Σάββατο, 6 Ιουλίου 2013

Το... άγχος της βαλίτσας στις πτήσεις.

Συμβουλές 
για lost and found αποσκευές.
Το κλασικό άγχος των ταξιδιωτών που επιλέγουν
το αεροπλάνο ως μέσο μετακίνησης τους, 
είναι να μην χάσουν τις βαλίτσες τους.
Υπάρχει όμως τρόπος να μην γίνει αυτό; 
Σαφώς και όχι, όμως ακολουθώντας μερικές 
πρακτικές συμβουλές μπορούμε να αποφύγουμε
 ίσως την ταλαιπωρία. 
Η πρώτη και κύρια συμβουλή είναι να τοποθετούμε
 πάντα τις γνωστές ταμπελίτσες με τα στοιχεία μας 
πάνω στις αποσκευές μας. 
Καλό είναι οι ταμπέλες αυτές να είναι σε φανταχτερά
 χρώματα ώστε να ξεχωρίσουν ανάμεσα 
στη «θάλασσα» με τις μαύρες βαλίτσες. 
Όσον αφορά στα στοιχεία, γράφουμε μόνο 
το κινητό μας και το e-mail μας και ίσως 
την εταιρεία που δουλεύουμε 
και όχι την διεύθυνση του σπιτιού μας. 
Οι ταμπέλες αυτές βέβαια δεν πρέπει 
να τοποθετούνται μόνο πάνω στις αποσκευές, 
αλλά και μέσα σε αυτές. 
Αν έχουν χαθεί, κοπεί για κάποιο λόγο, καλό είναι 
να υπάρχουν τα στοιχεία μας μέσα στη βαλίτσα,
 σε εμφανές σημείο. 
Μπορούμε να αγοράσουμε αυτοκόλλητες ετικέτες
 και να τις κολλήσουμε στα εσωτερικά τοιχώματα 
των αποσκευών.
Καλό είναι την ώρα που «τσεκάρουμε» 
τις αποσκευές μας στο αεροδρόμιο, να διαβάζουμε 
το απόκομμα που μας δίνει η υπάλληλος 
της αεροπορικής εταιρείας και να είμαστε σίγουροι
 ότι αναφέρει σωστά τα στοιχεία μας 
και τα στοιχεία της πτήσης. 
Είναι ένα σημείο όπου γίνονται λάθη. 
Οι πιο σχολαστικοί επιβάτες, καταγράφουν 
σε ένα χαρτί τα πράγματα που έχουν μέσα 
στις αποσκευές τους και το παίρνουν μαζί.
 Σε περίπτωση που η βαλίτσα χαθεί, μπορεί ευκολότερα
 να γίνει αναγνώριση των αντικειμένων 
και αν δεν βρεθεί ποτέ να αποζημιωθούμε για αυτά.
Μόλις αντιληφθούμε ότι χάσαμε την αποσκευή μας 
στο αεροδρόμιο, ζητάμε από την αεροπορική εταιρεία
 να μας δώσει να διαβάσουμε τους όρους που ισχύουν
 σε αυτές τις περιπτώσεις. Ο κάθε αερομεταφορέας
 ορίζει τους δικούς του όρους. 
Έτσι θα ξέρουμε αν δικαιούμαστε χρηματικής
 ή άλλης αποζημίωσης. Αυτό ισχύει και όταν
 παραλάβουμε από τον ιμάντα την βαλίτσα μας,
 χτυπημένη, σπασμένη, ή κατεστραμμένη. 
Αν απομακρυνθούμε από το αεροδρόμιο 
και ζητήσουμε μετά διευκρινήσεις, θα είναι δύσκολο 
να βρούμε το δίκιο μας. Επιπλέον, δηλώνουμε 
επιτόπου στον υπάλληλο την διεύθυνση 
που θα βρισκόμαστε τις επόμενες ημέρες, 
ώστε να μας σταλεί η αποσκευή μας 
όταν με το καλό βρεθεί.
Σε κάθε περίπτωση, όποιο κι αν είναι 
το γούστο μας στα χρώματα, καλό είναι οι αποσκευές
 τις οποίες παίρνουμε μαζί μας στα αεροπορικά ταξίδια,
 να είναι σε φανταχτερά και έντονα χρώματα, 
ώστε να ξεχωρίζουν ευκολότερα ανάμεσα 
στις χιλιάδες άλλες, που βρίσκονται 
σε μια τεράστια αίθουσα 
«χαμένων αποσκευών» κάποιου αεροδρομίου.

Τους ψάρωσε τους πελάτες ο ταμίας. (Βίντεο)

Λες και είχαν την όρεξή του.
Χαβαλές και κρύα αστεία
όταν δεν έχουν με τι να ασχοληθούν.

Μήπως θα ήθελε κανένας έναν καναπέ;


Αισίως πάμε για τρίτη εβδομάδα.


Ο μύθος της μοναδικής γυναίκας Αργοναύτη.

Αταλάντη: Ο μύθος της μοναδικής 
γυναίκας Αργοναύτη.
Ηρωίδα της αρχαιότητας, η πιο γρήγορη από όλους 
τους θνητούς και η μοναδική γυναίκα αργοναύτης. 
Η ιστορία της συνδέεται άλλοτε με τους αρκαδικούς 
κι άλλοτε με τους βοιωτικούς μύθους.
Οι δυο μύθοι έχουν τόσα κοινά χαρακτηριστικά 
που δεν μας επιτρέπουν να θεωρήσουμε πως υπήρχαν
 δυο διαφορετικές ηρωίδες με το ίδιο όνομα.
Κατά τον αρκαδικό μύθο, η Αταλάντη, ήταν κόρη
του Ιασίου (ή του Σχοινέως) και της Κλυμένης.
 Πατρίδα της ήταν το Λύκαιον, το Μαίναλο ή η Τεγέα. 
Όταν γεννήθηκε η Αταλάντη, ο πατέρας της, επειδή
 ήθελε μόνο γιους, την εγκατέλειψε στο όρος Παρθένιο
 κοντά στην είσοδο μιας σπηλιάς. 
Στην αρχή, την Αταλάντη, την φρόντιζε μια αρκούδα
 (σύμβολο της Άρτεμης) και αργότερα την περιμάζεψαν 
κάποιοι κυνηγοί. Κοντά τους έμεινε μέχρι να μεγαλώσει 
κι έμαθε τα μυστικά του κυνηγιού. 
Όταν μεγάλωσε δεν ήθελε να παντρευτεί, ζούσε 
με αγνότητα και κάποτε σκότωσε με τα βέλη της
 τους Κένταυρους Ροίκο και Υλαίο
 που είχαν προσπαθήσει να τη βιάσουν.
Πήρε μέρος στο κυνήγι του Καλυδώνιου κάπρου 
παρά τις αντιδράσεις των συγκεντρωμένων ηρώων,
 οι οποίοι αρνούνταν να συμμετάσχουν σε κυνήγι 
που θα έπαιρνε μέρος μία γυναίκα. 
Ο Μελέαγρος όμως, ο γιος του βασιλιά Οινέως, 
του διοργανωτή της επιχείρησης, ερωτεύτηκε 
την ηρωίδα κι έπεισε τους υπόλοιπους ήρωες
 να τη δεχτούν. Μετά από έξι μέρες κυνηγιού 
η Αταλάντη σκότωσε μαζί με το Μελέαγρο 
τον κάπρο ρίχνοντας πρώτη εκείνη 
το θανατηφόρο βέλος στο ζώο και σύμφωνα 
με το έθιμο έλαβε σαν έπαθλο 
το κεφάλι και το δέρμα του ζώου.
Πήρε μέρος στην αργοναυτική εκστρατεία 
μαζί με το Μελέαγρο. 
Μετά το τέλος της εκστρατείας στους ταφικούς 
αγώνες που έγιναν προς τιμή του Πελία, η Αταλάντη 
νίκησε στην πάλη τον Πηλέα.
Σύμφωνα με την αρκαδική εκδοχή παντρεύτηκε 
τον εξαδελφό της Μελανίωνα, ο οποίος την είχε
 ερωτευθεί όταν την είχε συναντήσει 
στις περιπλανήσεις του στα δάση. 
Από το γάμο αυτό γεννήθηκε ο Παρθενοπαίος,
 τον οποίο ο Ευρυπίδης αναφέρει ως έναν 
από τους Επτά επί Θήβας. 
Σύμφωνα με το βοιωτικό μύθο γονείς της Αταλάντης
 ήταν ο Σχοινέας και η Κλυμένη. 
Από πολύ μικρή είχε δείξει μεγάλες ικανότητες 
στο κυνήγι και ήταν ανίκητη στο τρέξιμο.
Ζούσε στα δάση κι απέφευγε τους ανθρώπους 
επειδή ήθελε να μείνει πιστή στην Άρτεμη 
και να παραμείνει αγνή ή κατά άλλους επειδή 
υπήρχε κάποιος χρησμός που έλεγε
 πως αν παντρευόταν θα μεταμορφωνόταν σε ζώο. 
Ο πατέρας της δέχτηκε την απόφασή της
 να μην παντρευτεί υπό τον όρο ότι αν κάποιος 
την κέρδιζε σε αγώνα δρόμου εκείνος
 θα την έκανε γυναίκα του.
Η Αταλάντη, επειδή ήταν ανίκητη στο τρέξιμο, 
συμφώνησε, με την προϋπόθεση ότι θα είχε 
το δικαίωμα να σκοτώνει τους ηττημένους. 
Για το λόγο αυτό στις εκκινήσεις των αγώνων
 έδινε σε κάθε επίδοξο μνηστήρα ένα μικρό προβάδισμα. 
Εκείνη ακολουθούσε κρατώντας ένα δόρυ 
με το οποίο τρυπούσε το νέο όταν τον έφτανε. 
Πολλοί είχαν βρει τέτοιο θάνατο
 μέχρι που ο Ιππομένης ή Ιππομέδων ξεπέρασε 
την Αταλάντη στο τρέξιμο με τέχνασμα 
που του υπέδειξε η θεά Αφροδίτη. 
Η θεά του χάρισε τρία χρυσά μήλα από τον Κήπο
 των Εσπερίδων ή κατά μία άλλη παράδοση 
από το στεφάνι του Διονύσου.

