Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Η ξεχωριστή εμφάνιση της Ζωζώ Σαπουτζάκη στο Τσαντίρι!

Μεγάλη έκπληξη αποτέλεσε η εμφάνιση 
της Ζωζώ Σαπουτζάκη στο Τσανίρι! 
Η ηθοποιός έφερε τα πάνω – κάνω στην εκπομπή 
ενώ δεν δίστασε να θίξει και το θέμα της ηλικίας της. 
Η Ζωζώ εμφανίστηκε σαν φίλη του ζευγαριού 
Λαζόπουλο – Ρώπα και πήγε για να φέρει τη χαρά 
και να πάρει την κατάθλιψη με τον δικό της τρόπο! 
«Εσείς δεν περάστε κατοχή; Εγώ πέρασα εξ ακουής»
 δήλωσε με χιούμορ κατά τη διάρκεια του σκετς 
ενώ τα χειροκροτήματα έπεφταν «βροχή».
 «Δηλαδή ακούγατε τις οβίδες να πέφτουν
 και ήσασταν μέσα στο σπίτι;» ρώτησε ο Λάκης 
για να πάρει την απάντηση: «Από τη γιαγιά μου». 
«Αυτή η γιαγιά δεν είχε πάρει αυτόγραφο 
από τον Αλί Πασά των Ιωαννίνων» αναρωτήθηκε
 ο ηθοποιός. «Ε, τώρα πέστε μου τι να του πω; 
Θέλει να με βγάλει συμμαθήτρια
 με την κυρά Φροσύνη. Ζηλεύει, ζηλεύουν όλοι 
γιατί έχω αντοχή και είμαι καβάλα στους καιρούς. 
Το μυστικό είναι ότι δεν έδωσα σημασία σε κανέναν,
δεν έκανα τίποτα που να ενοχλήσω, 
ότι ήθελα στη ζωή μου έκανα, 
και δεν το έβαλα ποτέ κάτω. 
Μπορεί οι άλλοι να λένε κάτω, εγώ λέω πάνω!
 Ο κόσμος πεινάει. 
Κι εγώ πεινούσα και έλεγα στη μαμά μου 
«πεινάω πεινάω πεινάω».
 Και τώρα πεινάει ο κόσμος αλλά πεινάει 
στις τηλεοράσεις και στις εκπομπές. 
Τι να κάνουμε; Να πάμε όλοι μαζί στον δρόμο, 
να ξεφωνίζουμε, να φωνάζουμε «Πεινάμε, πεινάμε»!
Ε, το τέλος θα μας ακούσουν! Εμείς φταίμε!
 Θα χαλάσω εγώ τη ζωή μου για τη Μέρκελ;
 Όλοι μαζί να μαζευτούμε να φυλάμε ο ένας
 το σπίτι του αλλουνού να μην μας το πάρει η τράπεζα.
 Όσο είμαι γερή θα κρατάω σκοπιά! 
Εγώ κρατάω σκοπιά με το τραγούδι μου, 
με το χαμόγελό μου, με την αισιοδοξία μου!»
 δήλωσε με συγκίνηση!
Πηγή: ekorinthos.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :