Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Τι λέει η Ευγενία Μανωλίδου για την τηλεόραση αλλά και την πολιτική.

Έχει παρουσιάσει από τηλεπαιχνίδια 
μέχρι και ζωντανές εκπομπές. 
Το όνομα της Ευγενίας Μανωλίδου πέφτει πάντα
 στο τραπέζι όταν πρόκειται να ξεκινήσει
 ένα καινούριο πρόγραμμα. 
Τι λέει όμως η ίδια για την τηλεοπτική της διαδρομή:
 «Σε όλη τη διάρκεια της μικρής 
τηλεοπτικής πορείας μου ποτέ δεν διεκδίκησα
 μικρούς ή μεγάλους ρόλους. 
Γι' αυτό και πέρασα από όλες τις θέσεις, 
του παρουσιαστή, του κριτή και του διαγωνιζόμενου. 
Είμαι ικανοποιημένη, όταν αντεπεξέρχομαι επαρκώς 
στις ανάγκες του κάθε προγράμματος»
 δηλώνει στην Espresso.
Παράλληλα μίλησε και για το πώς περνάει 
τον ελεύθερο της χρόνο:
 «Ο ελεύθερος χρόνος μου εδώ και πολλά χρόνια 
είναι εξαιρετικά περιορισμένος. 
Τα γυρίσματα είναι μία φορά την εβδομάδα 
για τέσσερις με πέντε ώρες. 
Τον υπόλοιπο χρόνο τον περνώ με τη μουσική 
και την οικογένειά μου. 
Τα μεγαλύτερα παιδιά είναι στην εφηβεία 
και προσπαθώ να μη λείπω λεπτό από κοντά τους». 
Όσον αφορά την πολιτική, φαίνεται πως είναι 
ένας χώρος που δεν την ενδιαφέρει: 
«Δεν θεωρώ ότι έχω τις ικανότητες 
που απαιτεί μια τέτοια θέση ευθύνης».

Δεν υπάρχουν σχόλια :