Κατά τη διάρκεια του αγώνα, καθώς ο Ιππομένης
 έχοντας ξεκινήσει πρώτος προηγούνταν, 
έριχνε πίσω του από ένα χρυσό μήλο κάθε φορά 
που η Αταλάντη τον πλησίαζε. 
Εκείνη σταματούσε να το μαζέψει και καθυστερούσε,
 με τον τρόπο αυτό ο Ιππομένης κατάφερε 
να κερδίσει τον αγώνα. 
Οι δυο νέοι παρασυρμένοι από τον έρωτα τους 
περιπλανιόνταν στα δάση και ενώθηκαν 
μέσα σε ναό αφιερωμένο στη θεά Κυβέλη
 ή κατ' άλλους στο Δία Καλλίνικο.
Επειδή αυτό θεωρούνταν ανόσιο τιμωρήθηκαν
 με τη μεταμόρφωσή τους σε ζευγάρι λιονταριών.
http://www.eleysis-ellinwn.gr/

Αποτέλεσμα ψηφιακής επεξεργασίας είναι μάλλον.


Ύμνος, προς τη Μητέρα, ο Δίσκος της Φαιστού;

Ένα από τα ευρήματα της Μινωικής εποχής
 που ασκούν μεγάλη γοητεία είναι
 ο Δίσκος της Φαιστού ο οποίος ανακαλύφτηκε 
στις 3 Ιουνίου 1908 στην αρχαία πόλη Φαιστός.
 Η πρόκληση ήταν πάντα το να αρχίσουμε 
και να τον κατανοούμε.
Ένα καλά φυλαγμένο μυστικό των Μινωικών χρόνων, 
ο δίσκος της Φαιστού που αποτελεί παγκόσμιο αίνιγμα
 αν και κρατούσε καλά κρυμμένο το περιεχόμενο του
 εδώ και χιλιετίες, τώρα πλέον με τις επιστημονικές
 προσπάθειες των ειδικών έχει αρχίσει να αποκαλύπτεται.
 Ο Δήμος Φαιστού αγκαλιάζει κάθε αυστηρά 
επιστημονική προσπάθεια προς την κατεύθυνση αυτή.
Έχοντας διαγράψει μία μακρόχρονη έρευνα πάνω
 στη φύση και τη δομή της Μινωικής Γλώσσας,
 ο Δρ. Γκάρεθ Όουενς μελετά εντατικά το κείμενο
 του Δίσκου της Φαιστού μέσα από την επιστήμη 
της Γλωσσολογίας την τελευταία πενταετία, 
με τη συμβολή του Καθηγητή Φωνητικής 
του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης Τζον Κόουλμαν.
Οι «καρποί» αυτής της αυστηρά επιστημονικής
 προσπάθειας έχουν προσφέρει την ευχέρεια
 ανάγνωσης του Δίσκου της Φαιστού στο 95% 
του συνολικού κειμένου του, όπως επίσης 
και τη βεβαιότητα ότι ο Δίσκος είναι κείμενο 
θρησκευτικού χαρακτήρα, 
με τον Δρ. Όουενς μάλιστα να υποστηρίζει ότι:
Πρόκειται για Ύμνο προς τη Μητέρα, 
υποστηρίζοντας και αποδεικνύοντας γλωσσικά 
τις θεωρίες παλαιότερων επιστημόνων
 όπως ο Σερ Άρθουρ Έβανς στις αρχές
 του 20ου αιώνα και ο Καθηγητής Στυλιανός Αλεξίου
 κατά τις δεκαετίες 1950-60.
Η Δήμαρχος κ. Μαρία Πετρακογιώργη δήλωσε: 
«105 χρόνια από την ανακάλυψη 
του Δίσκου της Φαιστού, εντείνεται η προσπάθεια 
για την πλήρη αποκρυπτογράφησή του.
Πίσω από το δίσκο της Φαιστού, κρύβεται 
η μινωική γλώσσα. 
Ευχόμαστε στον Δρ. Owens, ότι καλύτερο
 στην αποκρυπτογράφηση του Δίσκου 
και να είσαστε σίγουροι ότι ο Δήμος
 θα είναι αρωγός σε αυτήν την προσπάθεια
 με όποιο μέσο διαθέτει.»
Σημειωτέον ότι όλες οι ερευνητικές δημοσιεύσεις
 του Δρ. Όουενς δημοσιεύονται δίγλωσσα 
στην ιστοσελίδα του ΤΕΙ Κρήτης
 www.teicrete.gr/daidalika, 
καθιστώντας τες ελεύθερα προσβάσιμες σε όλους.
prismanews.gr

Ποιος πιστεύει σε μυστικές εταιρείες; Όταν ο Αντώνης Σαμαράς δεν είχε γίνει ακόμη Πρωθυπουργός.

Ποιος πιστεύει σε μυστικές εταιρείες
και άλλα συνομωσιολογικά σενάρια;

Προσέξτε στο βίντεο της εκπομπής
ειδικά το σημείο 
από 1:24:00 έως 1:25:00
 Όταν ο Αντώνης Σαμαράς
 δεν είχε γίνει ακόμη Πρωθυπουργός.
Πόσο πανίσχυρες είναι τελικά;
Πιστεύετε ότι αν υπάρχουν
πόσο μπορούν και επηρεάζουν 
την εξέλιξη της ιστορίας;

Αποκαλύπτεται ψηφιδωτή αυλή στο Ζάππειο από τη ρωμαϊκή εποχή!

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες συντήρησης 
του πολύχρωμου ψηφιδωτού που αποτελούσε 
την αυλή έπαυλης της ρωμαϊκής εποχής. 
Βρίσκεται κοντά στην περίφραξη του Ζαππείου
 (γωνία Λεωφ. Αμαλίας και Βασ. Όλγας).
Το ψηφιδωτό παρουσιάζει διάφορα γεωμετρικά 
σχήματα με κισσόφυλλα και άλλη φυτική διακόσμηση, 
ενώ σε μεγάλο βαθμό τα χρώματα έχουν διατηρηθεί.
«Τίποτα δεν επαναλαμβάνεται. 
Όλα τα μοτίβα είναι μοναδικά», ανέφερε
 η επικεφαλής της ομάδας συντήρησης 
Μαργαρίτα Βενάκη στην Ελευθεροτυπία.
Στόχος είναι να γίνουν έργα στερέωσης 
του δαπέδου και οριοθέτησής του με λίθους, 
ώστε να είναι σαφής η εικόνα
 που είχε στην αρχαιότητα.
 Οδηγός των αρχαιολόγων είναι η κάτοψη 
της ρωμαϊκής έπαυλης από την ανασκαφή
 του 19ου αιώνα που ανέδειξε το έργο.
Στην περιοχή αυτή, από τη Λεωφ. Αμαλίας, 
το Ζάππειο, τον Εθνικό Κήπο, έως τη Βουλή,
 ήταν μια ολόκληρη πόλη, γεμάτη λαμπρά 
κτήρια της ρωμαϊκής Αθήνας 
(γυμνάσια, βαλανεία, κρήνες, μεγαλοπρεπείς
 επαύλεις και έργα κοινής ωφελείας).
Η ανασκαφή ξεκίνησε στις 8 Ιουνίου του 1889 
και σύμφωνα με έγγραφα της εποχής 
είχε αρχίσει να φανερώνεται από τα εδάφη 
ένα «ιδιόσχημο οικοδόμημα» «μέγιστης κατασκευής»
 που είχε «ερειπωθεί πρόπαλαι» 
και είχε υποστεί πολλές μετασκευές. 
Το δάπεδο της ρωμαϊκής βίλας τελικά καταχώθηκε.
iefimerida.gr

Γέροντας Σωφρόνιος, για Χριστόδουλο, Βαρθολομαίο και άλλα πολλά.

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ 
28/5/2012
ΜΙΛΑΕΙ 
ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ 
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΛΗΡΟΥ ΚΑΙ ΠΙΣΤΩΝ
 ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ 
ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ
 ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

Αυτό είναι που λέμε: Έμπλεξε άσχημα!


Πολύ καυτό SEX? Αυτό θα πρέπει να είναι μάλλον.


Κάνω το κορμί μου βάρκα και τα χέρια μου κουπιά.

Στο 'πα και στο ξαναλέω 
στο γιαλό μην κατεβείς (δις) 
κι ο γιαλός κάνει φουρτούνα 
και σε πάρει και διαβείς (δις) 

Κι αν με πάρει που με πάει 
κάτω στα βαθιά νερά (δις) 
κάνω το κορμί μου βάρκα 
και τα χέρια μου κουπιά 
το μαντήλι μου πανάκι 
μπαινοβγαίνω στη στεριά 

Στο 'πα και στο ξαναλέω 
μη μου γράφεις γράμματα (δις) 
γιατί γράμματα δεν ξέρω 
κι αρχινώ τα κλάμματα (δις)
Ένα υπέροχο παραδοσιακό  τραγούδι
από τη μεγάλη φωνή της Μαρίζας
που το ερμήνευσε εξαίρετα.
Η πορεία της Μαρίζας Κωχ
από την αρχή της καριέρας της
μέχρι σήμερα, χαρακτηρίζεται
από την επίμονη παραμονή της στο δρόμο
της προσωπικής μουσικής αναζήτησης,
όσον αφορά τη σύνθεση
και την ερμηνεία των τραγουδιών της.
Αυτό την κατατάσσει ανάμεσα
στις σημαντικότερες
γυναίκες μελωδούς και ερμηνεύτριες
 του 20ου αιώνα στη χώρα μας.

