Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Είπαμε να αγαπάει τον γιο της, αλλά αυτή το παράκανε... .

Ο λόγος για την Shakira, η οποία εξέφρασε
 την επιθυμία της να θηλάζει τον μοναχογιό της Milan
 μέχρι αυτός να πάει Πανεπιστήμιο!
«Ο θηλασμός είναι μια από τις ωραιότερες εμπειρίες 
της ζωής μου... Το λατρεύω και δεν μπορώ
 να σταματήσω να το κάνω. 
Νομίζω πως θα συνεχίσω να θηλάζω το γιο μου 
μέχρι να πάει Πανεπιστήμιο. 
Είμαι εθισμένη!», εξομολογήθηκε
 η 36χρονη Κολομβιανή σταρ.
Στη συνέχεια αποκάλυψε πως ο θηλασμός τη βοήθησε
 να χάσει τα περιττά κιλά της εγκυμοσύνης. 
«Νομίζω πως βοηθά πολύ. 
Έχω χάσει σχεδόν όλα τα κιλά της εγκυμοσύνης
 και είμαι πολύ κοντά στο να φτάσω
 στο κανονικό μου βάρος».
http://www.newsbeast.gr/
Δικό μας σχόλιο:
Άμα είναι για καλό σκοπό
και ο γιος της να μη θέλει
θα βρεθούν πολλοί να προσφερθούν.


Δεν υπάρχουν σχόλια :