Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Από ελπίδες ορφανός και μακριά απ τ' όνειρό μου!

Θάλασσα μόνο κι ουρανός
και για σχεδία τον καημό μου
από ελπίδες ορφανός
και μακριά απ τ' όνειρό μου

Θάλασσα μόνο κι ουρανός
και μια καρδιά φουρτουνιασμένη
κι ο πόνος μου είναι βουβός
κι η μοναξιά μου με πεθαίνει.

Μουσικη & Στιχοι: Μανωλης Χιωτης
Ένα καταπληκτικό μουσικό κομμάτι από τον μέγιστο
κι ανεπανάληπτο Μανώλη Χιώτη που με το μοναδικό
τετράχορδο όργανό του ήταν, τολμώ να πω
ένας ροκάς που τον έκριναν με άλλα μέτρα και σταθμά
αρκετοί δήθεν κουλτουριάρηδες όταν τον απέρριπταν.
Ο Χιώτης αγαπήθηκε πάρα πολύ αλλά και μισήθηκε
όταν  έκανε, το τριχορδο μπουζούκι τετράχορδο.
Ο πραγματικός όμως λόγος που το κατηγορούν
 είναι γιατί το τετράχορδο μπουζούκι
για να παίζεται κάπως της προκοπής
θέλει μεγάλο μουσικό ταλέντο
και «Χιώτικη» δεξιοτεχνία
που πολύ δύσκολα μπορεί ν' αποκτήσει ο καθένας.
Γεννήθηκε στις 21 Μαρτίου 1921 στη Θεσσαλονίκη
 στον Τενεκέ Μαχαλά.
Πέθανε στις 20 Μαρτίου 1970 από καρδιά,
μια μέρα πριν από τα γενέθλια των 50 ετών.
Το τελευταίο τραγούδι που θα ηχογραφούσε
 είχε τίτλο «Θα κάνω ότι πέθανα» ...
Είκοσι μία Μαρτίου γεννήθηκε
ο Μανώλης  Χιώτης
 και 21 του Μάρτη γεννήθηκε
 το πρώτο τετράχορδο μπουζούκι
αλλά και 20 του Μάρτη,
τότε που αρχίζει η Άνοιξη,
ο Μανώλης Χιώτης μας άφησε για να περάσει
σε άλλες διαστάσεις μυθικές . . . . . . . . 
όπως άλλωστε ήταν κι ο ίδιος σε όλη του τη ζωή.
Μυθικός!

Δεν υπάρχουν σχόλια :