Γαμπρός ετών 92, πήρε νύφη… 22!

Παντρεύτηκε την ίδια μέρα 
με δύο εγγόνια του.
Ένας 92χρονος αγρότης από το Ιράκ παντρεύτηκε 
μια γυναίκα 70 χρόνια νεότερή του, σε μια «τριπλή»
 γαμήλια τελετή, καθώς την ίδια μέρα ενώθηκαν
 με τα δεσμά του γάμου και δύο εγγονοί του.
Ο Musali Mohammed al-Mujamaie παντρεύτηκε
 την 22χρονη Muna Mukhlif al-Juburi. 
Η γαμήλια τελετή διήρκεσε τέσσερις ώρες.
Ο γαμπρός δήλωσε ότι ανυπομονούσε για τη μεγάλη 
ημέρα, ενώ οι εγγονοί του αναγκάστηκαν
 να αναβάλλουν αρκετές φορές τους γάμους τους, 
προκειμένου να μπορέσουν
 να παντρευτούν όλοι μαζί την ίδια μέρα.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που παντρευτήκαμε 
την ίδια μέρα» είπε ο ηλικιωμένος γαμπρός 
στο γαλλικό πρακτορείο και συνέχισε:
 «Νιώθω σαν 20άρης».
Είναι ο δεύτερος γάμος του Mujamaie. 
Η πρώτη του γυναίκα είχε πεθάνει πριν από τρία χρόνια.
Την τετράωρη τελετή ακολούθησαν χορός, 
ενώ τοπικοί ηγέτες φυλών 
και θρησκευτικός ηγέτης παρέστησαν 
στο τριπλό μυστήριο.
Σχόλιο αναγνώστη:
this is not a puppy love.
paul anka?

Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Κορινθιακό νόμισμα (Στατήρας) του 550-550.



Καταπληκτικό! Αόρατος γυμνός άνδρας.

Τι άλλο θα σκεφτούν, άραγε; 

Με αυτό το σκάφος σίγουρα θα σας προσέξουν!

Οικολογικό 
(ανακυκλώσιμα υλικά) σκάφος.


Τέτοια γραπτά δεν είναι για να ξεχνιούνται! «Verba volant, scripta manent»











Μεγάλη υπόθεση να πανηγυρίζεις για ρεπορτάζ άλλου.

Χωρίς πολλά σχόλια απαντάμε 
στην “πρώτη” ιστοσελίδα της Κορινθίας 
που πανηγυρίζει για τα 450000 views που έχει πιάσει
 ένα βίντεο το οποίο αποτελεί ρεπορτάζ του Alpha
 ενώ το δεύτερο πιο δημοφιλές 
είναι στις 22215 προβολές.
 Φίλε έχεις πολλά ψωμιά για να φτάσεις
 αυτό που είδες από πάνω. 
Γιατί στο eKorinthos είμαστε στο κέντρο 
των εξελίξεων και κάνουμε ρεπορτάζ στο σημείο 
και όχι από την καρέκλα μας…
Όσο γα το ποιο είναι το επίμαχο ρεπορτάζ;
 Ας του δώσουμε λίγα views παραπάνω: 
  Αλήθεια σε αυτό το θέμα ποια ήταν
 η θέση της “πρώτης” σελίδας της Κορινθίας;
 To ρεπορτάζ βέβαια στον Alpha 
το έδωσε ο Γιάννης Στεφανής…
Καλό καλοκαίρι και προσοχή στον ήλιο
 πάντα με αντηλιακό…
Πηγή: ekorinthos.gr

Ψαρεύοντας τον . . . ήλιο, στο λιμάνι της Κορίνθου.


Κορυφαίο: Όταν η τραγωδία συμβαίνει μπροστά στα μάτια σου. . . .

....αλλά  εσύ δεν τη βλέπεις.
Μικρό αεροσκάφος συνετρίβη την Κυριακή 
στη θάλασσα λίγο μετά την απογείωσή του
 στην περιοχή Ocean City στο Μέριλαντ των ΗΠΑ. 
Το αεροσκάφος Nanchang CJ-6A, με πιλότο 
τον 43χρονο Thomas Geoghegan και επιβάτη
 τον 27χρονο Joshua Adickes, οι οποίοι έχασαν
 τη ζωή τους, έπεσε στον ωκεανό μπροστά 
στα έκπληκτα μάτια των λουόμενων. 
Αυτό δεν ισχύει για τη γυναίκα της φωτογραφίας
 που ήταν τόσο αφοσιωμένη στο μωρό 
που κρατούσε που περνά στην ιστορία ως ο πιο 
«στο παρά πέντε» αυτόπτης μάρτυρας
 που υπήρξε ποτέ. 
Δείτε τις φωτογραφίες:

Η κατασκευή του περίφημου κεραυνού του Διός από τους Κύκλωπες;

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο που μας μεταφέρουν 
οι αρχαίες παραδόσεις, είναι αυτό της κατασκευής 
του περίφημου κεραυνού του Διός 
από τους Κύκλωπες. 
Σύμφωνα με την Αρχαία Ελληνική μυθολογία, 
οι Κύκλωπες ήταν αυτοί που δημιούργησαν 
το ανίκητο αυτό όπλο, το οποίο και έδωσαν στον Δία
 για να κατατροπώσει τους Τιτάνες.
Από τα "Σχόλια του Αρτεμιδώρου" διαβάζουμε 
την γνώμη του Ερατοσθένη που υποστήριζε ότι 
η συνωμοσία των Θεών κατά των Τιτάνων έγινε 
στο "θυτήριο", όπου οι Κύκλωπες κατασκεύαζαν 
το φοβερό όπλο, "έχων επί του πυρός κάλυμμα,
 όπως μη ιδώσει την του κεραυνού δύναμιν".
Μήπως εδώ μιλάμε για ένα πυρηνικό εργοστάσιο, 
του οποίου τα τοιχώματα προστάτευαν 
τους εργαζόμενους σε αυτό από
 "την του κεραυνού δύναμιν", και του οποίου
 οι επιστήμονες, που θα φορούσαν προφανώς 
μία ιδιόμορφη στολή με κράνος, η οποία 
τους προσέδιδε μία διαφορετική περίεργη εικόνα,
 ονομάστηκαν από την μυθολογία "Κύκλωπες"; 
Αρκετά τολμηρή ετούτη η υπόθεση, αλλά και αρκετά
 πιθανή, αν λάβει κάποιος υπόψιν του τις παραπάνω
 περιγραφές, καθώς και μία βραχογραφία 
10000 ετών, που βρέθηκε σε σπηλιά της κοιλάδας 
Τασσιλί, στις παρυφές της ερήμου της Σαχάρας, 
η οποία παρουσιάζει την μορφή ενός ανθρώπου, 
ντυμένου με μία παράξενη στολή, που θυμίζει έντονα 
αυτή των αστροναυτών ή των εργαζομένων 
σε πυρηνικό εργοστάσιο. 
Το κράνος της στολής φέρνει στην μνήμη μας 
την περιγραφή ενός Κύκλωπα, αφού έχει στο μέτωπο
 έναν στρογγυλό φεγγίτη για να επιτρέπει την όραση.
Μια άλλη εκδοχή
(Κερενυϊ Κ, Η Μυθολογία των Ελλήνων, Εκδόσεις «Εστία», 1995)
υποστηρίζει ότι Κύκλωπες ήταν μια πρώιμη ελλαδική
 συντεχνία χαλκουργών. 
Θεωρείται πιθανό τα μέλη της συντεχνίας αυτής 
των τεχνιτών που τοποθετείται κάπου στη Θράκη, 
να έκαναν τατουάζ στο μέτωπό τους ομόκεντρους 
κύκλους με σκοπό να τιμήσουν τον Ήλιο 
που θεωρούνταν πηγή της φωτιάς, στο βιβλίο Ζεύς
 αποδεικνύει ότι το μάτι του Κύκλωπα ήταν
 ένα ελληνικό ηλιακό σύμβολο και υποθέτοντας ότι 
η Θρακικής καταγωγής συντεχνία κοσμούσε
 το μέτωπό τους με κυκλικό τατουάζ συμπεραίνουμε
 τις πολιτισμικές επιδράσεις μεταξύ των δύο λαών. 
Εδώ σημειώνουμε ότι οι Θράκες διακοσμούσαν 
το σώμα τους με τατουάζ 
μέχρι τους κλασσικούς χρόνους.
 Οι ομόκεντροι κύκλοι αποτελούν τμήμα
 του μυστηρίου της τέχνης του σιδηρουργού: 
ο σιδηρουργός καθοδηγείται κατά τη διάρκεια 
της εργασίας του από ομόκεντρους κύκλους
 οι οποίοι είναι γραμμένοι με το διαβήτη 
στο κέντρο του επίπεδου δίσκου 
πάνω στον οποίο δουλεύει. 
Ήταν μονόφθαλμοι επειδή ο σιδηρουργός 
όταν εργάζεται καλύπτει το μάτι του με ένα πανί 
για να προφυλαχθεί από τις σπίθες. 
Σταδιακά ξεχάστηκε ποιοι ήταν οι Κύκλωπες 
και οι μυθογράφοι τους τοποθέτησαν στα σπήλαια 
της Αίτνας για να εξηγήσουν 
τη φωτιά και τον καπνό που έβγαινε.

«Αόρατη» η τηλεόραση του μέλλοντος!

"Τηλεόραση; Ποια τηλεόραση;",
θα ρωτάμε σε λίγο καιρό, καθώς η συσκευή
 του μέλλοντος θα διαθέτει διάφανη οθόνη 
που θα «εξαφανίζεται» κατά την απενεργοποίησή της...
Πόσες φορές δεν έχουμε αναρωτηθεί πώς θα είναι 
οι οικιακές συσκευές του μέλλοντος
 και πώς θα μπορούσαν -παρά 
τη σχεδιαστική τους «ανυπαρξία»- να εξακολουθούν 
να είναι λειτουργικές; 
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά σχέδια για μια τέτοια 
«αόρατη» συσκευή -για την ακρίβεια για μια τηλεόραση
 που έρχεται από το μέλλον- ανήκει στον Μάικλ Φρίμπε
 και στην εταιρεία Loewe.
Η Invisio, όπως ονομάζεται, διαθέτει υπέρλεπτη διάφανη 
οθόνη τεχνολογίας TOLED – η οποία υπάρχει ήδη αλλά
 για την ώρα δεν έχει χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή
 ενός δέκτη τέτοιου μεγέθους.
Σύμφωνα με το επαναστατικό concept, που ξεχώρισε 
στο διαγωνισμό σχεδίου iF 2011
 (iF Concept Design Competition)
 η τεχνολογία της οθόνης επιτρέπει 
στη συσκευή να γίνεται «αόρατη» 
κατά την απενεργοποίησή της, προσφέροντας 
ένα διακριτικό αισθητικά αποτέλεσμα στον χώρο.
«Ως η πρώτη τηλεόραση του είδους,
 η Loewe Invisio παρουσιάζει 
την τεχνολογική καινοτομία 
μέσα από τον συνδυασμό της συμβατικής
 τεχνολογίας LCD και της νέας τεχνολογίας TOLED. 
Κάτι τέτοιο μας επιτρέπει τη δημιουργία μιας οθόνης
 που προσφέρει πραγματική εικόνα με πλούσια χρώματα
 και δυνατή αντίθεση. 
Οταν μάλιστα η τηλεόραση λειτουργεί 
δεν θα μπορούμε να δούμε τι κρύβεται πίσω
 από την οθόνη», εξηγεί ο ίδιος ο σχεδιαστής.
πηγή: tovima.gr