Σάββατο, 14 Απριλίου 2012

Επανάσταση των Σκλάβων! (VIDEO) Αν μπορείς να πεθάνεις ελεύθερος, γιατί θα πρέπει να ζήσεις σκλάβος;

Η επανάσταση του Σπάρτακου είναι μία από τις μεγαλύτερες 
και μαζικότερες της αρχαιότητας!΄
Κατανίκησε επανειλημμένως και με διάφορα τεχνάσματα όσους στρατούς,
 υπό διάφορους διοικητές, έστειλε εναντίον του η Σύγκλητος. 
Ακόμη και για τον έμπειρο Κράσσο η πάταξη της επανάστασης 
δεν ήταν εύκολη υπόθεση. Καθώς φαίνεται όμως, κυρίως 
από τις περιγραφές του Πλουτάρχου, δεν ασκούσε ισχυρό έλεγχο 
επί των συντρόφων του με αποτέλεσμα την τελική ήττα. 
Αν αληθεύουν οι προαναφερθείσες περιγραφές, τότε η αξία του
ως στρατηγού ενδεχομένως να είναι ακόμη μεγαλύτερη.
ΠΗΓΗ: http://el.wikipedia.org/

Καταπολεμήστε την ακμή. Η δράση του θυμαριού!

Η καταπολέμηση της ενοχλητικής ακμής μπορεί 
σύντομα να επιτυγχάνεται με ένα σκεύασμα βασισμένο 
στο αρωματικό θυμάρι. Μια προκαταρκτική έρευνα 
έδειξε ότι το θυμάρι μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικό 
ενάντια στα σπυράκια, καθώς και πιο φιλικό 
με το δέρμα σε σύγκριση με τις υπάρχουσες θεραπείες
 σε μορφή κρέμας ή τζελ. Επίσης, δεν αφήνει 
σημάδια και λεκέδες σε περίπτωση που πέσει πάνω 
στο ρούχα ή στις μαξιλαροθήκες. 
Η δράση του θυμαριού μελετήθηκε 
από τους ερευνητές του Leeds Metropolitan University.
Οι ερευνητές ετοίμασαν βάμμα θυμαριού – δηλαδή 
άφησαν το βότανο μέσα σε αλκοόλη επί μέρες ή εβδομάδες. 
Η διαδικασία αυτή συμβάλλει στην έκλυση των δραστικών συστατικών του φυτού στην αλκοόλη. 
Στη συνέχεια, προσέθεσαν δισεκατομμύρια βακτήρια (Propionibacterium) που ενοχοποιούνται
 για την πρόκληση ακμής μέσα στο βάμμα 
και παρατήρησαν τη δράση του.
Η ίδια διαδικασία ακολουθήθηκε και με τα εκχυλίσματα 
άλλων βοτάνων τα οποία εκλέχθηκαν
 για τις αντισηπτικές τους ιδιότητες.
 Το θυμάρι ήταν το πλέον δραστικό απ΄ όλα. 
Διαπιστώθηκε ότι το βάμμα θυμαριού 
κατέστρεφε 100.000 βακτήρια ανά ml ή μισό
 εκατομμύριο ανά κουταλιά.
Η ερευνήτρια Dr Margarita Gomez – Escalada 
δήλωσε ότι «τώρα χρειάζεται να διεξάγουμε 
και άλλες έρευνες σε συνθήκες που μιμούνται 
πολύ περισσότερο την επιδερμίδα και να διερευνήσουμε 
τη δράση αυτών των βαμμάτων σε μοριακό επίπεδο».
Πηγή: vita


Με τον Καμμένο, ο Δημαράς;

Κάνουν Πάσχα μαζί, στο Γαλαξίδι...
Επιβεβαίωση του NONEWS-NEWS 

Από χθες ο Γιάννης Δημαράς βρίσκεται 
στο σπίτι του Πάνου Καμμένου στο Γαλαξίδι .
Όπως...
πρώτοι σας ενημερώσαμε, ο Δημαράς αποδέσμευσε
 τα στελέχη του "Άρματος Πολιτών"
 (να στηρίξουν ή να ενταχθούν σε όποιο κόμμα θέλουν )
 και ο ίδιος κατεβαίνει στις εκλογές 
με τον Πάνο Καμμένο.
Η παρουσία του στο Γαλαξίδι φαίνεται 
να σφραγίζει αυτή την συμφωνία ...

(ΒΙΝΤΕΟ) ΜΥΘΩΔΙΆ: Κάλεσμα; ΕΝ ΖΗΝ ΘΕ-ΟΣ!


ΔΙ-Α Ε-ΡΩ-ΤΑ ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ 

«Κατ' αρχάς.,.ο τίτλος του «έργου»: ΜΥΘΩΔΙΑ. 
θα μπορούσε άνετα να ερμηνευτεί 
ως ΜΥΘΟΣ+ΩΔΗ ή ως ΜΥΘΟΣ+ΔΙΑΣ. 
Πρόκειται για ένα «τραγούδι ιστορίας
 (ιστορικής μείζονος σημασίας ίσως;)» 
ή απλά για μια «εξιστόρηση που αφορά τον Δία»; 
Ότι και να ναι, ίσως να είναι νωρίς 
να το διασαφηνίσουμε από τώρα. 
Ετυμολογικά, τουλάχιστον, μάλλον η ερμηνεία
 ότι η Μυθωδία είναι παράγωγο 
των λέξεων ΜΥΘΟΣ + ΩΔΗ φαίνεται 
να είναι κι η επικρατέστερη, γιατί το να αλλάξει
το Ο σε Ω κατά τη συναίρεση των πιθανών λέξεων
 ΜΥΘΟΣ + ΔΙΑΣ είναι λίγο παράτολμη, 
έως αδύνατη. Προσωπικά πιστεύω, ότι έχουμε
 να κάνουμε με μια πιο σύνθετη ομάδα λέξεων,
 που αποτελούν οι: ΜΥΘΟΣ+ΩΔΗ+ΔΙΑΣ.
 Ένα τραγούδι, υπό μορφή μύθου, για το Δία.
 <ΜΥΘΟΣ+ΩΔΗ+ΔΙΑΣ> -> <ΜΥΘΟΣ+ΩΔΗ+ΔΙΑΣ> - ΜΥΘΩΔΙΑ.



Νικηταράς Σταματελόπουλος (ο Τουρκοφάγος), ο ανιδιοτελής ήρωας του 1821.

Γεννήθηκε το 1782 στο χωριό Τουρκολέκα Μεγαλόπολης και ήταν γιος του κλέφτη 
Σταματέλου Τουρκολέκα και της Σοφίας Καρούτσου, αδελφής της γυναίκας 
του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη. Με τον θείο του Θεόδωρο Κολοκοτρώνη
 και τον Παπαφλέσσα συνέβαλε στην προετοιμασία του Εθνικού Ξεσηκωμού
 και στις 23 Μαρτίου 1821 μπήκε στην Καλαμάτα μαζί με τους άλλους στρατιωτικούς 
αρχηγούς. Διακρίθηκε στη Μάχη του Βαλτετσίου (12 Μαΐου 1821), ενώ 
αποφασιστική ήταν η συμβολή του στη Μάχη των Δολιανών (18 Μαΐου 1821),
όπου ανέδειξε στο έπακρο τις στρατιωτικές του ικανότητες. 
Επικεφαλής μόλις 600 ανδρών κατανίκησε τον στρατό του Κεχαγιάμπεη 
που ανήρχετο σε 6.000 άνδρες και σχεδόν τον αποδεκάτισε. 
Γι' αυτόν τον πραγματικό του άθλο, οι συμπολεμιστές του τον ονόμασαν «Τουρκοφάγο». 
Μέχρι το τέλος του Αγώνα ο Νικηταράς ήταν στην πρώτη γραμμή, πολεμώντας 
είτε στην Πελοπόννησο είτε στην Ανατολική Στερεά Ελλάδα, όπου συνεργάστηκε
 με τον Οδυσσέα Ανδρούτσο και τον Γεώργιο Καραΐσκάκη. 
Πήρε μέρος στην Άλωση της Τριπολιτσάς (23 Σεπτεμβρίου 1821) και ήταν 
από τους λίγους αρχηγούς που αρνήθηκε να συμμετάσχει στη διανομή των λαφύρων. 
Διακρίθηκε στη Μάχη του Αγιονορίου (26-28 Ιουλίου 1822), που αποτελείωσε
 τη στρατιά του Δράμαλη δύο μέρες μετά τη Μάχη στα Δερβανάκια.
 Η ανιδιοτέλεια του ανδρός φάνηκε για μία ακόμη φορά, όταν από το πλήθος
 των λαφύρων της μάχης πείστηκε να δεχθεί ένα πανάκριβο σπαθί, το οποίο αργότερα 
προσέφερε στον έρανο για την ενίσχυση του Μεσολογγίου. 
Κατά τη διάρκεια του Εμφύλιου Πολέμου τάχθηκε στο πλευρό του Κολοκοτρώνη, 
αλλά φρόντισε πάντα να επιδιώκει τον συμβιβασμό και τη συνεννόηση.
 Μετά την Απελευθέρωση τάχθηκε στο πλευρό του Καποδίστρια κι έγινε ένας 
από τους στενότερους συνεργάτες του Κυβερνήτη. Πήρε μέρος στην Δ' Εθνοσυνέλευση 
του Άργους (1829), ως πληρεξούσιος του Λεονταρίου. Επί Όθωνος περιέπεσε 
σε δυσμένεια, επειδή υποστήριζε το αντιπολιτευόμενο Ρωσικό Κόμμα. 
Προφυλακίστηκε το 1839 ως αρχηγός συνωμοτικής ομάδας, αλλά στη δίκη του 
(11 Σεπτεμβρίου 1840), αθωώθηκε ελλείψει στοιχείων. Εντούτοις, η κράτησή του 
παρατάθηκε με αποτέλεσμα να υποστεί ανεπανόρθωτη βλάβη η υγεία του 
και σχεδόν να τυφλωθεί. Αποφυλακίστηκε στις 18 Σεπτεμβρίου 1841 
και αποτραβήχτηκε με την οικογένειά του στον Πειραιά. 
Μετά την εξέγερση της 3ης Σεπτεμβρίου 1843 του απονεμήθηκε ο βαθμός 
του υποστρατήγου και έλαβε μία τιμητική σύνταξη, η οποία 
ήταν ο μόνος πόρος της ζωής του. Το 1847 διορίσθηκε μέλος της Γερουσίας
 και δύο χρόνια αργότερα, στις 25 Σεπτεμβρίου 1849, έφυγε από τη ζωή 
σε ηλικία 67 ετών. Ο Νικηταράς απέκτησε δύο κόρες κι ένα γιο, 
τον Ιωάννη Σταματελόπουλο, που ακολούθησε καριέρα στρατιωτικού. 
Άφησε Απομνημονεύματα, τα οποία υπαγόρευσε 
στον εθνικό δικαστή Γεώργιο Τερτσέτη.

Νικηταράς Σταματελόπουλος (ο Τουρκοφάγος), 
ο ανιδιοτελής ήρωας του 1821.
ΠΗΓΗ: http://www.panoramio.com/photo/27711943
Στο βίντεο: Ἡ ἱστορική στιχομυθία 
μεταξύ τοῦ Ὁπλαρχηγοῦ Νικηταρᾶ (Χρ.Καλαβροῦζος) 
καί τοῦ Πρίγκηπος Δημ.Ὑψηλάντου (Χρ.Πολίτης), 
μετά τό πέρας τῆς μάχης τῶν Δερβενακίων (26 Ἰουλ.1822), 
ὅπου ὁ Ὑψηλάντης δωρίζει δυό πιστόλες στόν Νικηταρᾶ, 
ἀποκαλῶντας τον 
«μεγαλύτερο ἤρωα τῆς μάχης τοῦ Δράμαλη»




Κορινθία: Κόρη του άνθους! (VIDEO).

Συρραφή ἀποσπασμάτων 
ἀπό τό "ντοκυμαντέρ" ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΑΝΘΟΥΣ,
παραγωγῆς τῆς Νομαρχιακῆς Αὐτοδιοικήσεως 
Κορινθίας (2004),πού ἀνεμετεδώθη 
ἀπό τόν τηλεοπτικό δίαυλο 
τῆς ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
Στήν άφήγηση,ἡ ἡθοποιός Γωγώ Μπρέμπου.



(PHOTOS and VIDEO) Μια κατσίκα που ζει στη Νέα Υόρκη!






Ο Cyrus Fakroddin ζεο στο Νιου Τζέρσεϊ 
στη Νέα Υόρκη και έχει μαζί του κι ένα μάλλον 
ασυνήθιστο κατοικίδιο: την Cocoa, 
μία τρίχρονη... κατσίκα που μεγάλωσε 
με τον Cyrus και θεωρεί την πόλη το φυσικό 
της περιβάλλον. Συχνά μπαίνουν μαζί στο μετρό 
και πηγαίνουν στο Μανχάταν για βόλτες, 
ενώ βρίσκονται στο επίκεντρο της προσοχής 
όταν φτάνουν στην Times Square.
Ο Fakroddin μεγάλωσε την Cocoa καθώς ζει 
μαζί του από τότε που ήταν μόλις δύο μηνών 
και την αντιμετωπίζει σαν άνθρωπο.
«Δεν της αρέσουν οι κατσίκες, δεν της αρέσουν 
οι φάρμες, της αρέσουν οι άνθρωποι 
και η πόλη», λέει ο Fakroddin.
Δείτε τις φωτογραφίες και το Βίντεο:






























Ένας απάνθρωπος... μ@λ@κ@ς!

Είναι από εκείνες τις σπάνιες περιπτώσεις 
όπου πίσω από μια ωραία φωτογραφία 
κρύβεται μια θλιβερή ιστορία. 

Και αυτή η ιστορία έχει ως εξής: ένας άνθρωπος επιχείρησε 
να ξεφορτωθεί μια μαμά μπουλντόγκ και τα έξι κουτάβια της 
στριμώχνοντάς τα μέσα σε μια βαλίτσα, την οποία εγκατέλειψε 
δίπλα σε έναν κάδο απορριμμάτων. Ο άνθρωπος δεν αποδείχθηκε 
μόνο απάνθρωπος, ασυνείδητος, αλλά και ηλίθιος. 

Στη βαλίτσα είχε αφήσει το καρτελάκι με όλα τα στοιχεία του:
 όνομα, διεύθυνση και τηλέφωνο. 
Οι Αρχές εντόπισαν πολύ εύκολα τα ίχνη του, τον συνέλαβαν 
και του απήγγειλαν τις σχετικές κατηγορίες. 
Το θλιβερό περιστατικό συνέβη στο Οχάιο των Ηνωμένων Πολιτειών 
και υπενθυμίζει ότι η εγκατάλειψη των ζώων γίνεται ακόμη πιο απεχθής
 όταν συνοδεύεται από τέτοιου τύπου σκληρότητα. 
Αν και θλιβερή, πάντως, η ιστορία έχει χάπι εντ: τα κουταβάκια,
όπως και η μαμά, χαίρουν άκρας υγείας, παρά τον εγκλεισμό τους στη βαλίτσα, 
ενώ πολλοί ήταν οι φιλόζωοι που έσπευσαν να τους προσφέρουν στέγη.
--------------------
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ



Πρόταση-βόμβα: «Νομιμοποιήστε το φακελάκι!»

Πρόταση-βόμβα από την τρόικα.  
«Νομιμοποιήστε το φακελάκι!»
Η τρόικα ζητά από την κυβέρνηση να νομιμοποιήσει
 το φακελακι, σε μια προσπάθεια μείωσης του χρόνου
αναμονής στα χειρουργεία! Η αμφιλεγόμενη πρόταση 
είναι μία από τις πολλές που εισηγείται η τρόικα
 για την αναμόρφωση του συστήματος υγείας
 και τη δραστική μείωση των δαπανών.
Όπως αναφέρει το «Βήμα της Κυριακής», η τρόικα 
εισηγείται να υπάρξει συμβιβασμός συμφερόντων 
μεταξύ όλων των κρίκων της αλυσίδας της Υγείας 
(χωρίς να κοπούν οι αμοιβές και τα δώρα των γιατρών).
Οι τροϊκανοί ζητούν να «επανεξεταστεί το σύστημα
 αμοιβής των γιατρών» και να ενσωματωθεί 
σε αυτήν η συμμετοχή του ιδιώτη.

Μεταξύ άλλων στην έκθεση της τεχνικής βοήθειας
 για την υγειονομική περίθαλψη συστήνονται τα εξής:
-Άμεση αξιολόγηση του παραγόμενου
 έργου αναδρομικά
-Πραγματική συγχώνευση και κατάργηση 
νοσοκομείων ή αλλαγή του ρόλου τους
-Καθορισμός υγειονομικών αναγκών κάθε περιφέρειας 
και δομών αναφοράς στις δαπανηρές ασθένειες
-Άμεση ανακατανομή προσωπικού
-Καθολική, υποχρεωτική εφαρμογή 
αναλυτικής λογιστικής
-Έλεγχο στις λίστες αναμονής με έμφαση 
στις χειρουργικές ειδκότητες
-Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων 
του έργου των κλινικών
-Πληροφόρηση και καθοδήγηση 
των ασθενών για τις εναλλακτικές 
δυνατότητες στην ίδια περιφέρεια

Τι δεν σας "πάει καλά" με αυτή τη φωτογραφία;

Όλα όσα βλέπετε είναι μινιατούρες φωτογραφημένες
 από τέτοια γωνία ώστε να δίνεται η εντύπωση 
πως πρόκειται για πραγματικό μέρος. 
Ο φωτογράφος Μάικλ Πολ Σμιθ ειδικεύεται 
σε αυτό τον τομέα και αδυναμία του είναι 
οι εικόνες του αμερικάνικου παρελθόντος. 


Θρέφομαι, από τις ουσίες που έγιναν τα όνειρά τους.

Αρώματα ανθών.
Μυρωδιές από Άνοιξη.
Μηνύματα.
Πάνω στις πέτρες που λάξευσαν κι έχτισαν
σήμερα χαράσσουμε τα ονόματά μας με σουγιά.
Μνήματα πολιτισμών που έδυσαν, 
σε δύσβατα και κακοτράχαλα μονοπάτια.
Σα γραφές ξεχασμένες, νεκρές 
σαν σε προκατακλυσμιαίους κώδικες.
Απόκρυφες Γραφές από σκόνες και στάχτες 
χώμα, πέτρες και σκουπίδια
λάσπη, αίμα και αρχαιοφύλακες.
Τουρίστες που καταγράφουν τα πάντα ψηφιακά.
Αλαφροΐσκιωτους ποιητές και σαλιγκάρια.
Πεταλούδες και χελώνες.
Ζούδια  διαβάζουν τις γραφές  
που παλεύουν να έλθουν στο φως.
Λογοκλόποι, εξουσιαστές Τσαρλατάνοι, ιεροεξεταστές.
Σφετεριστές.

Πάνω σε κείμενα νεκρών πολιτισμών 
χτίζουμε κάστρα κι εμμονές.
Τουριστικούς προορισμούς.

Αγγίζω εδώ, πάνω στην ξεραμένη λάσπη τους.
Ψηλαφώ τα χνάρια τους.
Αναπνέω από το ίδιο χώμα που πατήσανε.
Θρέφομαι, από τις ουσίες που έγιναν τα όνειρά τους.
Είμαι εδώ, τόσα χρόνια ζωντανός και ονειρεύομαι.
Φαντασιώνομαι. 
Τάκης Καρτσωνάκης   
http://petra.pblogs.gr



((VIDEO) Προσοχή: Η κάμερα καταγράφει τα πάντα!

Δεν ήθελε να κάνει σεξ μαζί της
 και δείτε στο ΒΙΝΤΕΟ τι έπαθε!
Ένα νεαρό ζευγάρι υπό την επήρεια αλκοόλ 
καταλήγει στις τουαλέτες όπου ξεκινάει 
ένα ερωτικό παιχνίδι.
 Η κάμερα ασφαλείας από ψηλά καταγράφει 
τα πάντα φυσικά… κι ενώ η τύπισσα 
έχει πάρει φόρα, ο αγαπημένος της, της ζητάει 
να σταματήσει.
Ε, εκεί ξεκινάει ο… πόνος! Γιατί έφαγε 
πολύ ξύλο γι’αυτό το «stop»!
Πρόσεχε την επόμενη φορά που θα αρνηθείς 
κάτι σε κοπέλα ειδικά αν είναι μεθυσμένη!

Μία γυναίκα που "αποκαλύπτει" τα της αίρεσης των Μορμόνων.

Σε ηλικία 19 ετών, η Ρεμπέκα Μούσερ, 
αναγκάστηκε, με πρωτοβουλία του πατέρα της, 
να παντρευτεί τον Ρουλόν Τζεφς, τον 85χρονο 
ηγέτη της εξτρεμιστικής πολυγαμικής
 αίρεσης των Μορμόνων.

Για επτά χρόνια, κακοποιούταν σεξουαλικά 
από τον ηλικιωμένο άνδρα, ο οποίος ήταν παντρεμένος
με άλλες 64 γυναίκες!

Όταν πέθανε το 2002, στην ηλικία των 92, η Μούσερ 
δραπέτευσε από την «Φονταμενταλιστική Εκκλησία 
του Ιησού Χριστού των Αγίων των τελευταίων ημερών» 
και άρχισε να διώκει τα μέλη της αίρεσης. 
Είχε καταθέσει 20 φορές και βοήθησε 
τους ομοσπονδιακούς εισαγγελείς 
να κερδίσουν 11 καταδίκες.
Μεταξύ άλλων, η δυναμική γυναίκα κατάφερε 
να στείλει στη φυλακή τον Γουόρεν Τζεφς, 
ο οποίος ανέλαβε την ηγεσία της αίρεσης
 μετά το θάνατο του πατέρα του. 
Ωστόσο, προτού δραπετεύσει, ο σύζυγός της 
κατείχε και το σώμα και τη ψυχή της άτυχης γυναίκας.
Σήμερα, η Ρεμπέκα Μούσερ, 36 ετών, αποκαλύπτει 
για πρώτη φορά τα βασανιστικά της χρόνια 
στην οργάνωση.

«Ο πατέρας μου «πούλησε» την αθωότητά μου. 
Σε όλη μου τη ζωή βρισκόμουν σε μια διαρκή
 κατάσταση φόβου, αγωνίας και σιωπής», δήλωσε.
Η αίρεση είχε διδάξει στις γυναίκες ότι ο μόνη δίοδο 
προς το παράδεισο αποτελεί η υπακοή στους συζύγους
 και ηγέτες τους, οι οποίοι – σύμφωνα πάντα 
με την οργάνωση – αποτελούν 
τους θεόπνευστους προφήτες.
Δεν της επιτρεπόταν να κουρέψει τα μαλλιά της, 
ούτε και να επιλέξει τα ρούχα της.
«Μετά από επτά συνεχόμενα χρόνια σεξουαλικής 
παρενόχλησης, είχα απηυδήσει», τόνισε η Μούσερ.
«Προτιμώ τη κόλαση από τον δικό σας παράδεισο»,
 είχε δηλώσει χαρακτηριστικά.


Δε χρειάζεται σχόλια…όταν ο δαίμων της βιασύνης χτυπά!

Με μηνύσεις και αγωγές 
απαντά η ΕΡΤ σε ιστοσελίδα 
που ανήρτησε βίντεο από το χθεσινό κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ, με παραποιημένο
 τίτλο, όπως καταγγέλλει η διοίκηση 
της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης.
 Συγκεκριμένα, η ΕΡΤ καταγγέλλει 
την αλλαγή μέσω φωτομοντάζ 
της τελευταίας λέξης στον τίτλο 
«κρίσιμες επαφές για το χρέος», 
σε ρεπορτάζ για την Σύνοδο Κορυφής 
στις Βρυξέλλες και κάνει λόγο 
για «πρωτοφανή αθλιότητα σε βάρος
 της ΕΡΤ» από αγνώστους.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΡΤ, 
αγωγή και μήνυση θα καταθέσουν
 ο Διευθύνων Σύμβουλος Λάμπης Ταγματάρχης,
 ο Γενικός Διευθυντής Ενημέρωσης 
Βασίλης Μπίτσης, ο Διευθυντής Ειδήσεων Γιώργος Κογιάννης
 και η δημοσιογράφος Έλλη Στάη.
enet

Φακοί επαφής δίνουν υπεράνθρωπη όραση!

Βοηθούν το μάτι να εστιάζει 
σε δύο αποστάσεις ταυτόχρονα.

Ενώ όλοι ακόμη συζητούν με θαυμασμό 
για τα γυαλιά της Google, μια νέα ανακάλυψη 
φαίνεται πως θα πάει την επιστήμη των οπτικών 
ακόμη πιο μπροστά. 
Μια αμερικανική εταιρία κατασκεύασε φακούς 
επαφής που θα επιτρέπουν στον χρήστη να εστιάζει 
σε δύο διαφορετικές αποστάσεις ταυτόχρονα. 
Το ανθρώπινο μάτι είναι σχεδιασμένο να εστιάζει 
σε ένα αντικείμενο και σε μία απόσταση κάθε φορά. 
Δηλαδή βλέπει και άλλα πράγματα που είναι γύρω, 
αλλά δεν μπορεί να τα κοιτάξει λεπτομερώς. 
Οι φακοί i-optic έχουν ήδη προσελκύσει 
την προσοχή των αμερικανικών υπηρεσιών ασφαλείας. 
Το Πεντάγωνο τους έχει ήδη παραγγείλει 
και αναμένονται παραγγελίες και από άλλες υπηρεσίες. 
Όπως είπε ένας απο τους κατασκευαστές τους, 
οι φακοί αυτοί δίνουν στον χρήστη την ικανότητα 
να βλέπει όπως ο ήρωας του Σβαρτσενέγκερ 
στο Terminator!


Αλήθεια, γι αυτό το χαράτσι, (της ΕΡΤ) πόσες φορές διαμαρτυρήθηκαν οι καταναλωτές;

 μείωση Δεν υπάρχει ούτε μια σειρά μυθοπλασίας
 στο πρόγραμμα των τριών καναλιών

Πλέον πρόσφατο παράδειγμα είναι η απόφαση 
να διοχετευθούν τρία εκατομμύρια ευρώ 
από το ανταποδοτικό τέλος που πληρώνουν 
οι καταναλωτές μέσω της ΔΕΗ, στο πρόγραμμα 
Βοήθεια στο Σπίτι, παρότι οι εργαζόμενοι
 καταγγέλλουν ότι πρόκειται για παράνομη ενέργεια. 

Ακόμα, το ποσό των 50 εκατομμυρίων ευρώ, 
σύμφωνα με τις καταγγελίες της Νέας Δημοκρατίας,
 για τα δικαιώματα του Champions League, 
σε μια εποχή μάλιστα που η διαφημιστική 
δαπάνη έχει συρρικνωθεί δραματικά, 
έχει προκαλέσει διαμαρτυρίες τόσο στη Βουλή, 
όσο και από παράγοντες της αγοράς. 
Η νομιμότητα της προσφοράς μάλιστα 
διερευνάται από τον Εισαγγελέα Οικονομικού 
Εγκλήματος κ. Πεπόνη, μετά από μηνυτήριες αναφορές. 

Την ίδια ώρα, οι παραγωγές της ΕΡΤ παρουσιάζουν
 δραματική μείωση, κατά 44% σύμφωνα με τα στοιχεία 
που έδωσε η ίδια η διοίκηση του οργανισμού, 
ενώ δεν υπάρχει ούτε μια σειρά μυθοπλασίας 
στο πρόγραμμα των τριών καναλιών, γεγονός 
που έχει οδηγήσει σε απόγνωση τον κλάδο. 

Μάλιστα, σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος 
Ελλήνων Παραγωγών Τηλεόρασης & Κινηματογράφου 
ζητά «να μην υπάρξει και άλλη μια χρονιά χαμένη 
για τη δημόσια τηλεόραση, χωρίς ποιοτικό 
και ψυχαγωγικό πρόγραμμα που επιζητά ολόκληρος 
ο ελληνικός λαός, που εν τέλει καταβάλλει 
από το υστέρημά του το ανταποδοτικό τέλος
 για να έχει μια τηλεόραση που αξίζει στο πνεύμα, 
στο ήθος, στη δημοκρατική του συνείδηση 
και στη δημιουργικότητά του». 

Επιπλέον, μια σειρά από αντικρουόμενες εξαγγελίες 
με άγνωστο κόστος για τους Έλληνες πολίτες δείχνει 
την παντελή έλλειψη στρατηγικής. 
Πριν μήνες ανακοινώθηκε το κλείσιμο
 ραδιοφωνικών σταθμών στα μεσαία, 
αλλά και της ΕΤ1 σε μια προσπάθεια περιστολής 
του κόστους λειτουργίας. Αντ΄αυτών οι τηλεθεατές 
είδαν να εγκαταλείπονται τα θεματικά ψηφιακά 
κανάλια που είχαν δημιουργηθεί. 
Και σαν να μην έφτανε αυτό, αντί αυτή η αλλαγή 
να επιφέρει μείωση του συνολικού αριθμού 
των καναλιών, εμφανίστηκαν ακόμη περισσότερα 
κανάλια, καθώς τη θέση τους πήραν 
τέσσερα ξενόγλωσσα δορυφορικά δίκτυα. 
Μετά απ' όλα αυτά, το διοικητικό συμβούλιο 
της ΕΡΤ, παραμένει στη θέση του, παρά τις συνεχείς
 καταγγελίες της αξιωματικής αντιπολίτευσης 
και παρότι την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ διαδέχθηκε 
η κυβέρνηση συνεργασίας του Λουκά Παπαδήμου. 
Πηγή skai


«αρνιά χωρίς μεσάζοντες»

οι εκπρόσωποι του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Ανωγείων 
στην Κρήτη για την ανταπόκριση που είχε 
η πρωτοβουλία τους να διαθέσουν αρνιά για το Πάσχα
 απευθείας στους καταναλωτές, παρακάμπτοντας 
τους μεσάζοντες και σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή.
Σύμφωνα με το cretalive.gr διέθεσαν , μέσω
 του κρεοπωλείου της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Ηρακλείου 1500 αρνιά, ενώ υπήρξαν και 300
 ενδιαφερόμενοι που ..έμειναν με την «χαρά» 
καθώς το αίτημα τους δεν μπόρεσε να ικανοποιηθεί
Οι εκπρόσωποι του Συλλόγου τονίζουν ότι 
θα μπορούσαν να διαθέσουν περισσότερα
 αν δεν υπήρχε το πρόβλημα της έλλειψης 
αποθηκευτικού χώρου και υπόσχονται 
ότι θα επανέλθουν πιο οργανωμένα


Υπέρ των συνεργασιών τάσσεται η Ν. Μπακογιάννη.

Προκρίνει για πρωθυπουργό τον Α. Σαμαρά.
Σε συνέντευξή της στην «Real News», 
η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας 
Ντόρα Μπακογιάννη τάσσεται υπέρ των συνεργασιών 
και θεωρεί αναπόφευκτο το γεγονός ότι 
δεν θα υπάρξει αυτοδυναμία, ενώ παράλληλα 
προκρίνει για πρωθυπουργό τον Αντώνη Σαμαρά 
αν η διαφορά της ΝΔ από το δεύτερο κόμμα 
είναι μεγάλη. 
Παράλληλα η κ. Μπακογιάννη εμφανίζεται 
πρόθυμη να συμμετάσχει σε μια κυβέρνηση συνεργασίας
 θέτοντας όμως ως απαραίτητη προϋπόθεση
 τη σύναψη μιας προγραμματικής συμφωνίας.
 «Κανείς δεν συνεργάζεται με κανέναν, εκτός από εμάς, 
για αυτό είναι αναγκαία η ψήφος 
στη Δημοκρατική Συμμαχία και η παρουσία μας
στην επόμενη Βουλή», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Ο θάνατος πάνω στον σταυρό (Γράφει ο Θοδωρής Ρουμπάνης)

Πιστεύεται ότι επινοήθηκε 
από τους Πέρσες τον 6ο αιώνα π.Χ.
 Οι Ρωμαίοι μαστίγωναν με το φραγγέλιο τους κατάδικους πριν από την καθήλωση. 
Ο θάνατος ερχόταν από ασφυξία...
Ο Μάρκος Τύλλιος Κικέρωνας, γνωστός και απλά ως Κικέρων, θεωρείται δικαίως 
ένας από τους μεγαλύτερους διανοητές, ρήτορες και συγγραφείς στη λατινική γλώσσα.
 Εζησε μεταξύ 106 π.Χ. και 43 π.Χ., δηλαδή στο τέλος της Ρωμαϊκής Δημοκρατίας.
Μία από τις φοβερότερες εμπειρίες της ζωής του ήταν η παρουσία σε εκτέλεση
 καταδίκου με τη μέθοδο της σταύρωσης. «Είναι το πλέον φρικτό βασανιστήριο
 που έχω παρακολουθήσει», είπε.
Γενικά οι Ρωμαίοι ευγενείς απέφευγαν ακόμα και να αναφέρουν τις λέξεις
 σταύρωση ή σταυρός. Τις θεωρούσαν αποτρόπαιες, όπως αποτρόπαιο 
και ασύλληπτης αγριότητας ήταν το μαρτύριο που δήλωναν.

Οι ιστορικοί πιστεύουν ότι η σταύρωση ως θανατική ποινή άρχισε να εφαρμόζεται 
από τον 6ο π.Χ. αιώνα στην αυτοκρατορία του Δαρείου.
 Θεωρούν ότι οι Πέρσες την εφηύραν. Καταργήθηκε το 337 μ.Χ. σε ολόκληρη 
την επικράτεια της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας από τον Μεγάλο Κωνσταντίνο, 
από σεβασμό στο σταυρικό μαρτύριο του Ιησού Χριστού.
Είναι ίσως ο φρικτότερος τρόπος θανάτωσης που έχει εφεύρει ο ανθρώπινος νους.
 Μια διαδεδομένη αντίληψη είναι ότι ο θάνατος πάνω στον σταυρό προέρχεται 
από την αιμορραγία και τον πόνο που προκαλούν τα καρφιά, τα οποία έχουν
 διαπεράσει τα χέρια του εσταυρωμένου.

Κανείς δεν αντιλέγει ότι αυτό πράγματι αποτελεί ένα μαρτύριο δυσβάστακτο.
 Όμως δεν είναι εκείνο που κατά κύριο λόγο προξενεί τον θάνατο. 
Ο θάνατος πάνω στον σταυρό έχει μια σειρά προδιαθετικά αίτια. 
Ξεκινά από το άγριο φραγγέλωμα, το κάρφωμα των χεριών και των ποδιών, 
την καθήλωση στον σταυρό και στην αδυναμία αναπνοής από τον καταδικασμένο.
 Ο θάνατος από τη σταύρωση οφείλεται κυρίως στην ασφυξία.

Το Ευαγγέλιο περιγράφει με ενάργεια πώς οι Ρωμαίοι στρατιώτες
 «εράπιζον εκολάφιζον, έτυπτον, έδερον» τον Χριστό. Και το έκαναν με όλη 
την τραχύτητα με την οποία ήταν συνηθισμένοι να φέρουν εις πέρας το έργο τους, 
για να κάνουν ακόμα πιο επίπονη τη θέση του δυστυχούς, 
που είχε πέσει στα χέρια τους.
Το φοβερό εργαλείο που χρησιμοποιούσαν κατά τον αγριότερο τρόπο
 ήταν το φραγγέλιο. «Φραγγελώσας παρέδωσεν αυτόν…», αναφέρει 
για τον Πιλάτο ο ευαγγελιστής Μάρκος. 
Το φραγγέλιο δεν ήταν μια απλή μαστίγωση. 
Ο δήμιος που εκτελούσε τη φραγγέλωση έπαιρνε ένα χοντρό μαστίγιο με πολλές
 λουρίδες στην άκρη. Πάνω τους ήταν δεμένες σφαίρες από μολύβι ή μικρά
 κόκαλα ζώων ή και κότσια από πρόβατο.
Το θύμα βρισκόταν δεμένο σε μια κολόνα ή έναν πάσσαλο.
 Ο βασανιστής χτυπούσε με δύναμη αυτό το φονικό εργαλείο πάνω 
στη ράχη του δεμένου ανθρώπου. Από τα πρώτα κιόλας χτυπήματα
 το δέρμα του θύματος αυλακωνόταν. Υστερα από μερικά χτυπήματα έφευγαν 
οι σάρκες του και απογυμνώνονταν τα κόκαλα. Αναφέρονται πολλές περιπτώσεις
 καταδίκων που βρήκαν τον θάνατο στη διάρκεια της φραγγέλωσης.
Στην κατασχισμένη από το φραγγέλιο πλάτη του πήρε ο Ιησούς τον βαρύ
 ξύλινο σταυρό για να τον μεταφέρει στον λόφο του Γολγοθά. 
Δεν μπορεί ένας άνθρωπος να σηκώσει αυτό το βάρος. 
Ετσι και ο Χριστός λύγισε κάτω από το βάρος του σταυρού, ήδη 
εξαντλημένος και με αιμορραγία, που του στοίχιζε σε δυνάμεις.

Οι Ρωμαίοι στρατιώτες (όχι από καλοσύνη τους, αλλά) για να μην πεθάνει 
πριν φτάσει στον Γολγοθά, ανέθεσαν σε έναν περαστικό, τον Σίμωνα 
τον Κυρηναίο, να κουβαλήσει για το υπόλοιπο διάστημα τον σταυρό. 
Αιμορραγία ακατάσχετη προκαλούσαν στο τριχωτό της κεφαλής τα αγκάθια, 
που είχε ο στέφανος, τον οποίο του είχαν φορέσει στο πραιτόριο. 
Αυτό το έξαιμο και καταπονημένο σώμα κάρφωσαν στον σταυρό.
 Τα καρφιά δεν τα έμπηξαν οι δήμιοι στις παλάμες των χεριών, 
παρά τις διαφορετικές απεικονίσεις, που παρουσιάζουν
 συνήθως οι ζωγράφοι και οι αγιογράφοι.
Ενας Γάλλος χειρουργός, ο Μπαρμπέτ, απέδειξε με πειράματα που έκανε
 σε πτώματα ότι είναι αδύνατο το ανθρώπινο σώμα να κρατηθεί από δύο καρφιά,
 που διαπερνούν τις παλάμες του κατάδικου, ακόμη κι αν υπάρχουν
 άλλα καρφιά στα πόδια.
Κάτω από το βάρος του σώματος, εάν περνούσαν από εκεί τα καρφιά, 
θα σκιζόταν πέρα για πέρα το δέρμα ανάμεσα στα δάχτυλα και ο εσταυρωμένος
 θα έπεφτε με το πρόσωπο κάτω. 
Θα τον συγκρατούσαν μόνο τα καρφιά των ποδιών του.
 Ο ίδιος επιστήμονας απέδειξε ότι το μόνο σημείο των χεριών 
από το οποίο μπορεί να συγκρατηθεί το σώμα στον σταυρό είναι ο καρπός.
Σε όποιο σημείο του καρπού τοποθετηθεί το καρφί, οδηγούμενο
 από τα οστά και τους συνδέσμους που βρίσκονται στο σημείο αυτό, 
θα περάσει από έναν ανατομικό χώρο, που οι γιατροί ονομάζουν destot.
 Με άλλα λόγια θα περάσει ανάμεσα από τα δύο οστάρια του καρπού.
Από δώδεκα πειράματα που έκανε ο Μπαμπέτ βγήκε το ίδιο συμπέρασμα.
 Κανένα κόκαλο δεν τραυματίστηκε ή δεν έσπασε από το κάρφωμα
 του χεριού στο ύψος του καρπού. Παρατήρησε, επίσης, ότι στον χώρο αυτόν
 το καρφί έρχεται σε αδιάκοπη επαφή και τριβή με ένα μεγάλο νεύρο, 
το λεγόμενο μέσο νεύρο.
Ο καθένας μπορεί να αντιληφθεί τους φοβερούς πόνους που προκαλεί
 στον εσταυρωμένο αυτός ο τραυματισμός του νεύρου. 
Εδώ ένα μικρό χτύπημα στον αγκώνα προκαλεί ένα αφόρητο αίσθημα
 ηλεκτρικής εκκένωσης. Ενα πολλαπλάσιο ερέθισμα πόνου συνόδευε 
το μαρτύριο της σταύρωσης. Οσο για το καρφί των ποδιών διαπιστώθηκε
 ότι θα πρέπει να περνούσε ανάμεσα στο δεύτερο και το τρίτο μετατάρσιο.

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ο σταυρός χρησιμοποιήθηκε σε αρκετούς λαούς.
Η σταύρωση, ο φρικτότερος τρόπος θανάτωσης που επινόησε 
το ανθρώπινο μυαλό, πρωτοεμφανίστηκε τον 6ο π.Χ. αιώνα. 
Μέχρι το 337 μ.Χ. που καταργήθηκε από τον Μεγάλο Κωνσταντίνο 
χρησιμοποιήθηκε σε αρκετούς λαούς, Πέρσες, Ιουδαίους, 
Καρχηδόνιους, Ρωμαίους.
Οι πρώτοι που χρησιμοποίησαν τη σταύρωση ήταν οι Πέρσες. 
Αυτοί ίσως και την επινόησαν. Ο Ηρόδοτος αναφέρει πως ο Δαρείος ο Α’, 
βασιλιάς των Περσών, σταύρωσε 3.000 πολιτικούς αντιπάλους του 
στη Βαβυλώνα. Αυτό τοποθετείται χρονικά στο 519 π.Χ.

Αλλες αρχαίες πηγές αναφέρουν τη χρήση της σταύρωσης από τους Ινδούς, 
τους Σκύθες, τους Θράκες, τους Γερμανούς και τους Νουμίδες. 
Κατά τον Πολύβιο τη σταύρωση εφάρμοσαν και οι Καρχηδόνιοι 
από τους οποίους την πήραν και οι Ρωμαίοι.
Στον ελληνικό κόσμο οι εγκληματίες συχνά τοποθετούνταν πάνω σε ένα
 επίμηκες ξύλο, πάνω στο οποίο διαπομπεύονταν,
 βασανίζονταν και θανατώνονταν.
Ο Διόδωρος ο Σικελιώτης αναφέρει ότι ο τύραννος των
 Συρακουσών Διονύσιος Α’ σταύρωσε Ελληνες μισθοφόρους 
που είχαν προσληφθεί από τους Καρχηδονίους.
Τη σταύρωση χρησιμοποίησε και ο Μέγας Αλέξανδρος. 
Μετά την άλωση της Τύρου διέταξε τη σταύρωση 2.000 υπερασπιστών 
της φοινικικής αυτής πόλης, που επέζησαν της σκληρής και πολύχρονης πολιορκίας.
Ο Αρριανός αναφέρει ότι ο Μακεδόνας στρατηλάτης, μετά τον θάνατο 
του Ηφαιστίωνα, πρόσταξε τη σταύρωση του Γλαυκία,
 που ήταν γιατρός του επιστήθιου φίλου του.
Ο Δημήτριος ο Πολιορκητής το 303 π.Χ., όταν κατέλαβε τη Συκιώνα
 σταύρωσε 80 άνδρες από το αντίπαλο στρατόπεδο.
Ο Αντίοχος Δ ο Επιφαλής, που διοικούσε την Ιουδαία, θέλησε να εξαλείψει 
τον ιουδαϊσμό και γι αυτό παρήγγειλε να σταυρώνονται όσοι παραμένουν
πιστοί στη θρησκεία του Μωυσή.
Το 88 π.Χ. ο αρχιερέας και βασιλιάς των Ιουδαίων Αλέξανδρος Ιανναίος
 διέταξε τη σταύρωση 800 Φαρισαίων αντιπάλων του.

Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ
Οι Γερμανοί «παράλλαξαν» το βασανιστήριο στους δύο πολέμους
Αναλύοντας τον μηχανισμό του σταυρικού θανάτου ο καθηγητής
 Σπυρίδων Γ. Μακρής ξεκινά από τις εικόνες, που παρουσιάζουν 
τους δύο ληστές, «τους συσταυρωθέντας» με τον Χριστό. 
Αυτούς δεν τους είχαν καρφώσει πάνω στον σταυρό, αλλά τους είχαν
 δέσει τα χέρια με σχοινί.
Πράγματι για να εκπνεύσει κανείς «επί ξύλου κρεμάμενος» 
δεν απαιτείται να καρφωθούν τα χέρια και τα πόδια του πάνω 
στα δύο τεμνόμενα δοκάρια. 
Αρκεί και το δέσιμό τους.

Ο Σπ. Γ. Μακρής φέρνει δύο σύγχρονα ιστορικά παραδείγματα:
* Στη διάρκεια του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου στον Γερμανικό Στρατό
 εφαρμοζόταν ως πειθαρχική ποινή το δέσιμο των χεριών του τιμωρημένου
 από τα χέρια ψηλά σε έναν πάσσαλο με τέτοιο τρόπο, ώστε τα πόδια του 
να μην ακουμπούν στο έδαφος. Σύντομα το άτομο αυτό παρουσίαζε 
συμπτώματα ασφυξίας. Οι αναπνευστικές του κινήσεις γίνονταν 
όλο και πιο δύσκολες. Το αίμα συγκεντρωνόταν με μεγάλη πίεση στο κεφάλι. 
Οι αρτηρίες πρήζονταν. Το κεφάλι γινόταν υπεραιμικό. 
Ο άνθρωπος λιποθυμούσε. Και αν δεν προλάβαιναν να κόψουν το σχοινί,
 θα πέθαινε.
* Αυτό το μαρτύριο θυμήθηκαν οι ναζί και στη διάρκεια 
του Β Παγκοσμίου Πολέμου. Στο χρονικό του Νταχάου αναφέρεται
 ότι κρατούμενοι θανατώνονταν με αυτόν τον τρόπο. Αυτόπτες μάρτυρες
 μίλησαν με αποτροπιασμό για όσα είδαν τα μάτια τους
 στο στρατόπεδο συγκέντρωσης. Το πρόσωπο του ανθρώπου
παραμορφώνεται σαν του απαγχονισμένου. Ο θώρακας διατείνεται
 σε αφάνταστο βαθμό. Το κοιλιακό τοίχωμα δημιουργεί μια βαθιά κοιλότητα.
 Ο κρεμασμένος περιβρέχεται από ιδρώτα, τόσο που κάτω από τα πόδια του
 δημιουργείται μια μικρή λίμνη.
Αποδεικνύεται, λοιπόν, ότι ο σταυρός φέρνει τον άνθρωπο σε μια μεγάλη έλξη, 
που οφείλεται στο βάρος του σώματος. Το βάρος τραβά το κορμί προς τα κάτω
 από τα χέρια με μια μεγάλη έλξη των χεριών, 
των βραχιόνων, των ώμων και του θώρακα. 
Αυτή η έλξη βαστά τον θώρακα σε μια συνεχή αναγκαστική θέση εισπνοής, 
αν και ο άνθρωπος δεν μπορεί να εκτελέσει κινήσεις εκπνοής.
Στον κάθε άνθρωπο οι κινήσεις εκπνοής γίνονται παθητικά 
από τον οργανισμό χωρίς να απαιτείται καμιά προσπάθεια.
 Πρόκειται για μια αυτόματη επάνοδο του μεταμορφωμένου 
από την εισπνοή θώρακα. Με αυτόν τον τρόπο ανανεώνεται ο αέρας
 στις κυψελίδες των πνευμόνων, οξυγονώνεται 
το αίμα και εξασφαλίζεται η επιβίωση.

Στην κατάσταση της σταύρωσης ο άνθρωπος βρίσκεται 
σε πολύ μεγάλο περιορισμό της αναπνοής του. 
Είναι κάτι σαν να τον έχουν δέσει σφιχτά από τον θώρακα ή σαν να έχουν 
τοποθετήσει επάνω του ένα μεγάλο βάρος. 
Οι πνεύμονες δεν μπορούν να γεμίσουν αέρα. 
Ο θάνατος από τη σταύρωση οφείλεται κυρίως σε ασφυξία.

Η μεγάλη πίεση στον θώρακα εμποδίζει το αίμα να κατέβει
 από το κεφάλι στην καρδιά. Η μεγάλη συμφόρηση αίματος
 στο κεφάλι των ανθρώπων αυτών, των εσταυρωμένων, θα μπορούσε 
να προκαλέσει τον θάνατο πολύ σύντομα. Ομως ο δυστυχής κατάδικος 
ενστικτωδώς βρίσκει διέξοδο για να παρατείνει τη ζωή του. 
Ομως ταυτόχρονα το μαρτύριό του γίνεται σκληρότερο.

Η διέξοδος που βρίσκει είναι να στηρίξει το κορμί του πιέζοντας 
τα πόδια του πάνω στα καρφιά στα οποία είναι προσηλωμένα. 
Ετσι, μέσα σε ανυπόφορους πόνους, ανυψώνεται λίγο ο θώρακας,
 σταματά η εξάρτηση του σωματικού βάρους από τα χέρια 
και τους ώμους. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ανακουφιστεί
 ο θώρακας, να μπορέσει ο άνθρωπος να αναπνεύσει και να κατέβει
 το αίμα από το κεφάλι στην καρδιά.
Ο πόνος και η κούραση δεν επιτρέπουν να συνεχιστεί επί πολύ 
αυτή η επίπονη μυϊκή προσπάθεια. Εξαντλημένος ο άνθρωπος ξαναπέφτει 
στην πρώτη θέση για να επιχειρήσει ξανά να ανασηκωθεί. 
Οι κινήσεις αυτές επαναλαμβάνονται μέχρι την τελική εξάντληση 
του ανθρώπου και τον θάνατό του από ασφυξία.
Επειδή ήταν τόσο φρικτός αυτός ο θάνατος, 
η ρωμαϊκή νομοθεσία τον επέτρεπε μονάχα για δούλους ή για προδότες.
Πηγή: www.ethnos.gr
Γράφει ο Θοδωρής Ρουμπάνης