Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Σωστόοοοοοοος . . . ο σκύλος!


Μία γκαλερί στους δρόμους της πόλης! (Φωτογραφίες)















Η πρώτη τους φορά! (Βίντεο)

Οι αντιδράσεις τους, στις γεύσεις,
 είναι όλα τα λεφτά.


Μπορεί να είναι παράξενα, μπορεί να είναι "χαζά" αλλά υπάρχουν!












Των Ελλήνων την πατρίδα βάρβαροι την ατιμάζουν!

ΜΟΛΩΧ

Των Ελλήνων την πατρίδα
βάρβαροι την ατιμάζουν!
Όπου ανθοπετούσαν οι Έρωτες
παραδέρνει η νυχτερίδα.
Στη νυχτιά μας μια πυγολαμπίδα,
των αρχαίων η μνήμη, ψευτοφέγγει
κ' είναι μια νυχτιά που δεν τη διώχνεις,
του παντοτινού μας ήλιου αχτίδα!
Και πατρίδα και ψυχή ρουφάν
βάρβαροι από βάθη και από ύψη.
Κι όταν, μ' ένα τρίσβαθο ωχ!
των Ελλήνων θεέ, ρωτούμε σε:
"Είσ' εσύ ο ξανθός Απόλλωνας;"
Αποκρίνεσαι:-"Είμ' εγώ ο Μολώχ!"

Κωστής Παλαμάς

Κωστής Παλαμάς
Ο Βάρδος της Ελληνικής Λογοτεχνίας
(Πάτρα, 1859 - Αθήνα, 1943)
 Στην κηδεία του στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών, 
μια λαοθάλασσα έψαλλε με ρίγη εθνικής συγκίνησης 
τον Εθνικό Ύμνο. 
Κι ενώ το φέρετρο κατέβαινε στον τάφο,
 ακούστηκε η βροντώδης και θαρραλέα φωνή 
του Άγγελου Σικελιανού στον ύστατο 
ποιητικό–εθνικό αποχαιρετισμό, που ήταν ταυτόχρονα
 και μια δυναμική αντιστασιακή πράξη
 μπροστά στα μάτια των εμβρόντητων κατακτητών. 


Η διασκέδαση των στρατιωτών. (Τα παιδία παίζει, σε Φωτογραφίες)











Όχι, δεν είναι κουκλάκι αλλά το παριστάνει.


Ξοδεύουν 310 εκατ. ευρώ σε κινητά οι δημόσιοι λειτουργοί;

Απεριόριστο χρόνο ομιλίας 
με τα λεφτά του ελληνικού λαού
 έχουν θεσπίσει για τους εαυτούς τους
 κορυφαίοι δημόσιοι λειτουργοί
 που επιδίδονται σε απίστευτα όργια σπατάλης,
 με το ελληνικό Δημόσιο να πληρώνει 
ημερήσια κόστη τηλεφωνίας που ανέρχονται 
σε 850.000 ευρώ. 
Μάλιστα μόνο στον στενό δημόσιο τομέα, 
τα έξοδα τηλεπικοινωνιακών αναγκών φτάνουν 
σε ετήσια βάση τα 310 εκατ. ευρώ.
Όπως αποκαλύπτουν τα Παραπολιτικά, 
επικαλούμενο δήλωση του υπουργού 
Διοικητικής Μεταρρύθμισης σε ερώτηση 
του βουλευτή της Ν.Δ., Ανδρέα Ψυχάρη,
 τα περισσότερα κινητά τα διέθετε
 το υπουργείο Δημόσιας Τάξης, καθώς ο αριθμός τους 
έφτανε τα 1.000, με ετήσιο κόστος 476.814 ευρώ.
 Ακολουθούσε το υπουργείο Εξωτερικών
 με 105.895 ευρώ, ενώ το Οικονομικών
 έφτανε τις 685 συνδέσεις κινητών 
για την πολιτική ηγεσία, τις γενικές διευθύνσεις
 και το ΣΔΟΕ, με κόστος 99.985 ευρώ.
Επίσης, το υπουργείο Εθνικής Άμυνας
 είχε 95 υπηρεσιακά κινητά για τον υπουργό, 
τον υφυπουργό, επιτελικά γραφεία, συμβούλους, 
διευθυντές, υποδιευθυντές και τμηματάρχες.
 Απίστευτα είναι όμως και τα νούμερα 
που καταγράφονται καθημερινά 
στους λογαριασμούς χιλιάδων οργανισμών 
για τα κινητά.
Στις κρατικού ενδιαφέροντος επιχειρήσεις
 τα σχετικά κονδύλια εγγράφονται ως «λοιπά έξοδα» 
στους ισολογισμούς και δεν κοινοποιούνται
 στο εποπτεύον υπουργείο, κάτι που σημαίνει ότι
η δαπάνη μπορεί να ανέρχεται σε εφιαλτικά μεγέθη.
Για να αντιληφθεί μάλιστα κανείς την έκταση
 της κακοδιαχείρισης, αρκεί να σκεφτεί πως κινητά, 
δημοσία δαπάνη, δικαιούνται υπουργοί, υφυπουργοί, 
γενικοί γραμματείς υπουργείων, 
προϊστάμενοι τμημάτων, υπεύθυνοι ασφαλείας, 
διευθύνοντες σύμβουλοι 
και μέλη Δ.Σ. οργανισμών, τα γραφεία Τύπου 
αλλά και χιλιάδες συνεργάτες.

Εδώ στο ελληνικό το χώμα, το στοιχειωμένο και ιερό . . .

Εδώ στο ελληνικό το χώμα,
το στοιχειωμένο και ιερό,
που το ίδιο χώμα μένει ακόμα
κι απ' τον αρχαίο τον καιρό,

στο χώμα τούτο πάντα ανθούνε
κ' έχουν αθάνατη ζωή
και μας θαμπώνουν, μας μεθούνε
νεράιδες, ήρωες, θεοί!

Είδα τη Νίκη τη μεγάλη,
τη Νίκη την παντοτινή!
Την είδα εμπρός μου να προβάλλει
με φορεσιά ολοφωτεινή.

Ασύγκριτη σαν την ιδέα,
σαν όνειρο λαχταριστή,
είδα τη Νίκη την αρχαία,
τη Νίκη την κυματιστή!

Την είδα. Με το πέταμά της
δεν έφευγε στους ουρανούς,
εκεί που δύσκολα σιμά της
μπορεί να κρατηθεί κι ο νους.

Δεν έτρεχε να φτάση πρώτη,
να στεφανώσει φτερωτή
το λιονταρόκαρδο στρατιώτη,
τον εμπνευσμένο τον ποιητή.

...
Την είδα να περνά μπροστά μου
με φορεσιά ολοφωτεινή
και λύγισα στη γη εκεί χάμου
κ' έκραξα με τρανή φωνή,

γονατιστός, με θαμπωμένα
μάτια, με λαύρα περισσή:
"Χαίρε θεά, χαίρε παρθένα,
Ω Νίκη, ω Νίκη, ω Νίκη Εσύ!

Εσύ που δείχνεις πως ανθούνε
εδώ μ' αθάνατη ζωή,
πως μας εμπνέουν και μας μεθούνε
νεράιδες, ήρωες, θεοί!"
Κωστής Παλαμάς


Ανορθόδοξος τρόπος να γεμίσετε το φλιτζάνι με καφέ.


Αφιερωμένο, εξαιρετικά.

Τα κόκκινα τριαντάφυλλα
 εκφράζουν την αληθινή αγάπη, 
τον σεβασμό, την δύναμη και το πάθος.  
Το κόκκινο χρώμα υποδηλώνει 
έντονα συναισθήματα όπως την αγάπη
 αλλά και την επιθυμία. 


Ωστε να ονομάζονται Έλληνες όσοι συμμετείχαν στα αγαθά αυτής της παιδευτικής δραστηριότητας.

Ο Ισοκράτης (436-338 π.Χ.), 
σχετικά με την καταγωγή των Ελλήνων, αναφέρει:
 "Διότι κατοικούμε αυτήν την χώρα, 
χωρίς ούτε να εκδιώξουμε άλλους εξ αυτής
 ούτε να την καταλάβουμε έρημο
 ούτε να εγκατασταθούμε σε αυτήν 
ως ανάμεικτος ομάδα από διάφορα ανόμοια φύλα,
 απεναντίας είναι τόσον ευγενές 
και γνήσιο το γένος μας, ώστε τη χώρα,
 στην οποίαν είδαμε το πρώτο φως, 
εξακολουθούμε συνεχώς να κατοικούμε, 
διότι είμεθα αυτόχθονες και μόνον εμείς 
από όλους τούς άλλους έχουμε το δικαίωμα 
να προσφωνούμε την πόλη μας με τις ίδιες λέξεις, 
δια των οποίων προσαγορεύομε
 τούς πλέον γνωστούς συγγενείς". 
(Ισοκράτης, «Πανηγυρικός», 24 -25)
Και στην αρχαία ελληνική:
 «....Ταύτην γάρ οικούμεν ούχ εταίρους εκβαλόντες 
ούδην έρημον καταλαβόντες ούδην 
εκ πολλών εθνών μιγάδες συλλεγέντες, 
αλλά ούτω καλώς καί γνησίως γεγόναμεν, 
ώστε εξ ήσπερ έφυμεν, ταύτην έχοντες 
άπαντα τόν χρόνον διατελούμεν, αυτόχθονες όντες
 καί τών ονομάτων τοίς αυτοίς οίσπερ 
τούς οικειωτάτους τήν πόλιν έχοντες προσειπείν: 
μόνοις γαρ ημιν των Ελλήνωντην αυτήν τροφόν
 και πατρίδα και μητέρα καλέσαι προσήκει..»
(Ισοκράτης, «Πανηγυρικός», 24-25).
Συνεχίζοντας το επιδεικτικό μέρος του λόγου του, 
ο ρήτορας τόνισε ότι στην Αθήνα αναδείχθηκε
 και καλλιεργήθηκε η τέχνη του λόγου, 
που με τον παιδευτικό της χαρακτήρα βελτίωσε
 ηθικά τους ανθρώπους και επέτρεψε 
την αρμονική συμβίωσή τους. 
Η πόλη ξεπέρασε στον τομέα αυτό 
τους υπόλοιπους Έλληνες τόσο πολύ, 
ώστε να ονομάζονται Έλληνες 
όσοι συμμετείχαν στα αγαθά 
αυτής της παιδευτικής δραστηριότητας.
 . . . . καὶ τούς τε σοφοὺς καὶ τοὺς ἀμαθεῖς 
δοκοῦντας εἶναι ταύτῃ πλεῖστον 
ἀλλήλων διαφέροντας, ἔτι δὲ τοὺς εὐθὺς ἐξ ἀρχῆς
 ἐλευθέρως τεθραμμένους ἐκ μὲν ἀνδρίας καὶ πλούτου 
καὶ τῶν τοιούτων ἀγαθῶν οὐ γιγνωσκομένους,
ἐκ δὲ τῶν λεγομένων μάλιστα καταφανεῖς 
γιγνομένους, καὶ τοῦτο σύμβολον
 τῆς παιδεύσεως ἡμῶν ἑκάστου πιστότατον 
ἀποδεδειγμένον, καὶ τοὺς λόγῳ καλῶς χρωμένους
 οὐ μόνον ἐν ταῖς αὑτῶν δυναμένους, 
ἀλλὰ καὶ παρὰ τοῖς ἄλλοις ἐντίμους ὄντας.
 [50] τοσοῦτον δ' ἀπολέλοιπεν ἡ πόλις ἡμῶν
 περὶ τὸ φρονεῖν καὶ λέγειν τοὺς ἄλλους ἀνθρώπους, 
ὥσθ' οἱ ταύτης μαθηταὶ τῶν ἄλλων διδάσκαλοι
 γεγόνασι, καὶ τὸ τῶν Ἑλλήνων ὄνομα πεποίηκε
 μηκέτι τοῦ γένους ἀλλὰ τῆς διανοίας δοκεῖν εἶναι, 
καὶ μᾶλλον Ἕλληνας καλεῖσθαι τοὺς τῆς παιδεύσεως
 τῆς ἡμετέρας παρά τοὺς τῆς κοινῆς φύσεως μετέχοντας.