Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Δεν είμαι φοροφυγάς αλλά φοροοφειλέτης, είπε ο Λάκης Γαβαλάς.

Το μύθο της πτέρυγας VIP του Κορυδαλλού
 καταρρίπτει ο επιχειρηματίας Λάκης Γαβαλάς
 αποκαλύπτοντας ότι στο κελί του βρίσκεται 
με άλλα τρία άτομα, σε συνέντευξη 
που παραχώρησε στον Σταύρο Θεοδωράκη 
και την εκπομπή «Πρωταγωνιστές».
«Είμαστε στοιβαγμένοι όλοι. Δεν υπάρχει το θέμα 
του VIP. Το πλεονέκτημα εδώ μέσα το έχει όποιος
 μπορεί να πάρει την πρέζα του», τόνισε ο κ. Γαβαλάς, 
ενώ περιέγραψε την κατάσταση του κελιού
 όπου ζει τους τελευταίους μήνες: 
«Το κελί έχει μία ακαταστασία. Υπάρχει τηλεόραση 
σε όλα τα κελιά, όλοι οι κρατούμενοι έχουν μπάνιο.
 Πίστεψέ με είναι φυλακή». 
«Δεν κάνω τίποτα. Δεν προσφέρω τίποτα.
 Τον τελευταίο καιρό όμως μπήκα στο... μεροκάματο 
που λένε. Μπήκα σε μία ομάδα και είμαι στον κήπο», 
σημείωσε περιγράφοντας τη ζωή του μέσα στη φυλακή.
«Εγώ επί τριάντα χρόνια θεωρούσα ότι είμαι 
παθιασμένος Έλληνας. Αρνήθηκα προτάσεις
 για να μείνω στην Ελλάδα. Να μου τα πάρουν όλα 
γιατί εγώ δεν πρόκειται να ξαναφέρω κόσμο 
για να δείξω ποια είναι η Ελλάδα»,
 υπογράμμισε ο επιχειρηματίας.
«Την έχω χεσ..νη τη Μύκονο. Τα έχω δώσει όλα 
στο κράτος και το κράτος τώρα πρέπει να τα πάρει. 
Δηλαδή θα άφηνα την αδερφή μου μέσα; 
Η αδερφή μου είναι κυρία και δούλευε και φρόντιζε
 την οικογένειά της. Εγώ είμαι φοροοφειλέτης, 
δεν είμαι φοροφυγάς», ανέφερε. 
«Ήμουνα η Lady Gaga, η Madonna. 
Εγώ είμαι το Made in Greece 
γιατί με κλείνουν μέσα;»,
 τόνισε σε έντονους τόνους ο κ. Γαβαλάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :