Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Κέρδισε το Lotto αλλά εξακολουθεί να εργάζεται! (2 εκατομμύρια στερλίνες)

Η 62χρονη Jean δεν θέλει να αφήσει 
τη δουλειά της στο σούπερμαρκετ.
Μπορεί να κέρδισε πρόσφατα 2 εκατομμύρια 
στερλίνες σε jackpot στο Lotto, όμως η 62χρονη 
Jean Swatman εξακολουθεί να σηκώνεται
 στις 5 και μισή το πρωί για να πάει στη δουλειά της.
Η Jean από το Lowesoft του Suffolk δουλεύει
 ως φουρνάρισσα σε αλυσίδα σούπερμαρκετ 
της Μεγάλης Βρετανίας.
Η γιαγιά Jean εργάζεται τέσσερις μέρες την εβδομάδα
 για έξι ώρες, ενώ η βάρδια της ξεκινά στις 6 το πρωί. 
Δηλώνει ότι δε θέλει να φύγει από το σπίτι της, 
που ζει τα τελευταία 20 χρόνια, ούτε και να αφήσει 
τη δουλειά της, όσο κι αν προσπαθεί η 40χρονη κόρη της
 να την πείσει ότι έφτασε η ώρα να πάρει σύνταξη!
«Τα χρήματα δε με έχουν αλλάξει –κέρδισε 
το Lotto τον περασμένο Ιούνιο-. 
Μου αρέσει να πηγαίνω στη δουλειά και όλοι 
οι συνάδελφοί μου είναι εξαιρετικοί»
 είπε η ίδια στη Daily Mail.
Για το μόνο πράγμα που έχει ξοδέψει κάποιο μέρος 
από τη... μικρή της περιουσία, ήταν ένα ταξίδι 
στην Καμπότζη και το Βιετνάμ, για να δει 
το γιο της ο οποίος εργάζεται σε πετρελαϊκή εταιρεία
 και ζει στην Ho Chi Minh 
τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Επίσης, άλλαξε το παλιό της αυτοκίνητο
 (μια Mercedes A Class 12ετίας)
 για ένα Vauxhall Antara 4X4 αξίας
 περίπου 25.000 στερλινών και ανακαίνισε 
την κουζίνα και το μπάνιο της.
«Η κόρη μου με πειράζει που εξακολουθώ
 να κοιτάζω για προσφορές. 
Εγώ πάντως θέλω να επενδύσω ένα μέρος
 από τα χρήματα αυτά για τα εγγόνια μου. 
Δε μου αρέσει η σπατάλη» πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :