Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα!

Όμορφη πόλη φωνές μουσικές
απέραντοι δρόμοι κλεμμένες ματιές
ο ήλιος χρυσίζει χέρια σπαρμένα
βουνά και γιαπιά πελάγη απλωμένα

Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα
τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα
θα γίνεις δικιά μου

Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα
τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα
θα γίνεις δικιά μου

Η νύχτα έφτασε τα παράθυρα κλείσαν
η νύχτα έπεσε οι δρόμοι χαθήκαν.

Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Ερμηνεία : Τάνια Τσανακλίδου.
Ο ποιητής και δημοσιογράφος
Γιάννης Θεοδωράκης
αδελφός του Μίκυ Θεοδωράκη,
«έφυγε»  από κοντά μας  το 1996.
Ο Γιάννης Θεοδωράκης
από παιδί εντάχθηκε στην Εθνική Αντίσταση,
 ενώ ως δημοσιογράφος
συνέβαλε στην αποκάλυψη
των δολοφόνων του αγωνιστή
Γρηγόρη Λαμπράκη.
Τα ποιήματά του τα έπαιρνε,
κρυφά πολλές φορές,
και τα μελοποιούσε ο αδελφός του,
γιατί ο ίδιος δε νοιαζόταν ιδιαίτερα γι' αυτό.
Έτσι δημιουργήθηκαν μερικά
από τα πιο διαχρονικά
και σημαντικά τραγούδια
της ελληνικής δισκογραφίας,
που ερμήνευσαν και ερμηνεύουν
μέχρι και σήμερα
πολλοί οι μεγάλοι μας τραγουδιστές
και βρίσκονται στα χείλη και την καρδιά
χιλιάδων ανθρώπων.
Η Τάνια Τσανακλίδου
σε ηλικία 21 χρόνων ήρθε στην Αθήνα
 όπου έπαιξε στο παιδικό έργο "Μορμόλης"
της Ξένιας Καλογέροπούλου
ενώ το βράδυ τραγουδούσε στη μπουάτ "Λύδρα"
με το Γιάννη Μαρκόπουλο.
Το 1975 δούλεψε στο θέατρο Τέχνης
με τον Κάρολο Κουν 
στις "Τρεις αδελφές" του Α.Τσέχωφ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :