Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Αν είχε χρώμα ο άνεμος.

Αν είχε χρώμα ο άνεμος 
σάρκα τα όνειρά μου
 και μονοπάτια το μυαλό 
εγώ δεν θ΄ αγαπούσα.
Θα είχε σβήσει η φωτιά 
που ζει στα σωθικά μου 
και την ταΐζω όνειρα
 ελπίδες και στιχάκια.
Όμως ο άνεμος φωνή 
μονάχα διαθέτει 
και όνειρα η σάρκα μου
 να τρώει μόνο ξέρει.
.......................................
Μα το μυαλό μου αδιάβατο 
θα παραμένει δάσος
 κι εγώ χαμένος περπατώ 
ψάχνω, φωνάζω, γράφω
 χειρονομώ, γελώ κι ελπίζω.
Τάκης Καρτσωνάκης

If the wind had color
 if my dreams had flesh
 if my mind had paths 
I would not love.
The fire that burns inside me 
and I feed it with dreams,
 hopes and rimes,
 would have been out
 But the wind has only voice 
and my flesh just eats the dreams.
............................................
But my thoughts remains
 an impassable forest
 and I wander around
 searching,shouting,writing,
 gesturing and I hope...
Kartsonakis takis



Δεν υπάρχουν σχόλια :