Σάββατο, 29 Σεπτεμβρίου 2012

Γλέντια, γιορτές, συνάθροιση, όπως προτού πεθάνουν!

Στο σπίτι όταν άναβε, η μάνα μου καντήλι
 πρώτα-πρώτα το άλλαζε το χθεσινό φυτίλι
ύστερα θα καθάριζε τα λάδια στο ποτήρι
κι απ το καλό του φαγητού, έβαζε λαδωτήρι! 

Τέλος το ακούμπαγε, αφού το ΄χε ανάψει 
μέσα σε πιάτο με νερό κι όχι να μη μας κάψει,
αλλά σαν έλθουν οι ψυχές, μου έλεγε, το βράδυ
με το νερό δεν καίγονται σαν πίνουνε το λάδι!

Είναι ψυχές, μου έλεγε, προγονικές που κάνουν
γλέντια, γιορτές, συνάθροιση, όπως προτού πεθάνουν!
                                   Πάν Καρτσωνάκης 

Επιστροφή στην πατρίδα για τον νεότερο κρατούμενο του Γκουαντάναμο.

Ο νεότερος κρατούμενος στις φυλακές
 του Γκουαντάναμο, Ομαρ Καντρ, 
ο οποίος ήταν 15 χρονών το 2002 όταν συνελήφθη
 μεταξύ των ανταρτών στο Αφγανιστάν,
 επέστρεψε στην πατρίδα του, τον Καναδά, 
σήμερα όπου θα εκτίσει το υπόλοιπο της ποινής του, 
μετέδωσαν τα καναδικά μέσα ενημέρωσης 
και επιβεβαίωσε ο καναδός υπουργός
 Δημόσιας Ασφάλειας Βικ Τόους.
Στρατιωτικό αεροσκάφος που μετέφερε τον Καντρ,
 ο οποίος έχει δηλώσει ένοχος για την δολοφονία 
ενός αμερικανού στρατιώτη, αναχώρησε σήμερα 
το πρωί από την αμερικανική ναυτική βάση, 
σύμφωνα με την εφημερίδα Toronto Star
και την καναδική τηλεόραση 
που επικαλέστηκαν ανώνυμες πηγές.

Για το μουσείο της Περαχώρας. (Περαία χώρα, Ηραίον)

Συνάντηση με τον Αναπληρωτή
 Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων, 
Πολιτισμού και Αθλητισμού 
κ. Κώστα Τζαβάρα, αρμόδιο για θέματα πολιτισμού
 και την Γενική Γραμματέα του Υπουργείου 
κα Λία Μενδώνη, πραγματοποίησε 
ο Βουλευτής Κορινθίας Χρίστος Δήμας, 
μαζί με τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου 
κ. Πέτρο Τατούλη, τον Δήμαρχου 
Λουτρακίου-Αγίων Θεοδώρων κ. Κώστα Λογοθέτη
 και το Διοικητικό Συμβούλιο των φίλων 
Μουσείου Περαχώρας κ. Σωτήρη Πρωτοπαππά,
κ. Γιάννη Καραπανάγο και τον κ. Κώστα Παπαδημητρίου. 
Το αποτέλεσμα της συνάντησης ήταν πολύ 
σημαντικό μιας και συμφωνήθηκε να πραγματοποιηθεί
 τους επόμενους μήνες μελέτη για την κατασκεύη 
του Μουσείου. Ο κ. Δήμας για το συγκεκριμένο θέμα
 έχει καταθέσει και επίσημη ερώτηση στο Υπουργείο.
 Ο κ. Τζαβάρας και η κα Μενδώνη ανταποκρίθηκαν 
θετικά στο αίτημα μας για την επαναλειτουργία
 του Αρχαιολογικού Μουσείου Περαχώρας τονίζοντας
 πως θα προχωρήσουμε στην μελέτη κατασκευής
 του κτηρίου του Μουσείου. 
Μετά τον σεισμό του 1981 όπου καταστράφηκε
 το κτήριο όπου στεγαζόταν το Μουσείο, φαίνεται 
πως η επαναλειτουργία του Μουσείου παίρνει επιτέλους
 σάρκα και οστά. Πρέπει να αναφερεί ο καθοριστικός
 ρόλος της Περιφέρειας Πελοποννήσου και το έντονο προσωπικό ενδιαφέρον του ίδιου του Περιφερειάρχη
 που εξασφάλισε τα χρήματα ώστε να γίνει
 η απαιτούμενη μελέτη κατασκευής
 του Μουσείου. 
Αποδεικνύεται για μία ακόμη φορά ότι 
όταν οι πολιτικοί και κοινωνικοί φορείς
 ενώνουμε τις δυνάμεις μας
 μπορούμε να επιτύχουμε 
πολύ σημαντικά αποτελέσματα.

Ρισκάροντας τη ζωή,κορώνα γράμματα, με φωτογραφικές αποδείξεις!

Παίζοντας τη ζωή
 κορώνα - γράμματα. 
"Ριψοκίνδυνες αποστολές".












Κι όμως είναι αληθινό...Ο τηλεοπτικός Πίου σε ρόλο δεξιού χαφ

Σε ομάδα του τοπικού πρωταθλήματος Χανίων
 θα αγωνίζεται ο γνωστός 
από τηλεοπτική διαφήμιση Πίου.
Το όνομα του είναι Ιζουάνα Ζοέλ Ανίνο
 και όπως λένε παράγοντες της ποδοσφαιρικής 
ομάδας του Πανακρωτηριακού που αγωνίζεται 
στην πρώτη κατηγορία του τοπικού
 πρωταθλήματος ποδοσφαίρου Χανίων 
έχουν στα χέρια τους 
το δελτίο αθλητικής ιδιότητας που του δίνει 
την δυνατότητα να αγωνίζεται στο τοπικό πρωτάθλημα.
Ο Πίου προπονήθηκε ήδη με την ομάδα του
 και δεν αποκλείεται να παρακολουθήσει αύριο
 Κυριακή τον αγώνα κυπέλλου Χανίων 
της ομάδας του με τον Ηρακλή Νεροκούρου.
Είναι γεννημένος το 1978 στη Νιγηρία 
και αγωνίζεται στη θέση του δεξιού χαφ. 
Είχε έρθει στην Ελλάδα πριν από 12 χρόνια
 για να παίξει ποδόσφαιρο ωστόσο 
ένας τραυματισμός δεν του το επέτρεψε.
Είναι παντρεμένος με Ελληνίδα 
και θα εγκατασταθεί μόνιμα
 στο χωριό Στέρνες Ακρωτηρίου.


(Βίντεο) Οι Αγώνες ξεκίνησαν και καθιερώθηκαν από τα "ηρωικά χρόνια"

Οι Αγώνες διαμορφώθηκαν και καθιερώθηκαν
 τα "ηρωικά χρόνια". 
Οι αγώνες συνδέονταν στενά με τις γιορτές 
που έκαναν για να θυσιάσουν στους θεούς 
 και να τιμήσουν τους μεγάλους νεκρούς
 αλλά και τους ξένους τους.
 Δεν τους θεωρούσαν ως επάγγελμα αλλά μέσο 
για να αναπτύξουν αρμονικά 
το σώμα και το πνεύμα τους. 
Οι αγώνες διακρίνονταν σε γυμνικούς, αθλητικούς, 
μουσικούς, ποιητικούς, δραματικούς ή σκηνικούς. 
Οι γυμνικοί αγώνες γίνονταν στα στάδια, 
τα γυμναστήρια και στις παλαίστρες. 
Οι αθλητές λέγονταν και αγωνιστές. 
Κάθε αγωνιστής είχε τον αντίπαλο του, 
τον ανταγωνιστή. 
Καθένας απ’ αυτούς διεκδικούσε πάντοτε 
τη νίκη και στηριζόταν στις δικές του δυνάμεις
 και τη βοήθεια των θεών. 
Η τελετή των αγώνων γινόταν κάθε χρόνο
 ή μετά από δύο ή και περισσότερα χρόνια.
 Όσοι είχαν αναλάβει την εποπτεία
 και την αθλοθέτηση των αγώνων 
λέγονταν Ελλανοδίκες. 
Οι αγώνες διακρίνονταν σε μικρούς τοπικούς
 και σε σπουδαίους πανελλήνιους. 
Οι τοπικοί αγώνες συγκέντρωναν τοπικό ενδιαφέρον.
 Τέτοιοι ήταν τα Παναθήναια, τα Ελευσίνια,
 τα Ηράκλεια, τα Πανιώνια, τα Ελλοπία,
 τα Ηραία, τα Ελευθέρια, τα Ασκληπιεία, 
τα Λύκαια κ.α.
Στους Πανελλήνιους Αγώνες, που ήταν 
πολύ σπουδαίοι, έπαιρναν μέρος αθλητές 
απ’ όλη την Ελλάδα.
 Γίνονταν μ’ επισημότητα, θεωρούνταν ιεροί 
και κατά τη διάρκεια τους σταματούσαν 
οι εχθροπραξίες ανάμεσά στις Ελληνικές πόλεις. 
Οι πιο σημαντικοί από αυτούς ήταν: 
τα Ίσθμια, τα Νέμεα, τα Πύθια και τα Ολύμπια.

Οι άνθρωποι γνωρίζουν την τιμή όλων των πραγμάτων!

"Στη σημερινή εποχή 
οι άνθρωποι γνωρίζουν την τιμή
όλων των πραγμάτων 
αλλά αγνοούν την αξία τους." 
έγραφε, το 1891, ο Όσκαρ Ουάιλντ 
(Oscar Fingal O'Flahertie Wills Wilde),  
στο πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέυ, 
(16 Οκτωβρίου 1854 – 30 Νοεμβρίου 1900) 
 Ιρλανδός συγγραφέας και ποιητής.
Δικό μας σχόλιο:
Αν ήταν σύγχρονός μας
κι έγραφε αυτή τη φράση σήμερα
θα ήταν εκτός τόπου και χρόνου;
Μα τελικά τι άλλαξε;



Το φωτογραφικό Κλικ, την κατάλληλη στιγμή! (Απόλυτος συγχρονισμός)

Για να συμβεί βέβαια αυτό 
πρέπει να ικανοποιούνται 3 συνθήκες:
 να είσαι στο κατάλληλο μέρος, 
την κατάλληλη στιγμή, και να πατήσεις το κουμπί
 το ακριβώς κατάλληλο millisecond.
Κι όταν συμβούν όλα αυτά, 
προκύπτουν φωτογραφίες
σαν κι αυτές.














Επιστρέφει στην πολιτική σκηνή η Τσιτσιολίνα;

Το κόμμα της γνωστής πορνοστάρ ονομάζεται DNA
Νέο κόμμα ίδρυσε η Τσιτσιολίνα, 
κατά κόσμον Ιλόνα Στάλερ, και δηλώνει πανέτοιμη 
για την εκλογική μάχη του 2013 στην Ιταλία.
Το κόμμα της γνωστής πορνοστάρ ονομάζεται DNA, 
που αντιστοιχεί στις λέξεις
 Democrazia Natura Amore
(Δημοκρατία, Φύση, Αγάπη).
Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Il Messaggero», 
η ίδρυση του νέου κόμματος επικυρώθηκε
 την Πέμπτη από συμβολαιογράφο. 

Συνιδρυτής είναι ο σύντροφός της Λούκα ντι Κάρλο, 
ο οποίος δήλωσε ότι «για πρώτη φορά 
στην ιστορία το κόμμα μας
 δε θα έχει έναν πρόεδρο, αλλά δύο».

Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα!

Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα
απ τες εννιά που άναψα την λάμπα,
και κάθισα εδώ. Κάθουμουν χωρίς να διαβάζω,
και χωρίς να μιλώ. Με ποιόνα να μιλήσω
κατάμονος μέσα στο σπίτι αυτό.

Το είδωλον του νέου σώματός μου,
απ  τες εννιά που άναψα την λάμπα,
ήλθε και με ηύρε και με θύμισε
κλειστές κάμαρες αρωματισμένες,
και περασμένην ηδονή τι τολμηρή ηδονή!
Κ' επίσης μ' έφερε στα μάτια εμπρός,
δρόμους που τώρα έγιναν αγνώριστοι,
κέντρα γεμάτα κίνησι που τέλεψαν,
και θέατρα και καφενεία που ήσαν μια φορά.

Το είδωλον του νέου σώματός μου
ήλθε και μ' έφερε και τα λυπητερά·
πένθη της οικογένειας, χωρισμοί,
αισθήματα δικών μου, αισθήματα
των πεθαμένων τόσο λίγο εκτιμηθέντα.

Δώδεκα και μισή. Πώς πέρασεν η ώρα.
Δώδεκα και μισή. Πώς πέρασαν τα χρόνια.

Κωνσταντίνος Π. Καβάφης
(Από τα Ποιήματα 1897-1933, Ίκαρος 1984)

Για την Ελληνική γλώσσα και τον George Orwell στο αθάνατο έργο του «1984»


Το εκπληκτικό είναι ότι η ίδια η Ελληνική γλώσσα
 μας διδάσκει συνεχώς πώς να γράφουμε σωστά.
 Μέσω της ετυμολογίας, μπορούμε να καταλάβουμε
 ποιος είναι ο σωστός τρόπος γραφής 
ακόμα και λέξεων που ποτέ δεν έχουμε δει ή γράψει.
Επίσης η λέξη «συγκεκριμένος» φυσικά 
και δεν μπορεί να γραφτεί «συγκεκρυμμένος», 
καθώς προέρχεται από το «κριμένος» 
(αυτός που έχει δηλαδή κριθεί) και όχι βέβαια 
από το «κρυμμένος» (αυτός που έχει κρυφτεί).
 Άρα το να υπάρχουν πολλά γράμματα για τον ίδιο ήχο
 (π.χ. η, ι, υ, ει, οι κτλ) όχι μόνο δεν θα έπρεπε
 να μας δυσκολεύει, αλλά αντιθέτως να μας βοηθάει 
στο να γράφουμε πιο σωστά, εφόσον βέβαια έχουμε
 μια βασική κατανόηση της γλώσσας μας.
Επιπλέον η ορθογραφία με την σειρά της 
μας βοηθάει αντίστροφα στην ετυμολογία
 αλλά και στην ανίχνευση 
της ιστορική πορείας της κάθε μίας λέξης. 
Και αυτό που μπορεί να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε
 την καθημερινή μας νεοελληνική γλώσσα περισσότερο 
από οτιδήποτε άλλο, είναι η γνώση
 των Αρχαίων Ελληνικών.
Είναι πραγματικά συγκλονιστικό συναίσθημα 
να μιλάς και ταυτόχρονα να συνειδητοποιείς 
τι ακριβώς λές, ενώ μιλάς και εκστομίζεις 
την κάθε λέξη ταυτόχρονα 
να σκέφτεσαι την σημασία της.
Είναι πραγματικά μεγάλο κρίμα να διδάσκονται 
τα Αρχαία με τέτοιο φρικτό τρόπο στο σχολείο 
ώστε να σε κάνουν να αντιπαθείς
 κάτι το τόσο όμορφο και συναρπαστικό.
Όπως μας έλεγε και ο Αντισθένης, 
«Αρχή σοφίας, η των ονομάτων επίσκεψις». 
Για παράδειγμα ο «άρχων» είναι αυτός που έχει
 δική του γη (άρ=γή + έχων). 
Και πραγματικά, ακόμα και στις μέρες μας 
είναι πολύ σημαντικό να έχει κανείς
 δική του γη / δικό του σπίτι. 
(από το αρ προέρχονται και οι λέξεις:αρουραίος 
καθώς άροτρον, άργυρος, άργιλος κτλ.)
Ο «βοηθός» σημαίνει αυτός 
που στο κάλεσμα τρέχει. 
Βοή=φωνή + θέω=τρέχω. 
Ο Αστήρ είναι το αστέρι, αλλά η ίδια η λέξη 
μας λέει ότι κινείται, δεν μένει ακίνητο 
στον ουρανό 
(α + στήρ από το ίστημι που σημαίνει στέκομαι).
Αυτό που είναι πραγματικά ενδιαφέρον,
είναι ότι πολλές φορές η λέξη περιγράφει ιδιότητες
 της έννοιας την οποίαν εκφράζει, αλλά 
με τέτοιο τρόπο που εντυπωσιάζει
 και δίνει τροφή για τη σκέψη.
Για παράδειγμα ο «φθόνος» ετυμολογείται 
από το ρήμα «φθίνω» που σημαίνει μειώνομαι. 
Και πραγματικά ο φθόνος σαν συναίσθημα,
σιγά-σιγά μας φθίνει και μας καταστρέφει. 
Μας «φθίνει» (ελαττώνει ως ανθρώπους) 
και μας φθίνει μέχρι και την υγεία μας. 
Και, βέβαια, όταν αναφερόμαστε σε κάτι που είναι 
τόσο πολύ ώστε να μην τελειώνει, πως το λέμε;
 Μα, φυσικά, «άφθονο».
Έχουμε τη λέξη «ωραίος» που προέρχεται 
από την «ώρα». Διότι για να είναι κάτι ωραίο, 
πρέπει να έχει και στην ώρα του 
(δηλαδή τη φροντίδα του).
Φρυκτωρία: Φωτιά και ώρα. 
Ακόμα έχουμε την λέξη «ελευθερία»
 για την οποία το «Ετυμολογικόν Μέγα» διατείνεται
 «παρά το ελεύθειν όπου ερά» =το να πηγαίνει κανείς
 όπου αγαπά . Άρα βάσει της ίδιας της λέξης,
 ελεύθερος είσαι όταν έχεις τη δυνατότητα 
να πας όπου αγαπάς.
 Πόσο ενδιαφέρουσα ερμηνεία!!!
Το άγαλμα ετυμολογείται από το αγάλλομαι 
(ευχαριστιέμαι) επειδή όταν βλέπουμε
 (σε αρχική φάση οι Θεοί) ένα όμορφο
 αρχαιοελληνικό άγαλμα η ψυχή μας 
ευχαριστείται, αγάλλεται.
 Και από το θέαμα αυτό επέρχεται η αγαλλίαση.
 Αν κάνουμε όμως την ανάλυση της λέξης αυτής
 θα δούμε ότι είναι σύνθετη
 από αγάλλομαι + ίαση(=γιατρειά). 
Άρα, για να συνοψίσουμε, όταν βλέπουμε 
ένα όμορφο άγαλμα (ή οτιδήποτε όμορφο), 
η ψυχή μας αγάλλεται και γιατρευόμαστε. 
Και πραγματικά, γνωρίζουμε όλοι 
ότι η ψυχική μας κατάσταση συνδέεται άμεσα
 με τη σωματική μας υγεία.
Παρένθεση: και μια και το έφερε η «κουβέντα»,
 η Ελληνική γλώσσα μας λέει και τι είναι άσχημο.
 Από το στερητικό «α» και την λέξη σχήμα 
μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε τι.
 Για σκεφτείτε το λίγο.
Σε αυτό το σημείο, δεν μπορούμε
 παρά να σταθούμε στην αντίστοιχη
 Λατινική λέξη για το άγαλμα
 (που μόνο Λατινική δεν είναι). 
Οι Λατίνοι ονόμασαν το άγαλμα, 
statua από το Ελληνικό «ίστημι» που ήδη
 αναφέραμε, και το ονόμασαν έτσι επειδή 
στέκει ακίνητο. Προσέξτε την τεράστια διαφορά 
σε φιλοσοφία μεταξύ των δύο γλωσσών, αυτό 
που σημαίνει στα Ελληνικά κάτι τόσο βαθύ 
εννοιολογικά, για τους Λατίνους 
είναι απλά ένα ακίνητο πράγμα.
Είναι προφανής η σχέση 
που έχει η γλώσσα 
με τη σκέψη του ανθρώπου. 
Όπως λέει και ο George Orwell 
στο αθάνατο 
έργο του «1984», 
απλή γλώσσα 
σημαίνει και απλή σκέψη. 
Εκεί το καθεστώς προσπαθούσε 
να περιορίσει 
την γλώσσα για να περιορίσει 
την σκέψη 
των ανθρώπων, 
καταργώντας συνεχώς λέξεις.
«Η γλώσσα και οι κανόνες αυτής αναπτύσσουν
 την κρίση», έγραφε ο Μιχάι Εμινέσκου, 
εθνικός ποιητής των Ρουμάνων.
Μια πολύπλοκη γλώσσα αποτελεί μαρτυρία
 ενός προηγμένου πνευματικά πολιτισμού. 
Το να μπορείς να μιλάς σωστά σημαίνει ότι
 ήδη είσαι σε θέση να σκέφτεσαι σωστά, 
να γεννάς διαρκώς λόγο και όχι
 να παπαγαλίζεις λέξεις και φράσεις.

Η ΜΟΥΣΙΚΟΤΗΤΑ
Η Ελληνική φωνή κατά την αρχαιότητα
 ονομαζόταν «αυδή». 
Η λέξη αυτή δεν είναι τυχαία αφού προέρχεται 
από το ρήμα «άδω» που σημαίνει τραγουδώ.
Όπως γράφει και ο μεγάλος ποιητής 
και ακαδημαϊκός Νικηφόρος Βρεττάκος:
«Όταν κάποτε φύγω από τούτο το φώς θα ελιχθώ 
προς τα πάνω, όπως ένα ποταμάκι που μουρμουρίζει. 
Κι αν τυχόν κάπου ανάμεσα στους γαλάζιους 
διαδρόμους συναντήσω αγγέλους, 
θα τους μιλήσω Ελληνικά, 
επειδή δεν ξέρουνε γλώσσες. 
Μιλάνε Μεταξύ τους με μουσική».
Ο γνωστός Γάλλος συγγραφεύς Ζακ Λακαρριέρ 
επίσης μας περιγράφει την κάτωθι εμπειρία
 από το ταξίδι του στην Ελλάδα: 
«Άκουγα αυτούς τους ανθρώπους να συζητούν
 σε μια γλώσσα που ήταν για μένα αρμονική 
αλλά και ακατάληπτα μουσική. 
Αυτό το ταξίδι προς την πατρίδα
 (μητέρα των εννοιών μας)  μου απεκάλυπτε 
ένα άγνωστο πρόγονο, που μιλούσε μια γλώσσα
 τόσο μακρινή στο παρελθόν, μα οικεία και μόνο
 από τους ήχους της. Αισθάνθηκα να τα έχω χαμένα,
 όπως αν μου είχαν πει ένα βράδυ 
ότι ο αληθινός μου πατέρας ή η αληθινή μου
 μάνα δεν ήσαν αυτοί που με είχαν αναστήσει».
Ο διάσημος Έλληνας και διεθνούς φήμης
 μουσικός Ιάνης Ξενάκης, είχε πολλές φορές 
τονίσει ότι η μουσικότητα της Ελληνικής
 είναι εφάμιλλη της συμπαντικής.
Αλλά και ο Γίββων μίλησε για μουσικότατη 
και γονιμότατη γλώσσα, που δίνει κορμί 
στις φιλοσοφικές αφαιρέσεις και ψυχή
 στα αντικείμενα των αισθήσεων. 
Ας μην ξεχνάμε ότι οι Αρχαίοι Έλληνες 
δεν χρησιμοποιούσαν ξεχωριστά σύμβολα
 για νότες, χρησιμοποιούσαν τα ίδια 
τα γράμματα του αλφαβήτου.
«Οι τόνοι της Ελληνικής γλώσσας είναι μουσικά
 σημεία που μαζί με τους κανόνες προφυλάττουν 
από την παραφωνία μια γλώσσα κατ' εξοχήν
 μουσική, όπως κάνει η αντίστιξη που διδάσκεται
 στα ωδεία, ή οι διέσεις και υφέσεις που διορθώνουν 
τις κακόηχες συγχορδίες», όπως σημειώνε
ι η φιλόλογος και συγγραφεύς 
Α. Τζιροπούλου-Ευσταθίου.
Είναι γνωστό εξάλλου πως όταν 
οι Ρωμαίοι πολίτες πρωτάκουσαν στην Ρώμη 
Έλληνες ρήτορες, συνέρρεαν να θαυμάσουν, 
ακόμη και όσοι δεν γνώριζαν Ελληνικά, 
τους ανθρώπους που «ελάλουν ώς αηδόνες».
Δυστυχώς κάπου στην πορεία της Ελληνικής
 φυλής, η μουσικότητα αυτή
 (την οποία στη Ιταλία κατάφεραν και κράτησαν) 
χάθηκε, προφανώς στα μαύρα 
χρόνια της Τουρκοκρατίας.
Να τονίσουμε εδώ ότι κάποιοι
του οποίους συχνά κοροϊδεύουμε 
για την προφορά τους, 
μπορεί και να είναι πιο κοντά 
στην Αρχαιοελληνική προφορά 
από ό,τι εμείς οι άνθρωποι της πόλεως.
Η Ελληνική γλώσσα επιβλήθηκε αβίαστα
 (στους Λατίνους) και χάρη στην μουσικότητά της.
Όπως γράφει και ο Ρωμαίος Οράτιος 
«Η Ελληνική φυλή γεννήθηκε ευνοημένη 
με μία γλώσσα εύηχη, γεμάτη μουσικότητα». 
Θα μπορούσαμε να γράφαμε περισσότερα
αλλά θεωρώ ότι στο διαδίκτυο
πολύ περισσότερο από αλλού
ισχύει το :
 "Οὐκ ἐν τῷ πολλῷ τὸ εὖ, 
ἀλλ᾿ ἐν τῷ εὖ τὸ πολύ."

Παρασκευή, 28 Σεπτεμβρίου 2012

Στο βασίλειο των ζώων, τι άραγε όνειρα να βλέπουν;








Εξαρθρώθηκε κύκλωμα με παπάδες-μαϊμού που εξαπατούσαν ιερείς.

Εξαρθρώθηκε, ύστερα από έρευνες 
του Τμήματος Ασφαλείας Πρέβεζας, 
εγκληματική ομάδα που διέπραττε συστηματικά
 απάτες σε βάρος ιερέων και συγγενικών προσώπων
 ιερέων, σε όλη την χώρα. Από την μέχρι τώρα 
αστυνομική έρευνα, έχουν εξιχνιαστεί τέσσερις 
περιπτώσεις απάτης και απόπειρας απάτης
 στην ευρύτερη περιοχή της Πρέβεζας, της Αργολίδας,
 της Αρκαδίας και της Λάρισας.
Για την υπόθεση αυτή σχηματίστηκε δικογραφία, 
σε βάρος τεσσάρων ατόμων, δύο ανδρών ηλικίας 58 
και 67 ετών, καθώς και δύο γυναικών 48 και 19 ετών. 
Στην ίδια δικογραφία περιλαμβάνονται ακόμα
 δύο άτομα, μέλη της ίδιας εγκληματικής ομάδας. 
Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα
 του Τμήματος Ασφαλείας Πρεβέζης, 
οι συλληφθέντες είχαν συστήσει, μαζί με άγνωστο
 αριθμό συνεργών τους, ομάδα, η οποία ενεργώντας 
με συγκεκριμένο τρόπο δράσης, εντόπιζε ιερείς 
και συγγενικά πρόσωπα ιερέων, σε όλη την χώρα
 και επικοινωνούσε μαζί τους, 
μέσω τηλεφωνικών συνδέσεων. 
Κατά την επικοινωνία, οι δράστες προφασίζονταν
 ότι ήταν οι ίδιοι ιερείς, που εκπροσωπούσαν 
Εκκλησιαστικούς ασφαλιστικούς φορείς
 και παραθέτοντας ψευδή στοιχεία, έπειθαν 
τους παθόντες ιερείς ή συγγενείς ιερέων
 να καταθέτουν σε συγκεκριμένους τραπεζικούς
 λογαριασμούς, διάφορα χρηματικά ποσά, 
για τη διευθέτηση υποτιθέμενων οικονομικών
 και ασφαλιστικών εκκρεμοτήτων. 
Σημειώνεται ότι, κατάφεραν το τελευταίο δίμηνο, 
να αποσπάσουν από συγγενείς ιερέων στην ευρύτερη 
περιοχή της Πρέβεζας και της Αργολίδας 
το χρηματικό ποσό των 5.971 ευρώ, ενώ
 αποπειράθηκαν να εξαπατήσουν έναν ιερέα
και ένα συγγενή ιερέα, αξιώνοντας το χρηματικό ποσό
 των 8.247 ευρώ. Ο 58χρονος, είχε συλληφθεί 
και τον Απρίλιο φέτος από το Αστυνομικό Τμήμα 
Κάτω Αχαΐας για παρόμοιες παράνομες πράξεις. 
Η δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος τους,
 θα σταλεί στον εισαγγελέα Πρέβεζας.
Οι αστυνομικές έρευνες και η προανάκριση 
συνεχίζονται προκειμένου εξακριβωθεί
η ταυτότητα και των υπόλοιπων μελών
 του κυκλώματος, καθώς και η τυχόν συμμετοχή τους
 και σε άλλες παρόμοιες παράνομες πράξεις.



"Ο αληθινός φίλος σε μαχαιρώνει από μπροστά."

"Ο αληθινός φίλος 
σε μαχαιρώνει από μπροστά."
Όσκαρ Ουάιλντ 
(Oscar Fingal O'Flahertie Wills Wilde),
 (16 Οκτωβρίου 1854 – 30 Νοεμβρίου 1900) 
Ιρλανδός συγγραφέας και ποιητής.