Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Πώς να "καταστρέψεις" τις αναμνηστικές φωτογραφίες ενός γάμου.

 Πώς να "καταστρέψεις"
 τις αναμνηστικές φωτογραφίες 
ενός γάμου.
Δική μας συμβουλή πάντως
είναι να μην το επιχειρήσετε.
Δεν θα θέλαμε να σας πούμε
τι έπαθε τελικά ο φαρσέρ.
Ακόμη τον δέρνουν.

Η ταραντέλα, ο παραδοσιακός χορός της κάτω Ιταλίας και το κρασί της Νεμέας.

Το 100% των κρασιών
 του κτήματος ΠΑΛΥΒΟΥ,
στην  Αρχαία Νεμέα, 
 παράγεται από σταφύλι 
που καλλιεργείται 
στους ιδιόκτητους αμπελώνες του.
Ο παραδοσιακός χορός της κάτω Ιταλίας, 
η ταραντέλα, συνδέεται μα την αρχαία ελληνική
 αποικία του Τάραντα που βρίσκεται πολύ κοντά 
στο Πρίντεζι και στο Λέτσε και στον πυρήνα
 των ελληνόφωνων χωριών του Σαλέντο. 
 Ο ταραντισμός ήταν μια μορφή 
κρίσης μανίας που θεωρούσαν ότι οφειλόταν 
στο τσίμπημα μιας αράχνης γι' αυτό 
και ονομάζεται και ταραντέλα πίτσικα 
από το πιτσικάρε -τσιμπάω. 
Η Λικόσα ταραντούλα θεωρούσαν ότι τσιμπούσε 
κάποιον χωρικό μέσα στα χωράφια 
και για να θεραπευτεί κάποιος που τον είχε τσιμπήσει 
γινόταν ένας μουσικός εξορκισμός. 
Το φαινόμενο του ταραντισμού παρουσίασε 
πολύ μεγάλη έξαρση στο χώρο της κάτω Ιταλίας
 και κυρίως με επίκεντρο τα ελληνόφωνα χώρια.
 Αρκετές κινήσεις θυμίζουν εικόνες 
από αρχαία αγγεία σε χορό και οι γυναίκες κυρίως 
είναι αυτές που παίρνουν το ταμπορέλλο το ντέφι, 
το οποίο στην αρχαία Ελλάδα το έπαιζαν οι βακχίδες,
 οι ακόλουθες του Διόνυσου. 

Το "photoshop", της δεκαετίας του 50. Το ρετούς δεν είναι καινούργια εφεύρεση.

Το Photoshop είναι σχετικά πρόσφατη ανακάλυψη,
 αλλά οι «πειραγμένες» εικόνες όμορφων γυναικών 
προϋπήρχε και μάλιστα πολλά χρόνια πριν. 
Μια σειρά φωτογραφιών που ενέπνευσαν 
διαφημιστικά πόστερ, τη δεκαετία του '50,
 αποδεικνύει ότι οι απανταχού γραφίστες είχαν 
ανέκαθεν την τάση – ή την άνωθεν εντολή – να μικραίνουν
 τη μέση, να μεγαλώνουν το στήθος και γενικώς 
να εξαφανίζουν ατέλειες και να ωραιοποιούν 
πρόσωπα και σώματα γυναικών. 
Και να σκεφθεί κανείς ότι, εκείνα τα χρόνια, 
τα πρότυπα ομορφιάς ήταν διαφορετικά 
και το «γεμάτο» σώμα αποθεωνόταν...











Είναι τελικά αλήθεια; Εξασθενές χρώμιο, εντοπίστηκε στο Λουτράκι;

Εξασθενές χρώμιο, σε διπλάσιες ποσότητες,
 από τον Ασωπό, εντοπίστηκε στο Λουτράκι.
Σε τοξικό βουνό φαίνεται ότι έχουν μεταμορφωθεί 
τα Γεράνεια Όρη που λειτουργούν όπως αναφέρουν
 και οι επιθεωρητές περιβάλλοντος ως χωματερή 
τοξικών αποβλήτων που φτάνουν 
εκεί από όλη την Ελλάδα.
Πρόσφατες μετρήσεις εντόπισαν υψηλότατες 
συγκεντρώσεις του καρκινογόνου εξασθενούς χρωμίου 
που έρχονται να προστεθούν σε παλιότερες μετρήσεις 
άλλα και στη μελέτη των Οικολόγων Πράσινων
 που βρίσκεται τώρα στο υπουργείο Υγείας 
και στον ΕΦΕΤ και οι οποίες δείχνουν ότι 
στην περιοχή εμφιαλώνεται μολυσμένο νερό.
 Οι ποσότητες του εξασθενούς χρωμίου είναι διπλάσιες 
από αυτές που μετρηθηκαν στο πόσιμο νερό
 στην περιοχή του Ασωπού.
Την ίδια στιγμή ο Δήμος Λουτρακίου επιμένει
 να λέει ότι το νερό είναι καθαρό άλλα
 και να μην προχωράει σε μετρήσεις 
για εξασθενές χρώμιο. Αδιάφορη εμφανίζεται
 και η Περιφέρεια Πελοποννήσου η οποία παρά 
την προ μηνών δέσμευση του αντιπεριφερειάρχη 
Αν. Πουλά δεν έχει προχωρήσει στον παραμικρό έλεγχο.
Οι κάτοικοι όμως του δημοτικού διαμερίσματος 
Σχίνου Λουτρακίου αποφάσισαν να δράσουν μόνοι τους 
και προχώρησαν σε δειγματοληψίες του νερού
 που τρέχει στις βρύσες τους 
και να το στείλουν προς ανάλυση.
Τα αποτελέσματα ήταν τρομακτικά. 
Εξασθενές χρώμιο σε ποσότητες 237 μg/l. 
Υπενθυμίζεται ότι το όριο για το ολικό χρώμιο
 είναι 50 μg/l ενώ το πρώτο θεσμοθετημένο όριο 
για το εξασθενές χρώμιο, στην Πολιτεία
 της Καλιφόρνια είναι 0,01 μg/l. 
Οι επιστήμονες επίσης θεωρούν ότι η παραμικρή 
ποσότητα εξασθενούς χρωμίου είναι καρκινογόνου 
ενώ και στην περιοχή του Ασωπού, σύμφωνα
 με την επιδημιολογική μελέτη 
του υπουργείου Υγειας, αποδείχθηκε ότι 
οι αυξημένες καρκινογενέσεις 
οφείλονται σε κατανάλωση νερού με εξασθενές 
χρώμιο που εντοπίστηκε μάλιστα σε μικρότερες
 ποσότητες (στο πόσιμο νερό) από αυτές που εντοπίστηκαν 
στην περιοχή του Σχίνου.
Μάλιστα, το διαπιστευμένο εργαστήριο που έκανε 
την ανάλυση των δειγμάτων καταλήγει 
στα συμπεράσματα του στα εξής: 
«σύμφωνα με το Υπουργείο δεν υπάρχει θεσπισμένο 
ανώτατο όριο αλλά σύμφωνα με τη διεθνή
 βιβλίογραφία η περιεκτικότητα του εξασθενούς
 χρωμίου στο πόσιμο νερό θα πρέπει να είναι μηδενική
 καθόσον είναι ισχυρά τοξικό και δεν θα πρέπει 
να χρησιμοποιείται για πόσιμο ή πλύσιμο σκευών 
ούτε να έρχεται σε επαφή με το δέρμα».
Το πιο σημαντικό από όλα είναι όμως ότι σύμφωνα
 με τους επιθεωρητές περιβάλλοντος, το νερό 
της περιοχής έχει μολυνθεί από το γεγονός ότι 
στα Γεράνεια Όρη έχουν εντοπιστεί μεγάλες 
εκτάσεις που χρησιμοποιούνται ως χώρος
 ανεξέλεγκτης εναπόθεσης και ταφής 
τοξικών βιομηχανικών 
αποβλήτων που στέλνουν εκεί βιομηχανικές μονάδες 
από όλη τη χώρα προκειμένου να εξοικονομήσουν 
χρήματα από την υποχρέωση που έχουν
 να διαχειρίζονται οι ίδιες με ασφαλή
 και σύγχρονο τρόπο τα απόβλητα τους 
ή να τα στέλνουν, με δικά τους έξοδα, 
σε ειδικές μονάδες στο εξωτερικό.
Το αποτέλεσμα αυτής της πρακτικής είναι
 η επιμόλυνση του υδροφόρου ορίζοντα της ευρύτερης 
περιοχής και ο κίνδυνος για την δημόσια υγεία.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από δέκα μήνες περίπου, 
οι Οικολόγοι Πράσινοι είχαν προχωρήσει σε μελέτη 
των εμφιαλωμένων νερών που διακινούνται 
στην ελληνική αγορά και εντόπισαν σε νερά 
που εμφιαλώνονται στο Λουτράκι υψηλές 
συγκεντρώσεις εξασθενούς χρωμίου.
Kασσιανός Τζέλης
Πηγή: imerisia.gr 

Η Ελληνική Μυθολογία είναι γεμάτη από θεϊκά όντα, που κατέρχονται στην Γη.

Οι Αρχαίοι Έλληνες έλεγαν τον Γαλαξία 
«Γαλακτίτη Κύκλο» και «Ηριδανό Ποταμό» 
ή «Δρόμο του Διός».
 Πίστευαν ότι ο Γαλαξίας μας ήταν ο δρόμος
 που ακολούθησε ο ήρωας ΠΕΡΣΕΑΣ για να σώσει 
την ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ, πάνω στον ΠΗΓΑΣΟ, 
δημιουργώντας με τον «καλπασμό» του
 άφθονη αστρική σκόνη. 
Η Ελληνική Μυθολογία είναι γεμάτη από θεϊκά όντα, 
που κατέρχονται στην Γη, για να πάρουν συζύγους. 
Όλες οι παραδόσεις των αρχαίων λαών ομιλούν 
για ουράνια φλεγόμενα άρματα που έφθασαν στην Γη 
από τα άστρα, καθώς επίσης για ανώτερες εξωγήινες
 υπάρξεις που χάρισαν στους ανθρώπους νόμους
 και όργανα, για να οικοδομήσουν τον πολιτισμό τους. 
Οι αρχαίες Ελληνικές δοξασίες ομιλούν 
για τον Τιτάνα Προμηθέα, 
που έδωσε στους ανθρώπους την «Φωτιά»
 από τους ουρανούς και έγινε ως εκ τούτου ο θεμελιωτής 
του ανθρωπίνου πολιτισμού.
 Ο Διογένης ο Λαέρτιος αναφέρει ότι 
«ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ
 ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ». 
Είναι οι «ΠΡΟΜHΘΕΙΣ», που έφεραν 
το ΠΥΡ της Γνώσεως στα ανθρωποειδή της Γης, 
που μέχρι τότε ζούσαν σαν ζώα σε λαγούμια
 και βαθιές σπηλιές, όπως αναφέρει ο Αισχύλος 
στην τραγωδία του «Προμηθεύς Δεσμώτης»:
Κατ” εντολή του Δία (εντολή Διός , 12), 
το Κράτος και η Βία, με τον απρόθυμο Ηφαιστο, 
οδηγούν τον Προμηθέα στην μακρυνή και έρημη Σκυθία,
 στον πανύψηλο Καύκασο
 (Καύκασον… ορών ύψιστον, 719 – υψίκρημνον
πόλισμα / Καυκάσου 421-422  – αστρογείτονας 
κορυφάς / Καυκάσου, 720-721) 
για να τον «δέσουν με το ζόρι 
σε φαράγγι που το δέρνουν οι βροχές, τα χιόνια 
και οι παγωμένοι αγέρηδες» 
(δήσαι βία φάραγγι προς δυσχειμέρω, 15). 
Η Σκυθία έχει πολύ βαρύ χειμώνα και ο Καύκασος,
 πανύψηλο βουνό, δεν γνωρίζει καλοκαίρι, τα χιόνια
 δεν λιώνουν ποτέ και τ” αγιάζι μαστιγώνει τις πλαγιές 
και τα φαράγγια. Τα σύννεφα κρύβουν τον ήλιο, 
μέρα νύχτα, χειμώνα καλοκαίρι. 
Την ώρα που ο Ηφαιστος σφυρηλατεί τα δεσμά 
του Προμηθέα του λέει πως θα τον δέσει πάνω 
στο βράχο όπου «θα σε καίει ο ήλιος και το δέρμα σου
θ” αλλάξει χρώμα, θα μαυρίσεις» 
(σταθευτός δ’ ηλίου φοίβη φλογί χροιάς αμείψεις 
άνθος˙ ασμένω δε σοι / η ποικιλείμων νύξ 
αποκρύψει φάος / πάχνην θ’ εώιαν ήλιος 
σκεδά πάλιν, 22-25).  «Το βράδυ», 
συνεχίζει ο Ηφαιστος,» θα πέφτει πάχνη 
που θα σε δροσίζει, θα σε ανακουφίζει, 
αλλά την ημέρα ο καύσωνας
 θα σε ταλαιπωρεί και πάλι».
«Μα ακουστέ εδώ τις ταλαιπωρίες των ανθρώπων, 
που χωρίς μυαλό πρώτα, πλάσματα με νου 
και πνεύμα τους έκανα να είναι. Ψυχή είχαν, 
γιατί η Ψυχή των ανθρώπων προϋπάρχει. 
Μα και τα δώρα μου να δείτε τι καλόγνωμα που ήταν. 
Πρώτα, βλέποντας οι άνθρωποι, βλέπανε του κάκου 
και ακούοντας δεν άκουαν. 
Και όμοιοι με των ονείρων τους ίσκιους ανακάτευαν 
τα πάντα δίχως τάξη και ούτε τα πλινθόκτιστα 
σπίτια που προστατεύουν γνώριζαν, 
ούτε την τέχνη του ξύλου. 
Μα σε σκαφτές σπηλιές αυτοί ζούσαν 
σαν τα πολυκίνητα μυρμήγκια που στον άνθρωπο
σε πολλά μοιάζουν, μες στ’ ανήλια βάθη των άντρων. 
Μα τα πάντα έπρατταν δίχως κρίση, ως την ώρα
 που των άστρων τους έδειξα τις ανατολές
 και τις δύσεις να ξεκρίνουν και την έξοχη τέχνη 
του αριθμού τους βρήκα και των γραμμάτων 
που ‘ναι η θύμηση όλων, η μνήμη,
 η εργατική μουσογεννήτρα.
 Και πρώτος στον ζυγό έζεψα τα ζώα, 
βοηθούς του ανθρώπου ιερούς, τους πιο βαριούς
 να πάρουν από τους μόχθους του, μα και αυτοί 
με αγάπη να τα βλέπουν. Το σπουδαιότερο είναι 
πως αν σ’ αρρώστια έπεφταν κανένα γιατρικό 
δεν είχαν να πιούν ή να αλείψουν, μα χωρίς γιατρειά 
αδυνάτιζαν, ώσπου τους έδειξα εγώ πάλι τα γιατρικά 
ν’ ανακατεύουν και όλες τις αρρώστιες να πολεμούν,
 τους διάφορους τρόπους 
της μαντικής τέχνης όρισα. 
Κοντολογίς, μ’ ένα λόγο μάθε το, όλες οι τέχνες
 από τον Προμηθέα στους θνητούς δόθηκαν».

Απόβαση τουριστών - προσκυνητών στην Τήνο.


Με και χωρίς μαγιό το νέο «αγγελάκι» της Victoria's Secret

Η καλλονή από την Πορτογαλία έκανε
 την παρθενική της εμφάνιση στο Μαϊάμι.
Η Σάρα Σαμπάιο είναι ο νέος «άγγελος» 
της Victoria's Secret.
Αν και είναι μόλις 21 ετών, η πρώτη της φωτογράφηση 
με και χωρίς το μαγιό της εταιρίας, αποδεικνύει 
ότι δεν θα της πάρει και πολύ να εγκλιματιστεί.
Η μελαχρινή καλλονή από την Πορτογαλία
 έκανε την παρθενική της εμφάνιση στο Μαϊάμι 
πριν από ένα μήνα. 
Πόζαρε με λευκό μαγιό, αλλά και τόπλες, 
κάνοντας ιδιαίτερη αίσθηση. 
Στο τέλος της φωτογράφισης, 
επιβράβευσε τον εαυτό της με μια βουτιά στην πισίνα.
radar.gr


Αναζητώντας το νορμάλ!






Κάτι στράβωσε εδώ.


Φόρτωσαν, σα λάφυρο, το γύρο σε αμάξι κι έφυγαν!

Δεν έχουν τελειωμό τα περιστατικά 
ομαδικών επιθέσεων σε καταστήματα και πολίτες
 στο Αγρίνιο, ενώ η αστυνομία προσπαθεί να ξετυλίξει
 το κουβάρι όλων αυτών.
Πριν από δυο 24ωρα περίπου ομάδα ατόμων μπήκε
 σε οβελιστήριο-εστιατόριο και πήρε ολόκληρο το γύρο 
που είχε βάλει ο ιδιοκτήτης να ψηθεί!
 Μάλιστα, όπως αναφέρει το agriniopress, 
οι δράστες φόρτωσαν το λάφυρο σε αμάξι
 αγροτικού τύπου και έφυγαν πετώντας στο έδαφος
 και μερικές καρέκλες.
Σύμφωνα με πληροφορίες αυτό έγινε 
σαν συνέχεια άλλου περιστατικού στο συγκεκριμένο
 μαγαζί όπου η ίδια ομάδα, αφού έφαγε και πήρε 
και για το σπίτι τρόφιμα αξίας πάνω από 200 ευρώ,
 έφυγε αφήνοντας προκλητικά το λογαριασμό απλήρωτο.
 Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ιδιοκτήτης
 τους απείλησε ότι θα πάει στην αστυνομία 
για το θέμα και ακολούθησε η νέα επίσκεψη. 
Πρόκειται για γεγονότα που συμβαίνουν συχνά πλέον,
 καθώς και άλλοι μαγαζάτορες έχουν παραπονεθεί 
για παρόμοιες ομαδικές συμπεριφορές
(κυρίως από ομάδες νεαρών ρομά)
που έχουν προκαλέσει ακόμη και πανικό
 στους θαμώνες τους.

Υπό ανάκριση ο δημιουργός της αντι - ισλαμικής ταινίας.

Σε αστυνομικό τμήμα του Λος Άντζελες 
προσήχθη ο δημιουργός της αντι - ισλαμικής ταινίας «Αθωότητα των Μουσουλμάνων», 
Nakoula Basseley Nakoula.
Όπως αναφέρει το πρακτορείο Reuters πάντως,
 οι αρχές διαβεβαιώνουν ότι δεν πρόκειται για σύλληψη 
αλλά ο Nakoula προσήλθε οικειοθελώς 
για να υποβληθεί σε ερωτήσεις.
«Δεν του περάσαμε ποτέ χειροπέδες, 
ήταν εθελοντικό» δήλωσε εκπρόσωπος 
του Σερίφη της Κομητείας του Λος Άντζελες.

Μην βιαστείς να κάνεις πονηρές σκέψεις!

Πάει το υπονοούμενο... σύννεφο.
Εικόνες πίσω από τις εικόνες.

Δεν υπάρχει αίμα για Έλληνες και ξένους!

Σαφή απάντηση στην πρωτοβουλία για αιμοδοσία
 μόνο για Έλληνες της  Χρυσής Αυγής 
έδωσε η διοικητής του Νοσοκομείου
 κα Μαργαρίτα Παπανδρέου δηλώνοντας 
πως δε γίνεται κανένας διαχωρισμός στους ασθενείς 
που το χρειάζονται και δεν υπάρχει έλεγχος 
που πάει το αίμα που δωρίζει κάποιος.
Πηγή: ekorinthos.gr

Προσφέρουν ακόμη και κατ’ οίκον υπηρεσίες στην τιμή των πέντε και δέκα ευρώ!

Μια νέα μορφή παραεμπορίου, που μπορεί να θέσει
 σε κίνδυνο τη ζωή ανυποψίαστων πολιτών,
 ανθεί τους τελευταίους μήνες σε χωριά της Ξάνθης. 
Όπως αναφέρει η εφημερίδα Δημοκρατία,
 βούλγαροι γιατροί αλλά και ορισμένοι επιτήδειοι
 περνούν τα σύνορα με την Ελλάδα και προσφέρουν 
κατ’ οίκον υπηρεσίες στην τιμή των πέντε και δέκα ευρώ.
Εκτός από αυτό πωλούν και φθηνά φάρμακα
 αμφίβολης ποιότητας. Αν και δεν έχει γίνει επίσημη
 καταγγελία στον ιατρικό ή τον φαρμακευτικό
 σύλλογο Ξάνθης, στην τοπική κοινωνία αποτελεί 
κοινό μυστικό η δράση των Βουλγάρων γιατρών 
που παρέχουν φτηνές ιατρικές υπηρεσίες.
Ο πρόεδρος του ιατρικού συλλόγου Ξάνθης
 Αναστάσιος Καραδέδος ανέφερε ότι 
δεν έχουν γίνει επίσημες 
καταγγελίες, σημείωσε ωστόσο ότι σύμφωνα 
με τις υπάρχουσες πληροφορίες, Βούλγαροι 
οδοντίατροι και παθολόγοι αναζητούν πελάτες 
στην Ξάνθη, ενώ δεν αποκλείεται ορισμένοι
 από αυτούς να είναι απατεώνες 
και να μη διαθέτουν πτυχίο. 


Αρχίζει να διοικεί την Αθήνα και να πραγματοποιεί συλλήψεις.

15-9-1922
Μετά τη συγκρότηση της Επαναστατικής 
Επιτροπής σε Χίο και Μυτιλήνη, ο στρατηγός
 Θεόδωρος Πάγκαλος, χωρίς καμιά συνεννόηση 
με τους ηγέτες της Επανάστασης, οργανώνει 
«διευθυντήριο» και αρχίζει να διοικεί την Αθήνα,
 να διορίζει στρατιωτικά και πολιτικά στελέχη 
και να πραγματοποιεί συλλήψεις.
Θεόδωρος Πάγκαλος (1878 – 1952)
Στρατιωτικός και πολιτικός από τη Σαλαμίνα. 
Γεννήθηκε το 1878 από πατέρα γιατρό
 και πολιτευόμενο, αρβανίτικης καταγωγής. 
Αφού περάτωσε τις εγκύκλιες σπουδές του, 
κατατάχθηκε στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων, 
από την οποία αποφοίτησε το 1900, 
πρώτος στην τάξη του, ως ανθυπολοχαγός πεζικού. 
Συνέχισε τις σπουδές του στη Γαλλία 
και συγκεκριμένα στην Ακαδημία Πολέμου 
του Παρισιού. Έφρασε μέχρι το βαθμό 
του αντιστρατήγου (1924) 
και αποστρατεύτηκε οριστικά το 1926.
Ο Θεόδωρος Πάγκαλος έλαβε μέρος 
στο Κίνημα του 1909 ως ένα από τα πιο ενεργά
 μέλη του Στρατιωτικού Συνδέσμου 
και στους Βαλκανικούς Πολέμους του 1912-13. 
Το 1916 υποστήριξε τον Ελευθέριο Βενιζέλο
 στη διαμάχη του με τον βασιλιά Κωνσταντίνο 
και ανταμείφθηκε με σημαντική θέση 
στο Υπουργείο Πολέμου. 
Μετέσχε στη Μικρασιατική Εκστρατεία
 ως Επιτελάρχης, αλλά το 1920
 αποστρατεύτηκε με το βαθμό του υποστρατήγου,
όταν οι «κωνσταντινικοί» ήλθαν στην εξουσία.
Το 1922 υποστήριξε την Επανάσταση Πλαστήρα, 
που κατήργησε τη Μοναρχία και ανακήρυξε
 τη Β' Ελληνική Δημοκρατία. Έπαιξε σημαντικό ρόλο
 στην επικράτησή της, αν και απόστρατος, καθώς
 ηγήθηκε των δυνάμεων που κατέλαβαν την Αθήνα. 
Επανελθών εις την ενεργό υπηρεσία, ανέλαβε 
διοικητής στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων 
και στη συνέχεια την προεδρία της ανακριτικής 
επιτροπής για τους υπευθύνους 
της Μικρασιατικής Καταστροφής, που οδήγησε
στη «Δίκη των 6».
Διαβάστε περισσότερα:

Αλλαγές στο νόμο για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά.

Ένα πλαίσιο προτάσεων για αλλαγές 
στο «νόμο Κατσέλη», που αφορά 
στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά, 
επεξεργάζονται οι τράπεζες.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Ελεύθερου Τύπου, 
οι τράπεζες θα εισηγηθούν σειρά αλλαγών, αλλά δίνουν 
έμφαση σε δύο σημεία του νόμου.
 Πρώτον, να αλλάξει η «απαγόρευση» καταβολής δόσης 
από τη στιγμή που γίνεται η αίτηση στο δικαστήριο 
και μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης, 
όπως ισχύει σήμερα. 
Στο πλαίσιο αυτό σκοπεύουν να ζητήσουν 
να υπάρχουν πληρωμές από πλευράς του δανειολήπτη, 
έστω και σε μικρότερο ποσό από την κανονική δόση.
Ένα δεύτερο αίτημα των πιστωτικών ιδρυμάτων 
σχετίζεται με τον προσδιορισμό της αξίας των ακινήτων.
 Οι τραπεζίτες σκοπεύουν να ζητήσουν η αξία 
των ακινήτων να υπολογίζεται με βάση
 τις αντικειμενικές αξίες.
Οι εκκρεμείς αιτήσεις προς τα Ειρηνοδικεία 
έχουν ξεπεράσει πλέον τις 150.000. 
Στο τέλος του 2011 είχαν κατατεθεί 
περί τις 7.550 αιτήσεις για δικαστική
 ρύθμιση χρεών, σύμφωνα με στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή και των τραπεζών 
και είχαν εκδικαστεί μόλις 400.

Οι δυο ετοιμοπόλεμες παρατάξεις οπισθοχώρησαν έντρομες.

Ο Πτολεμαίος που ήταν στρατηγός 
του Μεγάλου Αλεξάνδρου, αναφέρει στα γραπτά του
ότι στον Υαξάρτη ποταμό δυο μεγάλες λαμπερές
 ασπίδες που κατέβησαν ξαφνικά από τον ουρανό, 
παρεμπόδισαν την διάβαση του προκαλώντας τρόμο
 στους στρατιώτες και τους πολεμικούς ίππους.  
Από τον Πτολεμαίο τον Μεγασθενή και άλλους 
αρχαίους συγγραφείς υπάρχουν πληροφορίες 
για αρκετές εμφανίσεις ανεξήγητων φαινομένων 
από τον ουρανό σε αυτήν την  εκστρατεία. 
Αρκετές παράδοξες περιγραφές φαίνεται ότι 
προέρχονται από την έξαψη της φαντασίας 
των συγγραφέων τους, η περίπτωση όμως 
στον Υαξάρτη ποταμό φαίνεται αληθινή 
από μια παράλληλη πληροφορία από τον Ρωμαίο 
συγγραφέα Κοϊντο Κούρτιο, που έχει γράψει 
την περισσότερο αντικειμενική περιγραφή 
της εκστρατείας του Μ. Αλεξάνδρου. 
Ο Κοϊντος Κούρτιος αναφέρει ότι στον Υαξάρτη ποταμό
 έγινε η πρώτη ήττα του Μ. Αλεξάνδρου,
 δεν περιγράφει την αιτία αποτυχίας 
για την διάβαση του ποταμού, 
αναφέρει απλά  ότι ο Αλέξανδρος διέταξε 
τους στρατηγούς του να αποκρύψουν την  γνωστοποίηση
 αυτής της αποτυχίας του στο υπόλοιπο στράτευμα. 
Η αποδοχή αυτής της ήττας  από τον Αλέξανδρο 
είναι κάτι το αταίριαστο μπροστά στην γνωστή 
μαχητική επιμονή του και μόνο ένα ανεξήγητο φαινόμενο, 
όπως αυτό που περιγράφει ο στρατηγός του Πτολεμαίος, 
θα μπορούσε να κάνει αποδεχτή αυτήν την ήττα 
από τον Μ. Αλέξανδρο. 
Αυτό το ιστορικό συμβάν δεν είναι η μοναδική 
περιγραφή ανεξήγητου φαινόμενου 
από την Ελληνική αρχαιότητα. 
Στα αρχεία του Αριστοτέλη υπάρχει η αναφορά 
για ένα φωτεινό δίσκο που πέρασε ταχύτατα  ψηλά
 στον ουρανό με κατεύθυνση από την ανατολή
 προς την δύση.
Το 371 πχ. στις 6 Ιουλίου, έγινε η ιστορική μάχη
 των Λεύκτρων της Βοιωτίας μεταξύ
 Σπαρτιατών και Θηβαίων. 
Η Μάχη αυτή ήταν ένα  πολύ σημαντικό ιστορικό  
γεγονός,  επειδή ήταν η πρώτη ήττα του ανίκητου
 μέχρι τότε στρατού της Σπάρτης,
έπειτα από 500 έτη περίπου ηγεμονίας 
των Λακεδαιμονίων στον τότε Ελλαδικό χώρο. 
Ο Διόδωρος Σικελιώτης γραφεί, ότι πριν 
από τη μάχη των Λεύκτρων παρουσιάστηκε 
στον ουρανό ένα παράδοξο φαινόμενο, που ήταν 
σαν  ένα Θεϊκό σημάδι για την απώλεια της ηγεμονίας
 των Λακεδαιμονίων. 
Για πολλές νύχτες εμφανιζότανε στον ουρανό 
μια μεγάλη φλεγόμενη λαμπάδα που από το σχήμα 
της ονομάστηκε πύρινη δοκός.
Ο Λεύκιος Λευκίνιος Λούκουλος (106 - 57 π.Χ.), 
ηταν ένας διαπρεπής Ρωμαίος στρατηγός
 που διακρίθηκε στον εμφύλιο πόλεμο μεταξύ
 του Μάριου και του Σύλλα.    
 Ο Πλούταρχος γραφεί ότι ο Λούκουλος 
όταν παρέταξε τα στρατεύματα σε θέσεις μάχης 
ξαφνικά ο αέρας αναταράχτηκε ανάμεσα 
στα δυο στρατόπεδα και φάνηκε να πέφτει
 ένα μεγάλο φλεγόμενο αντικείμενο από τον ουρανό. 
Το σχήμα του έμοιαζε με ανεστραμμένο πιθάρι 
και το χρώμα του με πυρωμένο ασήμι. 
Από την θέα αυτού του παραδόξου φαινόμενου,
 οι δυο ετοιμοπόλεμες παρατάξεις 
οπισθοχώρησαν έντρομες.