και δεν έβρισκε άλλον τρόπο;
Τρελό δεν θα τον έλεγες
απλά λίγο ριψοκίνδυνο "επιδειξιομανή";


Κάτι έχουν μπερδέψει; Ζώα με κρίση ταυτότητας!



VIDEO με απίθανα στιγμιότυπα από επίδοξους αθλητές.

Αμ. δεν είναι παίξε - γέλασε.
Θέλει περισσότερη προσοχή το άθλημα.


Πάνε και για ψώνια, τα ψώνια;



«Θα σου παίρνουν το σπίτι, θα πληρώνεις και φόρο»

Δράση: Ο φόρος υπεραξίας σε πλειστηριασμούς
 ακινήτων ανοίγει την πόρτα του φρενοκομείου!
Σε τραγελαφικές καταστάσεις υποστηρίζει η Δράση 
ότι θα οδηγήσει ο φόρος υπεραξίας στα ακίνητα 
και τονίζει ότι και «το σπίτι θα σου παίρνουν
 και θα πληρώνεις φόρο».
«Η πρόβλεψη στο υπό ψήφιση πολυνομοσχέδιο
 για επιβολή φόρου υπεραξίας 
και στους πλειστηριασμούς ακινήτων, 
θα οδηγήσει στον ακόλουθο παραλογισμό:
Όχι μόνο θα χάνεις το σπίτι σου, αλλά θα πηγαίνεις 
και φυλακή, αφού στην πλειοψηφία των περιπτώσεων 
δεν θα έχεις να πληρώσεις τον, συνήθως φαντασιακό, 
«φόρο υπεραξίας». Και αυτό γιατί, ως γνωστόν,
 τα χρέη προς το Δημόσιο, κακώς, έχουν άλλη, 
αυστηρότερη, νομική μεταχείριση.
Η Δράση είναι υπέρ της επιβολής φόρου υπεραξίας,
 αρκεί να μειωθούν δραστικά οι φόροι μεταβίβασης 
ακινήτων. Όμως είναι αντίθετη στην επιβολή 
του μέτρου, στις περιπτώσεις πλειστηριασμών
 ακινήτων, καθώς κάτι τέτοιο ανοίγει την πόρτα 
του φρενοκομείου. Θα οδηγήσει σε τραγελαφικές 
καταστάσεις που θα δυσφημήσουν καθοριστικά 
την ιδέα του φόρου υπεραξίας.
Αναρωτιέται κανείς λοιπόν, πόση παράνοια ακόμα
 θα πρέπει να υποστούμε από τους σχεδιαστές 
της φορολογικής πολιτικής για να αντιληφθούμε
 ότι η εμμονή στον στόχο για περισσότερους φόρους, 
στην σημερινή συγκυρία, σκοτώνει
 στην πραγματικότητα την χώρα;» αναφέρει
 η Δράση στην ανακοίνωσή της.